Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do wybijania tylnych lewych drzwi to w 99% jest to zimny lut. Mialem dokladnie to samo u siebie i po 2 dniach skrecenia, rozkrecenia teraz po zaryglowaniu sie od srodka wszystko jest OK. Tez sadzilem ze to woda pod dywanikiem jednak jesli jest sucho to pozostaje zimny lut. Co do zalania komfortu to jest on w miare szczelnie zamkniety w tej czarnej obudowie - przynajmniej u mnie byl. Co innego kable. Powodzenia wszystkim zycze

 

ja mam bardzo podobny problem, bo po zaryglowaniu od środka od razu wyskakują tylne lewe razem z przednimi lewymi. Po zamknieciu od zewnątrz już nie wyskakują. W przednich rozebralem zamek i były dwa zimne ale przelutowałem wszystko, od razu zaczął działać brzęczyk oświetlenie pod drzwiami i lampka w kabinie. Pozostaje problem wyskakujących kołków po zaryglowaniu od środka. Muszę naprawić tę funkcję, bo dla kumpla już raz się przydała jak chcieli go wysadzić. Jeszcze chcę sprawdzić moduł komfortu. Mam pytanie, co trzeba rozebrac bo sie do niego dostać? fotel wywalamy czy zostaje?

 

jeszcze mam mały problemik bo nie działają dwie tylne lampki w drzwiach, włączniki są dobre bo sprawdziłem, żarówki też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obeszło się bez wyjmowania komfortu. Przelutowałem w zamku wszystkie włączniki i działa.

Wszystkie problemy jakie miałem z zamkiem i oświetleniem kabiny oraz spodu drzwi i źle działającego alarmu naprawiłem jedynie przelutowując wszystko w zamkach. Aż cieszy oko jak wszystko działa jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Postanowiłem podpiąc się do tematu. Przegrzebałem nasze fora ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój nietypowy problem. W moim przypadku niestety drzwi pasażera się nie zamykaja, nie pali się również czerwona lampka od strony kierowcy nawet po zamknięciu kluczykiem. I co jest dziwne przekręcając kluczyk w drzwiach pasażera zamyka natomiast zamykając samochód z innego zamka np bagażnika drzwi pasażera zostają otwarte. taka sama sytuacja przy zamknięciu z pilota zamyka wszystko oprócz drzwi prawych przednich i nie mryga czerwona lampka. Proszę o radę...z góry wielkie dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Przypuszczam, że tak jak w moim przypadku kabelki w wiązce Ci się utleniły.

Widzę, że jesteś z Krakowa.... polecam elektromechanika M. Zemełka. ul Igołomska 76. Tel 602-490-012. Ja go wyhaczyłem na forum AUDI. Innie elektrycy nie potrafili usunąć usterki- on co prawda po 2 dniach przegrzebania auta doszedł o co chodzi a do tego autko ładnie poskładali!! polecam jego usługi z czystym sumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzięki za pomoc....posprawdzam kabelki. Na domiar złego jeszcze dzisiaj przy tankowaniu okazało się że klapka wlewu również nie działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.... masz dokładnei te same objawy co ja;-) mi zaczęło się od tego że przestała działać klapka wlewu paliwa! a potem coraz gorzej zamek przednich drzwi pasażera (raz działał raz nie aż przestał działać).. a na samym końcu przi przestało działać ogrzewania prawego lusterka! I niech Cię nie zwiedzie, że izolacja kabli w wiązce w progu kierowcy wygląda idealnie... u mnie tak było a w środku jedno wielkie nic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam na pocieszenie że lusterko prawe też przestało grzać...:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś sugestie Panowie i Panie czy nadal mam otwierać klapkę wlewu przez bagażnik ??? Z tego co sprawdziłe nie dochodzi prąd do włącznika otwierania wlewu...po spięciu na krótko z zapalniczki mozna go otworzyć...proszę o sugestie i zauważylem jeszcze że wolniej nagrzewa sie tylnia szyba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę gdyby kiedys ktokolwiek potrzebował pomocy niech pisze do mnie otrzyma instrukcje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazłem przyczynę gdyby kiedys ktokolwiek potrzebował pomocy niech pisze do mnie otrzyma instrukcje...

Po to jest forum by dzielić się wiadomosciami. Skoro sam odkryłes to napisz to innym - komuś może się przydać. Czy to tajemnica, że tylko na PW odpowiesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie jest tajemnica tylko własnie wkurza mnie to że jesteśmy tu tak długo a nikt nie jest chętny do wypowiedzenia się w kwestii interesujących nas tematów. Każdy szuka a niestety bardzo niewielu chce pomóc. Przyczyną było o dziwo nie przegnicie ale zasniedzenie miedzianych kabli idących wzdłuż progu kierowcy. Po wymianie około 20 cm trzech przewodów problem zniknał jak ręką odjął. Gdyby ktoś szukał naprawdę dobrego elektromechanika w mojej okolicy piszcie. Byłem u trzech i niestety dwaj pozostali nie wykazali sie znajomością tematu. pierwszy z nich chciał zmieniać siłowniki w dzrzwiach, drugi poprzecinał kable w drzwiach pasazera i chciał zmieniać centralkę sterującą ale na szczęscie nie wiedział jak się do niej zabrać a trzeci trafił w 100%....normalnie ulga. Elektryk specjalizuje się w vw audi oplach i mercach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie to nie jest tajemnica tylko własnie wkurza mnie to że jesteśmy tu tak długo a nikt nie jest chętny do wypowiedzenia się w kwestii interesujących nas tematów. Każdy szuka a niestety bardzo niewielu chce pomóc.

 

Wtrącę się do tematu... Nie jest dokładnie tak jak mówisz, są ludzie którzy pomogą. Musisz jednak wiedzieć, że niezwykle trudno diagnozuje się uterki elektryczne przez internet. Aby zrobić jakąkolwiek analizę trzeba miec dane, trzeba mieć pomierzone chociaż zasilania np na tym nieszczęsnym komforcie. Jeśli nie mam żadnych informacji to mogę jedynie napisać(jak większość) o piętnastu możliwych przyczynach, które wszyscy w zasadzie znają. Po co więc to powielać?

Ogólnie wiadomo, że system komfortu w grupie vw jest do dupy. Jak dla mnie to najbardziej awaryjny system w historii motoryzacji. Zła lokalizacja modułu, problemy ze szczelnością kabiny, słabe złącza, pękające luty na płytach, zle zaprojektowane pola lutownicze w zamkach, utleniające się kable, źle zabezpieczone mostki i parę innych. Diagnozowanie tego to prosta sprawa. Każdegy kto zajmuje się elektroniką w autach powiedzmy więcej niż 10 lat ma ten temat obcykany. Mimo to, aby postawić diagnozę trzeba zrobić kilka pomiarów i trochę pomyśleć. Trzeba miec podstawowową wiedzę z zakresu elektryki, oraz mieć podstawowe do tego narzędzia (chociaż próbnik). Jeśli ktoś napisze posta, że ma taki i taki problem i prosi o pokierowanie w naprawie to ja np chętnie, ale musze mieć coś opisane, np wyniki pomiarów napięcia na pinach komfortu. Inaczej niestety się nie da.

Edytowane przez Stern
literak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marciniak

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem,więc jeśli się powtarzam to z góry przepraszam. Posiadam Passata B5 i mam problem z zamkiem i alarmem.Ale od początku. Przywiozłem paska jakieś 4 tygodnie temu i zaczęły się dziwne rzeczy najpierw nie działajace zamki odbijały wymontowałem wszystkie poczyściłem polutowałem i zaczęły zamykać ale tylko z kluczyka,więc skierowałem uwagę na moduł komfortu wyjąłem wysuszyłem przemyłem w specjalnym środku do płytek.A tu ku memu zaskoczeniu nadal klapa wiec wziąłem się za pilota okazało się że ktoś odwrotnie włożył baterie teraz kluczyk zaczął mrugać ale co z tego jak nie zamyka,więc zasięgłem rady w serwisie bo mam tam znajomego powiedział że trzeba zakodować kluczyk czyli 3 razy zamknąć itd i znowu klapa dioda w drzwiach niepali zamki się z pilota nie zamykają brzęczek światel nie działa i co ja biedny mam dalej zrobic????? Koledzy pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W moim Pasku jest podobny problem. Otóż gdy otwieram, zamykam drzwi kluczykiem od strony kierowcy to otwierają się tylko drzwi od kierowcy, reszta drzwi jest zamknięta i klapa rówznież. Po otwarciu drzwi nie zapala się światło wewnętrzne oraz na drzwiach. "Komfort" nie działa. Gdy otwieram kluczykiem centralny od strony pasażera czy w klapie wszystko działa. Co to może być?? Pomóżcie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy dobijanie drzwi od srodka jest tylko w paskach b5 czy tez paskach b5 fp, bo w FL mi to nie smiga a zamek miałem rozgrzebany na stole i wszytko było ok, mikrostyk nie smigał ale juz zrobione a dobijania drzi po odpaleniu przy przekręcenia zaplonu nie ma? czy wystepuje to w tym modelu czy tylko palcami samemu sie zamyka od srodka?? dodam ze juz brzeczk chodzi,swiatło pod drzwiami jak i na podsufitce smiga, dioda sie swieci od początku,a nie rygluja sie drzwi od srodka zabezpieczające przed kradziezą z zewnątrz na ulicach. co jest ?

 

dziwne bo w b5 miałem a teraz b5fl nie mam ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! jestem nowym forumowiczem i mam male pytanko moze ktos moglby mi pomoc. Otoz

przy mechanicznym kodowaniu pilota do mojego passka zauwazylem ze chyba centralny zamek w drzwiach kierocy nie dziala prawidlowo. Gdy zamykam auto pilotem wszystkie drzwi zamykaj sie dobrze i otwieraja tez. Problem zaczyna sie gdy kluczem (mechanicznie)otwieram drzwi kierowcy to otwieraja sie tylke te drze a nie wszystkie(jak to powinno byc przy centralnym zamku)....z kolei gdy tak robie z drzwiami pasazera wszystko jest w porzadku mechanicznie otwierajac te drzwi lub zamykajac automatycznie

zamykaja sie lub otwieraja wszystkie pozostale zamki. Czy ktos wie w czym moze lezec problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozwiązałem problem z wybijającym tylnym kołkiem i brakiem podświetlenia drzwi od dołu .Oczywiście winny okazał się "zimny lut" w zamku. Robiłem to pierwszy i mam nadzieje ostatni raz .Patent z mocowaniem szyby jest tak bzdurny ,że szok .Nie mogli zrobić tego na jakąś śrubkę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi pomóc bo od pewnego czasu nie działa mi: brzęczyk pozostawienia zapalonych świateł, otwieranie wlewu paliwa oraz sterowanie szyby pasażera... Czy ktoś może mi znaleźć jakiś wspólny mianownik tych usterek???

 

Pasek B5 99r AFN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do otwierania wlewu paliwa to sprawdź bezpiecznik od komfortu .Nr 38 15 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brzęczek świateł-- krańcówki drzwi kierowcy -zimny lut lub mikrostyk

 

szyba boczna i wlew-- utleniające sie kable które prowadza do komfortu czy cos takiego,gdzies pisali o tym,trzeba poszukać niestety,lub bezpiecznik jak kolega pisze.

 

ta druga teza troszke naciągana przeze mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności