infoset Zgłoś #261 Napisano 29 Lutego 2016 No i stało się zamówiłem Passata. Miała być benzyna 220KM, a nagle w ostatniej chwili zamówiłem diesla 190KM. Dobra decyzja ?? Przekonało mnie jednak sporo mniejsze spalanie. Termin produkcji - 18 tydzień 2016 roku Dobra. Ten diesel będzie znacznie żwawszy. Moment 400Nm robi swoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #262 Napisano 29 Lutego 2016 Dobra. Ten diesel będzie znacznie żwawszy. Moment 400Nm robi swoje. Kolego żwawszy bedzie bitdi o 190 zapomnij, 350Nm w Benzynie i niższa masa zje ropniaka, z wąskim zakresem momentu i niewyrabijacym DSG. Bez urazy oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #263 Napisano 1 Marca 2016 Kolego żwawszy bedzie bitdi o 190 zapomnij, 350Nm w Benzynie i niższa masa zje ropniaka, z wąskim zakresem momentu i niewyrabijacym DSG. Bez urazy oczywiście Wystarczy spojrzeć na dane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #264 Napisano 1 Marca 2016 Wystarczy spojrzeć na dane Dane to dane - moment na korzyść diesla, sprint do 100 na korzyść TSI. Ciekawe że VW nie podaje danych o elastyczności silników z użyciem DSG. Jeżdże TSI o mocy 20KM niższej jak Twój i w dodatku z DSG7 oraz znacznie słabszym dieslem i odczucia z jazdy są zabawne bo na korzyść diesla właśnie ze względu na moment. Ten TSI pokazuje swoją siłę ale dopiero po chwili, jak go wrzucisz w obroty (i rzeczywiście nie słabnie tylko ciągnie jak zły) ale niestety wyje wtedy już niemiłosiernie. To trochę taka dyskusja o gustach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #265 Napisano 1 Marca 2016 Odczucie, że diesel ciągnie lepiej jest subiektywne kolego. Moment może większy, ale zakres w benzynie jest szerszy i nie ma tak mocnego efektu kopniaka z diesla A benzyna idzie ogniem od 1500 do końca W Cuprze przyspieszając nie powiedziałoby się, że tak super ciągnie, dopóki nie spojrzało się na wskazówkę prędkościomierza, która cały czas pięła się w górę jednostajnie. 1.8 TSI ok trochę zamula, ale nie 220ka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #266 Napisano 1 Marca 2016 Jakoś ciężko mi się zgodzić z tezą, że subiektywne odczucia w tej samej budzie auta nie mają znaczenia. Albo coś daje g i wciska w fotel, albo nie daje i nie wciska. Rozumiem jeszcze inne budy i zawieszenia - w jednej bardziej czuć prędkość i w innej mniej. Generalnie dużo zależy od warunków testowych, czy są to porównania sprinterskie czy użytkowe, manual czy dsg. I można tak sobie w nieskończoność przytaczać argumenty i kontrargumenty. Raz jeszcze podkreślę - mnie chodzi o wyniki średniego cyklu użytkowego, tj. przyspieszanie z różnych prędkości wyjściowych na różnych biegach, z możliwością zmiany biegu, a nie jakimś ciąganiem pod czerwone pola z wyciem jak w rakiecie. Nie twierdzę, że nie wyjdą te dwa silniki podobnie, ale określenie, że 220 objedzie 190 jest chyba lekko na wyrost. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #267 Napisano 1 Marca 2016 No na papierze przynajmniej 0-100 jest spora różnica na korzyść TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #268 Napisano 1 Marca 2016 Jeśli chodzi o zwykły pomiar sprinterski przy DSG w trybie Sport, to TDI robi 100-200kmh w czasie w jakim TSI 0-200kmh Wydaje mi się subiektywnie, że raczej w każdych warunkach te auta w tej samej budzie z DSG będą się tak plasowały. Różnica masy między obydwoma nie jest aż tak duża bo TDI ledwo o 45kg cięższe, w porównaniu do BiTDI aż o 216kg! Wydaje mi się że właśnie cechą charakterystyczną TSI jest elastyczność, nie trzeba tak często zmieniać biegów a krzywa momentu jest szeroko rozłożona. Ewidentną zaletą TDI190 nad TSI220 na pewno jest jednak spalanie Ale oczywiście każdemu wg. upodobań, jestem pewien że zarówno użytkownicy 190 jak i 220 nie narzekają na swoje silniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #269 Napisano 1 Marca 2016 wystarczy zerknąć na dane, tu macie porównanie 190 tdi vs 220 tsi http://www.zeperfs.com/en/duel5844-5857.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #270 Napisano 1 Marca 2016 (edytowane) Jeżdże TSI o mocy 20KM niższej jak Twój i w dodatku z DSG7 oraz znacznie słabszym dieslem i odczucia z jazdy są zabawne bo na korzyść diesla właśnie ze względu na moment. Ten TSI pokazuje swoją siłę ale dopiero po chwili, jak go wrzucisz w obroty (i rzeczywiście nie słabnie tylko ciągnie jak zły) ale niestety wyje wtedy już niemiłosiernie. Miałem ostatnimi czasy możliwość pośmigania Paskiem CC 2.0 TSI 210 na Autostradzie i powiem, że różnica jest ogromna (in minus) w porównaniu do CHHB 220. W B8 to jakby inny silnik, ciągnie od samego dołu. Kto jeździł obydwoma na pewno potwierdzi. Edytowane 1 Marca 2016 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #271 Napisano 1 Marca 2016 Miałem ostatnimi czasy możliwość pośmigania Paskiem CC 2.0 TSI 210 na Autostradzie i powiem, że różnica jest ogromna (in minus) w porównaniu do CHHB 220. W B8 to jakby inny silnik, ciągnie od samego dołu. Kto jeździł obydwoma na pewno potwierdzi. Nie jeździłem tymi TSI w B8. Z tego co piszesz wygląda, że zgodnie z trendem odchodzenia od diesla popracowali nad nimi i nie trzeba być w drugiej połowie obrotomierza żeby coś poczuć. A co do wyższości wrażeń nad wskazaniem stopera - był o tym nawet taki program - nazywał się "Top Gear" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #272 Napisano 1 Marca 2016 Ja miałem 2.0 tfsi i jak było fabryczne to trzeba było je kręcić tak czy siak a przesiadłem sie z diesla którego nie musiałem kręcić a miał odejście przy benzynie skrzynia mocno redukowała i mocno kręcił dopiero jak zrobiłem go na 280 koni i 500 nm to była duża roznica i podobna jazda do diesla, dlatego teraz przesiadam sie na silnik wykokoprezny bo mimo palowania drastycznie spalanie sie nie podnosi a w benzynie znacznie wyniki rzędu 14-15 litrów bez wielkiego wysiłku wychodziły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #273 Napisano 1 Marca 2016 to dalej wątek "Terminy realizacji... " czy już o wyższości świąt BN nad Wielkanocą? rzeczywiscie może nie to miejsce ale temat dla wielu bardzo istotny. Proponuję by Admin go oczyścił i przykleił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #274 Napisano 1 Marca 2016 Miałem ostatnimi czasy możliwość pośmigania Paskiem CC 2.0 TSI 210 na Autostradzie i powiem, że różnica jest ogromna (in minus) w porównaniu do CHHB 220. W B8 to jakby inny silnik, ciągnie od samego dołu. Kto jeździł obydwoma na pewno potwierdzi. Ja potwierdzam w calosci, mam dalej B7 2.0TSI 210km ( jezdzi nim teraz zona) aktualne 2.0 TSI jest duzo szybsze przy wiekszych predkosciach, za to pali ok1,5 do 2 litrow wiecej niz poprzednie 2.0 TSI. Duze znaczenie ma tu moment obrotowy, mocy jest wiecej tylko 10 km ale monentu jest 70Nm a to juz czuc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #275 Napisano 7 Marca 2016 Panowie, jak mi teraz mówią, że 3 miesiące na realizację i że to jest pewny, niezmienny termin (a dopiero zamówię, jeszcze nie złożyłem zamówienia), to czy mnie czarują, czy teraz są faktycznie takie terminy i są raczej dotrzymywane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #276 Napisano 7 Marca 2016 Jeśli 2.0 TSI 280 w zależności od wyposażenia wchodzą aktualne zamówienia na ok. 20 tydzień. Dużo zależy od wyposażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #277 Napisano 7 Marca 2016 Zamierzam sporo tam dorzucić... wiadomo jakie rzeczy mają duży wpływ na opóźnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #278 Napisano 7 Marca 2016 Na ten moment felgi Dartford i Monterey mają obostrzenia, ale z tym to jak w kalejdoskopie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolek Zgłoś #279 Napisano 7 Marca 2016 Ja zamówiłem kilka dni temu i mam w umowie wpisany koniec maja. Silnik TDI 190KM plus sporo dodatków, coś koło 30 tyś. Właśnie podobno felgi mają obecnie jakieś długie terminy, u mnie na standardowych 17". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #280 Napisano 7 Marca 2016 Ja zamawiałem 29.01. Dziś dostałem info, że produkcja juz potwierdzona na 13 tydz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach