galux20 Zgłoś #381 Napisano 31 Maja 2017 jeśli wymienię sam olej na własnym kanale [filtr kupię w serwisie ] czy serwis wyłapie taką samodzielną wymiane? jakieś czujniki to zachowują w pamięci kompa? cena 580 zł - serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #382 Napisano 31 Maja 2017 jeśli wymienię sam olej na własnym kanale[filtr kupię w serwisie ] czy serwis wyłapie taką samodzielną wymiane? jakieś czujniki to zachowują w pamięci kompa? cena 580 zł - serwis zmień serwis. Ja jeżdżę z własnym olejem do Carsed w Warszawie, wymiana oleju wraz z ich filtrem 200 z groszami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #383 Napisano 31 Maja 2017 ja ten olej 5 litrów mam po 140 zł brutto dlatego ich cena to troche przesada w elektronice zostaje jakaś informacja że olej był spuszczony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #384 Napisano 1 Czerwca 2017 Wczoraj, 16:37 #384galux20 galux20 jest offline Imię piotr Dołączył Sep 2016 Mieszka w konin Samochód B8 2.0 TDI 150KM, 2016 ja ten olej 5 litrów mam po 140 zł brutto dlatego ich cena to troche przesada w elektronice zostaje jakaś informacja że olej był spuszczony? no właśnie też nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Nigdzie też to nie jest zapisane jedynie żeby wymieniać olej zgodnie ze specyfikacją VW i tyle. JA chciałem wymienić olej po pierwszym 10 tyś km potem przy 20 tyś ale cholera nie dam za samą wymianę 250 zł w ASO !!! to zdzierstwo. Poza tym chcę to sam zrobić i mieć stary olej bo chcę wysłać go do badań z ciekawości jakie parametry trzyma po 10 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #385 Napisano 1 Czerwca 2017 no właśnie też nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Nigdzie też to nie jest zapisane jedynie żeby wymieniać olej zgodnie ze specyfikacją VW i tyle. JA chciałem wymienić olej po pierwszym 10 tyś km potem przy 20 tyś ale cholera nie dam za samą wymianę 250 zł w ASO !!! to zdzierstwo. Poza tym chcę to sam zrobić i mieć stary olej bo chcę wysłać go do badań z ciekawości jakie parametry trzyma po 10 tyś. Ile kosztuje takie badanie i co pokazuje? Jest jakieś porównanie do nowego oleju? Kto robi takie badania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #386 Napisano 1 Czerwca 2017 Mogę zlecić takie badanie oleju. Koszt ok 100,00 zł w zależności od zakresu badania. Niestety w okresie gwarancji najlepiej a właściwie najbezpieczniej zlecić wymianę ASO. Ze swoim olejem można zawsze przyjechać byle spełniał wymaganą normę a jak będą kręcić nosem to zawsze można powiedzieć, ze nie są jedynym serwisem ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #387 Napisano 1 Czerwca 2017 ja ten olej 5 litrów mam po 140 zł brutto dlatego ich cena to troche przesada w elektronice zostaje jakaś informacja że olej był spuszczony? Z tego co wiem system nie widzi automatycznie, że się zmieniło olej, więc jeśli założysz ORI filtr, to nikt Ci się nie przyczepi jak już przyjedziesz na przegląd, który wyznaczy komp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #388 Napisano 1 Czerwca 2017 Czy system LL w jakiś sposób "bada" stan, właściwości oleju czy tylko rejestruje i przetwarza warunki w jakich pracował olej? Czyli tez sam nie uwzględni wymiany oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo80 Zgłoś #389 Napisano 6 Czerwca 2017 Cześć. Fure odbieram w lipcu Mam wykupiony pakiet przeglądów. Czy jest w tym przypadku jakas opcja aby zalali inny olej niz standardowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #390 Napisano 7 Czerwca 2017 Cześć. Fure odbieram w lipcu Mam wykupiony pakiet przeglądów. Czy jest w tym przypadku jakas opcja aby zalali inny olej niz standardowy? Jak dostarczysz im olej posiadający aprobatę VW na własny koszt to pewnie nie powinno być problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #391 Napisano 8 Czerwca 2017 żadnych problemów nie będzie. Ważne by olej był z właściwą aprobata i styka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #392 Napisano 15 Czerwca 2017 Chciałem się umówić w jednym z wrocławskich serwisów na pierwszy przegląd i spytałem o koszt, przy założeniu że przywiozę swój olej (2x już wymieniałem olej w tym serwisie, oczywiście przyjeżdżałem ze swoim motulem). Jakie było moje zdziwienie kiedy poinformowano mnie, że decyzją zarządu nie ma możliwości wymiany swojego oleju, olej może być tylko od nich. Czy ktoś się spotkał z takim czymś? Rozumiem, że firma jest prywatna i może robić co chce, ale to jest chyba niezgodne z prawem unijnym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #393 Napisano 15 Czerwca 2017 U mnie nie ma problemu kupuje swoje filtry i olej jadę do mechanika wymienia za 30 zł . z 70 zł mogę w ten sposób zaoszczędzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #394 Napisano 19 Czerwca 2017 Chciałem się umówić w jednym z wrocławskich serwisów na pierwszy przegląd i spytałem o koszt, przy założeniu że przywiozę swój olej (2x już wymieniałem olej w tym serwisie, oczywiście przyjeżdżałem ze swoim motulem). Jakie było moje zdziwienie kiedy poinformowano mnie, że decyzją zarządu nie ma możliwości wymiany swojego oleju, olej może być tylko od nich. Czy ktoś się spotkał z takim czymś? Rozumiem, że firma jest prywatna i może robić co chce, ale to jest chyba niezgodne z prawem unijnym... Sprawa jest dosyć złożona i z tego co wiem to rożnie bywa. Można na upartego poprosić o przedstawienie tej decyzji zarządu na piśmie (w końcu skoro sam zarząd wydaje taką decyzję to nie ma tu nic do ukrycia) i potem wysłać ten papier do importera niech się ustosunkują do tego czy takie praktyki są dozwolone i aprobowane. Jest kilka innych ciekawych adresów, gdzie takie pismo wzbudzi z pewnością zainteresowanie i można o tym napomknąć przy okazji. Nie ma papieru? To proszę nalać mój olej z ewentualna adnotacją do książki, że został zalany olej dostarczony przez Klienta posiadający aprobatę producenta. Ale lepiej zmienić po prostu serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #395 Napisano 19 Czerwca 2017 lepiej zmienić po prostu serwis popieram tę radę, porządne autoryzowane serwisy nie robią żadnych problemów przy zalewaniu swojego oleju. mt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #396 Napisano 20 Czerwca 2017 Można poprosić o "wyłapanie" buteleczki oleju Panów z ASO - chyba potrafią to zrobić. Gdyby była potrzebna pomoc przy organizowaniu badania to służę pomocą. Sam jestem ciekaw jak taki oleje trzyma parametry. Jak już samemu wymieniać albo dać swój olej do wymiany to proponuję coś lepszego niż Castrol - - - - - aktualizacja - - - - - Można poprosić o "wyłapanie" buteleczki oleju Panów z ASO - chyba potrafią to zrobić. Gdyby była potrzebna pomoc przy organizowaniu badania to służę pomocą. Sam jestem ciekaw jak taki oleje trzyma parametry. Jak już samemu wymieniać albo dać swój olej do wymiany to proponuję coś lepszego niż Castrol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #397 Napisano 20 Czerwca 2017 W jakim zakresie na plus w %% różnią się właściwości tych lepszych niż fabryczny VW / Castrol ? Mam na myśli normalne użytkowanie samochodu / silnika. Czy te lepsze oleje są produkowane tylko w jednej fabryce i wysyłane na cały świat i jaka jest gwarancja że są lepsze niż inne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #398 Napisano 20 Czerwca 2017 Tak w wielkim skrócie to oleje Castrola są średniej jakości o standardowych parametrach i jak pokazują analizy nie są jakieś super tylko raczej masówka jak większość popularnych marek. Wielu producentów produkuje oleje tylko w swoich własnych zakładach i często jest to jedyny zakład produkcyjny na świecie co powoduje, ze najczęściej olej, który trafia na różne rynki jest identycznej jakości (Millers, Liqui Moly, Penrite i wiele innych). W przypadku Castrola produkcja olejów jest zlecana do różnych zakładów produkcyjnych i niestety receptura i jakość w zależności od rynku docelowego jest różna. Castrol bazuje na marketingu, reklamie, umowach z producentami /ASO i umowach warsztatowych. Nie znam nikogo "biegłego" w tematach olejowych, który jeździ na Castrolu. Można kupić w porównywalnej lub niższej cenie lepsze produkty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #399 Napisano 20 Czerwca 2017 Od jakiegoś czasu silniki i osprzęt są produkowane na z góry założony przebieg którego często nie wytrzymują zastosowane słabej jakości materiały i porównywanie jakości olejów to tylko osobiste odczucia użytkowników aut . Oleje mamy dobre o ile stosujemy nie podróby i zgodnie z normą . Przykład nowe Ducato przebieg 2tyś padła turbina po następnych 2 tyś tarcze i klocki przód i tył do wymiany . Znam przypadki aut z 1994-96 gdzie kolesie po zakupie z nieznanym przebiegiem przez następne 300tyś nie zmieniali oleju ani go nie dolewali , zmieniali tylko wszystkie filtry i silniki chodziły ale karoseria nie wytrzymała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #400 Napisano 21 Czerwca 2017 Od jakiegoś czasu silniki i osprzęt są produkowane na z góry założony przebieg Skąd takie twierdzenie? Są na to jakieś dowody, jakieś badania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach