misiek 19 Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2016 Witam wszystkich. przerabiam koło zamachowe 1z po Passata b5 , pod sprzęgło 240 mm:luka ktoś robił coś takiego? mam dylemat z czego dobrać docisk sprzęgła? bo tarcza będzie z 2.5tdi r5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2016 A więc założyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2016 A więc założyłem [ATTACH=CONFIG]149440[/ATTACH] Czyli masz skrzynie 5 i sprzęgło 240? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #4 Napisano 15 Listopada 2016 Koło zamachowe zarówno dla tarczy 228mm,jak i 240mm ma identyczną średnicę zewnętrzną,taką samą ilość zębów itd. Jedno jest bardziej wybrane wewątrz,drugie mniej,ot cała tajemnica. Gdyby koło od tarczy 228mm nieco poszerzyć/wybrać( po kilka mm na stronie),to spokojnie wkładamy tam tarczę 240mm wraz z dociskiem od 240tki. Zauważ,że tarcza 228mm ma spory luz w kole zamachowym:jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #5 Napisano 15 Listopada 2016 5 b i - - - - - aktualizacja - - - - - Tak mam 5 biegów i sprzeglo 240 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2016 misiek to ile jest tych koniów u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2016 Byłem przekonany, że do 240 trzeba skrzynie 6 pakować a tu takie zaskoczenie. Ciekawe jaki moment przeniesie taki zestaw? Od czego jest docisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #8 Napisano 16 Listopada 2016 (edytowane) Docisk może być od dwumasy,pasuje. Jaki jest najtańszy patent na zmianę sprzęgła z dwumasy na sztywne?...jednomas z tarczą,do tego docisk od dwumasy. Na przykładzie poprzecznych docisk od dwumasy+jakaś tam używana tarcza z nowymi okładzinami,do tego sztywne koło i 200/400 obsługuje bez najmniejszego trudu. Pamiętam,że mój roz...y dwumas bez trudu przenosił 190/390. Edytowane 16 Listopada 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #9 Napisano 19 Listopada 2016 Po okuciu kevlar podobno 550 nm ma przenieść.. narazie testuję i jest super nic nie slizga - - - - - aktualizacja - - - - - A co do km i nm to nie wiem.. nie moglem zmizyc bo sprzęgło poddawalo sie przy 178 km i 396 nm slizgalo w pelnym zakresie obrotów pomimo ze mialem nowe shash performance.. jak schamuje to dam znać - - - - - aktualizacja - - - - - Docisk i spzeglo jest od 2.5 tdi r5 . Audi c4 . Pasuje plug i Play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #10 Napisano 26 Listopada 2016 (edytowane) Witam, misiek 19 wyważałeś ten zamach i ewentualnie u kogo? Otwory pod docisk 240mm, trzeba nawiercać, czy pasuje na stare ori? Pytam, bo szukam dla brata do właśnie AFNa jakiegoś dobrego sprzęgła. Pozdrawiam. Edytowane 26 Listopada 2016 przez tomek1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #11 Napisano 27 Listopada 2016 Witam, misiek 19 wyważałeś ten zamach i ewentualnie u kogo?Otwory pod docisk 240mm, trzeba nawiercać, czy pasuje na stare ori? Pytam, bo szukam dla brata do właśnie AFNa jakiegoś dobrego sprzęgła. Pozdrawiam. Siemka . Otwory tza wiercic i gwintowac. Ja zlecilem to firmie u mnie w okolicy co zajmuje sie dorabianiem czesci do maszyn wszelkiego rodzaju .. Technik sie nazywa ta firma.. oni wszyskim sie zajeli.. zawiozłem kolo od 1z i sprzęgło od 2.5 tdi r5 i zaplacilem 180 zl i pracuke perfekcyjne.. wibracji mniej jak na kole 1z i sprzegle 228 mm .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #12 Napisano 3 Grudnia 2016 Witam, dzięki za odpowiedź. Reszta PW. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.NL Zgłoś #13 Napisano 22 Stycznia 2017 Docisk i spzeglo jest od 2.5 tdi r5 . Audi c4 . Pasuje plug i Play misiek 19, ten docisk z tarczą to od 2,5 tdi r5 ale od nowszych modeli z kołem dwumasowym chyba, bo na aukcji z tego linku: https://www.olx.pl/oferta/sprzeglo-zamach-kolo-zamachowe-sachs-2-5-tdi-audi-100-a6-c4-aat-tarcza-CID5-IDhW43h.html#8873f4204c widać jednomasa gdzie tarcza siedzi we wgłębieniu a nie na jednej płaszczyźnie z dociskiem, no i czy tarczę masz ze sprężynkami, bo w zestawach do dwumasu są tarcze raczej bez sprężynek? Czyli dobrze byłoby dorwać tarczę 240mm ze sprężynkami np. od 2,5 tdi r5 ael/aat od jednomasu i docisk od takiego 2,5 tdi ael/aat od dwumasu lub docisk od 1,9 tdi 130KM awx/avf 240mm, no i oczywiście płaskie koło od 1z lub bodajże benzyniaka 2,0 ale od takiego żeby wieniec był z tyłu, czyli najpewniej od wzdłużnego. Czy dobrze rozumuję i jaka opcja z podanych wyżej byłaby najlepsza, np. który docisk byłby mocniejszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #14 Napisano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Ten link z jedno masem co wysłałeś to sprzęgło 228mm... docisk musi byc od dwumas 2.5 moze byc z audi ale tez lt 35 2.5 tdi mial taki docisk tylko mocniejszy.. tarcza też od audi 2.5 tdi ma sprężyny i to 6 a nie 4 i świetnie drgania wybierają.. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.NL Zgłoś #15 Napisano 25 Stycznia 2017 Ten link z jedno masem co wysłałeś to sprzęgło 228mm... docisk musi byc od dwumas 2.5 moze byc z audi ale tez lt 35 2.5 tdi mial taki docisk tylko mocniejszy.. tarcza też od audi 2.5 tdi ma sprężyny i to 6 a nie 4 i świetnie drgania wybierają.. Dzięki misiek! Właśnie muszę się powoli rozglądać za nowym sprzęgłem, bo moje już bierze na samej górze, choć jeszcze się nie ślizga i dwumas daje radę, to jego dni są już policzone, zwłaszcza jak w planach jest jeszcze zmiana tłokorozdzielacza na 11mm i wtryski na 216. Czyli tak: jednomas + tarcza z 2,5 tdi z 6 spręzynami + mocny docisk od lt 35 2,5 tdi + ori łożysko wysprzęglika, czy od lt-ka? Miałem jeszcze zamiar dać tarczę do okucia w kevlar ale chyba wyżej opisany zestaw to i bez tego kevlaru da sobie radę pod mój planowany setup, czyli: pompa 11mm, wtryski 216 i turbo awx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #16 Napisano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Tak .. z tym ze z docisk z lt bedzie ciezej sprzeglo działać .. podobno to ten sam docisk co w s4 c4 ann qattro i zniesienie wszysko... ja zastosowałem docisk z audi a6 c4 2.5 tdi na dwumasie u mnie daje rade z seryjną tarcza z2.5tdi bez kevlar.. łożysko oporowe seryjne z 1.9 tdi.. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.NL Zgłoś #17 Napisano 26 Stycznia 2017 Tak .. z tym ze z docisk z lt bedzie ciezej sprzeglo działać .. podobno to ten sam docisk co w s4 c4 ann qattro i zniesienie wszysko... ja zastosowałem docisk z audi a6 c4 2.5 tdi na dwumasie u mnie daje rade z seryjną tarcza z2.5tdi bez kevlar.. łożysko oporowe seryjne z 1.9 tdi.. Ok, dzięki misiek! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkater Zgłoś #18 Napisano 27 Stycznia 2017 siemka. a caly zestaw od lt 2.5 nie podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek.NL Zgłoś #19 Napisano 27 Stycznia 2017 siemka. a caly zestaw od lt 2.5 nie podejdzie? tarcza z lt ma inną średnicę wałka, ta z linka https://www.sprzegla24.pl/samochod/audi-a6-4a-c4-2-5-tdi-tarcza-sprzegla/50367 od audi powinna pasować, no ale cena jak za samą tarczę to chyba przesada. Docisk z lt-ka pasuje ale według etki jest aż 11 typów i weź tu chłopie dopasuj, docisk musi być mocowany z tarczą do koła zamachowego na jednej płaszczyźnie tak jak na tym linku http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-docisk-vw-lt-t4-2-5-tdi-074105266p-i6693272550.html bo np. docisk od tego koła by nie podpasował http://allegro.pl/kolo-zamachowe-dwumasowe-vw-lt-2-5tdi-83-95-109km-i6690085149.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #20 Napisano 29 Stycznia 2017 Lt ma inny frez na tarczy... a co do docisku to tylko od wersji z dwumas czy to audi czy lt... poszukam gdzies numerów... - - - - - aktualizacja - - - - - Na początku postu macie wrzucone zdjęcia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach