Skocz do zawartości

Pawel32a

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompę w baku podmieniłem na inną kupioną na złomie. A gdyby sprawdzić jej ciśnienie, ile ona daje?
  2. Witam, mam problem z passatem AVB, szarpie silnik w zakresie do 2000 obrotów, potem już nie. Potrafi nawet zgasnąć podczas ruszania. Pompowtryski wyjęte zawiezione do sprawdzenia, są ok, nowe gumki, nowy wałek rozrządu z popychaczami, pompa w baku podmieniona, dzisiaj z mierzyłem ciśnienie na tandemowej pokazuje 3,5 bar przy 1000 obr/min, a przy wyższych to zamyka zegar prawie, 7-8 barów. Egr wyjąłem i spróbowałem bez niego i robi to samo. Komputer podpięty nie pokazuje żadnych błędów, kontrolka nie zapala się. Ponadto podmieniłem także sterownik silnika ECU. Bez rezultatów. Szarpanie występowało raz na jakiś czas, ale teraz jest coraz gorzej. Jak gazuje mu powyżej 2000 obr nie szarpie. Co to może być? Czy może mi ktoś pomóc? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności