wojtekk Zgłoś #901 Napisano 5 Sierpnia 2013 aha troche lipa, bo wlasnie mija 5 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #902 Napisano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Interwałem bym się tak mocno nie przejmował - zwłaszcza jak niewiele przekroczony. Kluczowy jest przebieg. Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Obywatel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #903 Napisano 5 Sierpnia 2013 No nie do końca , znam ludzi którym paski nie wytrzymały 5-ciu lat i była buba, bo gwarancją auta minęła a głowica do remontu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #904 Napisano 11 Września 2013 (edytowane) Koledzy i koleżanki. Jestem szczęśliwym posiadaczem pastucha 3bg 2004r. 1.9tdi 101km. Dla Was odpowiedź na moje pytanie to będzie 5sekund, dla mnie szukanie w miarę świeżych wątków (a nie 5 letnich ) to jakaś godzina. Muszę zająć się rozrządem. Ale za bardzo nie wiem co mam wymienić i jaki może być koszt tego. Jeśli bylibyście tak mili i napisali mi co muszę kupić i ile zapłacić za te części byłbym bardzo wdzięczny. Dodam, że dość różne ceny były podawane na tym forum, od 800zł do nawet i 2200zł, wiec jest kompletnie zmieszany. pozdr edit. znalazłem pasek CONTITECH: 120 zł, rolki SKF: jedna 110 zł druga 70 zł, pompa wody DOLZ: 105 zł, no i napinacz hydrauliczny już nie pamiętam firmy: 190 zł. Razem 595 zł + 200 zł dla mechanika. ł czy to jest wszystko, czego mi potrzeba ? Jakiej firmy napinacz hydrauliczny polecacie? Edytowane 11 Września 2013 przez tomek1192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #905 Napisano 11 Września 2013 czy to jest wszystko, czego mi potrzeba ? Jakiej firmy napinacz hydrauliczny polecacie? Tomku wysłałem Ci PW z dokładną odpowiedzią na Twoje pytanie oraz cenami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawliczka Zgłoś #906 Napisano 11 Września 2013 Witam. Czy może mi ktoś podać numer katalogowy bądź aukcję allegro do tej oto części? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izia Zgłoś #907 Napisano 11 Września 2013 Jest na forum cały temat, gdzie chłopaki podają numery z ETKI. To jednak nie jest część, która wchodzi w skład rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #908 Napisano 12 Września 2013 Witam. Czy może mi ktoś podać numer katalogowy bądź aukcję allegro do tej oto części? 052 103 495 jednak tak jak Iza mówi to nie ten temat:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #909 Napisano 13 Września 2013 U mnie także stuknęło 60kkm i będę wymieniał, poprzednio nie zmieniłem paska wielorowkowego i napinacza w sumie pewnie będzie miał jakieś 30kkm więcej i trzeba się nim zająć. Czy wymienia się sam napinacz czy rolkę także (chyba że występuje w komplecie), rolka na alternatorze na razie działa bez zarzutu czy jest sens ją ruszać? Pasek od klimy chyba także zmienię, rozumiem że jego napinacz tez by pasowało? (chyba nie jest drogi?) Jakaś wycena bądź oferta będzie mile widziana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #910 Napisano 10 Października 2013 Pojawił sie mały problem. Mechanik powiedział ze dziwne świsty takie cykliczne na postoju moga być od pompy wody. Kupiłem auto 2 miesiące temu i dostałem fakture na wymiane rozrzadu plus pompa. Czy moge to jakos sam sprawdzic czy napewno ona ? Da sie to jakos sprawdzic vagiem ? Np poprawnosc jej działania itd ? Moze pasek rozrządu za mocno naciągnięty ? Co mogę jeszcze sprawdzić ? Moze od razu wziąć i wymienic cały rozrząd z pompa. Warto inwestować w droższy zestaw czy kupić coś ze średniej półki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #911 Napisano 10 Października 2013 Czy moge to jakos sam sprawdzic czy napewno ona ? Jedyny sposób sprawdzenia pompy wody to jej wyjęcie, a żeby to zrobić, trzeba zdemontować rozrząd. Jak już będzie zdjęty rozrząd to będzie widać co tam jest włożone i czy jest nowe czy nie, ale jeśli po 2 miesiącach pompa zaczęła hałasować to nie wróżę dobrej jakości rozrządu. Da sie to jakos sprawdzic vagiem ? nie Moze pasek rozrządu za mocno naciągnięty ? Musiał by rozrząd zakładać murarz albo tynkarz Warto inwestować w droższy zestaw czy kupić coś ze średniej półki ? Nie polecam bawić się w przypadku rozrządu w nic taniego, bo to zbyt ryzykowne. Jeśli ktoś zmieniał rozrząd przed jego sprzedaniem, to raczej włożył tam tanie części i to jest właśnie tego efekt. W przypadku rozrządu powinno się zakładać tylko części jak najlepsze, czyli to co w oryginale czyli pasek Dayco lub Contitech i rolki INA/Ruville, pompa Dolz, Ruville, SKF, Graf. Ryzykowne jest wkładanie tanich części jako rozrząd, bo po pierwsze przy jego wymianie i tak musisz zdjąć cały przód auta a po drugie, jeśli któraś rolka się zatrzyma, albo pompa czy zerwie pasek to możesz sobie szukać nowego silnika.. Jeśli chcesz cenę na rozrząd, napisz mi PW z numerem nadwozia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #912 Napisano 10 Października 2013 W poniedzialek jade z tym do mechanika. Jak wybadaja co to - moze nie koniecznie rozrzad ( mam fakture na ten rorząd na 1300 zł z robocizną więc możliwe że nie najtańsze rzeczy ) to dam znać. Jeżeli będzie problemz pompą wody to napewno zdecyduje sie na cały komplet rozrządu więc bedę do Ciebie pisał. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #913 Napisano 12 Października 2013 @Piter, dostałeś wiadomość na priv ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #914 Napisano 12 Października 2013 Jakiej firmy podzespoły rozrządu idą na pierwszy montaż do VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #915 Napisano 12 Października 2013 http://turbodiesel.hswg.pl/zestaw-rozrzadu-do-1-9-tdi-vp/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi666 Zgłoś #916 Napisano 16 Listopada 2013 Co sądzicie o takim zestawie: PASEK ROZRZĄDU - GATES ROLKA NAPINAJĄCA - LUK/INA ROLKA PROWADZĄCA - LUK/INA POMPA WODY - HART ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi666 Zgłoś #917 Napisano 16 Listopada 2013 a może:-pasek Contitech lub Dayco -rolka INA -pompa wody SKF chodziło mi o zestaw z tej aukcji, bo cena dobra.... http://allegro.pl/rozrzad-pompa-touran-passat-b6-vw-t5-1-9-tdi-105-i3708577282.html Nada sie to ? Chyba też nie najgorsze zestawienie ? Pasek Continental ewentualnie móglby być w tym zestawie zamiennie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #918 Napisano 17 Listopada 2013 Witam Panie i Panowie Mój Pasek ma przebieg 449 tkm rozrząd wymieniany przy 380, warsztat zalecił zmienić po 70 tkm czyli już niedługo, czy mam wymienic wg jego zaleceń czy pojeździc jeszcze do 470 tkm. dodam że Pasek firmy Contitech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek3232 Zgłoś #919 Napisano 8 Grudnia 2013 Przyszedł czas na mój rozrząd. Na allegro znalazłem taki: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-napinacz-vw-passat-b5-fl-1-9tdi-avb-i3765382945.html Myślicie że to faktycznie oryginał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #920 Napisano 8 Grudnia 2013 możw być, tylko sprawdz czy rozrząd bedize do ciebie pasowal, bo w 2002 była zmiana rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach