Skocz do zawartości
Łysy

Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

Rekomendowane odpowiedzi

Co to jest i do czego służy?

7E0 035 295 A

7E2 971 199

 

ETKA nie rozpoznaje tych numerów, wydaje mi się jednak że coś związanego z ABS/hamulcami VW transporter T5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7E0 xxx xxx to raczej Fabia II/Octavia II.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem numery katalogowe są niepoprawne.

111.jpg zamontowany w drzwiach t5

DSC00891.jpg przewód z dziwnymi wtyczkami (tez występuje w t5, czy w innych nie wiem)

 

DSC01102.jpg

Edytowane przez gregg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do czego to jest ? sg0b54.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do czego to jest ? sg0b54.jpg

 

Czy znalazłeś to pod lewą podłużnicą?

Jeśli tak, to jest to opornica do wentylatora klimatyzacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co to ?jak działa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, zmieniałem filtr powietrza i zepsułem urwałem rurke z tego "czujnika"?(odrutowany) co jest na obudowie filtra powietrza , co to za część i czy można jeździć bez problemu??

na razie spiłowałem cześć rurki i wsadziłem ot tak okręciłem drutem , ale wydaje mi się że tam leci coś pod ciśnieniem

41316815.jpg

11108873.jpg

 

szukalem czy to Zawór elektromagnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80 -????

Edytowane przez tomeks69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam w moim pasku czujnika temperatury parownika (G263).

Rozebrałem dolną pokrywę po kierownicą, niestety nie potrafię go tam znaleźć... Znalazłem jedynie jakiś czujnik, który na zdjęciu zaznaczyłem czerwoną strzałką, aczkolwiek to raczej nie jest to czego szukam :/

czujnik.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lunat, myślę, że to Cię zainteresuje:

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4470

 

Widziałem już to, ale niestety nie pomogło mi to za bardzo w lokalizacji... :(

Poza tym, w passatach jest chyba trochę inny ten czujnik. Jest krótszy i ma kostkę wpinaną z boku. Jedyne zdjęcie jakie udało mi się znaleźć: http://archiwumallegro.pl/search/1009387-czujnik-temperatury-parownika-vw.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika w parowniku (a właściwie kompletnym nadmuchu) są dwa.

 

parownik.gif

 

35 - 1H0 907 543A - cena ok. 75 zł w ASO

23 - 4A0 820 539A - cena ok. 75 zł w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 - 1H0 907 543A - cena ok. 75 zł w ASO

23 - 4A0 820 539A - cena ok. 75 zł w ASO

 

Ten pierwszy miałem w ręce, jest zaznaczony na fotce którą wcześniej wkleiłem.

Jednakże nie wiem, który z czujników mi padł...

Błąd który się wyświetla:

00818-Nadajnik temperatury aparatu wyparnego G263

30-00-Otwarte lub krótkie do B+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień ten, do którego miałeś dostęp przy pedałach. To on okazuje się być najbardziej awaryjnym. Poza tym przemierz go omomierzem i przy pomocy VAGa i zapalniczki sprawdzić czy działa. Zrzut ekranowy do MeasBlocks aby odczytać pomiar z czujnika miałeś na forum Fabii.

 

PS. To tłumaczenie błędu na polski, to chyba jakieś translatorowe, bo polskie wersje VAG-COM/VCDS takich kwiatków nie produkują.... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. To tłumaczenie błędu na polski, to chyba jakieś translatorowe, bo polskie wersje VAG-COM/VCDS takich kwiatków nie produkują....

Mam ten błąd z angielskiej wersji VAGa ale na laptopie, a teraz siedzę na stacjonarnym, więc na szybko na forum wyszukałem :P

 

Podmień ten, do którego miałeś dostęp przy pedałach. To on okazuje się być najbardziej awaryjnym. Poza tym przemierz go omomierzem i przy pomocy VAGa i zapalniczki sprawdzić czy działa. Zrzut ekranowy do MeasBlocks aby odczytać pomiar z czujnika miałeś na forum Fabii.

 

Zobaczę jeszcze pomiary tego czujnika przez VAGa. Możesz mi powiedzieć o co chodzi z tą zapalniczką?

 

Byłem zbadać jeszcze raz kwestię - log z VAGa:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.7.0

Software Coding: 12000

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to B+

 

 

Niestety tego czujnika chyba się nie da sprawdzić tak jak to jest opisane na forum fabii, przynajmniej ja mam w VAGu zupełnie inne wartości w tych blokach... screen w załączniku.

1.JPG

Edytowane przez lunat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opis błędu rozumiem widziałeś?

 

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263): Open or Short to Plus

Possible Causes

 

* Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty

* Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) faulty

 

Possible Solutions

 

* Check Wiring/Connector(s) from/to Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

* Check Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

o Check Measuring Value Blocks (MVB)

 

Natomiast co do zapalniczki, chodzi o podgrzewanie, celem sprawdzenia wartości w Measuring Blocks, czy następuje zmiana, oczywiście nie przypal. :D Na pewno gdzieś jest zapisana ta temperatura, poszukaj na spokojnie. Odczyty wartości MVB rozumiem robiłeś w sterowniku Climatronica? Pytam dla pewności... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast co do zapalniczki, chodzi o podgrzewanie, celem sprawdzenia wartości w Measuring Blocks, czy następuje zmiana, oczywiście nie przypal.

Hahaha, świetny pomysł :D

Na pewno gdzieś jest zapisana ta temperatura, poszukaj na spokojnie. Odczyty wartości MVB rozumiem robiłeś w sterowniku Climatronica? Pytam dla pewności...

Tak, w Climatronicu :-) Dostępne są tylko grupy od 1 do 8. Coś mi zaczyna świtać, chyba jest to trochę inaczej opisane... jutro będę się bawił :)

W każdym razie dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

halo chciałbym się dowiedzieć co to za przewód IC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IC jako Intercoller, inaczej jest to chłodnica powietrza doładowanego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje ślicznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności