Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,dzięki za ten wątek,220zł i święty spokój(bezcenne).Zdjęcia mojego zabieraka poniżej,przebieg 163tys.km.Polecam każdemu z podobnym kilometrażem zerknąć do miski.
Gdzie kupowaliście swoje zabieraki? Też bym profilaktycznie wymienił.

 

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

 

witajcie

 

czy kolega ormowiec moze sprawdzic równiez dla mnie, co jest w moim pasku

 

wvwzzz3cz6e045870

 

i gdyby istniała taka mozliwosc to równiez czy ja posiadam słynny juz filtr czasteczek stałych

 

z góry wielkie dzieki

 

co do programu etka , to próbowałem juz chyba z 10 razy go zainstalowac ale nie idzie ni cholerke, nawet krok po kroku z postem z tego forum

Kolego ORMOWIEC, możesz sprawdzić napęd mojej pompki, wydaje mi się, że jest już zębatka. Sprawdź proszę, tak dla świętego spokoju:) Mój VIN WVWZZZ3CZ7E235837.

 

Z góry dzięki za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy Passat z rocznika 07 na pewno będzie miał koła zębate zamiast łańcucha. Masz to jak w banku.

 

Sprawdziłem w ETCE, żebyś miał pewność. Masz koła zębate...

Edytowane przez _siwy_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie kupowaliście swoje zabieraki?

w aso.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tydzień temu płaciłem za niego 14zł,wygląda naprawde tandetnie, chyba w silniku malucha nie pamietam równie tandetnej czesci....wydaje sie i tak cudem ze wytrzymuje te 100tkm.....

zabierak juz wymieniony ,przebieg 138tkm,musze przyznac ze wyglądał zupełnie niezle,daleko było mu do wyrobienia choc pierwsze slady sie juz pojawiły,zdaniem mechanika mógłby jeszcze nastepne tyle, ale wolałem nie ryzykować

Edytowane przez Tombou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za pomoc. Zabierak kupiłem w ASO VW w Tychach, faktycznie kosztuje 18 złotych :) Wymiana w przyszły piątek. Pozdrawiam, G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma dostęp do twardościomierza, można by porównać twardość tego zabieraka np. z kluczem imbusowym stanleya, bety albo innej, dobrej firmy. Ciekawy jestem rezultatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popytam w robocie. Może coś się uda zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupujecie sam zabierak czy zabierak + zawleczka. Ktoś kiedyś pisał że najlepiej kupić również zawleczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej z zawleczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytałem ten i inne wątki o tym nieszczęsnym zabieraku i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi czy jesli mam pompe na kola zembate też mogą wystąpić problemy z tym nieszczęsnym zabierakiem czy w tej wersji pompy problem ten nie występuje pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytałem ten i inne wątki o tym nieszczęsnym zabieraku i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi czy jesli mam pompe na kola zembate też mogą wystąpić problemy z tym nieszczęsnym zabierakiem czy w tej wersji pompy problem ten nie występuje pzdr.

 

Kolego nie ma znaczenia czy masz pompe napędzaną łańcuszkiem czy kołami zębatymi, zabierak czyli ten imbusik jest wadliwy w obu typach napędu. Także lepiej go wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam vw passat 2.0 tdi 140 2006 kambi, wsiadlam do samochodu silnik zapalil ale po chwili zgasl i pokazala mi sie informacja lowm oil pressere i czerwona migajaca kontrolka oleju, wiec dolalam olej sprobowalam zapalic silnik i nic, pokazal mi sie kolejny komunikat engine fault garage stop, wiec samochod stoi na parkingu, co moglo sie stac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumie że oleju ubyło jak go dolałas? :D

Stawiam na pompę oleju gdyż jest to jeden z najczęstszych awarii tego samochodu.

Radziłbym podpiąć pod kompa vagiem i zobaczyc błędy oraz sprawdzić napęd pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.mam pytanie poniewaz kupilem passata 2.0tdi z 2007 roku przebieg 155000km.Silnik BMP 220535 autko ladne wypasione 100% bezwypadkowe przebieg orginalny i padniety silnik :( oczywiscie pompa olejowa (/na kolach zebatych) przytarty na 1 panewce :( i padnieta turbina.czy orientujecie sie jaki bylby koszt naprawy?czy lepiej wymienic silnik,a jezeli tak to jaki wstawic zeby nie mial problemow,bo latam za granice a nie chcialbym miec po trasie przygod,auto mosi byc w 100% wiarygodne.a i pytanko czy jak jest przylapany na 1 panewce to cylindry moga byc przytarte??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam vw passat 2.0 tdi 140 2006 kambi, wsiadlam do samochodu silnik zapalil ale po chwili zgasl i pokazala mi sie informacja lowm oil pressere i czerwona migajaca kontrolka oleju, wiec dolalam olej sprobowalam zapalic silnik i nic, pokazal mi sie kolejny komunikat engine fault garage stop, wiec samochod stoi na parkingu, co moglo sie stac

 

Pewnie napęd pompy padł. Pytanie tylko czy zabierak, czy łańcuszek a może koła zębate się zjechały. Jaki masz przebieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jednym slowem mowiac to te passaty to jedno wielkie g...o :( silniki masakra typu 2.5 V8 TDI ehhh auto za tyle pieniedzy szkoda gadac :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy orientujecie sie jaki bylby koszt naprawy?
U mnie rok temu wymiana silnika 8000 pln (pewnie da się taniej), silnik bkp był lekko przytarty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zabralam samochod do warsztatu i komputer podal jakis kod ale niestety musialam przewiezc samochod do serwisu poniewaz moi mechanicy nie mogli znalezc co to za blad. natomiast serwis podlaczy moj samochod dopiero za tydzien poniewaz nie maja czasu. olej sprawdzam raczej regularnie, wiec wylaczam zatarcie. moj przebieg to okolo 130000 km. naczytalam sie wczoraj i sie troche martwie, jestem inzynierem mechanikiem ale teraz to tylko elektronika. ile kosztuje pompa w polsce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej sprawdzam raczej regularnie, wiec wylaczam zatarcie.
Niestety na 90% uszkodzony został napęd pompy oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszt pompy oleju w zaleznosci od serwisu to 700-800 zł, a cały kompletny napęd do pompy oleju to chyba ok 4000zł....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności