sirocco Zgłoś #401 Napisano 6 Stycznia 2016 W piątek ma być odpowiedź z centrali co dalej robić. Daj znać jak się temat skończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #402 Napisano 6 Stycznia 2016 Znaczny ubytek płynu chłodzącego, będzie laweta. Pięknie! 17tkm przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #403 Napisano 6 Stycznia 2016 Wyciek pod autem czy po prostu nie ma plynu i tyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #404 Napisano 6 Stycznia 2016 Komunikat o konieczności dolania płynu. W zbiorniczku płynu co kot napłakał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #405 Napisano 6 Stycznia 2016 Komunikat o konieczności dolania płynu. W zbiorniczku płynu co kot napłakał. dolej po prostu... też tak miałem w b7, kup koncentrat bodajże G12 bo i tak pewnie czeka Cię jeszcze dolewka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #406 Napisano 6 Stycznia 2016 Centrala wydała dyspozycję lawety do serwisu, mam się z nimi spierać żeby tego nie robili? Taki duży ubytek płynu moim zdaniem nie jest normalny. Niech go sobie przejrzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #407 Napisano 6 Stycznia 2016 Ja miałem to samo juz 2 raz. Kazali dolać i obserwować. Na środę jestem z tym umowiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #408 Napisano 6 Stycznia 2016 Krótki raport z przebiegu akcji Gwarancja Mobilności by VW: 12:50 - telefon do centrali 14:00 - laweta pod domem 15:10 - odbiór samochodu zastępczego (Opel Insignia 1.6 Turbo Automat) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #409 Napisano 6 Stycznia 2016 No to teraz wreszcie pojeździsz czymś porządnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #410 Napisano 7 Stycznia 2016 zastanawiam się czy moje stuki też się do tego kwalifikują czy jednak moja głośna praca zawieszenia to taki standard dla B8.....masz DCC? W jakich warunkach masz stuki w zawieszeniu? Mam DCC. - - - - - aktualizacja - - - - - Daj znać jak się temat skończy. Dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #411 Napisano 7 Stycznia 2016 W jakich warunkach masz stuki w zawieszeniu?Mam DCC. A więc ja nie mam DCC a stuki są takie, że może nie zwracałbym na nie w ogóle uwagi gdybym to był Passat z przebiegiem 200 tys km, może bym wtedy stwierdził, że tak one mają. Ale jak na nowe auto bardzo źle oceniam pracę zawieszenia, słabo wybiera dziury, przy przejeździe przez średniej wielkości dziurę uderzenie przenosi się do kabiny, nie jest komfortowo. Na dodatek potwierdził to nawet kolega, który jeżdzi starą Laguną II - gdy sie przejechał moim Passatem sam zwrócił na to uwagę. Własnie przy takich przejazdach przez dziury słychać uderzenie - nie wiem czy wynika z fizycznego uderzania jakichś elementów zawieszenia czy też po prostu z tego, że zawiszenie jest dośc sztywne i na nierównościach średnio komfortowe. Dodatkowo ostatnio przy nieco szybszym przejeździe przez próg zwalniający usłuszałem jeszcze innego rodzaju stuknięcie ale muszę to jeszcze powtórzyć aby się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #412 Napisano 7 Stycznia 2016 u mnie tez słychac prace zawieszenia szczególnie z tyłu na krotkich dziurach, ale to nie sa stuki, tylko za słabe wygłuszenie moim zdaniem. Tak czy inaczej troche przeszkadza, jak u was coś wymysla to zgłosze do serwisu. Na razie maja walczyc w nast tygodniu z trzeszczeniem z okolic tunelu srodkowego, konsoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #413 Napisano 7 Stycznia 2016 Jak ja mówię,że to zawieszenie jest NAJGORSZYM zawieszeniem w tej klasie aut,to mówicie ,że hejtuje.Ono nie tylko ,jest najgorsze w klasie średniej ,ale też najgorsze w klasie kompakt !! No może z jakimś Hyundaiem i 30 porównywalne,bo tam też zawsze było takie fatalne zawieszenie,choć może teraz jest lepiej ,nie wiem.Zastanawia mnie tylko jedno-jak można w Passacie zrobić takie zawieszenie,jak w Golfie VII zawias jest bajeczny,jak można zrobić taki poziom głośności ,jak w Golfie VII jest cisza ,jak makiem zasiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz76 Zgłoś #414 Napisano 7 Stycznia 2016 Po tym co tutaj czytam cieszę się, że nie kupiłem B8, a byłem już tak blisko. Również uważam, że będzie to najgorszy passat w historii nie licząc tragicznych silników 2.0TDI PD. Problemy z elektroniką, problemy z zawieszeniem, problemy jakościowe. Ciekawe co będzie dalej. Właśnie podano dane o sprzedaży Passata w 2015 roku w Polsce. Firmy kupiły 6837 sztuk, a klienci indywidualni 1047 sztuk. Jak zwykle co roku na pierwszym miejscu Octavia z wynikiem 14199 sztuk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #415 Napisano 7 Stycznia 2016 Ocaliliscie życie. Na wasze szczęście to my musimy żyć i jeździć tymi najgorszymi samochodami. Jakoś to przezyjemy choć lekko nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #416 Napisano 7 Stycznia 2016 No wlasnie tak sie zastanawiam czy wszyscy testerzy sa przekupieni, bo recenzje sa raczej pozytywne, wiec nie wiem jak to wyglada w praktyce. Nie popadajmy w jakiś mega pesymizm, chyba to taki zły samochód nie jest, ale jak każdy ma swoje wady i choroby wieku dziecięcego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #417 Napisano 7 Stycznia 2016 Słychać zawieszenie no słychać... gdy to zgłosiłem w serwisie, obejrzeli mechanicy samochód sprawdzili amortyzatory tuleje drążki etc. Całe zawieszenie i nie odnotowali nic, co by należało wymienić. Co nie zmienia faktu, że puka coś na krótkich dziurach. Poprosili mnie abym monitorował sprawę i ewentualnie im podpowiedział przyczynę... zrobiłem dziwną minę bo skąd mam znać przyczynę skoro słyszę skutki.. To i tak nie przyćmi tego, że rano żałuję, że mam tak blisko do pracy.. Generalnie nie chce mi się z niego wysiadać... bardzo dobrze mi się nim jeździ i abstra***ąc od tych stuków na dziurawych drogach, ja w tym aucie odpoczywam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sqet Zgłoś #418 Napisano 7 Stycznia 2016 Czołem koledzy, Mam małe problemy dwa z Paskiem 1.4 TDI 150 KM: 1. trzask/stuknięcie przy szczycie pedału sprzęgła (podczas puszczania na szczycie jest drobny trzask) - strasznie denerwuje, przesmarowali i na chwile ustało ale znów sie pojawia 2. przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby słychać stuknięcie w okolicy przełącznika do włączania świateł - jest to normalne? tak powinno być? po odebraniu z salonu nie zaobserwowałem tego Macie u siebie takie usterki? Czasami słyszę trzeszczenie w okolicy przedniego słupka od strony kierowcy. Nie wiem czy jest to normalne czy nie, czytałem Was tutaj i chyba cos się takiego przytrafiło już komuś. Jechać z tym do serwisu? Jak się wytłumaczyć? Drobne usterki a odbierają całą frajdę z jazdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #419 Napisano 7 Stycznia 2016 Czołem koledzy,Mam małe problemy dwa z Paskiem 1.4 TDI 150 KM: 1. trzask/stuknięcie przy szczycie pedału sprzęgła (podczas puszczania na szczycie jest drobny trzask) - strasznie denerwuje, przesmarowali i na chwile ustało ale znów sie pojawia 2. przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby słychać stuknięcie w okolicy przełącznika do włączania świateł - jest to normalne? tak powinno być? po odebraniu z salonu nie zaobserwowałem tego Macie u siebie takie usterki? Czasami słyszę trzeszczenie w okolicy przedniego słupka od strony kierowcy. Nie wiem czy jest to normalne czy nie, czytałem Was tutaj i chyba cos się takiego przytrafiło już komuś. Jechać z tym do serwisu? Jak się wytłumaczyć? Drobne usterki a odbierają całą frajdę z jazdy... Z trzaskiem/stuknieciem sprzegla walczylem w b7 przez 3 lata bez efektu, byla nawet akcja serwisowa na to ktora niewiele zmienila. Teraz zona jezdzi i jej to nie przeszkadza. Kilka tygodni temu jezdzilem nowym A3 kilka dni i byl dokladnie ten sam dzwiek przy puszczaniu i delikatnym naciskaniu sprzegla...tak ze cos w tym jest. A ten stuk przy wlaczaniu ogrzewania sxyby to norma, przekaznik dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sqet Zgłoś #420 Napisano 8 Stycznia 2016 Z trzaskiem/stuknieciem sprzegla walczylem w b7 przez 3 lata bez efektu, byla nawet akcja serwisowa na to ktora niewiele zmienila. Teraz zona jezdzi i jej to nie przeszkadza. Kilka tygodni temu jezdzilem nowym A3 kilka dni i byl dokladnie ten sam dzwiek przy puszczaniu i delikatnym naciskaniu sprzegla...tak ze cos w tym jest. A ten stuk przy wlaczaniu ogrzewania sxyby to norma, przekaznik dziala Czyli nie da się z tym sprzęgłem nic a nic zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach