Skocz do zawartości

Rafał S.

  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Dzień wcześniej jeździłem normalnie i dzisiaj przy próbie odpalenia wydarzyło się takie coś jak na filmiku. Auto suche nie ma wody w środku, jakiś czas temu pokazało mi błąd immobilizera na VAG-COMie ale myślałem że przez słabą baterię, zignorowałem. Teraz kompa nie podłącze bo mi się nie połączy. Przez chwilę wyświetlił się po środku komunikat "immobilizer coś tam..." nie zdążyłem przeczytać ani nagrać. Bezpieczniki wszystkie ok. Aku naładowane (12,56V). Próbowałem dwoma kluczykami. Przez chwilę zaskoczył, zakręcił i potem koniec. Stary właściciel wymieniał stacyjkę. Nie wiem za co się zabrać. Za moduł komfortu czy ten pierścień immobilizera ? DLA POTOMNYCH, PROBLEMEM BYŁA KOSTKA STACYJKI.
  2. Rafał S.

    Klimatyzacja

    Ja kupiłem nowy wąż idący od chłodnicy do sprężarki na razie ok, ale ten długi wskazany przez Ciebie zakułem na nowo znacznie taniej i gwarancja ta sama. Polecam zrobić to samo.
  3. Rafał S.

    Klimatyzacja

    Dobra tak wygląda moja deska przekaźników 267 działa załącza sprężarkę, słychać go itp. , bezpieczniki sprawdzone i pytanie który to przekaźnik od drugiego biegu?? 373?? Żeby sprawdzić czy to wina przekaźnika powinienem zewrzeć na wyjętym przekaźniku piny 30 i 87 wtedy wiatrak powinien ruszyć na maksa tak? Wyczytałem to z tego opisu ale mowa jest o innych oznaczeniach przekaźników. POST 175
  4. Rafał S.

    Klimatyzacja

    A jak zmierzyć obciążony? Jest tak szczelnie obudowana instalacja że musiałbym przez izolację się przebijać. bez sensu. Trochę pokatowałem klimę na postoju i zauważyłem że nie włącza się drugi bieg, klima się wyłączy prędzej. Teraz tylko sprawdzić standardowo bezpieczniki i przekaźniki. będą to 267 i 373? Dla wszystkich passatów to jest to samo oznaczenie?
  5. Rafał S.

    Klimatyzacja

    Witam Mam mam problem z klimą i sprawdzam wszystko pokolei i pierwsza rzecz.Odłączyłem kostkę od wentylatora klimy i pokazuje mi napięcie 13,5 V zaraz po włączeniu w chłodny dzień, ale nie wyje jak drugi bieg, chodzi cicho i zakładam że chodzi na pierwszy biegu, ale napięcia mi się nie zgadzają jak to możliwe? Jakie napięcie na pierwszym biegu powinno być?
  6. Rafał S.

    Fotel kierowcy, wypadła spreżyna

    ok dzięki wielkie
  7. Rafał S.

    Fotel kierowcy, wypadła spreżyna

    No własnie koledze też sltrzeliło i nic się nie dzieje, ale nie wiem czy to ta sama sprężyna więc się spytałem. Naprawię przy okazji.
  8. Rafał S.

    Fotel kierowcy, wypadła spreżyna

    A masz foto jak ją naprawiałeś? Albo czy sporo z tym roboty?
  9. Podczas jazdy coś strzeliło i jak odkurzałem następnego dnia znalazłem taki połamany uchwyt sprężyny i luźną sprężynę. DO czego służy i próbować naprawiać czy dać sobie spokój. Fotel działa poprawnie nadal.
  10. Rafał S.

    Czy to pompa tandemowa???

    Zazwyczaj pojawia się przerywanie/szarpanie auta. A jeśli uszkodzony zawór zwrotny w pompie to ropa wraca do zbiornika i trzeba trochę pokręcić zanim odpali. Polecam sprawdzić ciśnienie ropy w sekcji paliwa. Pompa LUK?? Jaki przebieg auta? Ja ostatnio wymieniłem na używkę boscha miałem problem z podciśnieniem.
  11. Wymieniałem o-ringi w króćcu za silnikiem oraz przewód cieczy co idzie z tyłu i zauważyłem na stalowym przwodzie do którego idzie wąż jest trochę "wgnieciony" i też sam trochę poprawiłem przy zakładaniu nowego wymieniać czy zostawić?
  12. Rafał S.

    Problem z pompa vacu - szarpie samochodem

    tak ale to pompa w baku pompuje, a pompę tandemową sprawdza się przy ok 4000 obr/min. Podjedź do warsztatu i niech podłączą manometr i wakuometr i sprawdzą wartości. Bedzie najszybciej i najtaniej i wszystko będzie jasne. Czy pompa pod spodem jest w ropie?
  13. Rafał S.

    Problem z pompa vacu - szarpie samochodem

    W jakim sensie "sprawdziłeś"? Jakie masz ciśnienie paliwa na pompie? Jakie podciśnienie powietrza na pompie?
  14. Wymieniłem ostatnio uszczelkę (nie oryginalna z ASO) i dokręciłem dość mocno wszystkie śruby mimo trudnego dostępu, ale po 300 km zauważyłem, że delikatnie pompa jest spocona przy dolnym króćcu, jest to ropa. Kupić inną uszczelkę czy dociągnąć śruby na ciepło??? Dzięki za wszelkie porady.
  15. Rafał S.

    Wgniecenie w podłodze

    Super dzięki wielkie za wiadomości.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności