sebastian7905 Zgłoś #181 Napisano 20 Października 2015 artmin w mieście nie ma problemu z pływaniem temperatury ,ale w trasie to co innego ,spróbuj rano wyjechać gdzieś poza miasto i wtedy go spróbuj nagrzać :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #182 Napisano 20 Października 2015 Seba dobrze mowi mi grzal na miescie... Wyjechalem tylko gdzies.... I sie zaczelo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #183 Napisano 20 Października 2015 Ja jeszcze nie wymieniałem ,brak czasu ,ale nie mogę się już doczekać i jak zadziała podjechać do warsztatu z podniesionym czołem i :takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #184 Napisano 21 Października 2015 Dokładnie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #185 Napisano 21 Października 2015 co przeglad mialem uwage ze za niska temp zamarzania plynu To chyba dobrze, że za niska temperatura zamarzania Gorzej jakby była za wysoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #186 Napisano 22 Października 2015 termostat DSG już jest ,teraz znaleźć czas ( 137 zł w ASO po zniżkach ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #187 Napisano 22 Października 2015 Cena pikna. Montuj !!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymek3000 Zgłoś #188 Napisano 26 Października 2015 Witam. Potrzebuje numeru fabrycznego Termostatu DSG (regulatora temperatury) Ten który znajduje się w wężu. Mój silnik 2.0 TDI DSG, na 100% jest w moim aucie do wymiany. I proszę o wskazówki gdzie on sie znajduje dokładnie i jak z jego wymianą, skomplikowana czy prosta. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #189 Napisano 26 Października 2015 napisz to pytanie w temacie o nr części ETKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #190 Napisano 26 Października 2015 Termostata DSG 1K0 121 113A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymek3000 Zgłoś #191 Napisano 26 Października 2015 Dzięki. A gdzie on się znajduje? Od dołu go trzeba szukać? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #192 Napisano 26 Października 2015 Dzięki. A gdzie on się znajduje? Od dołu go trzeba szukać? Pozdrawiam Od góry przed samą chłodnicą DSG na skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #193 Napisano 26 Października 2015 Dzięki. A gdzie on się znajduje? Od dołu go trzeba szukać? Pozdrawiam leniwiec..... wklej numer w google i będziesz miał jak na dłoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #194 Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Ok ,to ja po wymianie termostatu DSG ,teraz pojeździmy ,zobaczymy 7.11 jadę w trasę ,i to będzie najlepszy test co do wymiany ,ja zrobiłem to tak ,ponieważ dostęp jest od góry ,to wyjąłem akumulator ,wyjąłem obudowę filtra powietrza i wszystko już miałem jak na dłoni - czas operacyjny 30 min. Edytowane 31 Października 2015 przez sebastian7905 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjanisze Zgłoś #195 Napisano 3 Listopada 2015 Natomiast efekt niedogrzewania silnika nadal występuje. Zauważyłem że jak przejadę się na manualu i sam zmieniam biegi (czesto) to szybciej łapie 90*, natomiast jazda na D lub S powoduje że złapie 70* i ma wielkie problemy dociągnąć do 90*. Ale jak już złapie 90* to trzyma cały czas, nie mam efektu pływania temperatury. artmin.. u mnie było podobnie. Ale już się zepsuło na dobre i nawet po osiągnięciu 90st. temperatura spada. Czujnik temp. DSG już zamówiony, mam nadzieję że jutro wymienię. Jeszcze jedno pytanie. Czy przy okazji problemów z pływającą temperaturą mieliście problemy z ogrzewaniem. U mnie nawet jak się auto nagrzeje ledwo ciepłe powietrze leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #196 Napisano 3 Listopada 2015 (edytowane) Ja pamietam ze mi ladnie grzal, wez tez obadaj glowny termostat oraz dodatkową pompke - silniczek taki co do niego od spodu za oslona jest dostep. On odpowiedzialny chyba za lepsze rozprowadzenie plynu ? Edytowane 3 Listopada 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #197 Napisano 3 Listopada 2015 Mlody_tm jak na razie jest bardzo dobrze ,temperaturę osiąga duuużo szybciej ,jeszcze tylko jazda do pracy ,tym samochodem ,i trasa ,ale ,to na weekend ,a wtedy będzie wszystko wiadomo ja już czuję ,ze będzie OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjanisze Zgłoś #198 Napisano 4 Listopada 2015 Termostat główny jakiś czas temu wymieniony , Najpierw wymienię czujnik dsg, i jak się nie poprawi ogrzewanie będę szukał dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #199 Napisano 4 Listopada 2015 mjanisze kolega Mlody_tm ,też szukał i szukał wszyscy mówili ,że ten typ tak ma ,ale on utarł nosa wszystkim co tak mówili (pewnie czytałeś ten wątek) włącznie z ASO i znalazł przyczynę takiego zachowania. W ślad za nim poszli inni koledzy i jak i oni tak i ja po wymianie regulatora temperatury (termostatu DSG) wszystkie problemy ustały ,co prawda ja muszę jeszcze sprawdzić go na trasie dla pewności ,ale już zaobserwowałem znaczną poprawę więc jestem spokojny ,a też podczas rannej jazdy do pracy i włączeniu nawiewów był duży problem z dogrzaniem ,bo ja najpierw muszę dojechać do miasta około 10 km ,potem kolejne 10 km przez miasto i nie dogrzałem go nawet do 80 stopni ,z powrotem było zupełnie inaczej najpierw przez miasto ,co skutkowało dużo szybszym nagrzaniem ,wiadomo nie ma takiego chłodzenia powietrzem bo jedziemy wolniej i inaczej auto pracowało na obrotach ,a teraz po wymianie mogę włączyć nawiewy i bez różnicy czy do pracy czy z pracy auto nagrzewa się elegancko. Jeszcze tylko pojechać do warsztatu ,który się ze mnie śmieje ,że porad szukam na forach i ich wyśmiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #200 Napisano 4 Listopada 2015 termostat dobrej firmy 45zł 2 piwa i mozna samemu zmienic a jak nie bedzie termostat to czujnik temperatury, jak sie przejedziesz trasa i zatrzymasz auto to dotknij reka do zbiorniczka wyruwnawczego cieczy chlodzacej i jak jest cieply to masz czujnik uwalony a jak jest zimny to termostat, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach