SZYLO Zgłoś #41 Napisano 11 Grudnia 2015 Juz ci pisałem sterownik zwalony widzę ze moja podpowiedź co do kodowania pompy abs pomogła ?? Pewnie że pomogła może z czasem kupie sobie czujniki na koła + sterownik, ale teraz mi jest to niepotrzebne, ogólnie wielkie dzięki za pomoc Podsumowując wszystko co potrzebne: -ABS 3AA -EPB 3AA -2x tył czujniki abs nowe -Mocowanie dolne abs, to z 3 bolcami -Nowy płyn hamulcowy, ja zastosowałem BOSCH DOT4 HP 6 CLASS -Nowy przełącznik w tunelu środkowym - Zmiana instalacji, puszczenie dodatkowych przewodów do modułu przycisków w konsoli środkowej, no i przedłużenie przewodów kostki ABS PO zamontowaniu ABS okazuje się że przewody hamulcowe sa zbyt krótkie, trzeba pompe albo podnieść do góry albo odsunąć od karoseri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #42 Napisano 11 Grudnia 2015 Nie jestem pewien ale być może epb z literka h ma wyższe kodowanie i z tą błąd o niekompatibilności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #43 Napisano 11 Grudnia 2015 Sprawdź kodowanie 22157 lub 22156 zależy od ah powinno pomóc ale odnośnie eeprom to chyba nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #44 Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Sprawdź kodowanie 22157 lub 22156 zależy od ah powinno pomóc ale odnośnie eeprom to chyba nie Super szkoda że sam VCDs robi zamieszanie z kodowaniem (chodzi mi o podpowiedzi z kodowaniem manufactures: 1- Audi ?) wielkie dzięki. Niestety eeprom uwalony, wystarczy wyciągnąć kluczyk i sterownik rozkodowany Edytowane 13 Grudnia 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goro79 Zgłoś #45 Napisano 5 Sierpnia 2017 Witam. Ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć jakie będzie kodowanie ABS 3AA614109AJ ,silnik BMR , skrzynia DSG ,hak jesli to istotne bez PLA. Kolega szczetke ma kodowanie 5561 ale on ma manual i PLA . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #46 Napisano 29 Października 2017 A takie pytanie co daje wymiana w pasacie b6 sterownika ABS i EPB na 3AA???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #47 Napisano 29 Października 2017 1 godzinę temu, Matiz4 napisał: A takie pytanie co daje wymiana w pasacie b6 sterownika ABS i EPB na 3AA???? Dobre pytanie, raczej nic. Ale wymiana sterownika hamulca ręcznego na 3aa daje stały auto hold ( nie każdy sterownik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #48 Napisano 29 Października 2017 Stały autohold (czyt ustawialny z MFA na stałe) to nie tylko 3AA ale również 3C8. Ja mam ABS 3C0614109AE i EPB 3C8907801C i działa non stop. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #49 Napisano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Koledzy,zacząłem montować PLA 2.0 passat CC 2010,więc jestem zmuszony zmienić pompe ABS,teraz mam pompe 3C0 614 109AF,pompa ABS,którą mam do pla 2.0 to 3AA 614 109AB z ta pompa śmigał ten asystent oczywiście do kompletu dostałem EPB plus tylne czujniki ABS,moje pytanie to czy wiazke trzeba przedłużać do pompy ABSjak EPB tylko plug%play podejdzie? przejrzałem Etke i mysle że z tą pompa obejdzie się bez przeróbek podejdzie bez problemu,mocowanie to samo bedzie jedynie osłona inna, może podrzuci ktoś kodowanie dla tej pompy?bo gość nie ma żadnych scanów do tego ustrojstwa Edytowane 13 Stycznia 2019 przez alexsat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #50 Napisano 7 Września 2020 Mam pytanie odnośnie montażu ABS 3AA. Aby to zadziałało jak w oryginale sterownik EPB musi być również 3AA i muszę mieć przełącznik podwójny (jak w B7). Tylne czujniki z tego co wiem, o ile nie mam PLA 2.0, mogę zakodować jako starego typu. Problem pozostaje po stronie przełącznika - czy ktoś próbował w jakikolwiek sposób przerobić przełącznik/instalację w B6 aby działało to na starym przycisku? Nie chcę teraz wymieniać tunelu, a chcę się pozbyć błędu blokady kierownicy gdy zostawię na chwilę klucz w stacyjce (nie aktywuje się alarm)? Może ktoś próbował zaadaptować np.: przycisk z Tiguana lub A6-C6. Z Golfa 7 wydaje się mały i pasujący ale nie wiem czy moja rzeźba będzie tego warta ...bo jak rozumiem samo zakodowanie EPB 3AA na przycisk z B6 nie zadziała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #51 Napisano 7 Września 2020 (edytowane) 2 godziny temu, radekrp90 napisał: bo jak rozumiem samo zakodowanie EPB 3AA na przycisk z B6 nie zadziała? EPB 3aa możesz zakodować pod przycisk B6, nawet jest w podpowiadaczce kodowania, ale nie za wiele Ci to pomoże bo to bangla tylko na pompie 3c0. Edytowane 7 Września 2020 przez Wolfe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #52 Napisano 7 Września 2020 @WolfeCzytałem, że będzie błąd niekompatybilności (czy coś ten deseń). Czyli opcji nie ma - musi być przycisk z B7 (lub podobnie działający) i tyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #53 Napisano 7 Września 2020 (edytowane) Tak, innej opcji nie ma. Ma ktoś jakaś ściagawke do kodowania pompy 3aa w b6 z pd? Edytowane 7 Września 2020 przez Wolfe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #54 Napisano 7 Września 2020 Na drive2.ru dostałem info, że w EPB powinno działać kodowanie z początkiem 27 zamiast 21. HGW z jakiego to auta kodowanie ale niby działa z pompą 3AA. Nie mam jeszcze modułu ani ABS to nie sprawdzę ale to tak dla ciekawych. Co do ABS 3AA mam tylko takie coś jak niżej i z tego co wiem, jeśli silnika nie ma na liście trzeba modyfikować firmware ABS. Z drugiej strony można próbować "strzelać" i może się uda ale to raczej karkołomne zadanie. LC,00,0,Adaptive Cruise Control Installed (ACC) LC,00,1,High suspension for rough-road (from sw0022) LC,00,2,Alltrack LC,00,3,Alltrack Offroad LC,01,0,Passat B7 ABS sensors installed LC,01,1,RHD LC,01,2,TMPS installed LC,01,3,Start/Stop installed LC,01,4,Hill Hold Assist LC,01,5,High suspension for rough-road (to sw0022) LC,01,6,Front Assist Installed LC,01,7,Follow to Stop (DSG/ACC) LC,02,0~7,05,Engine Code: CCZB DSG 4Motion /Selfmade LC,02,0~7,60,Engine Code: CGM+DSG LC,02,0~7,68,Engine Code: CAXA Manual LC,02,0~7,6B,Engine Code: CAXA DSG LC,02,0~7,6E,Engine Code: CDGA Manual LC,02,0~7,71,Engine Code: CDGA/CZDA/1.4TSI DSG LC,02,0~7,74,Engine Code: CDA+Manual LC,02,0~7,7A,Engine Code: CDAA DSG LC,02,0~7,86,Engine Code: CCZB Manual LC,02,0~7,89,Engine Code: CCZB DSG LC,02,0~7,8F,Engine Code: CCTA/CBFA+DSG LC,02,0~7,A4,Engine Code: BWS DSG 4Motion LC,02,0~7,A7,Engine Code: CAYC Manual LC,02,0~7,B0,Engine Code: CFFB Manual LC,02,0~7,B3,Engine Code: CFFB DSG LC,02,0~7,B6,Engine Code: CFFB Manual 4Motion LC,02,0~7,B7,Engine Code: CAYC Manual LC,02,0~7,B9,Engine Code: CFGB/CFGC Manual LC,02,0~7,BC,Engine Code: CFGB/CFGC/CLLA DSG LC,02,0~7,BF,Engine Code: CFGB/CFGC DSG 4Motion LC,02,0~7,E3,Engine Code: CGM+DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #55 Napisano 7 Września 2020 Tabelkę znam z drive.ru 27 to nie ma w podpowiadaczce w VCDSie, kończy się na 26 w EPB 3AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #56 Napisano 7 Września 2020 To wiem, gościu niby strzelał kolejne numerki aż coś zadziała... ile prawdy nie dowiem się póki nie sprawdzę sam. W podpowiedziach VCDS są tak jak piszesz 21-26. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #57 Napisano 3 Marca 2021 Drobne pytania ustalające aby się dobrze przygotować: Jaki macie sprawdzony sposób na mocowanie pompy w karoserii? Zostawiacie podstawę z B6 i doginacie przewody? Wtyczka w B7 ma inny numer i wyprowadzenie w inną stronę. Z tego co znalazłem wtyczka z B6 potrzebuje przedłużenia dwóch przewodów zasilających ale sama wtyczka pasuje bez przeróbek? Czy może lepiej robić adapter, bo mam starą wtyczkę i gniazdo (obudowę sterownika) z B6. Pompa i EPB 3AA idą, jeśli kodowanie ruska zadziała to zakładam pompę 3AA. Będzie wtedy istny Passat B6.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #58 Napisano 3 Marca 2021 1 godzinę temu, radekrp90 napisał: wtyczka z B6 potrzebuje przedłużenia dwóch przewodów zasilających ale sama wtyczka pasuje bez przeróbek? Tak. Ma wprawdzie inne kodowanie mechanicznie ale to nie przeszkadza, jak widać na załączonym obrazku: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #59 Napisano 3 Marca 2021 Jeśli dobrze widzę, w drugą stronę byłoby gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #60 Napisano 3 Marca 2021 Pod warunkiem, że pompa 3C0 ma po 3 "dynksy", a z tego co wiem to też nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach