googie Zgłoś #441 Napisano 17 Lipca 2017 Passat 280 przy 140km/h pali średnio 9,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry23 Zgłoś #442 Napisano 17 Lipca 2017 No i trzeba pamiętać, że Arteon 2.0 280 ma skrzynie 7-biegowa, a w Passatcie 280 jest 6 i to jeszcze krótko zestopniowana.... Przy 180km/h w Passatcie na 6 biegu jest 4k obrotów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #443 Napisano 17 Lipca 2017 No i trzeba pamiętać, że Arteon 2.0 280 ma skrzynie 7-biegowa, a w Passatcie 280 jest 6 i to jeszcze krótko zestopniowana.... Przy 180km/h w Passatcie na 6 biegu jest 4k obrotów... To ile jest w Passacie 2,0 TSI 280KM na 6 biegu przy 240km/h? ~5300 obr/min ?? A ile jest w Arteonie przy 7-biegowej DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 11.72 Zgłoś #444 Napisano 17 Lipca 2017 Vienna to skaj, tak jak skaj na obiciach drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #445 Napisano 17 Lipca 2017 Vienna to skaj, tak jak skaj na obiciach drzwi. Arteon pretendujący do Premium (wizerunkiem i trochę ceną) ma skaj na obiciach ? Lepszy byłby welur / alcantara. Wnętrze kieszeni w przednich bocznych drzwiach jest wypełnione kiepskim materiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #446 Napisano 17 Lipca 2017 Arteon pretenduje do premium tylko marketingiem, jakość identyczna jak w Passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #447 Napisano 17 Lipca 2017 Ktoś już to opisał: z zewnątrz bardzo ładny , wewnątrz typowy Passat. Wg mnie kosztuje za dużo, mała gama silników i 4Motion, mało kolorów nadwozia i wnętrza, mało typów felg. To też jest powód dla którego nie zbliżył się do klasy premium. A tak ładnie zapowiadał się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #448 Napisano 17 Lipca 2017 najlepszy material jest w kieszeniach nowej 5, ktora oczywiscie chyba uwazacie za premium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #449 Napisano 17 Lipca 2017 Masz Nappę czy Viennę z Alcantarą? Jeśli Nappę to wentylowaną? U mnie jest czarna wentylowana Nappa i nie mam ze skórą żadnych problemów, a auto ma już rok. czarna nappa - brak wentylacji. jest inna niż z wentylacją i już ma garby auto ma 10 tys i pół roku. już nie mówię e jak się człowiek przypatrzy to widać matę grzewczą na boczkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #450 Napisano 17 Lipca 2017 najlepszy material jest w kieszeniach nowej 5, ktora oczywiscie chyba uwazacie za premium. I co tam możemy znaleźć ? Filc czy gąbka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #451 Napisano 17 Lipca 2017 po bokach nic, czyli goly plastik, na dole jakas guma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #452 Napisano 17 Lipca 2017 po bokach nic, czyli goly plastik, na dole jakas guma. Może to jest lepsze (??) niż jakiś kiepski materiał? Powtórzę wcześniejsze pytanie do Ciebie: Możesz wyjaśnić dlaczego ACC jest bardziej komfortowe z silnikiem diesla niż z silnikiem benzynowym.Masz na myśli konkretną konfigurację Passat Bi-Turbo 240 KM vs. 2,0 TSI 280KM czy to jest ogólne spostrzeżenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #453 Napisano 18 Lipca 2017 Wg mnie kosztuje za dużo W praktyce różnica w cenie między Arteonem a Passatem nie jest aż tak duża. Przy mojej konfiguracji wynosi ok. 8 tys. zł z tym, że w Passacie byłby silnik 1.8 TSI 180 KM a w Arteonie 2.0 TSI 190 KM. Ja konfigurowałem wersję Elegance a w przypadku wersji R-line ta różnica wynosi jeszcze mniej ok. 3-4 tys ponieważ R-line jest droższe od Elegance o ok. 3 tys. a w Passacie za pakiet R-line dopłata wynosi ponad 8 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #454 Napisano 18 Lipca 2017 po bokach nic, czyli goly plastik, na dole jakas guma. Podobnie jak w nowy Audi A4/A5. Też plastik a na dole guma. Guma tylko z przodu, z tyłu ordynarny plastik... W Pasacie B7 kieszenie były już ładnie wymoszczone. W B8 też jest OK, ale na ich tle A4 to dla mnie porażka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry23 Zgłoś #455 Napisano 18 Lipca 2017 To ile jest w Passacie 2,0 TSI 280KM na 6 biegu przy 240km/h? ~5300 obr/min ?? A ile jest w Arteonie przy 7-biegowej DSG Nom passata ustrzeliles dobrze Jezeli chodzi o arteona to nie wiem, pewnie tyle samo co w nowym golfie R z dsg7 ale jak wygladaja obroty w golfie tez nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #456 Napisano 18 Lipca 2017 W praktyce różnica w cenie między Arteonem a Passatem nie jest aż tak duża. Przy mojej konfiguracji wynosi ok. 8 tys. zł z tym, że w Passacie byłby silnik 1.8 TSI 180 KM a w Arteonie 2.0 TSI 190 KM. Ja konfigurowałem wersję Elegance a w przypadku wersji R-line ta różnica wynosi jeszcze mniej ok. 3-4 tys ponieważ R-line jest droższe od Elegance o ok. 3 tys. a w Passacie za pakiet R-line dopłata wynosi ponad 8 tys. Jesteś pewien, że dobrze skonfigurowałeś? Moja konfiguracja w Arteonie to 208k (Passat 194), a brakuje w tej cenie jeszcze paru opcji (np. roletek, pakietu przeglądów). Moje auto jest o 16% mocniejsze (30KM) ale za to skrzynia jest starsza. Niemniej jednak Arteon wychodzi wyraźnie ponad 15k drożej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #457 Napisano 18 Lipca 2017 Rolet w Arteonie nie można zamówić... takie nadwozie wyklucza ta opcje wiec tego nie wliczaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #458 Napisano 18 Lipca 2017 Przy mojej konfiguracji tyle wychodzi passat na starcie kosztuje 135.000 a Arteon 156000. W Passacie dopłata do felg 18 to już + 4 tys. do tego Arteon ma teraz ciekawe Pakiety np. Drogowy Plus w Arteonie 2.2 tys w Passacie prawie 6 tys., System Area View w Passacie to 3,7 tys a Active Info Display 2.1 tys w Arteonie masz to w pakiecie za 2 tys. i tak różnica w cenie pomalutku mi się zmniejszała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #459 Napisano 18 Lipca 2017 Co tu się licytować każdy chwali swoje szczególnie na danym forum o konkretnym samochodzie i nowsze dziecko będzie zawsze be dopóki samemu się go nie nabędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #460 Napisano 18 Lipca 2017 Nom passata ustrzeliles dobrze Jezeli chodzi o arteona to nie wiem, pewnie tyle samo co w nowym golfie R z dsg7 ale jak wygladaja obroty w golfie tez nie wiem. Dziękuję, tak z ciekawości wiesz ile to paliło przy tych 240 km/h ? 20 l/100km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach