Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Patrzac na ilosc twoich postow na forum i ich wartosc merytoryczna to jestem pewien ze spora czesc userow twa wiedze przykrywa czapka. Wiec argument o znawcach teoretykach nie trafiony.

Nikt nie pisal ze moc 150 jest optymalna tylko ze da sie tym jezdzic w Polskich warunkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maluchem tez da sie jezdzic i co z tego ? Powiedzialem juz wczesniej ze kazdy jezdzi tym na co go stac i na co ma ochote ale opinie swoja chyba mozna wyrazic czy juz nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze mi ktos z posiadaczy 1.8 Tsi POWIEDZIEC JAKIEJ SZEROKOŚCI SA RURY WYDECHOWE TE KOŃCÓWKI.... CZYLI JAKA MAJA ŚREDNICE PO ZEWNETRZNEJ ? i jaka jest szpara miedzy nimi jednej od drógiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A MOZE SPADL Z LAWETY

 

ja tam jak odbierałem swojego to sprawdziłem miernikiem czy nic nie było lakierowane.. z drugiej strony sprzedawca powinien cie poinformować ze auto bylo po malowaniu - przeważnie nie informują bo wg nich naprawiane było ze sztuką itp itd ASO VW wiec jest jak z fabryki - a nie sorry raz się przyznali jak odbierałem auto że rozbili tył wraz z szybą przy ściąganiu z lawety ale zaproponowali wtedy upust albo odstąpienie od umowy..

najlepsze jest to ze jak rozbiją to mowią ze naprawiane w ASO i to jak fabryka ten ich lakier (normy, certyfikaty itp) a jak pozniej im do odsprzedania albo na wymiankę to w drugą strone - że było lakierowane itd i nie obchodzi ich ze to u nich naprawa tylko cena 15% w dół he

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W ogłoszeniach zaczynają się pojawiać podemonstracyjne passaty B8 z przebiegami między 5 a 10 tys km.

Co sądzicie o zakupie takiego egzemplarza w kontekście tego, że używający pewnie nie dbali za szczególnie o delikatne obchodzenie się z silnikiem itd...?

 

na to nawet nie licz, takie auta dostają prywatne osoby oraz floty które testują sobie samochody.

ja moge sie wypowiedziec od strony floty, auto podstawia pod firmę dealer i przez tydzien autem jeździ z 10 osób o różnych upodobaniach stylu jazdy.. pamiętam jak kiedyś podstawili sirocco 2.0 TSI. aż mi szkoda było tego auta.. chociaż Octavia RS też robiła robotę :)

Ogolnie bym nie wiziął, ewentualnie z ekspozycji auto jest warte rozważenia..

Edytowane przez bastek-83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kubelt możesz coś bliżej napisać

 

Masz fajny samochód, o zacnych osiągach - korzystaj i bądź zadowolony, a nie czytaj czarnych scenariuszy i zamartwiaj się :) pamiętaj, szklanka do połowy pełna, a nie pusta, i tak już jest Twoja :)

problemy wieku dziecięcego się pojawiają trochę.

 

Widze ze wiekszosc kolegow tutaj to znawcy teoretycy zmieniajacy olej co 30tys km w swoich firmowkach. Bo jak nazwac ludzi ktorzy sie wymadrzaja i twierdza ze 125-150km w aucie ktore ma ponad 1700kg jest optymalne. Potem w trasie jak taki delikwent wyprzedza to trzeba czekac minute az zrobi manewr.

 

A to o ile skrócony cykl wymiany oleju uprawnia do wypowiedzi? Bo ja myślałem, ze skoro producent zaleca 30 tyś km, to można się do tego stosować, a nie wiedzieć lepiej. To jako, że podajesz się za znawcę praktyka to oznacza, że wymieniasz co 15 tyś?

Spuść trochę z tonu, więcej tolerancji i luzu. Drogi nie są na Twoją własność i niestety będziesz musiał poczekać tą minutę, a nawet i dłużej.

Edytowane przez kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pisal ze moc 150 jest optymalna tylko ze da sie tym jezdzic w Polskich warunkach.

 

No pewnie ze sie da. Zależy co sie chce robić tym autem. Ja np głownie jeżdzę w długie trasy autostradami, przyspieszenie nie jest mi szczególnie potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ciekawie wygląda. L&K 190 4M DSG - dobrze wyposażona, 155 tys i przeglądy za free... Myślę, że ciekawa alternatywa dla Mondeo czy Insigni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie porównałem 220 TSI Highline z L&K z tym samym wyposażeniem (jedynie brak LED-ów w Superbie) i różnica wyszła 23600 na korzyść Skody :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze mi ktos z posiadaczy 1.8 Tsi POWIEDZIEC JAKIEJ SZEROKOŚCI SA RURY WYDECHOWE TE KOŃCÓWKI.... CZYLI JAKA MAJA ŚREDNICE PO ZEWNETRZNEJ ? i jaka jest szpara miedzy nimi jednej od drógiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
drógiej

 

a myślałem że pierwszy raz to przypadek - pomyłka

ale DRUGI raz to już reguła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a myślałem że pierwszy raz to przypadek - pomyłka

ale DRUGI raz to już reguła

 

sorki dysleksja

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

nie idzie sie tego nauczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To FF niech ci bledy sprawdza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie porównałem 220 TSI Highline z L&K z tym samym wyposażeniem (jedynie brak LED-ów w Superbie) i różnica wyszła 23600 na korzyść Skody :(

Ciekawe kiedy opublikują pełne cenniki. Póki co dla mnie 2.0 220hp w ammbition + fresh robi robotę. Ciekawe czy będą takie same zniżki jak w 2014.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, czy macie orientację nt. tego czy w ogóle dostępna jest gdzieś instrukcja obsługi b8 w pdf? Będę wdzięczny za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchajcie, czy macie orientację nt. tego czy w ogóle dostępna jest gdzieś instrukcja obsługi b8 w pdf? Będę wdzięczny za informację.

 

podłączam się do pytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchajcie, czy macie orientację nt. tego czy w ogóle dostępna jest gdzieś instrukcja obsługi b8 w pdf? Będę wdzięczny za informację.

 

Ja pożyczyłem od mojego handlowca od ich demówki.

Zawsze tak robię przed odbiorem. Termin na czerwiec. 513 stron już przeczytane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja pożyczyłem od mojego handlowca od ich demówki.

Zawsze tak robię przed odbiorem. Termin na czerwiec. 513 stron już przeczytane.

 

Zrob 513 zdjęć i wrzuć na forum ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest tam zestawienie przyspieszeń dla poszczególnych silników, ale w zakresach drogowych 60-100 km/h i 80-120 km/h. Bo w sumie przyspieszenie 0-100 km/h lub 0-60 km/h jest mniej istotne, chyba że ktoś się ściga ze świateł. A te wyższe to jest to co jest ważne przy wyprzedzaniu. Gdyby było to może znajdziesz chwilę na skan/zdjęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie by interesowała instrukcja w pdf ale po angielski bo polskiej czasem nie rozumie. Np str 147 na temat mycia reflektorów - jakiś bełkot. Moze mi to ktoś wytłumaczyć? Co 10-te przyciągniecie dźwigni wycieraczek skutkuje myciem reflektorów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności