Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

witam przebjeg to 140t wjecie jaka była przyczyna migającej kontrolki oleju zapowjetrzenie układu paliwowego okazało sie że było za mało paliwa ale kontrolka nie wskazywała rezerwy czy braku paliwa okazało sie ze pompa zassała powjetrze ze zbjornika po kilku krotnym parkowaniu na pochyłym terenie koszt usterki wyniusł 100 zł robota trwała3 dni ale jak podałem objawy awarji w ASO to stwjerdzili ze morze być pompa oleju oraz zatarcie turbo siredńi koszt wyliczyli na 2000zl w przyblirzeniu jak to dobrze że sa jeszcze dobrzy i uczciwi mechanicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcinjacek może nie na temat, ale popraw opis swojego passka, bo CR nie było jeszcze w 2005r. tylko PD i jak coś to 2.0TDI w 2005r było 140KM i 170KM lub 1.9TDI 105KM. B6 2.0 TDI-CR 110KM BlueMotion weszło troszkę, troszkę później :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy!!! jestem w stanie wam pomóc.nie ma sensu płacić 4200 zł za moduł z wałkami wyrównoważającymi w serwisie-jeśli mruga Wam kontrolka oleju na czerwono to znak że nie ma ciśnienia oleju-wyrobił się otwór sześciokątny w jednym z wałków wyrównoważających przez zabierak który przenosi moment obrotowy na pompę oleju.regeneruję takie wałki metodą elektrodową-czyli wałek jest zalewany i na nowo wypalany sześciokąt na odpowiednią średnicę.koszt regeneracji to 800zł. tel 509-174-141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek a ile wytrzymuje taki wałek po Twojej naprawie , chodzi mi o przebieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gwarantuje że wytrzyma więcej niż nowy...najważniejsze jest osiowanie pompy poprzez zabierak-robimy mniejszy luz w wałku wyrównoważającym-zajmujemy się tym od ponad pół roku-nie było żadnej awarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to myślę że warto spróbować naprawy bo cenowo jest to dość korzystne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju..czy ten samochód który masz w loginie chcesz robić??chyba nie..podaj nr vin auta które chciałbyś zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gwarantuje że wytrzyma więcej niż nowy...

To znaczy? Ile gwarancji jest na taka naprawę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Andrzeju..czy ten samochód który masz w loginie chcesz robić??chyba nie..podaj nr vin auta które chciałbyś zrobić...

Oczywiście ze nie mój. No mam kupla który coś mi ostatnio wspominał ze zaczyna mu świecić kontrolka od oleju ale vin-u nie znam. Jakby coś to dam mu namiar na Ciebie to się dogadacie.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz mu powiedzieć aby nie właczał silnika aby turbo nie padło-od czasu do czasu włącza się kontrolka jeśli jeszcze zabierak chwyci resztki otworu imbusowego w wałku-czyli czasami daje ciśnienie w kanały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz mu powiedzieć aby nie właczał silnika aby turbo nie padło-od czasu do czasu włącza się kontrolka jeśli jeszcze zabierak chwyci resztki otworu imbusowego w wałku-czyli czasami daje ciśnienie w kanały...

Spoko dzieki z tego co wiem to od tygodnia nim nie jeździ tylko stoi w garażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem podobne objawy tylko samochód włączał tryb awaryjny no i przyczyna to turbospręzarka .Koszt 3200zł niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał 2008 podaje ci dane rok produkcji 2005 30wrzesień moc silnika 77kw typ c3 model roku 2006 takje dane są w karcie pojazdu

 

---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

 

pojemność silnika 1.9 TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przezylem dramat... zapalam autko, pochodzilo 2 minuty zgasło, zapaliła się czerwona kontrolka od oleju... i komputer zaczal piszczec... laweta - serwis, wyjeli pompe oleju, zamowili ten zabierak "imbus", jutro maja zakladac zobaczymy czy dobra diagnoze postawili ;( chyba pojdzie po kieszeni grubo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co z diagnozą, przyczyną był zabierak?. Jaki miałeś przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6, 2006, 60000km, 1.9TDI, 105KM, stachany z DE w listopadzie 2008. Zostawiłem na noc na podjeździe o spadku ok. 10-15%. Nie wprowadzałem do garażu tym razem ale i tak często tam stawiałem i nic się nie działo. Miałem rezerwę paliwa od jakichś 30km. W nocy był jakiś tam mróz ale nie większy niż -5st.C. Rano nie odpala. Świece nagrzewa, kręci, ale nie zaskakuje. Po próbie odpalenia przy zostawionym kluczyku w stacyjce nagle zaczyna mrugać czerwona kontrolka oleju. 1sza reakcja: sprawdzenie akumulatora i oleju. Wiem wiem, kręci czyli powinien być OK, ale ja sprawdziłem, wybaczcie to nie moja branża. Olej OK ale dolałem jakieś 150ml. Akumulator OK. Parę prób, dalej nic. Telefon do mechanika. Wstępnie powiedział przez telefon że to zapowietrzenie układu paliwowego. Dolanie bajury powinno załatwić problem. Dolałem 5kę. Nie kręciłem już od razu. Parę razy kazał włożyć kluczyk żeby rozgrzać świece bez odpalania bo w tym czasie ponoć pompa też nabija paliwo z baku do układu, więc kazał żebym nabił parę razy m.in. jak po wymianie filtra. Zrobiłem jak kazał. Dalej nic. Wie kto coś? Mam nadzieję że mi ktoś w nocy pianki budowlanej do rury nie prysnął. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Edytowane przez nmc
poprawka literówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie! Mechanik przyjechał. Od razu odpalił. Zapowietrzenie. Nie wiem dlaczego mi nie odpalił. W każdym razie 20zł wyniosło i po 24h auto znowu działało. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób to odpowietrzył ze ty kolego nie dałes rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm... sam nie wiem... nie jest to moja branża. nie chciałem go kręcić za długo, żeby czegoś nie zepsuć. Poza tym ekstremalne odpalanie pojazdu ostatni raz dokonywałem na motorynce za małolata :-) Mechanik, który pracuje w Skodzie na co dzień i robi m.in. przy bratnim Superb, powiedział, że po podłączeniu komputera (a przyjechawszy do mnie od razu podłączył) i/lub otworzeniu maski (koniecznie z wciśniętym do połowy kluczykiem choć przez chwilę podczas gdy maska jest otwarta) auto za sprawą komputera pokładowego odpala się na innych niż standardowe ustawieniach, stąd tak szybko go odpalił. Nie wiem na ile to jest prawda ale z moją wiedzą nie mogę temu zaprzeczyć.

A kto też wie... może byłem ułamek sekundy od odpalenia go ale zaniechałem kręcenie i poddałem się za wcześnie, z obawy żeby nic nie uszkodzić. Następnym razem dłużej go pokręcę z wciśniętym do deski gazem, dolanym paliwem i uprzednio uruchomionym kilkakrotnie zapłonem. Albo nie... nie będzie następnego razu... nie zostawię na skrajnej rezerwie auta na podjeździe. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności