Slabb Report post #321 Posted August 26, 2017 Ja coraz bardziej tez przystaje przy bitdi sporo mniej pali większy zasięg w środku super wyciszony, tańsze paliwo itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
IQM1 Report post #322 Posted August 26, 2017 Ale kupiłeś B8 240KM a nie 280KM. Dlaczego ? Chyba nie zrozumiałeś ;-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #323 Posted August 27, 2017 Czyli klekot klekotem ale byś go (2,0 240KM Bi-Turbo) nie zamienił na 2,0 TSI 280KM Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #324 Posted January 25, 2018 Panowie zastanawiam się na zakupem Passata biturbo z końca 2015 roku przebieg 95 000 km. Pytanie czy warto? Zdarzają się jakieś awarie tych silników? Problem z czymś konkretnym? Quote Share this post Link to post Share on other sites
paolokos Report post #325 Posted January 25, 2018 Z niczym, mój jest z 09.2014 i silnik, napęd bez zarzutu. Tylko raz zaswiecilo się błąd adblu ale po 300 km samo znikło. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #326 Posted January 25, 2018 dużo kilometrów przejechane? jak z żywotnością tego silnika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
paolokos Report post #327 Posted January 25, 2018 (edited) Ja mam ponad 80 tys, o żywotności powiem coś za parę lat, ale nic nie słychać o problemach. Pewnie będzie się coś działo jak będą dobijac te samochody do 200 tys, wtedy pewnie osprzęt będzie powoli trzeba wymieniać jak dpf, może wtryski, pożyjemy zobaczymy. Olej wymieniam co 15 tys. Olej napędowy bez Bio dodatków, także jestem dobrej myśli, pozd. Edited January 25, 2018 by paolokos Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #328 Posted January 25, 2018 Rozmawiałem raz ze znajomy handlowcem to powiedział ze ma klienta który ma 2 takie i na jednym wybiło mu juz 370 000 km i jak narazie była awaria jednej turbiny i problem z ad blue, a reszta w dobrej kondycji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #329 Posted January 25, 2018 A mam jeszcze jedno pytanko. Rozmawiałem ze sprzedawcą samochodu którym jestem zainteresowany i przyznał mi, że jest jakiś wyciek z silnika, który zauważono jak samochód był na podnośniku, Wiadomo że nie leje się struga oleju, ale jednak jest zapocenie. Czy ktoś spotkał się z czymś takim lub wie czym może być to spowodowane? Dodam, że ten samochód ma przebiego około 60 000 km. W serwisie stwierdzili, że trzeba by dokładnie umyć taki silnik i dopiero wtedy po przejechaniu 500 km będą w stanie określić co się dzieje. Stąd też moje pytanie czy ktoś może słyszał o czymś takim? Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
radekrp90 Report post #330 Posted January 25, 2018 Zapewne poszło jakieś uszczelnienie - co innego można stwierdzić? W VW to akurat nic nadzwyczajnego Tak jak napisano wyżej przez innych - silniki te są na rynku za krótko aby coś konkretnego o nich powiedzieć. W transporterach bywały awarie turbin i tłoków ale to zupełnie inny motor (blok taki jak w B6 i B7) więc pozostają jedynie jakieś głosy o samych turbinach ale to raczej póki co jednostkowe przypadki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #331 Posted January 25, 2018 Mam tylko nadzieje że obeszłoby się bez wyjmowania silnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radekrp90 Report post #332 Posted January 26, 2018 Ale skoro wyciek widzisz przed zakupem to niech robi to sprzedający - wada jest wadą. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasz-121 Report post #333 Posted January 26, 2018 (edited) tylko, że jest to samochód bankowy , a nie jakis handlarz, więc oni nie pucują samochodów i widać co jest i napraw żadnych nie przeprowadzają. Zresztą gość od razu uczciwie przez telefon powiedział co i jak. Auto ma zdiagnozowany wyciek oleju z górnej części silnika. Edited January 26, 2018 by tomasz-121 Quote Share this post Link to post Share on other sites
szybki Report post #334 Posted January 26, 2018 Moc po modyfikacji u uznanego tuneta. https://www.facebook.com/pg/Pachura.Moto.Center/photos/?tab=album&album_id=1915086878506287 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirve Report post #335 Posted February 11, 2018 Mam pytanie do użytkowników BiTid , jak często w nim wymieniać olej ? Poprzedni właściciel jeździł tylko do serwisu i widać, że raczej serwisował samochód co 30 tys, co mnie trochę zmartwiło. Fakt faktem, że auto 50 tys robiło w rok. Auto w ASO ma czystą historię (tylko przeglądy etc) , nie było nigdy na gwarancji , chodzi jak nowy mimo przebiegi 100 tys w 2 lata. W moim poprzedni b8 2.0 TDi starałem max co 15-20 tys. Dodatkowo mam pytanie o haldexa i olej ? Co ile trzeba wymieniać tam olej ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
paolokos Report post #336 Posted February 11, 2018 Ja wymieniam olej co 15 tys. km. Lepiej mieć samochód co 100 tys. zrobił po autostradzie niż 50 po mieście. Olej w Haldexie już raz wymienialem, chyba przy 45 tys. przebiegu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirve Report post #337 Posted February 11, 2018 34 minuty temu, paolokos napisał: Ja wymieniam olej co 15 tys. km. Lepiej mieć samochód co 100 tys. zrobił po autostradzie niż 50 po mieście. Olej w Haldexie już raz wymienialem, chyba przy 45 tys. przebiegu. Dokładnie. Jeżeli instrukcja nakazuje wymianę, to napewno ASO to zrobiło już . Nie mam książeczki, ma ktoś może interwał wymiany ? Olej w skrzyni co 60 tys, haldex co 45 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
paolokos Report post #338 Posted February 11, 2018 Haldex to chyba co 3 lata, ale ja wymieniam wszystko trochę wcześniej, jakoś u mnie było przy 45 tys. i 2 latach z hakiem. Olej w dsg co 60 tys. ja robię co 50 tys. tak dla własnego chyba samopoczucia. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nowy12 Report post #339 Posted February 15, 2018 Witam, od niedługiego czasu jestem posiadaczem passata kombi bitdi i pytanie do innych użytkowników: Czy u was również wyraźnie głośniej jest w środku podczas jazdy przy 2200obr? Poniżej i powyżej 2200 znacznie ciszej. Hałas szczególnie uciążliwy przy utrzymywaniu stałej prędkości na 6 i 7 biegu. Wczoraj testowałem samochód w takiej samej konfiguracji z silnikiem 190km i prawie w całym zakresie taki sam poziom dźwięku. z góry dzięki za opinie Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madix Report post #340 Posted February 17, 2018 Witam Wszystkich, właśnie zamierzam dołączyć do grona posiadaczy B8 BiTurbo, mam na oku dwuletni samochód. Widząc Wasze opinie o tym samochodzie to wygląda na to, że jest w miarę nie zawodny, bezpieczny i daje dużo frajdy z jazdy Może macie jakieś uwagi na co zwrócić uwagę przed kupnem? Czy ktoś z Was miał do czynienia z ubezpieczeniem kosztów napraw, które oferują w VV (Cardiff), jak to się sprawdza? Pytanie czy ubezpieczać i od jakiego wieku pojazdu? Na dieslach ciąży opinia, że jak już się coś zepsuje to naprawa drogo kosztuje. Z góry dzięki za odpowiedzi. Do Tomek-121: może to wyciek paliwa z filtra paliwa, w tym co mam na oku coś takiego miało miejsce. Quote Share this post Link to post Share on other sites