kappa00
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kappa00
- Urodziny 11.06.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jasło
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1991
-
Błąd 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania
kappa00 odpowiedział temat → Kody błędów
Samochód mam od stycznia tego roku, ale takiej radości jak dziś, jazda nim nie sprawiła mi jeszcze nigdy :-) Samochód po regeneracji VNT śmiga bardzo ładnie, płynnie, przyśpieszenie jest bardzo dobre, więc jestem zadowolony jak najbardziej. No oczywiście cała ta impreza kosztowała mnie 800zł- regeneracja turbiny w Krośnie, 150zł wymontowanie i zamontowanie turbiny, 15 i 18zł uszczelki na kolektory, no ale mam roczną gwarancję i powinna 200000km wytrzymać przy prawidłowym jej użytkowaniu :-) I love VAG <3 -
Błąd 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania
kappa00 odpowiedział temat → Kody błędów
No i mam przyczynę ciągłego trybu awaryjnego.Po rozebraniu turbo, okazało się że w środku znajduje się...kawałek metalu, którego nie przyciąga magnes, niejest to aluminium, tylko inny stop i niewiadomo skad się wziął. Uszkodził łopatke wirnika i łopatki zmiennej geometri, więc...turbinka do regeneracji Po zabiegu, który odbędzie się jutro pochwalę się efektami. -
Błąd 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania
kappa00 odpowiedział temat → Kody błędów
No to tak jak ja. N75 mam napewno sprawny, a nawet gdy do gruszki podepne bezpośrednio podciśnienie od pompy wacum, to i tak notlauf wystepuje. Czasemca? na 3 biegu udaje mi sie wykręcić do 4tys. ale zaraz po tym jest notlauf. Każdy radzi wyczyszczenie turbo, mimo tego ze moim zdaniem sztanga rusza się płynnie, ale czy do końca? W tygodniu wyczyszcze więc dam znać czy pomogło. -
Błąd 17965 przekroczona granica regulacji turbodoładowania
kappa00 odpowiedział temat → Kody błędów
Kolego z tego co widze to mam taki sam problem jak Ty.Powyzej 3000obr notlauf. Ogolnie samochód gorzej ciągnie od jakiegoś czasu i częściej łapie notlaufy. Podmieniłem n75 z samochodu który można kręcić do odcinki, i dalej to samo, mechanik stwierdził że na postoju sztanga chodzi płynnie i lekko, wężyki od podciśnienia wymienione są wszystkie. Jeden pan opisał też taki przypadek jak nasz, i okazało się że to.....przepływomierz. Doszedłeś już końca ze swoim samochodem??