Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładany sterownik musi mieć zasilanie +12V, "-" masa.

Resztę masz.

Przewody czerwono-niebieski, czerwono-zielony znajdziesz pod tapicerką drzwi kierowcy.

Czyli pod tapicerką drzwi nie bardzo idzie go zainstalować ? chyba nie będzie tam +12 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Suruwa sterownik schowaj pod kierownica a dokladniej odkec 4 sruby i daj pod deske rozdzielcza a kable te co masz w schemacie przeciagnij przez gume miedzy drzwiami a karoseria i sie wepnij w instalacje drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Suruwa sterownik schowaj pod kierownica a dokladniej odkec 4 sruby i daj pod deske rozdzielcza a kable te co masz w schemacie przeciagnij przez gume miedzy drzwiami a karoseria i sie wepnij w instalacje drzwi

 

Wielkie dzięki, biorę się za to bo nie usnę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba nie będzie tam +12 ?
Będzie .
Czyli pod tapicerką drzwi nie bardzo idzie go zainstalować ?
Jeśli go tam zmieścisz, to czemu nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzina 2:30 centralka zamontowana :D

Dziękuję Wam za pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził kabelki te co wychodzą z komfortu konkretnie chodzi mi o te kabelki images.jpg u mnie na pierwszy rzut oka były okej ale jak zacząłem rozbierać izolacie okazało sie że parę kabelków było całkowicie skorodowane

 

Dodam jeszcze że tez miałem problem z zamykaniem auta tylko nie pamiętam których

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Od niedawna mam pewien problem, o którym nic nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Mianowicie gdy samochód jest otwarty i nacisnę klamkę klapy bagażnika zamykają (ryglują) mi się wszystkie zamki w samochodzie w taki sposób, że ponownie można otworzyć je tylko kluczykiem. Klapa bagażnika również wtedy się rygluje. Raz natomiast naciśnięcie klamki bagażnika spowodowało domknięcie się otwartych szyb w drzwiach. Na początku działo się to sporadycznie (zatrzaskując mi kluczyki będące w stacyjce), teraz dzieje się to za każdym razem, gdy otwieram klapę.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Edytowane przez rainman777
przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze gdzies skorodowaly przewody i jest przebicie sygnalu z przycisku na inny przewod - np sterujacy zamykaniem drzwi. komfort zamiast dosta sygnal o otworzeniu klapy dostaje sygnal z zamka ze auto zostalo zamkniete.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, Panowie nie umiej robic nowych tematow ale widze ze wasz jest zblizony do mojego. Mianowice mam problem z lewymi tylnymi drzwiami nie zamykaja sie na centralny zamek, mechanizm wymienilem i nic nie pomoglo moj passat to b6 2006r. w kombi prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, Panowie nie umiej robic nowych tematow ale widze ze wasz jest zblizony do mojego. Mianowice mam problem z lewymi tylnymi drzwiami nie zamykaja sie na centralny zamek, mechanizm wymienilem i nic nie pomoglo moj passat to b6 2006r. w kombi prosze o pomoc
Nie ten dział Rafał.... Tu piszemy o problemach, dotyczących Passata B5.

"Twój" dział http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge nigdzie znalesc nic na forum, moze ktoś by mi umiał powiedziec w ktorych przewodach powinien byc prąd oraz masa aby zamek sprawnie działał ... wiem ze brązowe powinny byc "-" a czerwono zielony i czerwono niebieski "+" ale nie na wszystkich brązowych jest masa, chodzi o kostki przednie 8-pinowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzina 2:30 centralka zamontowana :D

Dziękuję Wam za pomoc !

 

Suruwa,

 

Jak możesz to zamieść "instrukcję" montażu - czyli to co po kolei robiłeś.

Mnie też to czeka a nie mam żadnej wiedzy elektrycznej.

Czy coś takiego będzie odpowiednie:

http://allegro.pl/centralny-zamek-vw-golf-bora-passat-polo-caddy-eos-i3483257762.html

?

 

Pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, na początek chciałbym się przywitać ponieważ właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem vw passata z 2001 roku, w wolnej chwili wrzucę parę fotek i opis co kupiłem i co na mój gust jest do zrobienia.

 

Mam problem jak zdążyłem się już zorientować który często występuje w naszych vw z centralnym zamkiem, na początek chciałbym poprosić o opis prawidłowego funkcjonowania centralnego zamka i pilotów, znajomy który ma golfa IV twierdzi że po naciśnięciu guzika wiadomo zamyka się po kolnym naciśnięciu zamykania auto uzbraja się i zaczyna migać lampka przy tym rygielku w drzwiach kierowcy, u mnie jest tak że:

 

naciskam raz zamyka się

naciskam drugi i otwierają się prawe drzwi a reszta pozostaje zamknięta

po pierwszym naciśnięciu otwarcia nie mogę otworzyć bagażnika (kombi) muszę nacisnąć drugi raz

po naciśnięciu guzika otwarcia klapy bagażnika na pilocie otwierają się prawe drzwi

 

po wykonywaniu operacji kluczykiem przy drugim zamknięciu raz na kilkanaście razy prawe drzwi się nie otworzą a zaczyna mrugać czerwona lampka czyli chyba prawidłowo

 

dodam iż znalazłem kilka kabelków uszkodzonych pod nogami kierowcy a wtyczka od komfortu była skorodowana ale wszystko wyczyszczone i polutowane, znajomy podjechał z interfejsem na którym był błąd właśnie drzwi prawych został skasowany, zamówiłem interfejs dla siebie także jak tylko go dostanę sprawdzę jeszcze raz co pokazuje, tymczasem może ktoś przerabiał podobny problem i będzie w stanie pomóc :)

 

PS Jak sprawdzić czy moje autko ma fabryczny alarm i czy ktoś może wie gdzie mogę sprawdzić z jakim wyposażeniem auto wyjechało z fabryki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie krótkie pytanie:

co może być przyczyną że w tylnych prawych drzwiach zamek zawsze się zamyka z kluczyka czy panelu na drzwiach kierowcy ale jeśli chodzi o otwarcie to otwiera jak mu się podoba 10 razy otworzy lub 10 razy nie. (problem tylko z otwieraniem-odryglowaniem)

 

jak na razie sprawdzałem moduł i jest wszystko z nim OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Panowie krótkie pytanie:

co może być przyczyną że w tylnych prawych drzwiach zamek zawsze się zamyka z kluczyka czy panelu na drzwiach kierowcy ale jeśli chodzi o otwarcie to otwiera jak mu się podoba 10 razy otworzy lub 10 razy nie. (problem tylko z otwieraniem-odryglowaniem)

 

jak na razie sprawdzałem moduł i jest wszystko z nim OK.

Jezeli jest z modulem ok to pozostaja zimne luty w zamku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mateorugby

Witajcie,

 

Mam do Was pytanie, ponieważ jestem świeżym posiadaczem passata 3BG to kilka spraw jest dla mnie nowych. Mianowicie, nie mogę otworzyć z kluczyka samochodu po rozładowaniu akumulatora, ten wystający bolec unosi się do góry ale w połowie. Mechnik mój mówił ze możliwe ze tak jest w tych modelach ale nie chce mi się wierzyc. Jedynym rozwiązaniem dostania się do srodka było wyrwanie zamka maski i podlaczenie akumulatora pod kable i otworzenie z centralnego z pilota.

 

Bardzo proszę o opinie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezeli jest z modulem ok to pozostaja zimne luty w zamku

 

OK dobiorę się do zamka ale:

może ktoś z forumowiczów zapoda link do rozbiórki tylnych drzwi ?

bo do przednich znalazłem ale tylnych nie mogłem odszukać.

 

 

już znalazłem :)

Edytowane przez dariusz198012
znalezione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam passsata b5 wersja komfort 1.9tdi 110 koni. mam problem z lewymi drzwiami pasazera i kierowcy, drzwi ciagnac za klamke nie otwieraja sie po pierwszym razie lecz po kilkuj po ciagnieciach klamki zewnetrznej co sie z tym moglo stac nie mam pojecia prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, gdy próbuję zamknąć samochód od środka to z lewej strony (przód i tył) odskakują bolce ale łapią za 2-3 wciśnięciem. Do tego światełka w drzwiach nie zawsze świecą . Z drugiej strony działa za 1szym razem i światła zawsze święca przy otwarych drzwiach. Z kluczyka (centralny) wszystko działa ok. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, gdy próbuję zamknąć samochód od środka to z lewej strony (przód i tył) odskakują bolce ale łapią za 2-3 wciśnięciem. Do tego światełka w drzwiach nie zawsze świecą . Z drugiej strony działa za 1szym razem i światła zawsze święca przy otwarych drzwiach. Z kluczyka (centralny) wszystko działa ok. Proszę o pomoc.

 

Miałem to samo...zimne luty i brudny mikroswitch, wystarczy rozebrać zamek, polutować płytkęi wyczyścić dokładnie mikroswitch(trzeba go rozebrać).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności