Skocz do zawartości

tomasz-121

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tylko, że jest to samochód bankowy , a nie jakis handlarz, więc oni nie pucują samochodów i widać co jest i napraw żadnych nie przeprowadzają. Zresztą gość od razu uczciwie przez telefon powiedział co i jak. Auto ma zdiagnozowany wyciek oleju z górnej części silnika.
  2. Mam tylko nadzieje że obeszłoby się bez wyjmowania silnika.
  3. A mam jeszcze jedno pytanko. Rozmawiałem ze sprzedawcą samochodu którym jestem zainteresowany i przyznał mi, że jest jakiś wyciek z silnika, który zauważono jak samochód był na podnośniku, Wiadomo że nie leje się struga oleju, ale jednak jest zapocenie. Czy ktoś spotkał się z czymś takim lub wie czym może być to spowodowane? Dodam, że ten samochód ma przebiego około 60 000 km. W serwisie stwierdzili, że trzeba by dokładnie umyć taki silnik i dopiero wtedy po przejechaniu 500 km będą w stanie określić co się dzieje. Stąd też moje pytanie czy ktoś może słyszał o czymś takim? Pozdrawiam
  4. Rozmawiałem raz ze znajomy handlowcem to powiedział ze ma klienta który ma 2 takie i na jednym wybiło mu juz 370 000 km i jak narazie była awaria jednej turbiny i problem z ad blue, a reszta w dobrej kondycji.
  5. dużo kilometrów przejechane? jak z żywotnością tego silnika?
  6. Panowie zastanawiam się na zakupem Passata biturbo z końca 2015 roku przebieg 95 000 km. Pytanie czy warto? Zdarzają się jakieś awarie tych silników? Problem z czymś konkretnym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności