bartek1080 Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2017 jak nie masz gdzie go tam upchać to ja z chęcią je przyjmę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2017 No i masz tylko godzine drogi do mnie,jestes tez 2 w kolejce heheh nie no musi sie zmiescic gdzies jak nie to dam pionowo przed pompa abs tylko wytne ten metalowy trzymak i chyba wejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #23 Napisano 8 Lutego 2017 pobor robi sie tak ze przecinasz przewod paliwowy pod maska i wstawiasz trojnik, na wolna koncowke nakladasz kawalek przewodu i w ten przewod wezyk paliwowy od webasto,czy wie ktos czy moge webasto termo top C dac poziomo? bo robie swap z 3.0 v6 na 1.8t i webasto bylo pionowo tam gdzie teraz jest IC jedyne miejsce teraz na nie to pod zbiorniczkiem wyrownawczym ale poziomo. Thermo top c obojętnie czy poziomo czy pionowo. Będzie działać. Tylko niewiem czy sposób na podpięcie paliwa jest odpowiedni.? W baku masz elektryczną pompę paliwa? Więc niewiem czy pociągnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #24 Napisano 8 Lutego 2017 Łatwiej będzie pociągnąć powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #25 Napisano 9 Lutego 2017 Wpina sie w przewod powrotny,on jest wolny od pompy paliwa,u mnie jest tak zrobione i wsxystko dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iceman150 Zgłoś #26 Napisano 9 Lutego 2017 Ja co prawda korzystam z Eberspachera, ale ujęcie paliwa mam trójnik na przewodzie paliwowym idącym do filtra paliwa. Oczywiście mowa o TDI. Moim zdaniem jak nie jesteś jakimś super elektronikiem, to pieca bez wiązki nie ma co brać bo zabawy troszkę z tym jest. No i zawsze ryzykujesz takim drutowaniem, awarię w najmniej przewidywanym momencie, a w skrajnym przypadku pożar. Spróbuj zadzwonić pod nr: 601 052 155 - może on będzie miał jakieś kompletne piece, a jak się dogadasz to i Ci zamontuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #27 Napisano 11 Lutego 2017 WIązka do pieca skomplikowana? No weź nie żartuj. Zasilanie, 2 przewody do pompki paliwa no i do zegara 3 sztuki... Co do paliwa z powrotu - sorry ale partactwo. Ma być oddzielna linia paliwa z baku i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #28 Napisano 11 Lutego 2017 (edytowane) WIązka do pieca skomplikowana? No weź nie żartuj. Zasilanie, 2 przewody do pompki paliwa no i do zegara 3 sztuki... Co do paliwa z powrotu - sorry ale partactwo. Ma być oddzielna linia paliwa z baku i tyle... I wtym temacie popieram kolegę Marcina. Wiązka wcale nie jest skomplikowana zwłaszcza dla analoga. I co do podłączenia paliwa powinien być osobny przewód, nie powinno się ingerować w ori przewody. Montowałem już parę ogrzewań, i po własnych doświadczeniach wiem że ma być osobna instalacja, wrazie jakiej kolwiek awari nie ma problemu z rozłączeniem, nawet VW nie przewidział wpięcia w węże, tylko przystowaną pompę paliwa z trzecim podpięciem. Edytowane 11 Lutego 2017 przez jorg27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sash997 Zgłoś #29 Napisano 20 Lutego 2017 co do zasilania paliwem to najlepiej prosto z baku i pompka przy baku, ujęcie pod maską nie zawsze działa prawidłowo ale jak już ktoś chce tak zrobić to pompka jak najniżej(najlepiej na wysokości podłogi) no i ujęcie też możliwie nisko,przekrój węża zalecany nie większy niż fi 2mm wewnątrz,zegar 1533 steruje piecami cyfrowymi i analogowymi ale dużo cyfrowych piecy jest dedykowanych tzn że działają tylko w samochodach do których są stworzone a analogowy dogrzewacz jeśli posiada pompke wody najczęściej niczym sie nie różni od ogrzewania postojowego tylko funkcją jaką spełnia w samochodzie bo budowa pieca jest identyczna. Jak sie dobrze poszuka to można znaleźć jakiś rodzyn, ja kupiłem ostatnio do audi piec za 170zł z przesyłką, rozłożyłem wyczyściłem dałem do proszkowego malowania coby sie nie utleniał już, działa wzorowo zero dymka i czeka teraz na cieplejsze pogody i montaż, swoją drogą jak ktoś ma pełnego fisa w zegarach w fl to prawdopodobnie można przekodować zegary i ustawiać 2 czasy włączenia pieca lub wentylacji na fisie(bynajmniej w sraudi tak można) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #30 Napisano 21 Lutego 2017 co do zasilania paliwem to najlepiej prosto z baku i pompka przy baku, ujęcie pod maską nie zawsze działa prawidłowo ale jak już ktoś chce tak zrobić to pompka jak najniżej(najlepiej na wysokości podłogi) no i ujęcie też możliwie nisko,przekrój węża zalecany nie większy niż fi 2mm wewnątrz,zegar 1533 steruje piecami cyfrowymi i analogowymi ale dużo cyfrowych piecy jest dedykowanych tzn że działają tylko w samochodach do których są stworzone a analogowy dogrzewacz jeśli posiada pompke wody najczęściej niczym sie nie różni od ogrzewania postojowego tylko funkcją jaką spełnia w samochodzie bo budowa pieca jest identyczna. Jak sie dobrze poszuka to można znaleźć jakiś rodzyn, ja kupiłem ostatnio do audi piec za 170zł z przesyłką, rozłożyłem wyczyściłem dałem do proszkowego malowania coby sie nie utleniał już, działa wzorowo zero dymka i czeka teraz na cieplejsze pogody i montaż, swoją drogą jak ktoś ma pełnego fisa w zegarach w fl to prawdopodobnie można przekodować zegary i ustawiać 2 czasy włączenia pieca lub wentylacji na fisie(bynajmniej w sraudi tak można) masz może zdjęcia jak masz webasto pomalowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #31 Napisano 21 Lutego 2017 swoją drogą jak ktoś ma pełnego fisa w zegarach w fl to prawdopodobnie można przekodować zegary i ustawiać 2 czasy włączenia pieca lub wentylacji na fisie(bynajmniej w sraudi tak można) Ale w Passacie nie można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sash997 Zgłoś #32 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) o nawet sie dodało zdjęcie ten jest akurat dla klienta do E39 ale do siebie mam identyczny tylko z E46 a jak w passacie FL wyglądało fabrycznie włączanie ogrzewania? bo jakieś fabryczne musiało być Edytowane 21 Lutego 2017 przez sash997 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #33 Napisano 22 Lutego 2017 elegancja Francja kolego! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #34 Napisano 22 Lutego 2017 [ATTACH=CONFIG]151356[/ATTACH]o nawet sie dodało zdjęcie ten jest akurat dla klienta do E39 ale do siebie mam identyczny tylko z E46 a jak w passacie FL wyglądało fabrycznie włączanie ogrzewania? bo jakieś fabryczne musiało być fabrycznie nie ma bo nigdy fabrycznie nie wychodzily z piecem dokladali jedynie zawsze dilerzy a wtedy z orginalnym zegarem a mozliwosci wlaczania jest wiele zaleznie od zasobnosci portfela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sash997 Zgłoś #35 Napisano 22 Lutego 2017 elegancja Francja kolego! można też wyszkiełkować i walnąć bezbarwnym wtedy śmiało można by go nad kominkiem powiesić jako ozdobę ale nie w tym rzecz, dobrze jest go malnąć jeśli ktoś chce pośmigać jeszcze pare lat autem, wtedy jest pewność że jak coś nawali za pare lat to nie rozleci się przy rozkręcaniu jak to często bywa z piecami w autach gdzie piec jest zamontowany np w nadkolu W210 lub E39 tamte piece rzadko dają się normalnie rozkręcić bez urywania śrub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #36 Napisano 22 Lutego 2017 można też wyszkiełkować i walnąć bezbarwnym wtedy śmiało można by go nad kominkiem powiesić jako ozdobę ale nie w tym rzecz, dobrze jest go malnąć jeśli ktoś chce pośmigać jeszcze pare lat autem, wtedy jest pewność że jak coś nawali za pare lat to nie rozleci się przy rozkręcaniu jak to często bywa z piecami w autach gdzie piec jest zamontowany np w nadkolu W210 lub E39 tamte piece rzadko dają się normalnie rozkręcić bez urywania śrub Masz racje. Ja zakupiłem i chciałem sam plastikowy dekielek odkręcić aby wtyczki powypinać no i nie obyło się bez rozwiercania jednej śruby.. Jestem skłonny rozkręcić moje webasto (wersja Top T) na części pierwsze dać do odnowienia/malowania to co można a reszcie się przyjżeć w jakim jest stanie i ew. wymienić na nowe. Da się coś popsuć przy rozkręcaniu? Albo później złożyć coś nie tak że nie będzie działało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sash997 Zgłoś #37 Napisano 23 Lutego 2017 thermo top T to całkiem inny piecyk (starszy model) przy składaniu tylko trzeba zwrócić uwage na rurkę od palnika aby dobrze w uszczelke wsadzić bo często z tego miejsca lubi kapać paliwo jak sie uszczelka ze starości usztywni no i warto obejrzeć (wyczyścić) palnik i piec w środku jak będzie rozkręcony, mam taki jeden thermo top T ale benzyniak i niemam kiedy nawet sprawdzić czy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach