Skocz do zawartości
Mlody_tm

Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no nie powinien... mimo ze mam juz prawie 230 tys to chodzi jak złoto ogolnie... ja po prostu nie potrafie dojsc co go boli ze podczas cieplych dni klekota z rana.... dziś 8 st zimno... i chodził jak złoto... i tak całą zimę... a gdy powyzej 15 to sie zaczyna jazda.... a czujnik temp wymienilem... i mysle ze gdzies jest jeszcze jeden ktory szwankuje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie to samo jak ciepło to klekota jak zimno jest OK przebieg prawie 193 tyś silnik CFGB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie jestem sam :) tez cfgb... ciekawe czy w koncu jakos dojdziemy co go boli....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przejechane już prawie 250 tys. i nic nie klekocze. Niezależnie czy jest zimno czy ciepło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję koledze michal_w za komentarz o odpowietrzaniu a koledze Mlody_tm za wskazówki i otwarcie tego wątka. Wczoraj mechanik wymienił mi termostat 1K0121113A. Kupiłem MAHLE TH 5 75. Problem temperatury rozwiązany. Silnik wreszcie się dogrzewa tak jak powinien. Wystarcza teraz przejechac kilka kilometrow (ok. 7-10 km) z prędkością ok. 80km/h żeby silnik osiągnął 90°C i potem już utrzymuje temperature bez zmian. Sądzę że w sezonie zimowym (bo na razie wciąż ciepło, ok 20°C) będzie podobnie. Zanim wymienilem ten termostat byłem w trzech serwisach autoryzowanych VW. Serwis w Łodzi poradził zaktualizować oprogramowanie silnika. Serwis w Bydgoszczy poradził jeździć szybciej i na wyższych obrotach silnika. Serwis za granicą (pod Mediolanem) nic nie poradził ale zaoferował na moje żądanie wymiane wszystkich termostatów (głównego i od DSG) za jedyne 600 euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nooo widzisz sam.... Aso powinni miec polaczone siły... wskazówki co do wymiany od innych serwisow... a z tego wynika ze kazda to osobna firma i do tego konkurują ze sobą.... porażka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis za granicą (pod Mediolanem) nic nie poradził ale zaoferował na moje żądanie wymiane wszystkich termostatów (głównego i od DSG) za jedyne 600 euro.

 

O! Podróże kształcą. Coś nowego: termostat w DSG...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie -termostat DSG

atmosferyczny piszesz jakbyś był zdziwiony ,a taki właśnie termostat istnieje i wiele osób jest nieświadomych jego istnienia ,u mnie po wymianie ,a jest już prawie rok ,nic się złego nie dzieje. Dodam iż występuje on od 2011 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jestem zdziwiony. Bo ja mam DSG6 i nic o tym nie wiem, żeby taki był.

Chyba że od 2011 jest montowany ale raczej poza skrzynią.

Komputer skrzyni przecież reguluje sobie zaworkiem N218 wielkość przepływu do chłodnicy oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B7 maja a b6 nie maja.::/. I tyle....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już kilka dni po wymianie termostatu DSG . Temperaturę silnik szybko osiąga i trzyma 90 stopni. Co ciekawe , odnoszę wrażenie jakby auto uzyskało przez to trochę więcej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, w końcu to Mahle. Można się było tego spodziewać, ze wszystko będzie działać jak należy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za założnie tematu. U mnie Passat 2011 DSG 170KM. Przeczytałem cały wątek i objawy były identyczne ( w mieście po dłuższym czasie temperatura 90 była ale spadała a na trasie cały falowo zależnie jak dusiłem). Wczoraj wymieniłem termostat DSG dodam, że to co wyskakuje w google jako termostat DSG to jest całość z obudową. Ja wymieniłem termostat (3cm metalowy) wewnątrz tej obudowy, koszt 30 zł.

Śmieszne pieniądze a efekt odrazu 90 stopni w moment i stoi jak na Viagrze a do tego mnie pali a zrobiłem 1000km zaraz po wymienie.

Nie dajcie się naciągnąć na wymianę termostatu głównego (200zł) bo u mnie wszyscy doradzali, żeby od tego zacząć, 7 razy drożej i dużo więcej roboty.

Mlody_tm jeszcze raz dzięki !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to super !!!!! dobry pomysł dla nastepnych wybrańcow z uszkodzonym...

 

zawsze to taniej !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz tego nie mieć ,zaczęli to montowac chyba w połowie 2010 ,ale u ciebie to loteria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój chyba jest z września albo z pazdziernika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można kupić sam wkład do tego termostatu za 30zl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b6 nie miały tego termistatu , zaczęli montowaćw b7 ale zawsze sobie można dołożyć , ja np tak zrobiłem i auto nagrzewa się szybciej a później trzyma wskazówkę caly czas w pionie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności