Jump to content

zibi1961

  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moim zdaniem w webasto ze względów bezpieczeństwa jest cała procedura załączania i wyłączania i nie może być takiej sytuacji że śmierdzi paliwem bo nie ma płomienia albo paliwo nie wypaliło się do końca .Tam się pali żywym ogniem i musi to być kontrolowane .Może masz gdzieś wyciek ?
  2. A czy napęd przy załączonym autohold jest rozłączany bo świeci się D1, czy to tylko informacja o pozycji lewarka .A co z pełzaniem i systemem zapobiegania cofaniu się na pochyłościach ,działają w chwili zaciągnięcia hamulca przez autohold ? Ja nie widzę korzyści z autoholda przy DSG psuje tylko płynność jazdy .Jadąc w korku zaciąga i zwalnia hamulec ręczny ,bez sensu .FiCi wyłącz to ustrojstwo i nie stresuj się wibracjami .Włączyłem dzisiaj go w związku z twoim postem i upewniłem się że do niczego nie jest mi potrzebny .
  3. Witam Potrzebuję tak na szybko informacji potrzebnej do polisy AC czy każdy passat B8 ma fabryczny alarm ? A jak nie to jak to sprawdzić ?
  4. Jak zwarcie to prawdopodobnie bezpiecznik jest spalony .Pytanie tylko dlaczego nastąpiło zwarcie ? Silnik nie jest uszkodzony bo na krótko chodzi ,może jakiś kabelek zwiera . Wymień bezpiecznik i zobacz czy znowu będzie zwarcie .
  5. Ewidentnie coś poszukuje pozycji spoczynkowej . Potrzebna pomoc drugiej osoby . Jeden gasi ,drugi obserwuje .
  6. Z tym szarpnięciem przy redukcji to sprawdź jeszcze czy któryś hamulec nie trzyma .Miałem tak kiedyś w Turanie , po naprawie hamulca objawy ustąpiły .
  7. To jest jak z telefonami na androidzie musi mieć mocną specyfikację żeby to śmigało bez zwisów ,przycinania . Dobry procesor , przynajmniej 4GB ramu ,dobrej klasy wyświetlacz z dużą rozdzielczością gdzie wszystko widać nawet w pełnym słońcu .Są takie ale kosztują ponad 2 tysiaki na Ale...ss .Dopasowane do konkretnego modelu ze sterowaniem z kierownicy .Są też po kilkaset zł i mniej ale ile kosztują to tyle są warte .
  8. A nie masz czasami autohold. Jak miałem włączony autohold to też było opóźnienie bo najpierw hamulec musiał zwolnić i dopiero ruszał
  9. Może się mylę ale do TSI stosowano dotrysk benzyny i dlatego opłacalność montażu instalacji była ograniczona .Ale jak to jest PRINS VI-tej generacji z wtryskiem fazy ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe to co innego.
  10. Jericho Do tego silnika to chyba nie polecano instalacji LPG z powodu jej nieopłacalności ?
  11. Ruch dźwigni jest ruchem fizycznym który przekazuje sterownikowi co chcemy zrobić ,a wszystko inne jest zaprogramowane żeby było bezpieczne dla skrzyni, samochodu i kierowcy . Inżynierowie VW doszli do wniosku że jest to bezpieczne .Skrzynia DSG składa się z tak jakby z dwóch niezależnych przekładni. Każda jest samodzielną ręczną skrzynią biegów z własnym sprzęgłem nie bez znaczenia jest ,że bieg 1 i wsteczny są w tej samej tzw.,,ręcznej skrzyni biegów" .Zaprogramowano zabezpieczenie prędkości poniżej 5km/h i funkcjonalność pozycji N poniżej 1 sek bez blokady pozycji więc można to zrobić szybko nawet w czasie cofania się samochodu po próbie wyjechania z ugrzęźnięcia .Żeby przełączyć bieg musi nastąpić synchronizacja czyli muszą zrównać się prędkości obrotowe tych dwóch elementów. A do tego właśnie służy synchronizator. Bieg 1, 2 oraz 3 posiadają potrójne synchronizatory ,bieg R (wsteczny) posiada podwójny synchronizator a pozostałe biegi pojedyncze .Widać że konstruktorzy zadbali o niższe przełożenia gdzie przekazywana moc i prędkość zębatek jest bardzo duża .Myślę że szkodliwość takich manewrów nie jest większa niż w manualu .Bardziej przeszkadza system zabezpieczający poślizgowi kół w czasie ruszania .
  12. Szczerze mówiąc to nie rozumiem tej teorii o przedostawaniu się paliwa do oleju. Musiała by być nieszczelność pomiędzy pierścieniami a gładzią cylindra. Do tego mieszanka nie może być za bogata bo spalania tej mieszanki było by nieprawidłowe . Wstrzyknięcie takiej ilości paliwa które po zgaszeniu przedostało by się do oleju , praktycznie bez ciśnienia wydaje mi się nieprawdopodobne.
  13. Dlaczego dymi? Bo mieszanka paliwowo-powietrzna jest nieodpowiednia ,za dużo paliwa a za mało powietrza .Jeżeli mamy lejący wtrysk to też spalanie będzie nieodpowiednie ale taki wtrysk jest bardzo dobrze widoczny w vcds bo korekcja dawki jest mocno na minusie i to zawsze możesz sprawdzić .Przepływkę wymieniałeś na oryginał ?
  14. Sprzęgło nie wysprzęgla do końca . Powyżej 2-ki biegi są synchronizowane i dlatego wchodzą łatwiej .
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy