Mlody_tm Zgłoś #381 Napisano 13 Lutego 2017 Regenerowany jest jak nowy. ale ja zdobyłem tanio całkiem nowy (przebieg pare tys km) na allegro za 600 zł. trzeba szukac i polowac na okazje, regenerowany oddałem za dobre pieniadze jednemu koledze z forum, a ja na tym nowym bujam. wartosci ujemne mi sugerują po prostu zrypany dpf zapchany.... i czujniki temp - sondy czy jak je zwał po prostu źle zczytyją. zostaw w spokoju ten roznicy cisnien. obadaj sobie firmę EUROVAT. regeneracja bedzie dla Ciebie najlepszym i najtanszym rozwiazaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #382 Napisano 13 Lutego 2017 U mnie przy duzych mrozach w trybie D i zaznaczonym biegiem jałowym tez auto bardzo dlugo rozgrzewa sie do 90° Natomiast jak odpale tryb S to po paru kilometrach nawet przy duzych mrozach wskazówka idzie szybko do 90° Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #383 Napisano 13 Lutego 2017 (edytowane) Polecam drugie rozwiązanie - allegro, z testowego.Taki DPF trafia się niezwykle rzadko. Można powiedzieć, że "jak ślepej kurze ziarno" ....Nie liczyłbym na to. Nie polecam też żadnych zamienników. Miałem z tym do czynienia, wiem co mówię/piszę. Wymiana DPF to jedynie ASO. Niestety cena.... ale dpf jest już u kresu żywotaMyślę Tomasz, że nie masz dostatecznej wiedzy na ten temat.Z przedstawionych przez Kol.Andrzeja danych(zrzuty ekranu) wcale nie wynika, to co piszesz. Andrzej, zrób porządek z czujnikami temperatury/termostatem płynu chłodzącego. Sprawdź/podaj dane z : -czujnika różnicy ciśnień gazów DPF, pomiar wykonywany na biegu jałowym -czujników temperatur gazów wylotowych Dane przedstawiaj w sposób czytelny, bo te zrzuty ekranu... są mało czytelne. Te ujemne wartości sadzy, o których piszesz, a których nie widać na zrzutach, są bardzo dziwne. Chciałbym je zobaczyć... Na koniec, po uporaniu się z właściwym odczytem i wartością temperatury cieczy chłodzącej, wykonaj tzw. regenerację serwisową DPF. Edytowane 13 Lutego 2017 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #384 Napisano 13 Lutego 2017 Racja. Co ja tam wiem. Napisalem tylko swoje zdanie na ten temat. I zgadzam sie - najpierw czujniki temp spalin bym podmienił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #385 Napisano 14 Lutego 2017 po wymianie termostatu DSG będzie już ok? Wymień termostat przy DSG. Pojeździj trochę, zrób logi i sprawdź czy jest poprawa. Jak nie to będzie trzeba szukać dalej. I pytanie z mojej strony - temp. -6 i po ok 12km 90 stopni plyn ma, olej ok 75 stopni, nawiew na auto (3 kreski). Chwilę postoi w miejscu i temp spada do ok 80* płynu, temp. oleju się raczej trzyma. Przy 80* płynu załącza się grzałka elektryczna (widać po obrotach). I tak się kręci wokół tych 80*. Natomiast jak wyłącze nawiew (OFF) to płyn dobija do 90* i trzyma oraz temp oleju powoli się podniesie jeszcze. Normalne czy jednak czas wymieniać główny termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anid Zgłoś #386 Napisano 14 Lutego 2017 Dzisiaj wymieniony został termostat DSG. Problem zniknął od ręki. Już po 4-5 min po wyjeździe z warsztatu temp. dobiła do 90 stopni i wskazówka ani drgnie! Koszt 100 zł. Mechanik zamówił wkład termostatu (bez obudowy), bo twierdził, że obudowę się wymienia jak coś z nią się dzieje. Nawet silnik ładniej pracuje jak już dobija do tych 90st. Teraz pytanie dotyczące problemu z DPF, który pewnie był spowodowany niedogrzewaniem się silnika. Czy zrobić wypalanie przez komputer statyczne lub dynamiczne? Czy niech się teraz DPF sam doprowadzi do ładu jak będzie miał dobrze rozgrzany silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #387 Napisano 14 Lutego 2017 (edytowane) Ja z niedogrzanym dlugie miesiace walczylem i. Jezdzilem. Mialem wtedy ok 185 tys, Nic z dpfem sie nie dzialo. Zaczekaj na kontrolke jak sie pojawi zregeneruj gnoja. Metode zostawiam fachowcom. Nie wiem ktora polecic. Artur, Potestuj jeszcze wiekszy dystans. Teraz cieplej... Jak opadnie wymien, Ale zacznij od czujnika temp. Sam wiesz ze nie ma prawa opadac wskazowka. Edytowane 14 Lutego 2017 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anid Zgłoś #388 Napisano 15 Lutego 2017 Ja z niedogrzanym dlugie miesiace walczylem i. Jezdzilem.Mialem wtedy ok 185 tys, Nic z dpfem sie nie dzialo. Zaczekaj na kontrolke jak sie pojawi zregeneruj gnoja. Metode zostawiam fachowcom. Nie wiem ktora polecic. Mi DPF zaczął się wypalać i odzywać po wgarniu nowego softa (afera spalinowa). Patrząc na daty Twoich postów Ty walczyłeś z temp. przed tym jak VW wydał tę aktualizację. Poobserwuję teraz DPF i zamieszczę tu rezultaty obserwacji dla potomnych Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #389 Napisano 15 Lutego 2017 Poobserwuję teraz DPF i zamieszczę tu rezultaty obserwacji dla potomnych Dokładnie, daj mu nawet z 1000km obserwacji jak sie zachowa DPF. Potestuj jeszcze wiekszy dystans. Teraz cieplej...Jak opadnie wymien, Ale zacznij od czujnika temp. Sam wiesz ze nie ma prawa opadac wskazowka. Robiłem dłuższy dystans ale tam już zamiast -5 było +3 jak dojechałem Dziś to samo, test na zasadzie jazdy z brakiem nawiewu, temp -3, jak temp dobila do 60* wlaczyłem nawiew na 1km i potem znowu off. po ok 8km dobiła do 90*, znowu nawiew na on (20* i 3 kreski predkosci nawiewu - auto), dojechałem jeszcze 2km do roboty, chwile postałem - wskazówka zaczeła opadać. Temp oleju 81* do 80*. Wiem że jak w czasie jazdy temp potrafiła skakać do termostat przy DPF (wymieniony rok temu) - czyżby znowu on (w końcu zrobiłem jakieś 50tys km ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #390 Napisano 15 Lutego 2017 one z tego co wszyscy pisali powinien spokojnie 150 tys przejechać.... ja wiesz... głowny wymienilem i czujniki oba temp. moze gdzies tu masz problem... a jak znowu ten dsg termo... wiesz ze wszystko możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #391 Napisano 15 Lutego 2017 Czyli reklamacja w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #392 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Polecam drugie rozwiązanie - allegro, z testowego. Ja też sprzedawałem potestowe rupiecie do memontu kiedy nie zo baczyłem na własne oczy jakie jest ich pochodzenie z samochodów które mają po 300k BTW odnośnie DPF. Dziś robiłem w pasztecie przegląd. O dziwo Pan diagnosta wtyknął do ruru wydechowej coś do badania spalin w mojej padlinie sobie pomyślałem "oho, zaraz się zacznie marudzenie ;)" Mimo tego, że mam wycięty filtr i spaliny są tak gryzące, że po 5 minutach w garażu na zapalanym silniku wychodzę z niego płacząc jak bóbr pasztet zmieścił się w normach emisji spalin a czerwone pole było het het daleko Chyba byłem zbyt dociekliwy odnośnie emisji bo Pan zaczął pytać czy samochód posiada DPF moja odpowiedź brzmiała twierdząco i tylko pod nosem sobie bąknąłem "jak był nowy to może i coś tam było" :D:D Edytowane 15 Lutego 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #393 Napisano 15 Lutego 2017 Kazda czesc ktora wymienilem dalem do fachowcow. - Dpf moj z potestowego auta po przebiegu 7 tys km sprawdzony byl w firmie regenerujacej. Dali mi informacje ze jest to fabrycznie nowy dpf. - pompa wysokiego cisnienia z tej samej testowki, Bosch service Wroclaw po 2 dniach dal odp ze to nowka. - egr sprawdzilem tylko wizualnie z mechanikiem z aso motorpol wroclaw, Powiedzial ze nowka. - turbo tez z tego auta, Firma regenerujaca rowniez stwierdzila ze nowka. Sprawdzali 1 dzien, Do dzis po 20 tys, Wszystko smiga jak nalezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #394 Napisano 16 Lutego 2017 To masz dobre dojście. U mnie definitywnie lecieli w ciula. Praktycznie każda cześć była szrotem, niby była sprawna ale co to za sprawność po 300k [emoji6] PS sporo juz wymieniłeś [emoji6] podziel sie z kolegami takim dobrym dojściem do części [emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #395 Napisano 16 Lutego 2017 Już nie raz pisałem, bardzo wszyscy go chwalą allegrowicz: kurzu_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #396 Napisano 16 Lutego 2017 Wracając do mojego tematu - przy dodatnich temperaturach nic się nie dzieje, temp trzyma na 90*. Testowane 5 min na postoju i ani drgnęło. Czyli dzieje się tak tylko jak są minusowe temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #397 Napisano 16 Lutego 2017 To ja obstawiam glowny termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #398 Napisano 16 Lutego 2017 Ja mam to samo, po kilkuset km przejechanych z vcds'em dalem sobie spokój. U mnie po przejechaniu 30km po zatrzymaniu się na 10 minut wskazówka opada. Przy mrozie tak około -10. Wymieniłem główny i ten DSG też. Nie wymieniałem tylko czujników. Jednak jeśli wyłącze ogrzewanie, może stać pół dnia i na vcds'ie jest cały czas 87. Nie pozostało mi nic innego jak trwać w przekonaniu, że tak musi być i że to ogrzewanie odbiera tyle ciepła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guard_1 Zgłoś #399 Napisano 16 Lutego 2017 I umnie taki sam problem... Po nagrzaniu 90 stopni, wystarczy ze sie zatrzymam, nawiew schładza silnik. Od razu wymieniłem termostat i niestety to samo. Tak być nie może, to mój 3 Passat b6 i w kazdym jak złapało 90 to wskazówka nie drgneła. Jutro postaram sie wymienić ktorych z czujnikow to dam znać jaki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #400 Napisano 16 Lutego 2017 Panowie mam podobny problem z autkiem, nie łapie temp 90 stopni. Gdy były mrozy to myślałem że to przez mróz nie łapie temp. wskazywał 80 do 85 stopni. Dziś jadąc autostradą przy temp. +6 stopni na wskaźniku miałem jakieś 87 -88 stopni, co dziwne w korku 2 czy 3 bieg złapał 90, a gdy znowu jechałem szybciej to temp. dalej spadła do 87. Obstawiam że termostat się za szybko otwiera, ale proszę o waszą opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach