Slabb Zgłoś #321 Napisano 26 Sierpnia 2017 Ja coraz bardziej tez przystaje przy bitdi sporo mniej pali większy zasięg w środku super wyciszony, tańsze paliwo itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #322 Napisano 26 Sierpnia 2017 Ale kupiłeś B8 240KM a nie 280KM. Dlaczego ? Chyba nie zrozumiałeś ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #323 Napisano 27 Sierpnia 2017 Czyli klekot klekotem ale byś go (2,0 240KM Bi-Turbo) nie zamienił na 2,0 TSI 280KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #324 Napisano 25 Stycznia 2018 Panowie zastanawiam się na zakupem Passata biturbo z końca 2015 roku przebieg 95 000 km. Pytanie czy warto? Zdarzają się jakieś awarie tych silników? Problem z czymś konkretnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #325 Napisano 25 Stycznia 2018 Z niczym, mój jest z 09.2014 i silnik, napęd bez zarzutu. Tylko raz zaswiecilo się błąd adblu ale po 300 km samo znikło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #326 Napisano 25 Stycznia 2018 dużo kilometrów przejechane? jak z żywotnością tego silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #327 Napisano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Ja mam ponad 80 tys, o żywotności powiem coś za parę lat, ale nic nie słychać o problemach. Pewnie będzie się coś działo jak będą dobijac te samochody do 200 tys, wtedy pewnie osprzęt będzie powoli trzeba wymieniać jak dpf, może wtryski, pożyjemy zobaczymy. Olej wymieniam co 15 tys. Olej napędowy bez Bio dodatków, także jestem dobrej myśli, pozd. Edytowane 25 Stycznia 2018 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #328 Napisano 25 Stycznia 2018 Rozmawiałem raz ze znajomy handlowcem to powiedział ze ma klienta który ma 2 takie i na jednym wybiło mu juz 370 000 km i jak narazie była awaria jednej turbiny i problem z ad blue, a reszta w dobrej kondycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #329 Napisano 25 Stycznia 2018 A mam jeszcze jedno pytanko. Rozmawiałem ze sprzedawcą samochodu którym jestem zainteresowany i przyznał mi, że jest jakiś wyciek z silnika, który zauważono jak samochód był na podnośniku, Wiadomo że nie leje się struga oleju, ale jednak jest zapocenie. Czy ktoś spotkał się z czymś takim lub wie czym może być to spowodowane? Dodam, że ten samochód ma przebiego około 60 000 km. W serwisie stwierdzili, że trzeba by dokładnie umyć taki silnik i dopiero wtedy po przejechaniu 500 km będą w stanie określić co się dzieje. Stąd też moje pytanie czy ktoś może słyszał o czymś takim? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #330 Napisano 25 Stycznia 2018 Zapewne poszło jakieś uszczelnienie - co innego można stwierdzić? W VW to akurat nic nadzwyczajnego Tak jak napisano wyżej przez innych - silniki te są na rynku za krótko aby coś konkretnego o nich powiedzieć. W transporterach bywały awarie turbin i tłoków ale to zupełnie inny motor (blok taki jak w B6 i B7) więc pozostają jedynie jakieś głosy o samych turbinach ale to raczej póki co jednostkowe przypadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #331 Napisano 25 Stycznia 2018 Mam tylko nadzieje że obeszłoby się bez wyjmowania silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #332 Napisano 26 Stycznia 2018 Ale skoro wyciek widzisz przed zakupem to niech robi to sprzedający - wada jest wadą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz-121 Zgłoś #333 Napisano 26 Stycznia 2018 (edytowane) tylko, że jest to samochód bankowy , a nie jakis handlarz, więc oni nie pucują samochodów i widać co jest i napraw żadnych nie przeprowadzają. Zresztą gość od razu uczciwie przez telefon powiedział co i jak. Auto ma zdiagnozowany wyciek oleju z górnej części silnika. Edytowane 26 Stycznia 2018 przez tomasz-121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #334 Napisano 26 Stycznia 2018 Moc po modyfikacji u uznanego tuneta. https://www.facebook.com/pg/Pachura.Moto.Center/photos/?tab=album&album_id=1915086878506287 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #335 Napisano 11 Lutego 2018 Mam pytanie do użytkowników BiTid , jak często w nim wymieniać olej ? Poprzedni właściciel jeździł tylko do serwisu i widać, że raczej serwisował samochód co 30 tys, co mnie trochę zmartwiło. Fakt faktem, że auto 50 tys robiło w rok. Auto w ASO ma czystą historię (tylko przeglądy etc) , nie było nigdy na gwarancji , chodzi jak nowy mimo przebiegi 100 tys w 2 lata. W moim poprzedni b8 2.0 TDi starałem max co 15-20 tys. Dodatkowo mam pytanie o haldexa i olej ? Co ile trzeba wymieniać tam olej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #336 Napisano 11 Lutego 2018 Ja wymieniam olej co 15 tys. km. Lepiej mieć samochód co 100 tys. zrobił po autostradzie niż 50 po mieście. Olej w Haldexie już raz wymienialem, chyba przy 45 tys. przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #337 Napisano 11 Lutego 2018 34 minuty temu, paolokos napisał: Ja wymieniam olej co 15 tys. km. Lepiej mieć samochód co 100 tys. zrobił po autostradzie niż 50 po mieście. Olej w Haldexie już raz wymienialem, chyba przy 45 tys. przebiegu. Dokładnie. Jeżeli instrukcja nakazuje wymianę, to napewno ASO to zrobiło już . Nie mam książeczki, ma ktoś może interwał wymiany ? Olej w skrzyni co 60 tys, haldex co 45 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #338 Napisano 11 Lutego 2018 Haldex to chyba co 3 lata, ale ja wymieniam wszystko trochę wcześniej, jakoś u mnie było przy 45 tys. i 2 latach z hakiem. Olej w dsg co 60 tys. ja robię co 50 tys. tak dla własnego chyba samopoczucia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy12 Zgłoś #339 Napisano 15 Lutego 2018 Witam, od niedługiego czasu jestem posiadaczem passata kombi bitdi i pytanie do innych użytkowników: Czy u was również wyraźnie głośniej jest w środku podczas jazdy przy 2200obr? Poniżej i powyżej 2200 znacznie ciszej. Hałas szczególnie uciążliwy przy utrzymywaniu stałej prędkości na 6 i 7 biegu. Wczoraj testowałem samochód w takiej samej konfiguracji z silnikiem 190km i prawie w całym zakresie taki sam poziom dźwięku. z góry dzięki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madix Zgłoś #340 Napisano 17 Lutego 2018 Witam Wszystkich, właśnie zamierzam dołączyć do grona posiadaczy B8 BiTurbo, mam na oku dwuletni samochód. Widząc Wasze opinie o tym samochodzie to wygląda na to, że jest w miarę nie zawodny, bezpieczny i daje dużo frajdy z jazdy Może macie jakieś uwagi na co zwrócić uwagę przed kupnem? Czy ktoś z Was miał do czynienia z ubezpieczeniem kosztów napraw, które oferują w VV (Cardiff), jak to się sprawdza? Pytanie czy ubezpieczać i od jakiego wieku pojazdu? Na dieslach ciąży opinia, że jak już się coś zepsuje to naprawa drogo kosztuje. Z góry dzięki za odpowiedzi. Do Tomek-121: może to wyciek paliwa z filtra paliwa, w tym co mam na oku coś takiego miało miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach