adam.s Zgłoś #2381 Napisano 5 Lipca 2017 W standardzie powinien być dobrze zorientowany sprzedawca w salonie, żeby to wszystko klientowi wytłumaczyć przed złożeniem zamówienia. :brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #2382 Napisano 5 Lipca 2017 też mam te Pirelli i też myślałem że coś z łożyskami albo z przeniesieniem napędu bo momentalnie powyżej 130/h zaczyna się huczenie, a przy 150-160/h jazda jest bardzo męcząca. Po niemieckich autostradach to nie jazda. Byłem w ASO i na jeździe próbnej z serwisantem, potwierdził hałas i jak chce to mogę reklamować tylko teraz lato i co niby mam ściągnąć je i założyć zimówki, a bóg wie ile będę czekał na opinie, a ja chce jechać na Chorwacje i w ogóle po całej Polsce . Normalnie masakra, z używanymi autami nie miałem tyle problemów. Aha dziwne jest to, że czasem znacznie mniej huczą, jakby od nawierzchni zależało ale też nie do końca. Przebieg 6 tyś. km i od nowości tak miały ale ASO nie stwierdził wyząbkowania. Widzisz Marcin też tak masz , doczytałem na forum superba że to częsta reklamacja i w skodzie znany temat , pirellki w rozmiarach felg 17" i 18" mają ten problem natomiast w 19" jest Ok , u mnie ząbkowanie nie widać ale jest , przejechałem się z oponiarzem , zaraz powiedział że opony walnięte , po zmianie na nowe cisza !! jak ręką odjął , tym bardziej że wyjazd na wakacje , pewnie bym oszalał po czasie w tym hałasie, wiec jeżeli ktoś to czyta i zamawia autko to warto zapytać sprzedawcę czy opony to Pirelli P7 będą na nowym samochodzie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #2383 Napisano 6 Lipca 2017 W końcu ASO uporało się z okropnym trzeszczeniem przedniego zawieszenia. Jest na to TPI - smarowanie tulei wahaczy przód specjalnym smarem + wymiana jakichś śrub. Efekt natychmiastowy. Podziękowania dla Szymona (szyltona) za kontakt do pracownika ASO w Warszawie, który wskazał sposób rozwiązania tego problemu. Panowie miał ktoś też to robione, u mnie smarują co przegląd i nadal skrzypi, głównie na dużych "policjantach" jak jest większe odbicie/dobicie....ale tych śrub mi nie wymieniali. Proszę o pomoc w tym temacie bo za 3 tys mam kolejny przegląd może to TPI by rozwiązało sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #2384 Napisano 6 Lipca 2017 wiec jeżeli ktoś to czyta i zamawia autko to warto zapytać sprzedawcę czy opony to Pirelli P7 będą na nowym samochodzie . nikt nie zagwarantuje ci na czym (jaka firma opon) przyjdzie samochód. ponoć ostatnio superby 18" przychodzą zamiast na pirelli na conti, więc jest szansa że passat tez na tym zacznie się pojawiać. jak już wcześniej wspominałem, porównałem obie opony (18 i 19) w samochodach dealera, jak mój samochód stał na placu do odbioru - i po jeździe testowej dopłaciłem do 19", i jestem bardzo zadowolony z wydanej kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #2385 Napisano 6 Lipca 2017 Panowie miał ktoś też to robione, u mnie smarują co przegląd i nadal skrzypi, głównie na dużych "policjantach" jak jest większe odbicie/dobicie....ale tych śrub mi nie wymieniali. Proszę o pomoc w tym temacie bo za 3 tys mam kolejny przegląd może to TPI by rozwiązało sprawę. Jak będę w domu to postaram się odnaleźć dokument z ASO i wrzucę info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #2386 Napisano 6 Lipca 2017 super dzięki matteo84, jak coś pisz na priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2387 Napisano 7 Lipca 2017 Drodzy Forumowicze, Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać gdyż jest to mój pierwszy post chociaż czytam forum już od dawna. Ostatnimi czasy miałem jak sądzę (a przynajmniej jeszcze) to szczęście aby zamienić moją ukochaną B6 na B8. Auto które kupiłem ma 2 lata i przebieg 2400km a znalazłem je w jednym z Gliwickich komisów. Samochód oczywiście sprawdzałem w ASO (a nawet w dwóch taki byłem podejrzliwy) a także rozmawiałem z poprzednim właścicielem którego zresztą komis dobrze zrobił jeżeli chodzi o kasę. Przykre to trochę bo człowiek niestety dostał udaru i myślał że jakoś z tego wyjdzie, jednak życie napisało inny scenariusz. Powracając jednak do głównego wątku skoro piszę w tym temacie coś musi być jednak nie tak. (Od razu chciałbym zaznaczyć że przetrząsnąłem forum w poszukiwaniu jednoznacznych odpowiedzi jednak bez rezultatu) 1. Skrzynia biegów - Skrzynia manualna silnik 1.4 125km. Wybiórczo raz na 20-30 razy przy wrzucaniu jedynka zacina się i trzeba troche poruszać aby doszła do końca. Ktoś coś? 2. Skrzypienie drzwi - Co tu dużo mówić. Może pokażę film: Jeżeli nie słyszycie skrzypienia sugeruje trochę podgłosić gdyż szum opon i jazdy skutecznie utrudnia nagranie skrzypienia. Odnośnie samego skrzypienia to nie mogę go zidentyfikować ale pochodzi z okolic przedniej części drzwi kierowcy. Przytrzymywałem różne elementy ale dźwięk nie znikał. Pojawia się głównie podczas jazdy po wybojach gdzie jadąc dzisiaj trafiłem na taki 10km odcinek. Wyprzedzając wasze sugestie, dźwięk raczej nie pochodzi ze strony słupka kierowcy chociaż on też skrzypi, głównie przy nacisku z zewnątrz. Ktoś coś?3. Listwy tylnych drzwi - Dosłownie wczoraj zauważyłem iż z tylnich drzwi odklejają się ozdobne listwy chromowane. Z jednej bardziej z drugiej mnie ale problem wygląda na ten sam. Z tej okazji nagrałem krótki filmik: https://www.youtube.com/watch?v=CVnlGaNpr8U. Ktoś już miał taki problem? 4. Spryskiwacz reflektorów - Zapadnięty prawy spryskiwacz. Temat wałkowany na forum jednak głównie na gwarancji a u mnie już jej nie ma. Oczywiście pojechałem do ASO gdzie przemiły Pan policzył około 1500 złotych za nowy spryskiwacz wraz z wymianą i zasugerował "podkleić sobie taśmą z jednej strony wtedy będzie się na równo chował". Czy to rzeczywiście optymalne rozwiązanie? 5. Kasowanie danych spalania - Trzy razy zdarzyło mi się iż karta pokazująca "spalanie od tankowania" wyzerowała się dłuższy po tankowaniu np. po dwóch dniach od tankowania. Oczywiście pojechałem do ASO gdzie stwierdzili że nie ma aktualizacji oprogramowania (to podejrzewałem) i "żeby z tym żyć". Ktoś miał coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2388 Napisano 7 Lipca 2017 Może powołaj się na rękojmię. Kiedy kupiłeś ten samochód? https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2389 Napisano 7 Lipca 2017 nikt nie zagwarantuje ci na czym (jaka firma opon) przyjdzie samochód. ponoć ostatnio superby 18" przychodzą zamiast na pirelli na conti, więc jest szansa że passat tez na tym zacznie się pojawiać. jak już wcześniej wspominałem, porównałem obie opony (18 i 19) w samochodach dealera, jak mój samochód stał na placu do odbioru - i po jeździe testowej dopłaciłem do 19", i jestem bardzo zadowolony z wydanej kasy. a to mozna doplacic do wiekszego rozmiaru felg przed odbiorem? myslalem ze jak juz przyjdzie z fabryki to game over..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2390 Napisano 7 Lipca 2017 przeciez mowiles ze ponoc sie cos tam znasz na handlu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2391 Napisano 7 Lipca 2017 2. Skrzypienie drzwi - Co tu dużo mówić. Może pokażę film: Jeżeli nie słyszycie skrzypienia sugeruje trochę podgłosić gdyż szum opon i jazdy skutecznie utrudnia nagranie skrzypienia. Odnośnie samego skrzypienia to nie mogę go zidentyfikować ale pochodzi z okolic przedniej części drzwi kierowcy. Przytrzymywałem różne elementy ale dźwięk nie znikał. Pojawia się głównie podczas jazdy po wybojach gdzie jadąc dzisiaj trafiłem na taki 10km odcinek. Wyprzedzając wasze sugestie, dźwięk raczej nie pochodzi ze strony słupka kierowcy chociaż on też skrzypi, głównie przy nacisku z zewnątrz. Ktoś coś? ja mam dokładnie to samo z drzwiami kierowcy, ogólnie cisza ale na dołkach coś tak brzęczy w środku że szlag mnie trafia, będę się brał w weekend za rozbieranie drzwi tylko nie wiem jak się do tego zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4n Zgłoś #2392 Napisano 7 Lipca 2017 (edytowane) ja mam dokładnie to samo z drzwiami kierowcy, ogólnie cisza ale na dołkach coś tak brzęczy w środku że szlag mnie trafia, będę się brał w weekend za rozbieranie drzwi tylko nie wiem jak się do tego zabrać temat zniknął po wyciszeniu drzwi, a jak je zdemntowac masz tu Masz dwie śruby w podłokietniku i jedną na dole ( taką przekręcaną na bok). Edytowane 7 Lipca 2017 przez x4n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #2393 Napisano 7 Lipca 2017 a to mozna doplacic do wiekszego rozmiaru felg przed odbiorem? myslalem ze jak juz przyjdzie z fabryki to game over..? miałem sporo szczęścia że tak mogłem zrobić. ukłony dla dealera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2394 Napisano 7 Lipca 2017 przeciez mowiles ze ponoc sie cos tam znasz na handlu? a co to ma do hadlu. jak auto gotowe stoi na placu. to co diler sciagnie felgi da wieksze i wezmie za to tylko roznice wg komfiguratora? watpie. bo z tym sciegnietymi nie mialby co zrobic. wiec daruj aluzje nt handlu... bo jak doplace za extra zabawe to wiem ze wszystko mozna. mowa byla o podmianie z zerowym kosztem extra. to chyba jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianl Zgłoś #2395 Napisano 7 Lipca 2017 tjord a nie prosciej zadzwonic do dilera niz dywagowac na forum? jasnym jest ze nikt za free tej wymiany nie zrobi tak dlugo jak nie znajdzie sie gamon ktory zamowil wieksze felgi niz chcial i sie powymieniacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2396 Napisano 7 Lipca 2017 Panowie, a tak w ogóle to nie ten wątek na takie dyskusje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2397 Napisano 7 Lipca 2017 temat zniknął po wyciszeniu drzwi, a jak je zdemntowac masz tu Masz dwie śruby w podłokietniku i jedną na dole ( taką przekręcaną na bok). ooo, o to mi kolego chodziło, wielkie dzięki. Po niemiecku bym pewnie nie znalazł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2398 Napisano 8 Lipca 2017 Po dzisiejszym powrocie do domu skrzypienie na tyle mnie zdenerwowało że tak wymacałem ten boczek iż prawdopobnie znalazłem źródło, osłonka od głośnika wysokotonowego. I teraz mamy pytanie: Co właściwie z tym zrobić? Czytałem o różnych sposobach na naoliwienie ale jest to rozwiązanie czasowe które trzeba powtarzać. W związku z tym zastanawiam się nad kupnem całego boku których sporo jest na allegro. Przy okazji nagrałem film jakie dźwięki wydaje mój bok przy nacisku w różnych miejscach. Wy też tak macie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #2399 Napisano 9 Lipca 2017 mój B8 a) tył*drzwi prawe świerszcz praktycznie non stop b) przód drzwi na kostce strasznie hałasują - po wymianie rączek wcześniej tego nie było. jak pojadę na serwis -stwierdzą że pewnie tak ma być. ach ten VW. ja już bym nie kupił paska więc jak wcześniej pisałem że pomimo wad bym kupił -teraz się WYCOFUJE i każdemu radzę sie zastanowić - jeśli ktoś jest w miarę drobiazgowy - to pasek out. a szkoda. ps. w silniku dalej coś rzęsi pow 3 tyś i jak obroty opadają od 1 tyś do 800. serwis Panie jeździj póki się*ni zepsuje bo narazie nie wiemy co to jest :[:[ DRAMAT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2400 Napisano 10 Lipca 2017 Po dzisiejszym powrocie do domu skrzypienie na tyle mnie zdenerwowało że tak wymacałem ten boczek iż prawdopobnie znalazłem źródło, osłonka od głośnika wysokotonowego. I teraz mamy pytanie: Co właściwie z tym zrobić? Czytałem o różnych sposobach na naoliwienie ale jest to rozwiązanie czasowe które trzeba powtarzać. W związku z tym zastanawiam się nad kupnem całego boku których sporo jest na allegro. Przy okazji nagrałem film jakie dźwięki wydaje mój bok przy nacisku w różnych miejscach. Wy też tak macie? powiem szczerzerze ze w B6 plastiki są twarde. i nie do ruszenia w ten sposob. mam nadzieje ze B8 HL nie ma tego g**wna na takim plastiku jak w koreancach. jaka masz wersje? trendline/comfortline czy HL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach