kulahop Zgłoś #21 Napisano 14 Września 2019 Słyszałem ,że nie ma potrzeby poprawy skrzyni DSG6 przy FWD+chip.Koła ci się będą ślizgać ,ale nie sprzęgło.Co innego w 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #22 Napisano 15 Września 2019 Bardziej mi zależy aby skrzynia trzymała trochę wyższe obroty. Głównie przeszkadza mi niski poziom obrotów na biegach od 4 do 6. Natomiast na "S" jest trochę za wysoko. Jestem umówiony na modyfikacje na przyszły tydzień w GCSTuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulahop Zgłoś #23 Napisano 15 Września 2019 Da się tak ? Na pewno wydłużyłoby to żywotność napędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #24 Napisano 15 Września 2019 Da się. W środę będę po modyfikacji to postaram się podzielić wrażeniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #25 Napisano 26 Marca 2020 (edytowane) witam i jak wrażenia ?? Edytowane 27 Marca 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #26 Napisano 27 Marca 2020 (edytowane) Generalnie polecam. U mnie biegi zmieniały się bardzo szybko i utrzymywały się bardzo niskie obroty. Słyszałem, iż nie u wszystkich skrzynia trzyma tak niskie obroty ( ok 1100 przy jednostajnej jeździe). Program mam ustawiony tak aby obroty nie były niższe niż 1300. Według mnie te 200 obrotów robi dużą różnicę. I ja i auto mniej się męczy. Program DSG nie wyeliminował jednak tego jak by zastanawiania się skrzyni przy ruszaniu. Mam zrobiony program silnika i skrzyni. Jak bym miał wybierać jeden z tych modów to bym wybrał modyfikację DSG. Edytowane 27 Marca 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #27 Napisano 27 Marca 2020 Mam auto takie jak ty GRENEK9 i u mnie są 4 tryby jazdy i na każdym są inne obroty przy zmianie biegów a na trybie sport te obroty są naprawdę wysokie i szybsza reakcja na wciśnięcie gazu.Mocy na niższych biegach nie brakuje . Na wyższych skrzynie redukuje i moc wtedy jest . Może jak auto jest załadowane na maxa to przydało by się trochę koni i momentu ale to rzadko się zdarza .Kupowałem auto z myślą żeby podnieść moc ale okazało się że jest wystarczająca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #28 Napisano 27 Marca 2020 (edytowane) Ja mam tylko D -rive i S-port. Po wciśnięciu gazu auto również od razu redukuje i przyspiesza. Jest delikatne zastanowienie się skrzyni ze startu zatrzymanego ( np przy włączaniu się do ruchu - wciskasz gaz i przez chwilkę nic a potem auto wyrywa do przodu - z tego co zauważyłem wiele osób się na to zjawisko skarży). Mi osobiście przeszkadzała jazda np w trasie na 6 biegu przy bardzo niskich obrotach rzędu 1100 a może nawet mniej (takie moje subiektywne uczucie że auto całe drży przy tych obrotach). Obecnie przy tej samej prędkości jest zapięty mniej więcej 1 bieg wyżej ( takie wypośrodkowanie pomiędzy D a S). Edytowane 27 Marca 2020 przez GRENEK9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zworo Zgłoś #29 Napisano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Poszukuje polecenia firmy od osób które w okolicach Warszawy podniosły moc w swoich dieslach i mają już przejechane kilkanaście kkm? Są tacy na forum? Gdzie robiliście, jak wrażenia, czy macie wykresy? Co ze spalaniem jak już przestaliście deptać w podłogę PS. manual czy dsg? Edytowane 22 Czerwca 2020 przez zworo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zworo Zgłoś #30 Napisano 22 Lipca 2020 Pytanie już nieaktualne. Zrobiłem w DM Motors w Legionowie (stroi osoba z CompSport). 150 PS 190 PS. Różnica jest odczuwalna, spalanie nie zauważyłem żeby wzrosło w ogóle. Tyle mogę powiedzieć na gorąco po paru tysiącach kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomii Zgłoś #31 Napisano 30 Kwietnia 2021 On 9/3/2019 at 9:53 AM, GRENEK9 said: Koledzy. Poszukuję kogoś sprawdzonego kto przeprogramował by DSG6 i zrobił chipa. Szukam kogoś na podkarpaciu ewentualnie w okolicy Krakowa. Siema wiem ze to już stary post ale stoję przed podobna sytuacja mam passata 2015 2.o tdi dsg 150km i chciałbym go z chorować na około 190,400nm ale borykam się z problemem skrzyni dsg bo jeden warsztat mówi ze nie trzeba nic zmieniać ingerować w skrzyni a drugi odwrotnie i może możesz polecić kogoś dobrego z Krakowa lub Podkarpacia i jak u ciebie die ra sytuacja wyjaśniła i czy jesteś zadowolony ? Pozdrawiam Tomek ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #32 Napisano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) Według mnie program skrzyni obowiązkowy. Chip silnika jak kto chce - ja polecam. Robiłem w V-Techu w Krakowie. W międzyczasie kupiłem drugiego Passata i w nim również zrobiłem program silnika i DSG. Tym razem w Katowicach w Dynosoft. Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez GRENEK9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #33 Napisano 2 Maja 2021 Miałem robiony chip w 3 silnikach z dsg. Największa moc 240km i prawie 500 nm. W żadnym nie ruszałem dsg. Zero problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelbad Zgłoś #34 Napisano 2 Maja 2021 W dniu 30.04.2021 o 13:37, GRENEK9 napisał: Według mnie program skrzyni obowiązkowy. Chip silnika jak kto chce - ja polecam. Robiłem w V-Techu w Krakowie. W międzyczasie kupiłem drugiego Passata i w nim również zrobiłem program silnika i DSG. Tym razem w Katowicach w Dynosoft. Witam, jaki koszt programu DSG? Również bardzo mnie irytuję to że oryginalny program szybko zmienia bieg na wyższy i trzyma niskie obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #35 Napisano 3 Maja 2021 Z tego co pamiętam to sam program DSG to 1000 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #36 Napisano 9 Lipca 2021 A czy po podniesieniu mocy i niutosów silnik zrobi się elastyczniejszy ??? tzn można na wyższym biegu przejeździć miasto albo górzyste tereny bo szczerze mówiąc obecna konfiguracja jest okropna w stosunku np. do passata b6 którym mogę ruszać z dwójki i jeździć po mieście na 3-4 . Poza tym w terenie górzystym b8 też jakoś słabo jeździ, trzeba redukować bo na niskich obrotach 1000RPM w ogóle nie ma mocy i prawie się dusi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #37 Napisano 9 Lipca 2021 (edytowane) miałem już kilka diesli (wszystkie z podniesioną mocą) - zawsze robię to w Piasecznie i szczerze polecam to miejsce. Aktualnie też mam zrobiony program skrzyni (wyżej zmienia biegi) i nareszcie jest GIT. Edytowane 9 Lipca 2021 przez IgnisDriver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borys2702 Zgłoś #38 Napisano 27 Lipca 2021 Witam! Ze 150 KM i 327 Nm w AUTO-CREW X-Motorsport w Bydgoszczy zrobili 177 KM i 400 Nm. Skrzynia manualna, a przebieg prawie 300kkm - stąd tak niewielka modyfikacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #39 Napisano 11 Sierpnia 2021 W dniu 27.07.2021 o 08:29, borys2702 napisał: Witam! Ze 150 KM i 327 Nm w AUTO-CREW X-Motorsport w Bydgoszczy zrobili 177 KM i 400 Nm. Skrzynia manualna, a przebieg prawie 300kkm - stąd tak niewielka modyfikacja. Jaki koszt usługi? Też jestem z okolic Bydgoszczy. Moj ma przebieg dopiero 92 tys i tez sie zastanawiam nad tym. Auto mam od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach