Kamkalekaka Zgłoś #1 Napisano 29 Stycznia 2018 Witam Mam taki problem, turbo jest po regeneracji a autko od jakiegos czasu szarpie jak dam mu gaz do dechy.. Tak jakby paliwa nie dostawał. Czytałem juz wszystko logi robilen wszystko jest okej ale jeden kolega powiedzial mi ze mam sprawdzic pompe vacu. I tak tez zrobilennale niema luzu przy pompie tylko przy wtyku z drugiej strony. Ponizej dam link do video. Przepływka jest prawdopodobnie dobra i wątpię zeby przez nia tak się dzialo. Pompka paliwa tez podejrzewam ale nwm co jest grane. VID_20180129_170442.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał S. Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2018 (edytowane) W jakim sensie "sprawdziłeś"? Jakie masz ciśnienie paliwa na pompie? Jakie podciśnienie powietrza na pompie? Edytowane 30 Stycznia 2018 przez Rafał S. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamkalekaka Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2018 Jakie mam cisnienie. Niewiem bo niewiem jak mam to sprawdzić.. Zrobiłem diagnozę jak większość mi gadalo ze po przekreceniu zaplonu słychać jak plompie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał S. Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2018 tak ale to pompa w baku pompuje, a pompę tandemową sprawdza się przy ok 4000 obr/min. Podjedź do warsztatu i niech podłączą manometr i wakuometr i sprawdzą wartości. Bedzie najszybciej i najtaniej i wszystko będzie jasne. Czy pompa pod spodem jest w ropie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2018 Czy autor wątku rozwiązał już problem szarpania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2018 też jestem ciekaw bo mam to samo turbo nie blokuje a poszarpuje dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #7 Napisano 22 Września 2018 (edytowane) Dnia 30.01.2018 o 22:24, Rafał S. napisał: Czy pompa pod spodem jest w ropie? witam, podłączę się pod temat, jeśli miałeś na myśli pompę podciśnienia to ja mam mokrą od ropy pod spodem, ogólnie mam wszystko poniżej pompy vacum i cała skrzynię w ropie - masz pomysł co to może być. dodam, że niestety mam LUK (szukam już Boscha) Edytowane 22 Września 2018 przez wojciechk zapomniałem dopisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #8 Napisano 22 Września 2018 Wygląda na to, że pompa albo któryś z podłączonych przewodów cieknie. Rób coś szybko bo ropa będzie niszczyła przewody i rury i wokół silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #9 Napisano 22 Września 2018 już zniszczyła poduszkę od skrzyni :( tylko zastanawiam się czy sens coś z nią robić (LUK) gdzieś widziałem że potrafią się odkształcać czy lepiej zminiać na BOSCHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10 Napisano 22 Września 2018 Najpierw oceń dokładnie co cieknie. Może to któryś z przewodów puszcza. Czytałem na forach, że chłopaki wymieniali uszczelnia w tych pompach ale one znowu ciekły po czasie. Nie wiem czy tak jest zawsze ale tak wyczytałem. Oceń co cieknie, a wmiędzy czasie zobacz czy ktoś ma na sprzedaż używanego Boscha. Na facebooku w grupach napewno sporo osób będzie miało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamsteer Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2019 Witam Nie chcę zakładać osobnego tematu więc podłączę się tutaj. Silnik 1.9 ARL. Cieknie mi pompa LUKa, kupiłem Boscha ale nie ma na pompie numeru, tylko jest wytoczona końcówka Q, zakładam, że to 038145209 Q ale przy zdemontowaniu pompy i porównaniu obu okazało się, że w Boschu jeden kanał jest zaślepiony. Podpowie ktoś czy pompa Boscha jest prawidłowa czy szukać innej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel32a Zgłoś #12 Napisano 4 Listopada 2019 (edytowane) Witam, mam problem z passatem AVB, szarpie silnik w zakresie do 2000 obrotów, potem już nie. Potrafi nawet zgasnąć podczas ruszania. Pompowtryski wyjęte zawiezione do sprawdzenia, są ok, nowe gumki, nowy wałek rozrządu z popychaczami, pompa w baku podmieniona, dzisiaj z mierzyłem ciśnienie na tandemowej pokazuje 3,5 bar przy 1000 obr/min, a przy wyższych to zamyka zegar prawie, 7-8 barów. Egr wyjąłem i spróbowałem bez niego i robi to samo. Komputer podpięty nie pokazuje żadnych błędów, kontrolka nie zapala się. Ponadto podmieniłem także sterownik silnika ECU. Bez rezultatów. Szarpanie występowało raz na jakiś czas, ale teraz jest coraz gorzej. Jak gazuje mu powyżej 2000 obr nie szarpie. Co to może być? Czy może mi ktoś pomóc? Pozdrawiam Edytowane 4 Listopada 2019 przez Pawel32a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #13 Napisano 4 Listopada 2019 Witaj Powiem ci, że ja takie objawy miałem przy uszkodzonej pompie paliwa w baku, kupiłem nową pompe 3 barową i problem zniknął teraz auto śmiga, że w fotel wgniata a wcześniej ojciec mi kupił pompe do mojego auta ale z mniejszym ciśnieniem bo 1bar i auto szarpało i gasło. Także upewnij sie czy pompa paliwa w baku jest 3 barowa bo do diesla PD taka musi być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel32a Zgłoś #14 Napisano 4 Listopada 2019 Pompę w baku podmieniłem na inną kupioną na złomie. A gdyby sprawdzić jej ciśnienie, ile ona daje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #15 Napisano 4 Listopada 2019 jak masz manometr to sprawdź jakie daje ciśnienie bo mi ta 1 barowa auto normalnie odpalało ale jak dałem dużo gazu to szarpało i czasami mi gasło auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach