Skocz do zawartości
IQM1

Praktyczne uwagi użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat głównie chodziło mi o lepszą*izolację od dźwięków zewnątrz jak samochody przejeżdżające obok, hałas miasta itd

 

Można wstawić szyby dźwiękoszczelne (około 2000 pln u VW), można wyciszyć profesjonalnie auto (od 2 do 12 koła, same drzwi około 3~4).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same drzwi wystarczy, aby mniej było słychać odgłosy z zewnątrz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zakleilem tasma na probe ale to nic nie daje bo to jest strumien powietrza uderzajacy w slupek B , to co pomoze tasma...to tak jak wiatr wieje silniejszy i slychac podmuchy uderzajace w samochod...po prostu tego nie dopracowali. W dieslach ze wzgledu na to ze troche bardziej silniki slychac jest mniej dokuczliwe.

Natomiast uwazalbym z przesadnym wyciszeniem drzwi bocznych, jak sie wytlumi szum toczenia jeszcze bardziej to szum ze slupka B bedzie jeszcze bardziej slyszalny. Ja wymienilem szyby na dzwiekoszczelne i odglosy z zewnatrz sa mniejsze ale tak jak pisalem kiedys, poziomu wyciszenia na poziomie klasy s niech sie nikt nie spodziewa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wymienilem szyby na dzwiekoszczelne i odglosy z zewnatrz sa mniejsze ale tak jak pisalem kiedys, poziomu wyciszenia na poziomie klasy s niech sie nikt nie spodziewa

 

Very true. Zająć się drzwiami trzeba niestety tak czy tak, żeby audio dobrze grało (kilka osób pisało już na forum).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy dynaudio tak, trzeba rozroznic wytlumienie od wygluszenia. Wytlumienie eliminuje wibracje, natomiast slabo poprawia dzwiek. Ja wytlumialem w Klinice Dzwieku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

btw, dla zainteresowanych znalazłem ciekawy katalog ETKi online, z oznaczeniami poszczególnych części. choć widzę, że nie działa rozpoznawanie po VIN (przynajmniej moim):

http://etka.cc/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2015/drive_standart/793/hg_ug/035/subcategory/35035/part_id/4140845/lang/o#sec_3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedenzero.jpg

 

Z praktycznych uwag 220 kucyków w starciu z Alfą wystarcza :20: Panowie musieli się nieźle napocić :D :lol2:98:

 

 

Zrzut ekranu 2016-04-15 o 10.08.40.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta, ale intryguje mnie kwestia związana z wyświetlaniem znaków na AID, a było to wcześniej w tym wątku.

 

Czy znak zakaz wyprzedzania pokazuje Wam się na górze razem z ograniczeniem prędkości jak macie np. nawigację czy tylko w zakładce DANE -> ZNAKI? U mnie na górze znak ograniczenie prędkości przysłania zakaz wyprzedzania. Aktualizacja DPD ponoć najnowsza...

 

Załączam zdjęcie jak to u mnie wygląda de1c63234503621ec474438c16004e44.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko przy wybraniu opcji Dane dot. Pojazdu i zakładki Znaki Drogowe :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam z wyjaśnień w serwisie to ten znak ograniczenia prędkości nie przysłania ci znaku zakaz wyprzedzania. Pod tym znakiem jest wcześniej obowiązujący znak ograniczenia prędkości czyli sądząc po wartości ustawionej na tempomacie i m-ca w którym jesteś pod znakiem 50kmh jest 140kmh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co pamiętam z wyjaśnień w serwisie to ten znak ograniczenia prędkości nie przysłania ci znaku zakaz wyprzedzania. Pod tym znakiem jest wcześniej obowiązujący znak ograniczenia prędkości czyli sądząc po wartości ustawionej na tempomacie i m-ca w którym jesteś pod znakiem 50kmh jest 140kmh.

 

Nie zgodzę się z Tobą, zdjęcie zrobiłem dla przykładu, ale tak samo wygląda gdy w Dane -> Znaki wyświetla obok 50 i czasowej 60 również znak wyprzedzania, co znaczy że jego również nie pokazuje... Przy moim zdjęciu akurat 50 jest nad 60 ale zakazu wyprzedzania też nie pokazuje obok, tylko w Znakach.

 

Ktoś pisał wczesnej, że aktualizacja naprawiłem nachodzenie znaków, ale u mnie niby wszystko aktualne...

 

Zrobione w tym czasie co poprzednie zdjęcie tylko ze Znaków (nie było w tym momencie zakazu wyprzedzania, ale chwilę wczesnej się wyświetlał gdy był zakaz - nie mogłem zrobić wtedy zdjęcia):

4f3fcbce5985581f21363f3397d87928.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczę Ci rozwiązanie sprawy znaków, jakie było realizowane rok temu w serwisie w porozumieniu z producentem. W zakładce którą pokazuje ww. przez Ciebie zdjęcie pojawiają się znaki zarówno tyczące prędkości jak i innych czynności na drodze. Podobnie w navi. W przypadku Nachodzących się znaków w zakładce np. prędkość - Znak wyświetlany nachodzi na znak który obowiązywał przed wystąpieniem drugiego. I tak dla przykładu: jest ograniczenie do 50 - pojawia się jeden znak, za chwile jest ograniczenie do 70 więc 50 jest pod 70-ką. Jeśli po chwili ograniczenie będzie znowu do 50, to 70 znika pojawia się 50 i żaden znak już na siebie nie nachodzi. Zaobserwuj taką sytuację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]143765[/ATTACH]

 

Z praktycznych uwag 220 kucyków w starciu z Alfą wystarcza :20: Panowie musieli się nieźle napocić :D :lol2:98:

 

 

[ATTACH=CONFIG]143766[/ATTACH]

Tzn jak? Gonili Cię i uciekłeś, czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tłumaczę Ci rozwiązanie sprawy znaków, jakie było realizowane rok temu w serwisie w porozumieniu z producentem. W zakładce którą pokazuje ww. przez Ciebie zdjęcie pojawiają się znaki zarówno tyczące prędkości jak i innych czynności na drodze. Podobnie w navi. W przypadku Nachodzących się znaków w zakładce np. prędkość - Znak wyświetlany nachodzi na znak który obowiązywał przed wystąpieniem drugiego. I tak dla przykładu: jest ograniczenie do 50 - pojawia się jeden znak, za chwile jest ograniczenie do 70 więc 50 jest pod 70-ką. Jeśli po chwili ograniczenie będzie znowu do 50, to 70 znika pojawia się 50 i żaden znak już na siebie nie nachodzi. Zaobserwuj taką sytuację.

 

OK, jeśli serwis/producent twierdzi, że inne znaki niż ograniczenia prędkości nie pokazują się na górnym pasku to szkoda i trudno, ale nie zgodzę się z tłumaczeniem, że znak nachodzi na poprzednie ograniczenie, bo u mnie nałożone na siebie są tylko gdy jest zestaw znaków 50/60(w nocy) przy wszelkich innych ograniczeniach znak nigdy nie zasłania u mnie innego - widać obecne ograniczenie i nie wychodzi zza niego inny znak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie gdy jest np 40/50kmh i za chwile wraca do 40kmh to taka sytuacja ma miejsce. Nawet miałem jazdę testową z serwisantem. A na dowód tego co wyżej napisałem pokazali mi oficjalne pismo z działu inż. z VW z opisem działania tego systemu, z zdjęciami itd.

Pierwotnie na forum też wychodziliśmy z założenia, że jest zasłonięty znak np. zakaz wyprzedzania lub podobny. Okazało się inaczej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tzn jak? Gonili Cię i uciekłeś, czy jak?

 

Mieli problem dogonić :D Ze startu zatrzymanego nie udało się im dogonić i dokonać pomiaru :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na DP na navi pokazują się wszystkie rozpoznane znaki od góry do dołu. Na AID wyświetla się tylko jeden i ew. informacja o innych (nakładanie się znaków)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Hmmm. W nowym cenniku dla pakietu business jest funkcja rozpoznawania pieszych (380zł). Wydawało mi się, że ja mamy -> nawet wyadawło mi się że raz zareagowała...

Czy to jest kolejna ukryta podwyżka, czy faktycznie nie mamy tej opcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę, że to ukryta podwyżka, jak pokazuję doświadczenie niektórych kolegów z forum, nasze auta posiadają większość hardware'u wymaganego do działania wielu opcji. Kwestia aktywacji VCDS. Jak tylko doczekamy momentu aż ktoś "złamie kod" to będzie można sobie powłączać te wszystkie LaneAssist, podświetlania, dźwięki itp. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, moja dziewczyna 171cm wzrostu narzeka, że zagłówek pasażera jest za wysoko. Obniżony jest na max a jak się rozsiądzie wygodnie to jej głowa ledwo się podpiera.

Jest możliwość wcisnięcia tego głębiej? Może pręty da się hmm skrócić, albo wypełnić czymś przestrzeń między zagłówkiem a fotelem? Znacie jakieś takie rozwiązanie?

Wasi pasażerowie nie narzekają na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności