Skocz do zawartości

dobry23

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dobry23

  • Urodziny 04.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wrzucę swoje spalanie. Start na zimnym silniku i po 2 km od razu wyjazd na autostradę. Można powiedziec, że przepisową jazda autostrada 100 i często 130 (uroki Szwajcarii). Podobny wynik powtórzyłem bez problemu w drodze powrotnej. Spalanie to niestety w ogromnej mierze płynność jazdy....
  2. Jezeli chodzi o TSI 280 ja jestem zadowolony. Dla mnie 7 bieg mogl by istniec jako nadbieg bo teraz przy 180 mamy juz 4k. Dzisiaj chetnie przejechal bym sie KIA Stinger w wersji GT. Wg mnie ten samochod pod wzgledem osiagow miazdzy passata. Mialem okazje jezdzic bmw 340i xdrive - auto ma 326 koni - czyli niewiele wiecej ale odczucie przyspieszania sa zupelnie inne, ale glownym powodem jest to ze passat ma 350 NM a bmw 450. Biorac pod uwage ze Stinger ma 510NM, wrazenia moga byc nieporownywalne. Oczywiscie srodek i jakosc wykonania - passat bedzie bil na glowe stingera, to samo pod wzgledem bagaznika. Dobrze wyposazony passat to bedzie 215k cennikowo - Stinger 235.
  3. Ja często coś odkładam na tylną kanape i zauważyłem że lewe tylnie drzwi ewidentnie gorzej się domykają. W 90% przypadków musze poprawiać aby poprawnie domknąć drzwi... Irytujące ale zgłosze to pewnie przy przeglądzie...
  4. W konfiguratorze przy Passacie w wersji sedan brakuje też 2.0 TSI 280.... Ciekawe czy to celowy zabieg, żeby zachęcić zmianę z sedana na Arteona
  5. Wrocław Świdnica 11,6 - dało się cały czas wyprzedzać Świdnica Wrocław 9.3 - w pewnym momencie był taki sznur aut, że wyprzedzanie było po prostu bez sensu, aczkolwiek gdzie się dało to ogień. Mam nadzieję, że ten post nic nie wniesie w temat spalania oprócz zamieszania Pozdro Aha tryb Normal zresztą jak widać na zdjęciach - opony 19" 235
  6. Mi juz po 5k przebiegu wyskoczyl wielki czerwony wykrzynik z informacja ze jest malo plynu chlodzacego. Wydaje mi sie, ze podczas zerowego przegladu gdy zalewaja auto plynami po prostu leja na minimum.... Nie powiem troche sie wkurzylem, nowe auto a tu od razu takie cos.... Dodam ze we wczesniejszym B7 2.0 TDI 140 nigdy nie mialem czegos podobnego a dostawal ostro w tylek (czesto jazda z maksymalna predkoscia) No to Cię pociesze. Kupujesz dynaudio za prawie 4k i masz dokładnie to samo. Jak jest utwór, który ma troche więcej basu to od razu słychać rezonansy w drzwiach....
  7. Jezeli chodzi o spalanie i podjety temat to 260 km/h na niemieckiej autostradzie - wg mnie jest tam ograniczenie. Niestety nie sprawdzilem ile to daje na GPS ale mam 19" takze nie powinno byc duzego przeklamania. Dodatkowo gdy zalalem w niemcowni paliwo 102 Ultimate wydawalo mi sie za auto mniej spalilo, ale moze to byc jedynie autosugestia.
  8. Wg mnie jak chcesz kupić 280 to należy pogodzić się ze średnim spalaniem 12l. Oczywiście mi teraz średnie zeszło do 10, ale jeżdże głównie trasy krajowe bez autostrad, większość ludzi, którzy chcieli się przejechać przewiozłem. Auto jest super, naped na 4 daje frajde, zajebiste uczucie jak chcesz się powygłupiać na pustym dwupasmowym rondzie, albo przy skręcie w lewo. Nawet jak wszystkie systemy są włączone ale dasz mu porządnie w palnik to czuć jak tyłek ucieka... Oczywiście nie trzeba robić kontry ani innych rzeczy bo elektronika czuwa, ale samo uczucie jest mega. Jedyna bolączka tego auta to 6 biegowa skrzynia - przy 180 mamy już 4k obrotów na 6 biegu. Gdyby był 7 biegowy automat z eRki albo z Arteona to była by bajka. Ale kupując 280 najlepiej nastawić się na spalanie 12l/100 jak się z tym pogodzisz to będziesz miał frajde z auta
  9. Niestety nie mialem jeszcze okazji sprawdzic, ciezko w Polsce utrzymac dluzej taka predkosc . Ale wedlug mnie 20l wciagnie leciutko
  10. Nom passata ustrzeliles dobrze Jezeli chodzi o arteona to nie wiem, pewnie tyle samo co w nowym golfie R z dsg7 ale jak wygladaja obroty w golfie tez nie wiem.
  11. No i trzeba pamiętać, że Arteon 2.0 280 ma skrzynie 7-biegowa, a w Passatcie 280 jest 6 i to jeszcze krótko zestopniowana.... Przy 180km/h w Passatcie na 6 biegu jest 4k obrotów...
  12. Wg mnie jezeli ktos chce alltracka to chyba 2.0 TSI 220 najlepszy wybor. W normalnym passatcie wg mnie 220 to tez byl by najlepszy wybor ale brakuje tam 4x4. Dodatkowym plusem tego silnika w alltracku to DSG7 i pewnie fajne zestopniowanie. Jezdze zwyklym kombi 280 i wg mnie auto przy szybkiej autostradowej jezdzie (okolice 200) troche kuleje wlasnie poprzez krotkie zestopniowanie skrzyni 6 biegowej.
  13. Poprzednie B7 mialem z 2013, zapomnialem zmienic. Ten mam 2017.
  14. Gdzieś się zgubiłem w obliczeniach po drodze ale 28*2 =56 * 5 = 280 A propo 280 - jechalem ostatnio ze Świdnicy do Wrocławia - 2.0 TSI 280. Trasa w trybie eco ale dynamicznie - jest możliwość to wyprzedzamy. Po 40 km srednie spalanie 8.1, nastepnie 3km to gaz do oporu, hamowanie do ronda i znowu ogień. Po tych 3 km spalanie skoczyło do 10.1 ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności