jerzalke Zgłoś #1261 Napisano 8 Stycznia 2016 Wymieniłem komfort na ten z końcówką na AH, sprawdziłem bezpiecznik i centralny nadal nie działa. Zamek kierowcy i prawy tył mam nowy. Słychać w drzwiach pasażera jakiś dźwięk kiedy zamykam przyciskiem w panelu drzwi ale nic się nie zmienia. Lewe drzwi zamykają i otwierają się normalnie przyciskiem w panelu. Do tego szyby działają kiedy chcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1262 Napisano 8 Stycznia 2016 Uszkodzenia w "peszlach" pomiędzy budą a drzwiami sprawdzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #1263 Napisano 9 Stycznia 2016 Stan połączeń określam jako dobry. Kable zapięte jak należy, nic nie poprzecierane. Nic zaśniedziałe. Na wszelki wypadek piny psiknięte delikatnie WD40 i kilka razy wypięte oraz wpięte. Różnic nie ma. Z autem nie działo się nic co mogło by ten stan zmienić, a pamiętam czas kiedy wszystkie zamki działały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #1264 Napisano 11 Stycznia 2016 Panowie, drzwi kierowcy umarły całkowicie. Przy zamykaniu z pilota nie reagują w ogóle, ani się nie otwierają ani nie zamykają. Przy zamykaniu/otwieraniu kluczykiem z zamka kierowcy zamykają się i otwierają tylko drzwi kierowcy. Reszta bez reakcji. Przy zamykaniu/otwieraniu z kluczyka w drzwiach pasażera również nie reagują drzwi kierowcy. Reszta śmiga. Dioda w drzwiach kierowcy działa. Brzeczek świateł nie działa. Przewody do modułu komfortu poprawione. Padły wszystkie mikrostyki w zamku kierowcy czy raczej wiązka w przelotce drzwi-kabina? Dodam, że elektryczne szyby działają, regulacja lusterek i podświetlenie przycisków również działa. Tylko centralny świruje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #1265 Napisano 11 Stycznia 2016 Panowie, drzwi kierowcy umarły całkowicie. Przy zamykaniu z pilota nie reagują w ogóle, ani się nie otwierają ani nie zamykają. Przy zamykaniu/otwieraniu kluczykiem z zamka kierowcy zamykają się i otwierają tylko drzwi kierowcy. Reszta bez reakcji. Przy zamykaniu/otwieraniu z kluczyka w drzwiach pasażera również nie reagują drzwi kierowcy. Reszta śmiga. Dioda w drzwiach kierowcy działa. Brzeczek świateł nie działa. Przewody do modułu komfortu poprawione. Padły wszystkie mikrostyki w zamku kierowcy czy raczej wiązka w przelotce drzwi-kabina? Dodam, że elektryczne szyby działają, regulacja lusterek i podświetlenie przycisków również działa. Tylko centralny świruje. Czyli komfort działa. Jak dla mnie mikrostyki do przelutowania w zamku, jeśli nie to cały zamek do wymiany. W pasku moim zdaniem jest tak, że chcąc nie chcąc i tak trzeba będzie wymienić. A czy wiązka? Ja nie potrafię wróżyć z bajtów, musisz to sam zbadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1266 Napisano 11 Stycznia 2016 Czyli komfort działa. Jak dla mnie mikrostyki do przelutowania w zamku, jeśli nie to cały zamek do wymiany. W pasku moim zdaniem jest tak, że chcąc nie chcąc i tak trzeba będzie wymienić.A czy wiązka? Ja nie potrafię wróżyć z bajtów, musisz to sam zbadać. Nie tyle mikrostyk co miejsce łączenia kostki wewnątrz zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w0jta5 Zgłoś #1267 Napisano 12 Stycznia 2016 Nie tyle mikrostyk co miejsce łączenia kostki wewnątrz zamka. Od tego chyba zacznę. I tak dojdę do mikrostyków. Nastawić się na to, że mikrostyki trzeba będzie wymienić, czy tylko przeczyścić? Dodam, że nawet z drzwi kierowcy nie reaguje oświetlenie wnętrza oraz lampka dolna drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinspike Zgłoś #1268 Napisano 13 Stycznia 2016 Mam nietypowy problem z zamkiem tylnych lewych drzwi. Mianowicie jakieś 3 m-ce temu drzwi się zatrzasnęły. Nie było możliwości ich otwarcia ani z zewnątrz ani od środka. Co ciekawe centralny zamek działa, słychać jak pracuje, rygiel też się wsuwa i wysuwa. Mimo to drzwi nie dało się otworzyć. Kupiłem nowy zamek i go założyłem, drzwi kilka razy się otworzyły, i dalej to samo. Nie wiem co mam z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1269 Napisano 13 Stycznia 2016 Od tego chyba zacznę. I tak dojdę do mikrostyków.Nastawić się na to, że mikrostyki trzeba będzie wymienić, czy tylko przeczyścić? Dodam, że nawet z drzwi kierowcy nie reaguje oświetlenie wnętrza oraz lampka dolna drzwi. Śmiało mogę powiedzieć, że mikrostyk masz raczej ok, skup się na zimnych lutach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub.P Zgłoś #1270 Napisano 20 Stycznia 2016 Witam Panowie przepraszam jeśli piszę w złym wątku proszę o przeniesienie jeśli źle coś wpisuje. Mam taki problem, że użyłem czeskiego programu motordiag żeby otwierać szyby z pilota. Teraz mam taki objaw przy otwieraniu otwiera mi tylko przód centralnego zamka tzn przednie drzwi, przy naciśnięciu drugi raz otwiera tył a przy przytrzymaniu otwiera szyby. Wcześniej otwierało całość i chciałbym żeby tak było ale nie wiem jak to odkręcić. dezaktywacja w motordiag nie pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cj89 Zgłoś #1271 Napisano 20 Stycznia 2016 Witam. Mam problem z pilotem do zamka. Zamyka bez zarzutu ale już z otwieraniem są problemy. Trzeba najpierw nacisnąć guzik od zamykania i od razu szybko od otwierania bo inaczej nie zadziała. Dzieje się to samo na obu pilotach. W czym tkwi problem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #1272 Napisano 8 Lutego 2016 Jaka jest różnica między zamkiem 3B1837016AD i ..016CA ? Oba do PP drzwi Passat 3B6. Mam AD a znalazłem na Alle.. niemiecki firmy BORSEHUNG, gdzie w opisie widnieje numer ..016AD i nie wiem czy podpasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1273 Napisano 9 Lutego 2016 Jaka jest różnica między zamkiem 3B1837016AD i ..016CA ? Oba do PP drzwi Passat 3B6. Mam AD a znalazłem na Alle.. niemiecki firmy BORSEHUNG, gdzie w opisie widnieje numer ..016AD i nie wiem czy podpasuje. Nie kupuj zamienników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #1274 Napisano 9 Lutego 2016 (edytowane) Nie kupuj zamienników. 1. Odpowiedź nie na temat. 2. Za późno, bo już kupiłem, a oryginał to "jedyne" 560,- Pakować zamek za 560,- do auta wartego 10.000,- nie brzmi rozsądnie. Jedna używkę już kupiłem i była w gorszym stanie niż mój popsuty zamek, bo w ogóle nie reagowała. Włożę zamiennik, a w międzyczasie zregeneruję mikrostyk. 3. Szukając zamienników, oprócz chińskiego szajsu natknąłem się na 2 firmy, które IMO budzą zaufanie, mianowicie VEMO i BUGIAD. Niestety zamków tych firm nie ma juz w ofertach hurtownii w PL. Edytowane 9 Lutego 2016 przez baryl dodano pkt.3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1275 Napisano 9 Lutego 2016 Kupiłem w marcu ubiegłego roku ten zamek: http://allegro.pl/show_item.php?item=5015277927 Miesiąc temu zaczęło się... Mianowicie nie za każdym razem po otwarciu drzwi nie zapala mi lampki sufitowej oraz tej w boczku drzwi...Póki co błędów jeszcze z niego brak. Także taka jest jakość zamienników a jak widać nie jest to najtańszy zamiennik dostępny na Allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1276 Napisano 9 Lutego 2016 Mój zamiennik zadziałał tylko raz po zamontowaniu. Szkoda w ogóle się bawić w to badziewie, montować nowy mikrostyk i po problemie. Bawić się po dwa razy w demontaż boczków bezsensowna robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1277 Napisano 9 Lutego 2016 montować nowy mikrostyk i po problemie. No właśnie ale dostań taki pasujący P&P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1278 Napisano 9 Lutego 2016 Ja kupowałem ten rozbieralny. Obudowa zostaje stara a mechanizm wkładasz nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1279 Napisano 9 Lutego 2016 Ja kupowałem ten rozbieralny. Ten? http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-fa-rozbieralny-i4996571499.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #1280 Napisano 9 Lutego 2016 1. Odpowiedź nie na temat.2. Za późno, bo już kupiłem, a oryginał to "jedyne" 560,- Pakować zamek za 560,- do auta wartego 10.000,- nie brzmi rozsądnie. Jedna używkę już kupiłem i była w gorszym stanie niż mój popsuty zamek, bo w ogóle nie reagowała. Włożę zamiennik, a w międzyczasie zregeneruję mikrostyk. 3. Szukając zamienników, oprócz chińskiego szajsu natknąłem się na 2 firmy, które IMO budzą zaufanie, mianowicie VEMO i BUGIAD. Niestety zamków tych firm nie ma juz w ofertach hurtownii w PL. Odpowiedź jak najbardziej na temat, lepiej kupić używkę i przelutować - jeśli Twój się nie nadaje. Każdy zamiennik będzie guzik wart - przekonasz się sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach