MM_VW Zgłoś #1781 Napisano 1 Lutego 2017 Trzeszczenie może być od uszczelek. Smarowanie u mnie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1782 Napisano 1 Lutego 2017 No właśnie to trzeszczenie mnie dobija. Sa dni że jest cisza a w innych dniach raz trzeszczy podłokietnik przy gwałtownym przyśpieszaniu i jak jest zimno to na dziurach cos sie przez chwilę tlucze jakby z okolicy poduszki powietrznej pasażera. Wkurzające to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #1783 Napisano 2 Lutego 2017 Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1784 Napisano 2 Lutego 2017 Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie Załączają się co jakiś czas, czy ilość użyć spryskiwaczy szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #1785 Napisano 2 Lutego 2017 Cześć, Miał ktoś z Was usterkę przycisku/mechanizmu otwierania/zamykania szyb polegający na tym, że nie zawsze dociśniecie przycisku na drugi stopien nie zamyka i/lub otwiera automatycznie szybę? U nie dotyczy to okna kierowcy (może inne tylko jeszcze nie trafiłem). Raz działa a raz nie i na 100% dociskam odpowiednio przycisk :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #1786 Napisano 2 Lutego 2017 Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie Spryskiwacze działają tylko jak są włączone światła mijania. Za każdym pierwszym razem po odpaleniu, potem co 3 spryskanie szyby. Psikają dopiero jak skończą psikać te na szybe czołową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #1787 Napisano 2 Lutego 2017 Narzekających na forum jest max kilkadziesiąt, a w naszym kraju sprzedały się tysiące tych aut. Zamierzam parę drobnostek zgłosić w serwisie ale całokształt jest bardzo dobry. Moje poprzednie nowe auto było ok 3,5x tańsze i mialem co do niego mniejsze wymagania chociaż stosunek ceny auta do zarobków przy zakupie był podobny. VW reklamuje się podwyższoną jakością, więc jej wymagam. A co ma ilość narzekających na forum do ilości sprzedanych aut. Miarodajna to chyba tylko ilość narzekających do ilości zarejestrowanych użytkowników B8 na forum. Inna sprawa że u nas w kraju to się zwykle w necie ci niezadowoleni wypowiadają. Chwalić nie potrafimy Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1788 Napisano 2 Lutego 2017 Większość zarejestrowanych szukało forum jak zaczęły się problemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #1789 Napisano 2 Lutego 2017 Większość zarejestrowanych szukało forum jak zaczęły się problemy... Dodałbym, że pewna część pojawiła się na forum po tym jak pojawiły się problemy a serwis rozłożył z bezradności ręce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1790 Napisano 2 Lutego 2017 Odebrałem auto z salonu i zauważyłem dopiero w domu, że szybki na zegarach jak i na środkowym wyświetlaczu są jakby zakurzone ale od wewnątrz. Miał ktoś coś takiego ? To tak jakby była tam para i po wyschnięciu zostały plamy. Pomijam fakt zaparowanych reflektorów i w nich wilgoci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #1791 Napisano 3 Lutego 2017 Odebrałem auto z salonu i zauważyłem dopiero w domu, że szybki na zegarach jak i na środkowym wyświetlaczu są jakby zakurzone ale od wewnątrz. Miał ktoś coś takiego ? To tak jakby była tam para i po wyschnięciu zostały plamy. Pomijam fakt zaparowanych reflektorów i w nich wilgoci. W B6 i B7 to była zmora - szybki co chwile sie kurzyły ,trzeba było rozbierać zaślepki, czyścic szybki, przez co się okrutnie rysowały. Widzę że B8 trzyma poziom... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4n Zgłoś #1792 Napisano 4 Lutego 2017 W B6 i B7 to była zmora - szybki co chwile sie kurzyły ,trzeba było rozbierać zaślepki, czyścic szybki, przez co się okrutnie rysowały. Widzę że B8 trzyma poziom... Nic sie nie kurzy, koleś odebrał auto z fabryki i do tego jeszcze w zimę, więc miał mu prawo zaparować !!!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemkowski Zgłoś #1793 Napisano 5 Lutego 2017 Szukam po internecie ale nigdzie czarno na białym nie znalazłem odpowiedzi, zatem zadaję to pytanie tutaj. Czy problem z nadmiernym zużywaniem oleju w silnikach 1.8 tsi został definitywnie rozwiązany? Z tego co się orientuję modyfikacja wadliwych pierścieni nastąpiła w 2011 roku. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może ten fakt potwierdzić? Zwracam się z prośbą do użytkowników tego silnika w B8, aby napisali, czy auta nie biorą im oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1794 Napisano 5 Lutego 2017 Szukam po internecie ale nigdzie czarno na białym nie znalazłem odpowiedzi, zatem zadaję to pytanie tutaj. Czy problem z nadmiernym zużywaniem oleju w silnikach 1.8 tsi został definitywnie rozwiązany? Z tego co się orientuję modyfikacja wadliwych pierścieni nastąpiła w 2011 roku. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może ten fakt potwierdzić? Zwracam się z prośbą do użytkowników tego silnika w B8, aby napisali, czy auta nie biorą im oleju. Legenda mówi, że problem został rozwiązany ale podobno normy VW mówi o tym, że silnik może brać do 3l oleju na 10 czy 20 tys. km. Mam kolegę który musiał po 10 tys. dolać litr oleju. Auto produkcja marzec 2016. Mój też jest z marca 2016 ale jeszcze 10 tys. nie zrobiłem. Koledze po 10 tys. zapaliła się kontrolka, więc z czekam z niecierpliwością co będzie u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemkowski Zgłoś #1795 Napisano 5 Lutego 2017 A ile przejechałeś? Na bagnecie widzisz jakiś spadek poziomu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1796 Napisano 5 Lutego 2017 A ile przejechałeś? Na bagnecie widzisz jakiś spadek poziomu? Trochę ponad 9 tys. więc do 10 nie jest daleko. Nie patrzyłem do tej pory ani razu na bagnet więc nie mam punktu odniesienia Jak się kontrolka zapali to doleję i tyle. Ja nie z tych co przed każdą jazdą wszystko sprawdzają. Po to są systemy w tym samochodzie za które zapłaciłem. Myślę, że też dużo zależy od stylu jazdy podczas docierania i jak się silnik ułoży bo są na tym forum osoby które mimo, że przejechały więcej km to nie dolewały oleju ani razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadMax911 Zgłoś #1797 Napisano 5 Lutego 2017 Trochę ponad 9 tys. więc do 10 nie jest daleko. Nie patrzyłem do tej pory ani razu na bagnet więc nie mam punktu odniesienia Jak się kontrolka zapali to doleję i tyle. Ja nie z tych co przed każdą jazdą wszystko sprawdzają. Po to są systemy w tym samochodzie za które zapłaciłem. Myślę, że też dużo zależy od stylu jazdy podczas docierania i jak się silnik ułoży bo są na tym forum osoby które mimo, że przejechały więcej km to nie dolewały oleju ani razu. Podobnie u mnie, 14500 przejechane, póki co nic nie krzyczy w temacie oleju. Nawet jak ogarniałem Włochy zabrałem dolewkę, ale spokój był. Sent from my iPad using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemkowski Zgłoś #1798 Napisano 5 Lutego 2017 Mam kolegę który musiał po 10 tys. dolać litr oleju. Auto produkcja marzec 2016. Kurczę, LITR po 10ooo km w nowym aucie... Nie wiesz, czy bardzo katował ten silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1799 Napisano 5 Lutego 2017 Kurczę, LITR po 10ooo km w nowym aucie... Nie wiesz, czy bardzo katował ten silnik? Nigdy z nim nie jeździłem ale po jego temperamencie raczej wnoszę, że on z tych z ciężką nogą On mi zresztą mówił o tej normie VW, a jest z tych dobrze poinformowanych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4n Zgłoś #1800 Napisano 5 Lutego 2017 20 000 do wymiany oleju ( zadnej dolewki). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach