Endrju Zgłoś #121 Napisano 21 Listopada 2017 Kolego ja mam 1.4 tsi dsg7 i srednia z 12kkm to 7l/100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #122 Napisano 24 Listopada 2017 We wtorek odbieram sedana 1.4 tsi 125KM nerwowy weekend się zapowiada, może jakiś posiadacz w/w silnika uspokoi mnie i napisze ze silnik daje rade... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #123 Napisano 24 Listopada 2017 Wszystko zależy od tego czego oczekujesz i czym jeździłeś wcześniej. Ja po kilku dieslach 140 konnych rok temu kupiłem Hondę Civic 1.8 142 km bez turbo. I przez 10 miesięcy nie mogłem się przyzwyczaić do tego ze auto nie jedzie. Za duży kontrast w porównaniu do poprzednich aut. Pewnie gdybym wcześniej miał auta o podobnej charakterystyce silnika, Honda by mi odpowiadała a tak musiałem sprzedać i kupiłem Passata 1.8. I teraz to już jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #124 Napisano 24 Listopada 2017 Miałem Astrę 2.0 Cdti zrobiona na 200KM (sprzedana 1 miesiąc temu) obecnie jeżdżę mamusi Yarisem 100KM na początku wydawało się że kompletnie nie przyspiesza, a z czasem docenilem dobrze zestopniowana skrzynie biegów i daje rade w miarę dynamicznie jeździć. Astra ważyła 1670kg, Passat ok 1370kg myślę że tragedii nie będzie, przynajmniej do 120km/h :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robertsas Zgłoś #125 Napisano 24 Listopada 2017 58 minut temu, Induktor napisał: We wtorek odbieram sedana 1.4 tsi 125KM nerwowy weekend się zapowiada, może jakiś posiadacz w/w silnika uspokoi mnie i napisze ze silnik daje rade... :-) Co prawda jezdzilem tylko samochodem testowym 1.4 tsi 150 KM, bylo przyzwoicie. Moim zdaniem silnik da rade uciagnac sedana. Jedynie osiagi w stosunki do 1.8 tsi beda inne. Podaje przyklad: Przyspieszenie w zakresie 60-140 km/h ( na 3 biegu)to spora roznica. 1.4 tsi (125 km)potrzebuje okolo 13 sec 1.8 tsi potrzebuje tylko 9,5 sec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdzieniew Zgłoś #126 Napisano 24 Listopada 2017 Ja jeżdzę 125 konnym już prawie rok. Przesiadłem sią z B7 160. I muszę powiedzieć że spodziewałem się większej różnicy. Ogólnie daje radę i jeżdzi się całkiem przyjemnie, pewnie dlatego że jest lżejszy. Jedynie przy dużym obciążeniu i upałach czuło się zadyszkę. Spalanie średnie po roku, 75% po mieście 7,3 l. Ogólnie fajne auto rodzinne, sporo miejsca, wygodnie, światła LED robią robotę, aktywny tempomat fajnie działa nawet z manualem, DM gra całkiem nieźle. Minusy: głośne zawieszenie, (wg mnie nie do zaakceptowania w tej kalsie), navi, które w mieście w centrum pokazuje dozwolone prędkości jak poza miastem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #127 Napisano 24 Listopada 2017 Bardzo długo zastanawiałem się nad 1.8, jednak finalnie za 93.000zł mam auto z top ledami, 8calowa navi, wygodnymi fotelami, aktywnym tempomatem, gwarancja i serwisem na 4 lata, oraz przyspieszeniem do 100km/h poniżej 10sek, nie widzę odpowiednika klasy d. 6 minut temu, pdzieniew napisał: Ja jeżdzę 125 konnym już prawie rok. Przesiadłem sią z B7 160. I muszę powiedzieć że spodziewałem się większej różnicy. Ogólnie daje radę i jeżdzi się całkiem przyjemnie, pewnie dlatego że jest lżejszy. Jedynie przy dużym obciążeniu i upałach czuło się zadyszkę. Spalanie średnie po roku, 75% po mieście 7,3 l. Ogólnie fajne auto rodzinne, sporo miejsca, wygodnie, światła LED robią robotę, aktywny tempomat fajnie działa nawet z manualem, DM gra całkiem nieźle. Minusy: głośne zawieszenie, (wg mnie nie do zaakceptowania w tej kalsie), navi, które w mieście w centrum pokazuje dozwolone prędkości jak poza miastem. Dziękuję za uspokojenie, spalanie jest na pewno atutem, ja spodziewam się średnio 6,5l 50/50 miasto/trasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #128 Napisano 25 Listopada 2017 ja tez od sierpnia mam taka wersje w kombi do miasta idealne auto, duzo miejsca dla osob z tylu plus 3 strefa klimy robi robote, na trasie troche jest czasem zadyszki ale jest magiczny 3 bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #129 Napisano 25 Listopada 2017 Miałem dwa lata temu 1,4 125 km (teraz ma 1,8) ogólnie nie jest najgorzej, niskie spalanie, 10s. do setki też ok. Jedynie trochę łapie zadyszke na wyższych obrotach lub pod większym obciążeniem. Czasami gorzej z wyprzedzeniem jak mało miejsca. Ale w sumie da się tym jeździć. Gdyby jednak w przyszłości było trochę więcej kasy to lepiej dołożyć do 1,8. Ale na ta chwilę będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maryjan Zgłoś #130 Napisano 27 Listopada 2017 To moj pierwszy post na tym forum, wiec witam wszystkich serdecznie. Od soboty 25.11 ujezdzam varianta 1.4 tsi 150 KM ACT comfortline. Przed zakupem mialem wielkie obawy co do tego silnika. Celowalem w 1.8 tsi, ale ze jako budzet byl skromny, bardziej na octavie niz passata, to stanelo na 1.4. Przed zakupem dealer udostepnil mi dosc wypasionego passata z 1.4 tsi i dsg - auto zrobilo na mnie dobre wrazenie. Po pierwszej trasie moim autem(300 km), moge powiedziec ze nie jest zle. Mimo duzej "budy" silnik daje rade. Nie ma problemu z wyprzedzaniem itp. Wczesniej jezdzilem octavia II fl 1.9 tdi, wiec tez nie byl to demon predkosci, a dalo sie tym w miare sprawnie jezdzic. Passatem jezdzi sie przyjemnie, duzo miejsca, cicho w kabinie. Jedynie delikatnie mnie rozczarowaly zawiechy- przy jezdzie po nedznej jakosci drogach. Bardzo przyjemne spalanie. Srednia z 300 km, glownie trasa , w tym sporo ekspresowki : 6.7 l( normalna jazda bez psj). Zaj.. swiatla ledowe, chyba najfajniejsza rzecz w tym aucie. Ogolnie fajne auto. Na razie jestem zadowolony:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #131 Napisano 2 Grudnia 2017 No to autko odebrane (1.4 125KM sedan), na razie 300km spokojnej jazdy i na pewno auto nie zamula, jest leciutkie 1300kg średnie spalanie 6,5l. Zobaczymy jak będzie "po dotarciu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #132 Napisano 2 Grudnia 2017 3 godziny temu, Induktor napisał: No to autko odebrane (1.4 125KM sedan), na razie 300km spokojnej jazdy i na pewno auto nie zamula, jest leciutkie 1300kg średnie spalanie 6,5l. Zobaczymy jak będzie "po dotarciu" Cyknij jakaś fotkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolooo Zgłoś #133 Napisano 4 Grudnia 2017 to i ja po wielu przemyśleniach ostatecznie zdecydowałem się na passata 1.4 TSI moje obawy są ogromne zważywszy na to, że całe życie jeżdżę dieslami i jestem ich fanem. druga rzecz, że przymusowo mam wariant 125 km i do wyboru skrzynie manual lub DSG. Wybrałem oczywiście DSG tylko boję się jak ten samochód będzie jeździł. Czy spalanie do 8 litrów jest realne, a dynamika umożliwia sprawne poruszanie się w ruchu miejskim i pozamiejskim. Na autostradzie z prędkoscami 160-180 spodziewam się, że będzie męczarnia i kosmiczne spalanie. (uprzedzając pytania tak 125 trendline i DSG sam nie wierzyłem dopóki dealer nie potwierdził danych) do 14 stycznia odbiór. Na pewno pochwalę się wrażeniami z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #134 Napisano 4 Grudnia 2017 ale to chyba nie specyfikacja na PL, kto i w jakiej dokladnie specyfikacji oferuje ci taki wariant i za jakie pieniadze jesli nie jest to tajemniaca Co do Twoich obaw to mam taka wersje w manualu i do miasta spoko a na trase tez daje rade, srednie spalanie z miasta 7,9 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolooo Zgłoś #135 Napisano 4 Grudnia 2017 na Polske, ale zakup grupowy. Cena jak na otomoto trendline manual z obecnymi pakietami business, comfort + 9600 za DSG czyli ok 92000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #136 Napisano 4 Grudnia 2017 mozesz podesłac oferte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #137 Napisano 7 Grudnia 2017 Nie wiem jak u Was Panowie, ale mój Passat sedan1.4 tsi 125km demonem prędkości nie jest ale to jak pokonuje zakręty to istna bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #138 Napisano 8 Grudnia 2017 Dnia 27.11.2017 o 22:54, Maryjan napisał: Passatem jezdzi sie przyjemnie, duzo miejsca, cicho w kabinie. Jedynie delikatnie mnie rozczarowaly zawiechy- przy jezdzie po nedznej jakosci drogach. To ciekawe, właściwie bardzo ciekawe jak nie pasujące zawieszenie jest w tym samochodzie, można powiedzieć że to spora niespodzianka dla mnie również. Po pierwsze na marnych drochach odczuwalnie dostaje w kość, przenosi nieprzyjemne doznania do kabiny, do tego czasami przy większych dziurach naprawdę dzwięk i wrażenie nie przystoi do samochodu tej klasy (patrząć na inne aspekty/wyposażanie tego auta)..... no i jeszcze negatywną wisienką na torcie jest ten dziwny dzwięk (podobno to jakieś chińskie gumy) przy powolnych manewrach..... kiedy to słyszę manewrując znowu wrażenie "taniości".... Mam samochód zastępczy od togodnia, Superbina i tam zawiecha jest zupełnie poprawna, nie dobija dziwnymi dzwiękami kiedy zjeżdzasz z policjana, przy powolnych manewrach nie ma dziwnych dzwięków, do tego fajnie sprężynuje za nierównych drogach... teraz konkluzja... czy tego Passatowego zawieszenie nie da się jakoś poprawić u magików, wymieniająć jakieś pierdoły w zawieszeniu typu te gumy.... byłoby fajnie prawda, natomiast ciężki temat tej zawiechy w passacie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maryjan Zgłoś #139 Napisano 8 Grudnia 2017 To zawieszenie nie jest na polskie drogi, tylko na niemieckie autobahny. Jezdzac latami octavia 2fl po kiepskich drogach "powiatowych", czyli dziurawych , pofalowanych nigdy mi zawias nie dobil. W pasku to i owszem. W moim odczuciu swietnie sobie radzi np ze studzienkami, malymi wyrwami w jezdni, o niebo lepiej i ciszej niz w octavi. Natomiast jesli jezdnia jest na dluzszym odcinku nierowna np pofalowana, jest slabo. Na takiej jezdni to zawias octy jest lepszy, tam gdzie skoda bez problemu zasuwalem 100-110, to vw zwalniam do 80 bo nie lubie bujania i dobijania. Ale to sa moje subiektywne odczucia Ogolnie oba te auta sa z innej bajki, passat jest cool. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #140 Napisano 8 Grudnia 2017 2 godziny temu, Maryjan napisał: To zawieszenie nie jest na polskie drogi, tylko na niemieckie autobahny. Jezdzac latami octavia 2fl po kiepskich drogach "powiatowych", czyli dziurawych , pofalowanych nigdy mi zawias nie dobil. W pasku to i owszem. W moim odczuciu swietnie sobie radzi np ze studzienkami, malymi wyrwami w jezdni, o niebo lepiej i ciszej niz w octavi. Natomiast jesli jezdnia jest na dluzszym odcinku nierowna np pofalowana, jest slabo. Na takiej jezdni to zawias octy jest lepszy, tam gdzie skoda bez problemu zasuwalem 100-110, to vw zwalniam do 80 bo nie lubie bujania i dobijania. Ale to sa moje subiektywne odczucia Ogolnie oba te auta sa z innej bajki, passat jest cool. potwierdzam, tez przesiadlem sie z O2 FL i zlego słowa juz nie powiem na temat zawieszenia w Skodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach