Skocz do zawartości

zworo

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zworo

  • Urodziny 12.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W odpowiedzi na swoje własne pytanie- jeżeli kupuje się nową centralkę to koniecznie trzeba jej wgrać wsad konfiguracyjny. Potrzebny jest ODIS lub VCP. Chińskie klony VCP najczęściej nie potrafią wgrywać wsadu.
  2. Hej podłączyłem i zakodowałem TPMS wg opisu stąd i ross techa.. System zadziałał i pokazał ciśnienie, ale co każde uruchomienie auta wyskakuje błąd: 12652550 - invalid data record. B2005 00 [009] Poszukałem i wygląda na to że konieczne jest jednak zakodowanie tych parametrów przez ODIS lub VCP. Czy ktoś miał podobny problem? Czy ktoś z forumowiczów ma taki sprzęt i jest z Warszawy? A może zadziała to na chińskim klonie?? Ps. @simono poradziłeś sobie?
  3. Hej przymierzam się do wygłuszenia auta i mam pytanie zanim się tego podejmę: jakie numerki mają klipy trzymające boczki drzwi (może jest parę różnych?) i które wg was dobrze by było mieć w zapasie na wszelki wypadek? Pzdr!
  4. zworo

    Uchwyt na napoje

    @Daniel1975dan5 Tak jak napisał kolega powyżej, możesz to naprawić zdejmując boczek tunelu środkowego. Wystarczy zdjąć tę jedną cześć bliżej przodu auta - trzyma się na jednej śrubce (czy dwóch?) śrubce.. Jak zdejmiesz jest w miarę dobry dostęp do uchwytu na kubki i tam najprawdopodobniej z uszka spadła gumka.. Przeprowadziłem taką naprawę w jakieś 15 minut, polecam
  5. Polecam screen2auto do mirroringu, działanie lepsze niż AA stream który testowałem wcześniej. Co do wersji AA aktualizuje cały czas do najnowszej i nie ma problemów oprócz mylenia języków podczas czytania wiadomości.
  6. Pytanie już nieaktualne. Zrobiłem w DM Motors w Legionowie (stroi osoba z CompSport). 150 PS 190 PS. Różnica jest odczuwalna, spalanie nie zauważyłem żeby wzrosło w ogóle. Tyle mogę powiedzieć na gorąco po paru tysiącach kilometrów.
  7. Poszukuje polecenia firmy od osób które w okolicach Warszawy podniosły moc w swoich dieslach i mają już przejechane kilkanaście kkm? Są tacy na forum? Gdzie robiliście, jak wrażenia, czy macie wykresy? Co ze spalaniem jak już przestaliście deptać w podłogę PS. manual czy dsg?
  8. Hej @deuz musiałeś zmieniać kabel czy wystarczył ten od paska B6 tylko z nowszą wersją VCDS ?
  9. Przez całe lato problem pozostał w ukryciu, natomiast jak tylko temperatury spadły poniżej 10 stopni znów poczułem odcięcie mocy i powrócił błąd.. Przeszukałem ponownie internet i okazało się że w międzyczasie ten sam problem rozwiązał kolega zza wschodniej granicy. Wszystko ładnie opisał tutaj: https://www.drive2.ru/l/492227992206966859/ Jako bezpośredniego winowajcę wskazał zawór w regulatorze wysokiego ciśnienia, jest to element nie występujący osobno, żeby go wymienić wymienia się całą pompę (numer 06H127025N najnowsza wersja jest z literką Q na końcu). Tak więc kupiłem tę pompę i własnymi siłami wymieniłem, jest piękny video tutorial na youtube: Od siebie mogę dodać że warto zanim się wyjmie starą pompę poluzować także króciec do którego przykręca się twardy przewód paliwowy bo po wyjęciu jeśli jest ściśle dokręcony bez jakiegoś imadła nie jest łatwo go odkręcić.. Ogólnie po wymianie przejeździłem dwa tygodnie bez wystąpienia problemu (wcześniej w temp < 10 stopni wystąpił mi dwukrotnie z dnia na dzień) więc jestem dobrej myśli. Pompa trochę kosztuje ale za to po wymianie można cieszyć się obrotami powyżej 4k
  10. Być może błąd wysokiego ciśnienia to tylko efekt, zwróćcie uwagę że on został zarejestrowany przy obrotach 764 RPM no i wykresy nie wskazują na jakieś problemy z tym związane.. To co proponujecie, zacząć wymieniać podzespoły od najtańszych czy coś jeszcze można sprawdzić?
  11. Dynamiczne logi podczas występowania problemu.. I tu moje zaskoczenie, bo pomimo tego że błąd dot. zbyt wysokiego ciśnienia na listwie to na wykresie wygląda raczej ok, natomiast widać po boost pressure jakie są skoki.. Poniżej oba logi: 2, 3, 4 bieg: https://goo.gl/6ko9iW tylko 4 bieg: https://goo.gl/kn2Zwo Dodam że udało mi się zaobserwować to z łatwością podczas ostatnich mrozów (może ma to związek??) bo problem łapałem praktycznie codziennie (a temperatury raczej poniżej -10C) PS. Zauważyłem też że tutaj throttle angle nie jest w granicach 100% tylko faluje a raczej starałem się non stop trzymać gaz w podłodze..
  12. Jasne, dzięki wszystkim za porady, pozostaje mi czekać. Jak coś się zmieni lub znajdę przyczynę to na pewno opisze w tym wątku.
  13. @radekrp90 występuje, ale to zdecydowanie nie jest efekt problemu które chcę rozwiązać - wtedy odczucie braku mocy jest mocno wyczuwalne i widać gołym okiem po obrotomierzu.. @sly-s2 Co do filtra to wydaje mi się że gdyby nawet był zapchany to wtedy ciśnienie nie było zbyt wysokie a wręcz odwrotnie?
  14. Udało mi się w końcu zrobić dynamiczne logi na czwartym biegu, tu na moje oko też nie widzę anomalii, podczas pomiaru (niestety) nie wystąpił problem: https://goo.gl/io5JeK Wygląda na to że temat będzie musiał poczekać aż stan się pogorszy...
  15. faktycznie, nie zwróciłem na to uwagi choć zastanawiam się czy to nie jest przekłamanie bo nie mam żadnych innych błędów poza wymienionym P0088 no i chiński kabel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności