Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

W piątek ma być odpowiedź z centrali co dalej robić.

Daj znać jak się temat skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczny ubytek płynu chłodzącego, będzie laweta. Pięknie! :kwasny 17tkm przebiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciek pod autem czy po prostu nie ma plynu i tyle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat o konieczności dolania płynu. W zbiorniczku płynu co kot napłakał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Komunikat o konieczności dolania płynu. W zbiorniczku płynu co kot napłakał.

dolej po prostu... też tak miałem w b7,

kup koncentrat bodajże G12 bo i tak pewnie czeka Cię jeszcze dolewka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Centrala wydała dyspozycję lawety do serwisu, mam się z nimi spierać żeby tego nie robili?:jasne Taki duży ubytek płynu moim zdaniem nie jest normalny. Niech go sobie przejrzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo juz 2 raz. Kazali dolać i obserwować. Na środę jestem z tym umowiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótki raport z przebiegu akcji Gwarancja Mobilności by VW:

12:50 - telefon do centrali

14:00 - laweta pod domem

15:10 - odbiór samochodu zastępczego (Opel Insignia 1.6 Turbo Automat)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz wreszcie pojeździsz czymś porządnym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam się czy moje stuki też się do tego kwalifikują czy jednak moja głośna praca zawieszenia to taki standard dla B8.....

masz DCC?

 

W jakich warunkach masz stuki w zawieszeniu?

Mam DCC.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Daj znać jak się temat skończy.

 

Dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jakich warunkach masz stuki w zawieszeniu?

Mam DCC.

 

A więc ja nie mam DCC a stuki są takie, że może nie zwracałbym na nie w ogóle uwagi gdybym to był Passat z przebiegiem 200 tys km, może bym wtedy stwierdził, że tak one mają. Ale jak na nowe auto bardzo źle oceniam pracę zawieszenia, słabo wybiera dziury, przy przejeździe przez średniej wielkości dziurę uderzenie przenosi się do kabiny, nie jest komfortowo. Na dodatek potwierdził to nawet kolega, który jeżdzi starą Laguną II - gdy sie przejechał moim Passatem sam zwrócił na to uwagę. Własnie przy takich przejazdach przez dziury słychać uderzenie - nie wiem czy wynika z fizycznego uderzania jakichś elementów zawieszenia czy też po prostu z tego, że zawiszenie jest dośc sztywne i na nierównościach średnio komfortowe.

Dodatkowo ostatnio przy nieco szybszym przejeździe przez próg zwalniający usłuszałem jeszcze innego rodzaju stuknięcie ale muszę to jeszcze powtórzyć aby się upewnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez słychac prace zawieszenia szczególnie z tyłu na krotkich dziurach, ale to nie sa stuki, tylko za słabe wygłuszenie moim zdaniem. Tak czy inaczej troche przeszkadza, jak u was coś wymysla to zgłosze do serwisu. Na razie maja walczyc w nast tygodniu z trzeszczeniem z okolic tunelu srodkowego, konsoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja mówię,że to zawieszenie jest NAJGORSZYM zawieszeniem w tej klasie aut,to mówicie ,że hejtuje.Ono nie tylko ,jest najgorsze w klasie średniej ,ale też najgorsze w klasie kompakt !! No może z jakimś Hyundaiem i 30 porównywalne,bo tam też zawsze było takie fatalne zawieszenie,choć może teraz jest lepiej ,nie wiem.Zastanawia mnie tylko jedno-jak można w Passacie zrobić takie zawieszenie,jak w Golfie VII zawias jest bajeczny,jak można zrobić taki poziom głośności ,jak w Golfie VII jest cisza ,jak makiem zasiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym co tutaj czytam cieszę się, że nie kupiłem B8, a byłem już tak blisko. Również uważam, że będzie to najgorszy passat w historii nie licząc tragicznych silników 2.0TDI PD. Problemy z elektroniką, problemy z zawieszeniem, problemy jakościowe. Ciekawe co będzie dalej. Właśnie podano dane o sprzedaży Passata w 2015 roku w Polsce. Firmy kupiły 6837 sztuk, a klienci indywidualni 1047 sztuk. Jak zwykle co roku na pierwszym miejscu Octavia z wynikiem 14199 sztuk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ocaliliscie życie. Na wasze szczęście to my musimy żyć i jeździć tymi najgorszymi samochodami. Jakoś to przezyjemy choć lekko nie będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tak sie zastanawiam czy wszyscy testerzy sa przekupieni, bo recenzje sa raczej pozytywne, wiec nie wiem jak to wyglada w praktyce. Nie popadajmy w jakiś mega pesymizm, chyba to taki zły samochód nie jest, ale jak każdy ma swoje wady i choroby wieku dziecięcego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słychać zawieszenie no słychać... gdy to zgłosiłem w serwisie, obejrzeli mechanicy samochód sprawdzili amortyzatory tuleje drążki etc. Całe zawieszenie i nie odnotowali nic, co by należało wymienić. Co nie zmienia faktu, że puka coś na krótkich dziurach. Poprosili mnie abym monitorował sprawę i ewentualnie im podpowiedział przyczynę... zrobiłem dziwną minę bo skąd mam znać przyczynę skoro słyszę skutki..

 

To i tak nie przyćmi tego, że rano żałuję, że mam tak blisko do pracy.. Generalnie nie chce mi się z niego wysiadać... bardzo dobrze mi się nim jeździ i abstra***ąc od tych stuków na dziurawych drogach, ja w tym aucie odpoczywam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem koledzy,

Mam małe problemy dwa z Paskiem 1.4 TDI 150 KM:

1. trzask/stuknięcie przy szczycie pedału sprzęgła (podczas puszczania na szczycie jest drobny trzask) - strasznie denerwuje, przesmarowali i na chwile ustało ale znów sie pojawia

2. przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby słychać stuknięcie w okolicy przełącznika do włączania świateł - jest to normalne? tak powinno być? po odebraniu z salonu nie zaobserwowałem tego

 

Macie u siebie takie usterki?

 

Czasami słyszę trzeszczenie w okolicy przedniego słupka od strony kierowcy. Nie wiem czy jest to normalne czy nie, czytałem Was tutaj i chyba cos się takiego przytrafiło już komuś. Jechać z tym do serwisu? Jak się wytłumaczyć?

 

Drobne usterki a odbierają całą frajdę z jazdy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czołem koledzy,

Mam małe problemy dwa z Paskiem 1.4 TDI 150 KM:

1. trzask/stuknięcie przy szczycie pedału sprzęgła (podczas puszczania na szczycie jest drobny trzask) - strasznie denerwuje, przesmarowali i na chwile ustało ale znów sie pojawia

2. przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby słychać stuknięcie w okolicy przełącznika do włączania świateł - jest to normalne? tak powinno być? po odebraniu z salonu nie zaobserwowałem tego

 

Macie u siebie takie usterki?

 

Czasami słyszę trzeszczenie w okolicy przedniego słupka od strony kierowcy. Nie wiem czy jest to normalne czy nie, czytałem Was tutaj i chyba cos się takiego przytrafiło już komuś. Jechać z tym do serwisu? Jak się wytłumaczyć?

 

Drobne usterki a odbierają całą frajdę z jazdy...

Z trzaskiem/stuknieciem sprzegla walczylem w b7 przez 3 lata bez efektu, byla nawet akcja serwisowa na to ktora niewiele zmienila. Teraz zona jezdzi i jej to nie przeszkadza. Kilka tygodni temu jezdzilem nowym A3 kilka dni i byl dokladnie ten sam dzwiek przy puszczaniu i delikatnym naciskaniu sprzegla...tak ze cos w tym jest.

A ten stuk przy wlaczaniu ogrzewania sxyby to norma, przekaznik dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z trzaskiem/stuknieciem sprzegla walczylem w b7 przez 3 lata bez efektu, byla nawet akcja serwisowa na to ktora niewiele zmienila. Teraz zona jezdzi i jej to nie przeszkadza. Kilka tygodni temu jezdzilem nowym A3 kilka dni i byl dokladnie ten sam dzwiek przy puszczaniu i delikatnym naciskaniu sprzegla...tak ze cos w tym jest.

A ten stuk przy wlaczaniu ogrzewania sxyby to norma, przekaznik dziala

 

Czyli nie da się z tym sprzęgłem nic a nic zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności