Szklana Zgłoś #21 Napisano 23 Maja 2010 starte łopatki wirnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwiatekalvaro Zgłoś #22 Napisano 18 Czerwca 2010 Witam mam taki sam problem z tym błędem 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania jaka może być przyczyna ?? .Przeważnie silnik przechodzi w tryb awaryjny pod czas jak osiągnie ok 90C.bardzo proszę o jakaś poradę.Dodam ze kierownicy w turbo działają trzpień od gruszki chodzi na ok3cm . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #23 Napisano 18 Czerwca 2010 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania jaka może być przyczyna ?? Tez mi wyskoczył taki błąd (często jeżdżę po mieście, ostatnio praktycznie tylko po mieście). Dwa razy 1-dynka, 2-jka, 3-jka, gaz w podłogę tak do 4400 obr/mim. I już nie ma błędu ani trybu awaryjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #24 Napisano 10 Września 2010 Ze swojej strony podpowiem, iż błąd również może wyskoczyć po wymianie (regeneracji) turbosprężarki, jeżeli jest ona uszkodzona i trzpień nie podnosi się do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #25 Napisano 24 Stycznia 2011 Koledzy a można jakoś pod vagiem sprawdzić czy to zaworek n 75 czy turbina ? ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:27 ---------- bo ostatnio na spocie się sprzeczaliśmy i chcieli byśmy wiedzieć kto miał rację ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolak Zgłoś #26 Napisano 27 Stycznia 2011 ja mam inny problem mam passata b5 1.9 110km i jak sie rozpedzam do 100km to nagle wystepuje brak mocy i samochod nie chce dalej sie rozpedzac.....nawet jak wyhamuje jest tak samo...dopiero jak zgasze zasmochod i odpale jeszcze raz to zaczyna normalnie sie wkrecac na obroty...czy to moze byc tylko czujnik dolotu czy jest to jakis inny problem moze ktos sie orientuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 27 Stycznia 2011 ja mam inny problem mam passata b5 1.9 110km i jak sie rozpedzam do 100km to nagle wystepuje brak mocy i samochod nie chce dalej sie rozpedzac.....nawet jak wyhamuje jest tak samo...dopiero jak zgasze zasmochod i odpale jeszcze raz to zaczyna normalnie sie wkrecac na obroty...czy to moze byc tylko czujnik dolotu czy jest to jakis inny problem moze ktos sie orientuje? to jest opis trybu awaryjnego i tu raczej trzeba przeczyścić turbinę ale zrób logi to się okaże co go jeszcze boli ---------- Post added at 17:21 ---------- Previous post was at 17:20 ---------- Koledzy a można jakoś pod vagiem sprawdzić czy to zaworek n 75 czy turbina ? ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:27 ---------- bo ostatnio na spocie się sprzeczaliśmy i chcieli byśmy wiedzieć kto miał rację ? przez logi najwyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #28 Napisano 15 Lutego 2011 Wczoraj w trakcie jazdy kontrolka świec żarowych zaświeciła si e i zaczęła mrugać. Komunikat fis MOTORSTORG. WERKSTATT! Po podłączeniu do Vag pokazał się błąd 17965 oraz 16955. Świateł stopu faktycznie nie ma. Samochód reagował normalnie na pedał gazu. Błędów nie kasowałem. Jakieś wskazówki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 15 Lutego 2011 Wczoraj w trakcie jazdy kontrolka świec żarowych zaświeciła si e i zaczęła mrugać. Komunikat fis MOTORSTORG. WERKSTATT! Po podłączeniu do Vag pokazał się błąd 17965 oraz 16955. Świateł stopu faktycznie nie ma. Samochód reagował normalnie na pedał gazu. Błędów nie kasowałem. Jakieś wskazówki ? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29520&highlight=MOTORSTORG+WERKSTATT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rpisz Zgłoś #30 Napisano 7 Maja 2011 2 Znalazłem Błąd: 17978 - ")|gqő!-@Ĺ5]‘-'*L+äHäCDfQMX‘iŻR+KGT1749V (S1) 35-00 - Unknown Error Elaboration 00575 - ÖkKjáěb x"˘{gnEU®w7D×m9 17-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 2 Znalazłem Błąd: 00779 - 57<DvˇĘKă2'C''K=fXtÂ=3CXAI 30-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 00779 - 57<DvˇĘKă2'C''K=fXtÂ=3CXAI 29-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent Co to za błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 25 Maja 2011 mam taki blad : Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 AA Component: 1.8L R4/5VT G 0006 Coding: 04001 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 generalnie jezdze na trasie ostatnio, silnik ciagnie dobrze, czy moze jakas podpowiedz ? ostatnio mialem problem z przeplywka i ja wymienilem na nowa, jak najlepiej zdiagnozowac problem ? zaczac od czyszczenia turbo? wymiany n75? logi zrób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredric Zgłoś #32 Napisano 22 Czerwca 2011 (edytowane) Witam. Mam ten sam problem co reszta z tym błędem tylko że w sharanie z 2002r z silnikiem AUY. Mianowicie przy rozpędzaniu oczywiście ostrym nie na spokojnie przechodzi w tryb awaryjny, wystarczy zgasić auto i ponownie odpalić. Oczywiście błąd jest i można go skasować. Macie może jakieś sugestie co to czy to ten zawór n75?? Temat rozwiązany.... przeczyszczone turbo i jest już ok. Edytowane 3 Listopada 2011 przez fredric Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #33 Napisano 11 Stycznia 2012 Witam. Mam ten sam problem co reszta z tym błędem tylko że w sharanie z 2002r z silnikiem AUY. Mianowicie przy rozpędzaniu oczywiście ostrym nie na spokojnie przechodzi w tryb awaryjny, wystarczy zgasić auto i ponownie odpalić. Oczywiście błąd jest i można go skasować. Macie może jakieś sugestie co to czy to ten zawór n75?? Temat rozwiązany.... przeczyszczone turbo i jest już ok. Witam ja mam właśnie ten sam problem turbo sprawdzone czysciutkie zawór wymieniony na nowy 208 zł przewody mniej więcej sprawdzone teraz dzisiaj będe sprawdzał przepływomierz bo chyba będzie raczej to niż coś innego napisze jaki bedzie efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paxi Zgłoś #34 Napisano 3 Marca 2012 Panowie Mam taki problem Auto wchodziło mi w tryb awaryjny, wiec turbine odałem do regeneracji wymieniłem zawór n75 a turbo dalej nie chodzi Czasami się załącza powyżej 3500 obrotów ,a czasami chodzi od początku i znowu wchodzi w tryb awaryjny bład mam taki układ kontroli ciśnienia doładowania 17965 juz nie wiem za co mam sie brać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #35 Napisano 31 Marca 2012 PanowieMam taki problem Auto wchodziło mi w tryb awaryjny, wiec turbine odałem do regeneracji wymieniłem zawór n75 a turbo dalej nie chodzi Czasami się załącza powyżej 3500 obrotów ,a czasami chodzi od początku i znowu wchodzi w tryb awaryjny bład mam taki układ kontroli ciśnienia doładowania 17965 juz nie wiem za co mam sie brać no to kolego ja miałem to samo.zaczęło się sporadycznie a potem już prawie za każdym razem jak go przegoniłem do 120km/h wchodził w tryb awaryjny.miałem ten sam błąd.turbo było czyste ale powiedzieli że coś z geometrią łopatek i zregenerowali za 800zł (2 lata gwarancji) i nie jacyś naciągacze tylko zaufany mechanik tylko od turbin.odpukać jeżdżę już 4 miechy i bajka.powodzonka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #36 Napisano 31 Marca 2012 Rodzice mieli podobnie przeczyściliśmy delikatnie przepływomierz w sharanie 1,9 TDI AUY i jest lepiej ale ostatnio słyszałem od taty że jednak czasami znowu przeładowuje i znowu nie chce chodzić jak należy więc przepływomierz niedługo do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiterEL Zgłoś #37 Napisano 7 Października 2012 (edytowane) Witam Mam do was prosbe o pomoc gdyz moje auto od ponad roku ciagle ma problemy z turbina. Ciagle zapieka sie geometria. Opisze po kolei co bylo robione. Na poczatku była tyko czyszczona turbina co srednio 2-3 miesiace. Został wytłuczony katalizator oraz zaślepiony EGR. Problem dalej występował. Turbina została oddana na regeneracje do firmy TURBO TEC. Po zamontowaniu po ok 4 miesiacach znów uległa zapieczeniu. Tzn Notlaufa nie łapał ale juz na logach było ze przeladowuje. ZOstała wymieniona na inna zregenerowana tez w turbo tecu. I po tym odrazu były wymienione wtryski bo było podejrzenie ze moze leja paliwo. Jednak problem znow wrocil. Dziś zrobiłem log 011 i widać ze przeładowuje. Pozniej jak silnik ostygł ruszałem sztangą razem z tym dzynksem od kierownic w turbo i było słychac takie skrzypienie. Sztanga jakby kilka mm nie cofała sie do końca jak ja pusciłem. Lekko pozniej mozna bylo cofnac i skrzypniecie było. Nie wiem czego to wina. Zawsze jak była zapieczona to było identyczne skrzypienie. Nie wiem juz co moze byc powodem ze problem dalej wystepuje. Takim sposobem mozna ciagle sobie wyjmowac turbo i czyscic. Teraz byl to okres od czerwca do pazdziernika i zrobione ok 6tys km. Autko bierze troszke oleju. ALe chyba jak kazde w tym wieku bo to 2002 r. ALe banka 5L starcza na caly okres wymiany co ok 10tys km. Zalewany olej to MOTUL 6100 10W40. Wszystkie filtry wymieniane regularnie. Autko pali rano poprawnie i nie ma jakos innych problemow. Spalanie w trasie przy jezdzie ok 130-140km/h to ok 5L. Nie wiem co wiecej podać. Bardzo prosze o pomoc gdyz juz to auto mnie doprowadza do ruiny. Juz mysle zeby je sprzedac jesli nie znajde powodu bo takie uzywanie go moze sie zle skonczyc. Moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co jeszcze mozna sprawdzic... Bardzo prosze wszystkich znawcow o pomoc Dane auta:SEAT LEON Silnik 1.9 TDI ASV i był zrobiony program w firmie COMPSPORT Wtryski sa zregenerowane na oryginalnych koncowkach BOSCH i od sprawdzonego czlowieka z ustawionymi poprawnie cisnieniami. Wtryski 216 EGR zaslepiony blaszanymi zaslepkami fizycznie. Jaka powinna byc dawka paliwa na wtryskach 216 ? U mnie jest ok 4,2mg/R Byłem na kanale dzis i odpiołem zawleczke od sztangi turbo. Zacząłem ruszac tym dzynksem od kierownic turbo i tak nie maja oporu tylko delikatny opor jest na samym koncu czyli na maksymalnie wysunietej sztandze. Jest takie skrzypienie... ALe co zauwazylem ze ten opor jest jakby poza maksymalnym wysunieciem sztangi. Ze ten dzynks ok 1-2 mm musialem cofnac aby zalozyc na wysunieta sztange... takze dziwne. Poprostu jak zdejmowalem sztange z dzynksa to on minimalnie jeszcze dal sie cofnac i z lekkim oporem.Ale wychodzi na to ze sztanga az tak mocno sie nie wysuwa. W druga strone czyli w kierunku chowania sie sztangi oporow zadnych nie ma. Poruszalem troche tym dzynksem aby moze ta sadza w srodku troche sie oskrobala ale dalej na samym koncu jest maly opor i skrzypienie. Zasysalem powietrze wezykiem aby gruszka wciagala sztange i puszczalem to gruszka maksymalnie ile sie da wysuwa sie. Czyli jakos nie blokowala sie. CHyba ze nie da sie zauwazyc tego w ten sposob. Ponizej wrzucam logi zrobione po tej operacji. CHyba ze to przeplywka np pada i dlatego jest przeladowanie ? Bo mowie ciagnalem podczas logow auto nawet do 4500obr i nie lapie w ogole notlaufa... Ponizej logi z dzis po operacji odpiecia sztangi: Dynamiczne: Log (77 - 010) Log (78 - 011) Log (79 - 001) Log (80 - 004) Log (81 - 008) Log (82 - 003) Log (83 - 000) Basic Setting Log (84 - 011) Log (85 - 004) Log (86 - 000) Log (87 - 003) Statyczne Log (88 - 004) Log (89 - 003) Log (90 - 000) Log (91 - 001) Log (92 - 007) Log (93 - 013) Edytowane 8 Października 2012 przez PiterEL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #38 Napisano 3 Listopada 2013 (edytowane) .Pytanie do znawcow.... turbo przeladowuje na 4 biegu okolo 3000 tys obrotow. Przzed wylaczenieem silnika. Ppo przeladowaniu N75 nie zasysa powietrza a sztanga stoi na dole tak jak wtedy gdy turbo nie pracuje. Po wylaczeniu silnika jest ok czyli zaworek zasysa.czy to kierownice turbo czy zaworek?czy sam zaworek moze blokowac sie tylko na wyzszych biegach? Gdyby kierownice byly zappieczone to od nizszych biegow by nie ciagnal chyba a na 2 i 3 wchodzi na max obroty i jest moc... sztanga chodzi latwo i plynnie. Po przeladowaniu auto zbiera sie bardzo wolnno ale do 130km /h idzie. Prosze o odp. Edytowane 3 Listopada 2013 przez lysy225 wskazowki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kappa00 Zgłoś #39 Napisano 12 Listopada 2013 .Pytanie do znawcow.... turbo przeladowuje na 4 biegu okolo 3000 tys obrotow. Przzed wylaczenieem silnika. Ppo przeladowaniu N75 nie zasysa powietrza a sztanga stoi na dole tak jak wtedy gdy turbo nie pracuje. Po wylaczeniu silnika jest ok czyli zaworek zasysa.czy to kierownice turbo czy zaworek?czy sam zaworek moze blokowac sie tylko na wyzszych biegach? Gdyby kierownice byly zappieczone to od nizszych biegow by nie ciagnal chyba a na 2 i 3 wchodzi na max obroty i jest moc... sztanga chodzi latwo i plynnie. Po przeladowaniu auto zbiera sie bardzo wolnno ale do 130km /h idzie. Prosze o odp. Kolego z tego co widze to mam taki sam problem jak Ty.Powyzej 3000obr notlauf. Ogolnie samochód gorzej ciągnie od jakiegoś czasu i częściej łapie notlaufy. Podmieniłem n75 z samochodu który można kręcić do odcinki, i dalej to samo, mechanik stwierdził że na postoju sztanga chodzi płynnie i lekko, wężyki od podciśnienia wymienione są wszystkie. Jeden pan opisał też taki przypadek jak nasz, i okazało się że to.....przepływomierz. Doszedłeś już końca ze swoim samochodem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #40 Napisano 12 Listopada 2013 do kappa00 witam nie doszedłem, ...N75 podmieniony , czujnik co wchodzi do rury od IC podmieniony, wężyki sprawdzone przepływka ma idealne wartości... przed notlaufem auto zbiera się jak po zchipowaniu i właśnie tak myślę czy czasem ktoś go nie tunningował wcześniej i są podniesione granice czujników.. coś jest nie tak niedługo mam zamiar sprawdzić jeszcze gruszkę i sztangę czy czasem nie jest wyregulowana za krótko, tylko dziwne ze po regeneracji coś by spartolili... po logach dynamicznych wychodziło ze turbo przeładowuje i ma ciśnienie 2540 i trzyma za długo po odpuszczeniu jakby coś za wolno zbijało ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach