Suruwa Zgłoś #961 Napisano 26 Lipca 2013 Dokładany sterownik musi mieć zasilanie +12V, "-" masa.Resztę masz. Przewody czerwono-niebieski, czerwono-zielony znajdziesz pod tapicerką drzwi kierowcy. Czyli pod tapicerką drzwi nie bardzo idzie go zainstalować ? chyba nie będzie tam +12 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #962 Napisano 26 Lipca 2013 Suruwa sterownik schowaj pod kierownica a dokladniej odkec 4 sruby i daj pod deske rozdzielcza a kable te co masz w schemacie przeciagnij przez gume miedzy drzwiami a karoseria i sie wepnij w instalacje drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #963 Napisano 26 Lipca 2013 Suruwa sterownik schowaj pod kierownica a dokladniej odkec 4 sruby i daj pod deske rozdzielcza a kable te co masz w schemacie przeciagnij przez gume miedzy drzwiami a karoseria i sie wepnij w instalacje drzwi Wielkie dzięki, biorę się za to bo nie usnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #964 Napisano 26 Lipca 2013 chyba nie będzie tam +12 ?Będzie .Czyli pod tapicerką drzwi nie bardzo idzie go zainstalować ?Jeśli go tam zmieścisz, to czemu nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #965 Napisano 27 Lipca 2013 Godzina 2:30 centralka zamontowana Dziękuję Wam za pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #966 Napisano 27 Lipca 2013 Ja bym sprawdził kabelki te co wychodzą z komfortu konkretnie chodzi mi o te kabelki u mnie na pierwszy rzut oka były okej ale jak zacząłem rozbierać izolacie okazało sie że parę kabelków było całkowicie skorodowane Dodam jeszcze że tez miałem problem z zamykaniem auta tylko nie pamiętam których Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #967 Napisano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam, Od niedawna mam pewien problem, o którym nic nie mogę znaleźć w wyszukiwarce. Mianowicie gdy samochód jest otwarty i nacisnę klamkę klapy bagażnika zamykają (ryglują) mi się wszystkie zamki w samochodzie w taki sposób, że ponownie można otworzyć je tylko kluczykiem. Klapa bagażnika również wtedy się rygluje. Raz natomiast naciśnięcie klamki bagażnika spowodowało domknięcie się otwartych szyb w drzwiach. Na początku działo się to sporadycznie (zatrzaskując mi kluczyki będące w stacyjce), teraz dzieje się to za każdym razem, gdy otwieram klapę. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez rainman777 przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #968 Napisano 6 Sierpnia 2013 mozliwe ze gdzies skorodowaly przewody i jest przebicie sygnalu z przycisku na inny przewod - np sterujacy zamykaniem drzwi. komfort zamiast dosta sygnal o otworzeniu klapy dostaje sygnal z zamka ze auto zostalo zamkniete. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilu0589 Zgłoś #969 Napisano 8 Sierpnia 2013 witam, Panowie nie umiej robic nowych tematow ale widze ze wasz jest zblizony do mojego. Mianowice mam problem z lewymi tylnymi drzwiami nie zamykaja sie na centralny zamek, mechanizm wymienilem i nic nie pomoglo moj passat to b6 2006r. w kombi prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #970 Napisano 8 Sierpnia 2013 witam, Panowie nie umiej robic nowych tematow ale widze ze wasz jest zblizony do mojego. Mianowice mam problem z lewymi tylnymi drzwiami nie zamykaja sie na centralny zamek, mechanizm wymienilem i nic nie pomoglo moj passat to b6 2006r. w kombi prosze o pomocNie ten dział Rafał.... Tu piszemy o problemach, dotyczących Passata B5."Twój" dział http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sopel-85 Zgłoś #971 Napisano 12 Sierpnia 2013 Nie moge nigdzie znalesc nic na forum, moze ktoś by mi umiał powiedziec w ktorych przewodach powinien byc prąd oraz masa aby zamek sprawnie działał ... wiem ze brązowe powinny byc "-" a czerwono zielony i czerwono niebieski "+" ale nie na wszystkich brązowych jest masa, chodzi o kostki przednie 8-pinowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sepos Zgłoś #972 Napisano 26 Sierpnia 2013 Godzina 2:30 centralka zamontowana Dziękuję Wam za pomoc ! Suruwa, Jak możesz to zamieść "instrukcję" montażu - czyli to co po kolei robiłeś. Mnie też to czeka a nie mam żadnej wiedzy elektrycznej. Czy coś takiego będzie odpowiednie: http://allegro.pl/centralny-zamek-vw-golf-bora-passat-polo-caddy-eos-i3483257762.html ? Pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanhc Zgłoś #973 Napisano 26 Sierpnia 2013 Witam wszystkich, na początek chciałbym się przywitać ponieważ właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem vw passata z 2001 roku, w wolnej chwili wrzucę parę fotek i opis co kupiłem i co na mój gust jest do zrobienia. Mam problem jak zdążyłem się już zorientować który często występuje w naszych vw z centralnym zamkiem, na początek chciałbym poprosić o opis prawidłowego funkcjonowania centralnego zamka i pilotów, znajomy który ma golfa IV twierdzi że po naciśnięciu guzika wiadomo zamyka się po kolnym naciśnięciu zamykania auto uzbraja się i zaczyna migać lampka przy tym rygielku w drzwiach kierowcy, u mnie jest tak że: naciskam raz zamyka się naciskam drugi i otwierają się prawe drzwi a reszta pozostaje zamknięta po pierwszym naciśnięciu otwarcia nie mogę otworzyć bagażnika (kombi) muszę nacisnąć drugi raz po naciśnięciu guzika otwarcia klapy bagażnika na pilocie otwierają się prawe drzwi po wykonywaniu operacji kluczykiem przy drugim zamknięciu raz na kilkanaście razy prawe drzwi się nie otworzą a zaczyna mrugać czerwona lampka czyli chyba prawidłowo dodam iż znalazłem kilka kabelków uszkodzonych pod nogami kierowcy a wtyczka od komfortu była skorodowana ale wszystko wyczyszczone i polutowane, znajomy podjechał z interfejsem na którym był błąd właśnie drzwi prawych został skasowany, zamówiłem interfejs dla siebie także jak tylko go dostanę sprawdzę jeszcze raz co pokazuje, tymczasem może ktoś przerabiał podobny problem i będzie w stanie pomóc PS Jak sprawdzić czy moje autko ma fabryczny alarm i czy ktoś może wie gdzie mogę sprawdzić z jakim wyposażeniem auto wyjechało z fabryki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #974 Napisano 7 Września 2013 Witam Panowie krótkie pytanie: co może być przyczyną że w tylnych prawych drzwiach zamek zawsze się zamyka z kluczyka czy panelu na drzwiach kierowcy ale jeśli chodzi o otwarcie to otwiera jak mu się podoba 10 razy otworzy lub 10 razy nie. (problem tylko z otwieraniem-odryglowaniem) jak na razie sprawdzałem moduł i jest wszystko z nim OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #975 Napisano 7 Września 2013 Witam Panowie krótkie pytanie: co może być przyczyną że w tylnych prawych drzwiach zamek zawsze się zamyka z kluczyka czy panelu na drzwiach kierowcy ale jeśli chodzi o otwarcie to otwiera jak mu się podoba 10 razy otworzy lub 10 razy nie. (problem tylko z otwieraniem-odryglowaniem) jak na razie sprawdzałem moduł i jest wszystko z nim OK. Jezeli jest z modulem ok to pozostaja zimne luty w zamku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mateorugby Zgłoś #976 Napisano 7 Września 2013 Witajcie, Mam do Was pytanie, ponieważ jestem świeżym posiadaczem passata 3BG to kilka spraw jest dla mnie nowych. Mianowicie, nie mogę otworzyć z kluczyka samochodu po rozładowaniu akumulatora, ten wystający bolec unosi się do góry ale w połowie. Mechnik mój mówił ze możliwe ze tak jest w tych modelach ale nie chce mi się wierzyc. Jedynym rozwiązaniem dostania się do srodka było wyrwanie zamka maski i podlaczenie akumulatora pod kable i otworzenie z centralnego z pilota. Bardzo proszę o opinie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #977 Napisano 8 Września 2013 (edytowane) Jezeli jest z modulem ok to pozostaja zimne luty w zamku OK dobiorę się do zamka ale: może ktoś z forumowiczów zapoda link do rozbiórki tylnych drzwi ? bo do przednich znalazłem ale tylnych nie mogłem odszukać. już znalazłem Edytowane 8 Września 2013 przez dariusz198012 znalezione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny19913 Zgłoś #978 Napisano 8 Września 2013 Witam mam passsata b5 wersja komfort 1.9tdi 110 koni. mam problem z lewymi drzwiami pasazera i kierowcy, drzwi ciagnac za klamke nie otwieraja sie po pierwszym razie lecz po kilkuj po ciagnieciach klamki zewnetrznej co sie z tym moglo stac nie mam pojecia prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zden3k Zgłoś #979 Napisano 24 Września 2013 Witam, gdy próbuję zamknąć samochód od środka to z lewej strony (przód i tył) odskakują bolce ale łapią za 2-3 wciśnięciem. Do tego światełka w drzwiach nie zawsze świecą . Z drugiej strony działa za 1szym razem i światła zawsze święca przy otwarych drzwiach. Z kluczyka (centralny) wszystko działa ok. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #980 Napisano 24 Września 2013 Witam, gdy próbuję zamknąć samochód od środka to z lewej strony (przód i tył) odskakują bolce ale łapią za 2-3 wciśnięciem. Do tego światełka w drzwiach nie zawsze świecą . Z drugiej strony działa za 1szym razem i światła zawsze święca przy otwarych drzwiach. Z kluczyka (centralny) wszystko działa ok. Proszę o pomoc. Miałem to samo...zimne luty i brudny mikroswitch, wystarczy rozebrać zamek, polutować płytkęi wyczyścić dokładnie mikroswitch(trzeba go rozebrać). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach