Dejw Zgłoś #641 Napisano 22 Lutego 2016 Słyszysz stuki z przodu czy z tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #642 Napisano 22 Lutego 2016 Najbardziej hałasuje tył. Potwierdzone przez serwis. Przód też wydaje dzwięki przy najezdzaniu na nierówność na skręconych kołach np. na parking. Generalnie zawieszenie dcc u mnie hałasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #643 Napisano 22 Lutego 2016 Potwierdzam, dzisiaj zastukalo pare razy z tylu. Narazie obserwuje 300 km dopiero najechane jakoś mega uciążliwe nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #644 Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) Na forum Superb 3 jest nawet cały wątek odnośnie stukania tylnego zawieszenia z DCC . Importer: Tłumaczy się to tym, że wymiana tulejek nie rozwiązuje problemu, a jedynie działa doraźnie.( na jakiś czas) Pracują nad trwałym rozwiązaniem i to uznają za naprawę gwarancyjną. Zalecenia dla serwisów nakazują rejestrować samochody do wymiany elementów układu zawieszenia, ale nastąpi ona dopiero po opracowaniu trwałego rozwiązania problemu. Obecnie tuleje nie są już wymieniana w ramach gwarancji. Tyle w temacie także tam tez jest to duży problem konstrukcyjny we wszystkich modelach z DCC. no to pociesz e was że objawia się to także w Tiguanach i golfach 7- ręce opadają na konstruktorów . przykład stukania w golfie 7 Ciekawe jak w waszych passatach z DCC? odezwijcie się ( Teppa, cronosik,merci94, szylton , majonezz , kriss555 ,sebsek. pasterz) na razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 3. kriss 555 nie stuka: 1.cronosik 2. pzdr Piotr Edytowane 23 Lutego 2016 przez vwpicia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #645 Napisano 22 Lutego 2016 Nie tylko DCC, ale zwykłe zawieszenie także. Ostatnio mówili mi w serwisie, że golfy VII z 2015 też mają ten problem. Ale jak przychodzi co do czego to oni niczego nie słyszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #646 Napisano 23 Lutego 2016 U mnie stukac nie stuka ale prace zawieszenia tylnego slychac za bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #647 Napisano 23 Lutego 2016 Na forum Superb 3 jest nawet cały wątek odnośnie stukania tylnego zawieszenia z DCC . Importer: Tłumaczy się to tym, że wymiana tulejek nie rozwiązuje problemu, a jedynie działa doraźnie.( na jakiś czas) Pracują nad trwałym rozwiązaniem i to uznają za naprawę gwarancyjną. Zalecenia dla serwisów nakazują rejestrować samochody do wymiany elementów układu zawieszenia, ale nastąpi ona dopiero po opracowaniu trwałego rozwiązania problemu. Obecnie tuleje nie są już wymieniana w ramach gwarancji. Tyle w temacie także tam tez jest to duży problem konstrukcyjny we wszystkich modelach z DCC. no to pociesz e was że objawia się to także w Tiguanach i golfach 7- ręce opadają na konstruktorów . przykład stukania w golfie 7 Ciekawe jak w waszych passatach z DCC? odezwijcie się ( Teppa, cronosik,merci94, szylton , majonezz , kriss555 ,sebsek. pasterz) na razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 3. kriss 555 nie stuka: 1.cronosik 2. pzdr Piotr Piotr u mnie stuka, ale narazie nie irytuje mnie aż tak bardzo 4 lata gwarancji i niech się liczą z tym, że będę upierdliwy jak już zaczną "naprawiać" pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #648 Napisano 23 Lutego 2016 U mnie nie ma czegoś takiego jak na tym filmie, choć faktycznie zawieszenie tylne mogłoby pracować trochę ciszej. Jak będzie jakaś akcja serwisowa to się na pewno podepnę, choćby na wszelki wypadek. na razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 3. kriss 555 nie stuka: 1.cronosik 2. szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #649 Napisano 23 Lutego 2016 U mnie nie ma czegoś takiego jak na tym filmie, choć faktycznie zawieszenie tylne mogłoby pracować trochę ciszej.Jak będzie jakaś akcja serwisowa to się na pewno podepnę, choćby na wszelki wypadek. na razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 nie stuka: 1.cronosik 2. szylton u mnie nie stuka, mówię tylko ,ze mogłoby pracować ciszej na razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 nie stuka: 1.cronosik 2. szylton 3. kriss 555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #650 Napisano 23 Lutego 2016 u mnie nie stuka, mówię tylko ,ze mogłoby pracować ciszejna razie u tych co stuka DCC 1. pasterz 2. Merci 94 nie stuka: 1.cronosik 2. szylton 3. kriss 555 Coś tam od czasu do czasu głośniej pracuje, ale nie wali jak w garnek na byle kamyczku 1. pasterz nie stuka: 1.cronosik 2. szylton 3. kriss 555 4. merci_94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banio Zgłoś #651 Napisano 23 Lutego 2016 Coś tam od czasu do czasu głośniej pracuje, ale nie wali jak w garnek na byle kamyczku 1. pasterz 2. banio nie stuka: 1.cronosik 2. szylton 3. kriss 555 4. merci_94 Stuka stanowczo. Wydaje mi się, że bardziej z tyłu (Variant), daje się z tym żyć ale byłem niemiło zaskoczony jak dosiadłe fabrycznie nowe auto, że wrażenie jakby jakięs tuleje czy końcówki drążków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #652 Napisano 23 Lutego 2016 Najbardziej hałasuje tył. Potwierdzone przez serwis. Przód też wydaje dzwięki przy najezdzaniu na nierówność na skręconych kołach np. na parking. Generalnie zawieszenie dcc u mnie hałasuje. Spróbuj przejechać się po kostce brukowej z prędkością 5-10 km/h. U mnie z tyłu wtedy stukało najbardziej. Teraz jest cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebsek Zgłoś #653 Napisano 23 Lutego 2016 U mnie na szczęście nic nie stuka. A przy okazji to jeździłem dzisiaj b8 bez DCC i zdecydowanie w trybie Normal lepiej spisuje się mój z DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wielik Zgłoś #654 Napisano 23 Lutego 2016 Witam! Pytanie do regularnych forumowiczów, jeśli wątek miał już pod/odpowiedzi to sorrki za lenistwo: B8 BiT 240KM z DSG7 i 5500km przebiegu, przy redukcji z 6/5, 5/4, 4/3 kiedy skrzynia/wał/silnik jest lekko szarpnięty, pojawia się stuk. Soft nowy już był wgrywany (1 wizyta), poduszki luzowane/dokręcane (2 wizyta), w przyszłym tygodniu 3 wizyta (zostawiam auto na 3 dni). Czy oprócz potencjalnie osłony termicznej skrzyni ma ktoś pojęcie jaka może być przyczyna ? Gdzie szukać źródła stuków ? Wielik P.S. Teraz już wiem, że ta głośna praca tylnego zawieszenia to nie moje urojenia...:-) Update dla zainteresowanych forumowiczów, 3 wizyty w ASO Interwelm (nie licząc jazdy próbnej diagnosty), wgrany nowy soft, poprawione poduszki, jakieś bóg wie dodatkowe sprawdzenia lub pozorowanie i diagnoza, że tak przyznają, że skrzynia stuka, ale nie mogą stwierdzić jakie jest źródło, a generalnie to skrzynie DSG tak mają !!! :-) jest to tylko usterka a nie awaria, więc wypier..... Jeżeli ktoś z czytelników rozważa wydanie 200 tys pln na B8 proszę wziąć pod uwagę, że "ten typ tak ma" :-)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #655 Napisano 23 Lutego 2016 dzisiaj pierwsza reklamacyjna wizyta w ASO, wymiana czujnika wilgotności powietrza ( znajduje sie pod podszybiem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bruneros Zgłoś #656 Napisano 23 Lutego 2016 mam zawieszenie sport i koła 17" w golfie. no nie jest to super ciche zawieszenie ale nie ma dramatu. raczej poki co jego praca nie wskazuje wg. mnie na jakiąś usterkę. golfiarze na forach narzekają, działania aso -wymiana amortyzatórw nic nie daje specjalnie podobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #657 Napisano 23 Lutego 2016 No właśnie ponoć początkowo ASO wymieniało amorki, ale VW stwierdził, ze to nic nie daje i teraz nie wymieniają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #658 Napisano 24 Lutego 2016 U mnie zawieszenie troche halasuje, ale tragedii nie ma, co natomiast zauwazylem to po przejechaniu kilku tysiecy kilometrow troche sie wyciszylo, tak jak roznica pomiedzy trybami pracy DCC stala sie znacznie wyrazniejsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz76 Zgłoś #659 Napisano 24 Lutego 2016 Update dla zainteresowanych forumowiczów, 3 wizyty w ASO Interwelm (nie licząc jazdy próbnej diagnosty), wgrany nowy soft, poprawione poduszki, jakieś bóg wie dodatkowe sprawdzenia lub pozorowanie i diagnoza, że tak przyznają, że skrzynia stuka, ale nie mogą stwierdzić jakie jest źródło, a generalnie to skrzynie DSG tak mają !!! :-) jest to tylko usterka a nie awaria, więc wypier..... Jeżeli ktoś z czytelników rozważa wydanie 200 tys pln na B8 proszę wziąć pod uwagę, że "ten typ tak ma" :-)) Od początku gdy testowałem nowego Passata B8 ponad rok temu wiedziałem, że będzie to najgorszy Passat w historii. Minął zaledwie trochę ponad rok od czasu, gdy B8 wyjechały na drogi, a już stwarzają bardzo dużo problemów. Strach pomyśleć co będzie za kilka lat. Jeździłem przez wiele lat samochodami produkcji niemieckiej, ale to co VW wyprawia obecnie nie mieści mi się w głowie. Pomijając afery, jakoś marki VW schodzi na psy. Codziennie z zaciekawieniem czytam Wasze nowe posty, których przybywa bardzo szybko. Obserwuję również jak sprzedaje się klasa średnia w Polsce. W styczniu 2016 roku wyglądało to następująco: Passat 557 sztuk, Avensis 551 sztuk, Mondeo 326 sztuk, Superb 302 sztuki, Mazda6 289 sztuk. Zobaczymy jak będzie w lutym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #660 Napisano 24 Lutego 2016 Od początku gdy testowałem nowego Passata B8 ponad rok temu wiedziałem, że będzie to najgorszy Passat w historii. Minął zaledwie trochę ponad rok od czasu, gdy B8 wyjechały na drogi, a już stwarzają bardzo dużo problemów. Strach pomyśleć co będzie za kilka lat. Jeździłem przez wiele lat samochodami produkcji niemieckiej, ale to co VW wyprawia obecnie nie mieści mi się w głowie. Pomijając afery, jakoś marki VW schodzi na psy. Codziennie z zaciekawieniem czytam Wasze nowe posty, których przybywa bardzo szybko. Obserwuję również jak sprzedaje się klasa średnia w Polsce. W styczniu 2016 roku wyglądało to następująco: Passat 557 sztuk, Avensis 551 sztuk, Mondeo 326 sztuk, Superb 302 sztuki, Mazda6 289 sztuk. Zobaczymy jak będzie w lutym. Lista problemów jak na moment życia tego modelu jest zdecydowanie powyżej średniej. Ale co z tego skoro konkurencja jakoś specjalnie nie zachęca bo jakość wykonania jest tam jeszcze gorsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach