Skocz do zawartości

paolooo

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI 125KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, zakupiłem jedną ze stacji z androidem. Zamontowałem w Touranie 2006r i mam problem. Główny problem mam z uciekającymi falami radiowymi Adapter który był w zestawie zastąpiłem adapterem z allegro (taki który ma wtyki na 2 gniazda antenowe FAKRA) Jednak metodą prób najlepiej odbiera przy podłączonej tylko jednej wtyczce. (Oczywiście niebieski kabel zasilający podłączyłem) Antena GPS (miałem fabryczny MFD2) nie pasuje - ma inny wtyk więc podłączyłem antene która była dostarczona z radiem. Myślę jednak, że antena GPS nie ma na to wpływu. Dodam, że największy problem jest gdy są włączone światła do jazdy dziennej (PHILIPS), jak załączę mijania to jest o wiele lepiej Druga sprawa, że już po zakupie doczytałem, że adapter antenowy miał w aukcji dopisek MODELE BEZ DIVERSITY! Co to oznacza? Czy szukać innego adaptera? Jakiegoś filtra przeciw zakłóceniowego czy coś w tym stylu ? Czy wywalić LEDy które i tak mi się nie podobają i zrobić kodowanie halogenów na dzienne i zapomnieć o problemie Aha i jeszcze jedno...wam też tak słabo działa wbudowany mikrofon? Nie można korzystać z zestawu głośnomówiącego bo rozmówca słyszy szum i ledwo nasz głos I tak generalnie zdecydowałem się na zmianę z powodu potrzeby zestawu głośnomówiącego a tu nie mogę korzystać a dwa, że radio ucieka... gdyby nie to to wszystko ok, działą bardzo szybko mimo 1 GB RAM
  2. ale Passat USA jest całkowicie innym samochodem niz Passat EU
  3. ja to w sumie zapomnialem loginu i hasla i lezy 2 miesiace w schowku jeszcze nieuruchomione
  4. spostrzeżenia po 2 miesiacach jazdy 1.4 tsi 125 z DSG auto hold wyłączony, start stop różnie (denerwuje to gaszenie jeszcze w trakcie toczenia) dynamika bardzo zaskakująca jestem bardzo zaskoczony, że taka kosiarka może tak sprawnie napędzać ten samochód (no ale jakby nie było to wazy tylko 1380 kg !! ) a spalanie coraz lepsze chociaż pierwsze już dla mnie było pozytywnym zaskoczeniem. Tankowany zawsze pod korek i odpowiednio spalanie spada 8.0 >> 7,7 >> 7,3 (takie średnie spalania wychodzą z kalkulatoram na komputerze ok 0.3 niższe). Jazda typowo średnia miasto (śląsk) troche autostrady. Spalanie porównywalne z 2.0 tdi (w Audi A5 2010r ale przy oponach 245)
  5. Witam, mój Passat ma aż 500 km i co zauwazyłem. Tapicerka drzwi w górnej części jest miękka. Ja jadąc trzymam kierownice lewa ręka i automatycznie łokieć opieram w górnej części tapicerki. Momentalnie odbija się dołek który po krótkim czasie znika. Dzisiaj zauważyłem, że pod światło dołek jest już minimalnie widoczny mimo, że samochód stał kilka godzin. Przebieg dopiero 500 km i trochę mnie to nie pokoi. W passacie B6 robiła sie dziura ale przy przebiegu bliżej 200 tys. km Czy ktoś z Was też to zauważył?
  6. samochód mam wzięty przez leasplan. Tez dziwiłem się skąd taka wersja, ale widocznie przy wiekszych zakupach jest możliwość indywidualnej konfiguracji. Dla mnie to na plus bo nie wiem czy przy manualu ten samochód tak sprawnie się porusza. Jeśli chodzi o skrzynie to jest to najlepszy element tego samochodu i najbardziej ona mnie cieszy dokładnie miałem mercedesa E - tam wystarczyło mocniej wcisnąć pedał hamulca i wtedy uruchamiała się funkcja HOLD przy innych samochodach które mam Audi A3/4/5 ale w manualu to tak jak piszesz. Wrzucam "luz" puszczam sprzęgło i dopiero samochód gaśnie. Passat niestety potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania. Szczególnie denerwuje to gdy nagle wskoczy zielone i chce odrazu przyspieszyć (nie zdążyłem się zatrzymać) Autohold jak wspomniałem też denerwuje bo albo trzyma za mocno albo za późno "puszcza". Jesli ruszasz bardzo delikatnie to jest ok, ale jak chcesz szybciej to prawie zawsze szarpnie. Auto już rusza a hamulce "trzymają" później puści i auto nagle wyrywa do przodu
  7. 2 dni temu odebrałem swojego 1,4 125 z dsg. Szczerze jestem mile zaskoczony ! silnik pomimo tak malej pojemności i niskiej mocy dobrze sobie radzi (pewnie zasługa bardzo niskiej masy własnej samochodu) a skrzynia jest naprawdę perfekcyjna. Jedynie auto hold jest spóźniony i czasami przy nagłym ruszeniu potrafi zwolnić hamulce z opóźnieniem co powoduje szarpniecie. Start/stop wylaczam bo zdazyło się, że silnik zgasł nawet przed zatrzymaniem (przy dojeździe do skrzyżowania) Spalanie przy bardzo spokojnej jeździe na trasie 6,1 przy mieszanej miasto + obwodnica + autostrada (150 km/h) 8,1 Myślę, że spalanie i ogólne wrażenia z jazdy są lepsze niż się spodziewałem. Ogólnie dynamika w ruchu codziennym jest zadowalająca (nie czuć, że silnik jest tak mały) Na dłuższej trasie jeszcze nie miałem okazji testować Według komputera spalanie wynosi ok 1 litra więcej niż mój porpzedni samochód Audi A5 2.0 TDI ale porównując do 2.0 tdi to odczuwalna spora różnica będzie na autostradzie. Passat ma 3000 obr/min przy 150 audi miało niższe obroty jak to diesel. Audi przy 180 średnio miałem ok 8 litrów. W Passacie chwilowe przy 150 mam właśnie 8 z hakiem
  8. na Polske, ale zakup grupowy. Cena jak na otomoto trendline manual z obecnymi pakietami business, comfort + 9600 za DSG czyli ok 92000
  9. to i ja po wielu przemyśleniach ostatecznie zdecydowałem się na passata 1.4 TSI moje obawy są ogromne zważywszy na to, że całe życie jeżdżę dieslami i jestem ich fanem. druga rzecz, że przymusowo mam wariant 125 km i do wyboru skrzynie manual lub DSG. Wybrałem oczywiście DSG tylko boję się jak ten samochód będzie jeździł. Czy spalanie do 8 litrów jest realne, a dynamika umożliwia sprawne poruszanie się w ruchu miejskim i pozamiejskim. Na autostradzie z prędkoscami 160-180 spodziewam się, że będzie męczarnia i kosmiczne spalanie. (uprzedzając pytania tak 125 trendline i DSG sam nie wierzyłem dopóki dealer nie potwierdził danych) do 14 stycznia odbiór. Na pewno pochwalę się wrażeniami z jazdy
  10. mechanik pomylil system PSA (Citroen, Peugeot) a mianowicie filtr cząstek stałych FAP tam wystepuje plyn ELOYS który jest dozowany po każdym tankowaniu (komputer widzi tylko otwarcie korka wlewu paliwa i nie rozróżnia czy tankujesz 5 litrów czy lejesz do pełna - za każdym razem dawkuje taką samą ilośc tego cholernie drogiego płynu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności