Skocz do zawartości

Paxi

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Paxi

  • Urodziny 02.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja już się podałem , zawiozłem auto do renomowanego warsztatu i zobaczymy co powiedzą,,,,, jak uda im się naprawić to na pewno napisze co poszło Autko naprawione, poszedł mi czujnik w kolektorze ssącym , Nie wiem co dokładnie bo dowiem się jutro ale za całe sprawdzenie układu turba ,ze wszystkimi przewodami czujnikami itp ,i oczywiście wymianą uszkodzonej części wzieli 535 zł przy okazji dowiedziałem się że moje auto ma chipa i że umiera mi jeden wtrysk O chipie nawet nie wiedziałem turbo mi dmucha 2,8 bara Jak ktoś z legnicy mogę polecić ten warsztat
  2. Panowie Mam taki problem Auto wchodziło mi w tryb awaryjny, wiec turbine odałem do regeneracji wymieniłem zawór n75 a turbo dalej nie chodzi Czasami się załącza powyżej 3500 obrotów ,a czasami chodzi od początku i znowu wchodzi w tryb awaryjny bład mam taki układ kontroli ciśnienia doładowania 17965 juz nie wiem za co mam sie brać
  3. Panowie Mam taki problem Auto wchodziło mi w tryb awaryjny, wiec turbine odałem do regeneracji wymieniłem zawór n75 a turbo dalej nie chodzi Czasami się załącza powyżej 3500 obrotów ,a czasami chodzi od początku i znowu wchodzi w tryb awaryjny bład mam taki układ kontroli ciśnienia doładowania 17965 juz nie wiem za co mam sie brać
  4. a u mnie nawet po wymianie uszczelki dalej bulgocze
  5. Panowie Miałem a właściwie mam dalej problem z brakiem mocy w pasku Więc wykręciłem turbo oddałem do regeneracji Założone a tu zonk, turbo mam po odpaleniu do słownie przez 1 s a wcześniej przed regeneracją było znacznie dłużej Chciałem zapytać co może być jeszcze przyczyna , możliwe że to ten cały zawór n75 pytam bo nie mam już za bardzo kaski żeby wszystko po kolei wymieniać Sorry że pisze tutaj ale nie mogę zakładać tematów,a w forum szperałem i nikt nie miał podobnego przypadku
  6. speedy Zamek jak zamek, tylko sporo roboty cie czeka i nie wiadomo jak z jego wytrzymałością
  7. Daniel11988 Po to są właśnie 3 nóżki na mikro styku żeby odpowiedni podłączyć
  8. Witam Wczoraj przyświeciło słoneczko ,więc postanowiłem w końcu naprawić czujkę w drzwiach, bo już nie mogłem wytrzymać ciągłego piiiiiii gdy stawałem i ruszałem. Ponieważ ze mnie totalny laik w tej kwestii , zadzwoniłem do mechanika i powiedział mi że cała usługa będzie kosztować od 200 do 300 zł. Cenę usługi uzasadnił tym że są dwa rodzaje zamków jedne zgrzewane drugie skręcane (nie wiem czy to prawda) Postanowiłem zrobić to sam Całe koszty tej wymiany to 6 zł (zaoszczędziłem 294) Potrzebne rzeczy: -torksy (ja tak nazywam te gwiazdkowe ) -krzyżak -płaski -klucz 10 -2 piwka Rozbierałem drzwi pasażera ,opiszę to może komuś się przyda Aha mam Paska b5 fl 2002 Zaczynamy od odkręcenia 2 śrubek na dole koło lampki podłogowej że tak to napisze Potem tam gdzie jest rączka wkładamy mocniej wkrętak płaski i odginamy ,tylko nie za lekko bo w moim przypadku skończyło sie na wygięciu metalowej wkładki. Tam są 2 śruby, odkręcamy je i można zdjąć już tapicerkę,czyli odciągamy ja do siebie a gdy wszystkie zaczepy puszczą ,trzyma nam już tylko koło szyby. Pchamy ją od spodu do góry nie za mocno z wyczuciem,jak puści odpinamy kostkę od szyb i linkę od klamki Odpinamy wszystkie kostki,i zaczepy Teraz tam są 2 takie wielkie gumowe kółeczka , są one od odkręcenia szyby,trzeba ją ustawić i odkręcić 2 śruby 10 Potem odkręcamy wszystkie śruby zaznaczone na czerwono(w moim arcydziele) Szybkę wyciągamy od góry i możemy luzować blachę Dlatego wcześniej pisałem żeby wszystkie kostki podpinać bo teraz będzie łatwiej Aha blacha może wam haczyć o prowadnicę szyb , tak wiec trzeba ja do góry wyciągać ale najpierw trzeba wepchnąć gumę do środka ściągamy blachę odpinamy kostkę przy zamku Z boku drzwi są trzy śruby i jedna zawleczka wyciągamy ja , odkręcamy tą śrubę od strony klamki wyciągamy zawleczkę tam gdzie powinna być wkładka zamka i odczepiamy linke Jak zamek mamy wyciągnięty idą dwa kabelki Czerwony i Niebieski Ucinamy je przy mikro styku , a sam styk wyrywamy Jedziemy z nim do sklepu elektronicznego i dobieramy podobny Pewnie będzie miał 3 nóżki Teraz go wklejamy ALE PAMIĘTAJCIE NA GÓRZE MIKRO STYKU JEST ZAŁĄCZNIK JAK BĘDZIECIE GO WKLEJAĆ MA BYĆ WCIŚNIĘTY Jak wszystko ładnie zalepicie, to czerwony lutujemy do fazy a niebieski dobieramy odpowiednio do nóżki składamy i to by było wszystko u mnie działa Jak by ktoś czegoś nie wiedział pisać :D:D
  9. A czy ktoś może powiedzieć gdzie znajduje się komp od komfortu ,bo chyba go zalałem na myjce i to jest przyczyną
  10. Sorki źle napisałem ,chciałem powiedzieć że tak jest seryjnie. Przy przełączaniu na długie halogeny gasną
  11. Witam A mi zdarzył się taki problem , z oświetleniem wnętrza. Wracając wieczorem z pracy do domu ,zabierałem mojego kolegę z przystanku w momencie w którym otwierał drzwi nie zapaliło się światło w środku ,po kilku próbach i otwarciu wszystkich drzwi doszliśmy do wniosku że musi być walnięta czujka w zamku. Lecz rano wchodząc do auta w chwili kiedy ruszam patrze ,komp mi pokazuje że drzwi mam otwarte i palą mi się wszystkie światła w środku. Pogasiłem wszystko ale światełka które oświetla podłoże po otwarciu drzwi pasażera nie dałem rady. Wiec pozbyłem się bezpiecznika oświetlenie wyłączone ,i na początku nie pibkało ze jeżdżę z otwartymi drzwiami ale ja chciałem zatankować musiałem włożyć, bezpieczniki od tamtej pory co ruszam to mam pipkanie i komunikat po szwabsku . Ma ktoś może jakiś pomysł czy to czujka czy moduł komfortu każda rada się przyda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności