HaHa2 Zgłoś #961 Napisano 24 Lutego 2015 Na stronie volkswagen.pl (w konfiguratorze) są już dane techniczne silnika 1,8 TSI 180 KM z manualną skrzynią biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #962 Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) Pojawiło się tez kilka dodatkowych opcji w konfiguratorze, mam też wrażenie, że kilka pozycji uległy zmianie: - dodano podgrzewanie kierownicy (+600 pln za tą możliwość) - można już oficjalnie wybrać listwy Brilliant Pine niezależnie od wybranej kolorystyki wnętrza - kontrola głosowa (?) - złącze multimedialne AUX-IN z USB - tego chyba nie było jako oddzielna pozycja poza instalacją telefoniczną car-net - nie ma już pakietu lusterka, teraz zwie się to "elektrycznie składane lusterka". w sumie dobrze, jeśli nic poza tym do pakietu nie wchodziło. - pojawiły się dwa pakiety sportowe (o ile mnie pamięć nie myli był tylko jeden), czyli doszła blokada mechanizmu różnicowego Im bardziej drążę i wgłębiam się w temat, zaczynam mieć większe obawy, czy naprawdę dostanę to, co zamówiłem/zostało mi potwierdzone/obiecane. Edytowane 24 Lutego 2015 przez kubelt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #963 Napisano 24 Lutego 2015 Kontrola głosowa to coś takiego jak Siri w iPhonie. Można głosem ustawiać nawigacje. Myślałem ze to jest standard w wersji Pro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #964 Napisano 24 Lutego 2015 Pojawiło się tez kilka dodatkowych opcji w konfiguratorze, mam też wrażenie, że kilka pozycji uległy zmianie:- dodano podgrzewanie kierownicy (+600 pln za tą możliwość) - można już oficjalnie wybrać listwy Brilliant Pine niezależnie od wybranej kolorystyki wnętrza - kontrola głosowa (?) - złącze multimedialne AUX-IN z USB - tego chyba nie było jako oddzielna pozycja poza instalacją telefoniczną car-net - nie ma już pakietu lusterka, teraz zwie się to "elektrycznie składane lusterka". w sumie dobrze, jeśli nic poza tym do pakietu nie wchodziło. - pojawiły się dwa pakiety sportowe (o ile mnie pamięć nie myli był tylko jeden), czyli doszła blokada mechanizmu różnicowego Im bardziej drążę i wgłębiam się w temat, zaczynam mieć większe obawy, czy naprawdę dostanę to, co zamówiłem/zostało mi potwierdzone/obiecane. Doszły jeszcze wentylowane siedzenia przednie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #965 Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) Kontrola głosowa to coś takiego jak Siri w iPhonie. Można głosem ustawiać nawigacje. Myślałem ze to jest standard w wersji Pro. Z czymś to jest standart na pewno. Bo jak wklepałem swoją konfigurację (Discovery Pro i telefon Premium) to opcja sterowania głosowego zaznaczyła się jako N/D. Z kolei Pakietu sportowego z XDS nie można wziąć z DCC. W mojej konfiguracji (w sumie z najbardziej rozbudowanymi multimediami bo jest nawet Dynaaudio) można wg konfiguratora dołożyć złącze multimedialne AUX z USB za 290 zł. Wg mojej oferty w opcji Discover Pro było gniazdo USB oraz AUX IN. WTF? ----------------------------- I znów totalnie niezrozumiała zasada polskiego konfiguratora. W Niemczech jak masz DCC to bez problemu dodasz za 210 EUR XDS. U nas oczywiście nie. Edytowane 24 Lutego 2015 przez Tomek77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #966 Napisano 24 Lutego 2015 Jaką wersję instalacji telefonicznej trzeba mieć zeby działała z przednią szybą podgrzewaną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #967 Napisano 24 Lutego 2015 konfiguratora dołożyć złącze multimedialne AUX z USB za 290 zł. Wg mojej oferty w opcji Discover Pro było gniazdo USB oraz AUX IN. WTF? Ten fakt też mnie bardzo zastanowił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #968 Napisano 24 Lutego 2015 Jaką wersję instalacji telefonicznej trzeba mieć zeby działała z przednią szybą podgrzewaną? Premium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #969 Napisano 25 Lutego 2015 Z czymś to jest standart na pewno. Bo jak wklepałem swoją konfigurację (Discovery Pro i telefon Premium) to opcja sterowania głosowego zaznaczyła się jako N/D. Z kolei Pakietu sportowego z XDS nie można wziąć z DCC. W mojej konfiguracji (w sumie z najbardziej rozbudowanymi multimediami bo jest nawet Dynaaudio) można wg konfiguratora dołożyć złącze multimedialne AUX z USB za 290 zł. Wg mojej oferty w opcji Discover Pro było gniazdo USB oraz AUX IN. WTF? ----------------------------- I znów totalnie niezrozumiała zasada polskiego konfiguratora. W Niemczech jak masz DCC to bez problemu dodasz za 210 EUR XDS. U nas oczywiście nie. To usb za 290 zl jest do obslugi appla, nie wiem czy czyms sie rozni czy po prostu kabel tylko daja, usb i aux jest tak jak bylo z discovery pro. Obsluga glosowa tez jest z ta nawigacja w standardzie a zestaw premium nic tu nie zmienia, w konfiguratorze jest blad, ale mimo opisu n/d i tak sie zaznacza automatycznie przy wyborze navi pro i zestawu premium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #970 Napisano 25 Lutego 2015 Ktoś z was wie dlaczego teraz 2.0 tsi zyskało aż 1 sekundę przy sprincie od 0 do 100 w stosunku do b7? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubuss11 Zgłoś #971 Napisano 25 Lutego 2015 ... ile mniej więcej czasu czekaliście na podanie terminu produkcji od momentu zamówienia auta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #972 Napisano 25 Lutego 2015 ... ile mniej więcej czasu czekaliście na podanie terminu produkcji od momentu zamówienia auta?? Ja czekałem około 5-6 tygodni... Dodam, że czekałem tyle na podanie "Planowanego" terminu produkcji. Ostatecznego terminu produkcji nadal nie znam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #973 Napisano 25 Lutego 2015 Ktoś z was wie dlaczego teraz 2.0 tsi zyskało aż 1 sekundę przy sprincie od 0 do 100 w stosunku do b7? 70nm momentu obrotowego więcej dostępnego przy trochę niższych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #974 Napisano 25 Lutego 2015 Mniejsza waga o 40 kg, większa moc o 10 KM, moment o 70 Nm. Mnie natomiast ciekawi spalanie w mieście bo dla B7 podgaja 10,8l/100 km a dla B8 7,8l/100 km. 3 litry różnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #975 Napisano 25 Lutego 2015 Mniejsza waga o 40 kg, większa moc o 10 KM, moment o 70 Nm. Mnie natomiast ciekawi spalanie w mieście bo dla B7 podgaja 10,8l/100 km a dla B8 7,8l/100 km. 3 litry różnicy... Papierowy wynik, robi go start-stop...w praktyce jeżeli bedzie to litr to dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #976 Napisano 25 Lutego 2015 Ale b7 też ma start stop. Ciekawe co tam siedzi w tym 220 hp, bo już 6.7 do setki nastraja mnie bardzo pozytywnie jeśli chodzi o wybór następnego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #977 Napisano 25 Lutego 2015 Ale b7 też ma start stop.Ciekawe co tam siedzi w tym 220 hp, bo już 6.7 do setki nastraja mnie bardzo pozytywnie jeśli chodzi o wybór następnego auta Nie 2.0 Tsi b7 nie ma start-stopu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #978 Napisano 25 Lutego 2015 Nie 2.0 Tsi b7 nie ma start-stopu Start-stop raczej nie obniży spalania aż o 3 litry :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #979 Napisano 26 Lutego 2015 Na Otomoto pierwsze rozbitki B8: http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b8-najnowszy-model-2015-tdi-bluemotion-C36124870.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #980 Napisano 26 Lutego 2015 panowie doradzcie jakie felgi z tych trzech modeli bardziej pasuja do passata b8 Tungsten w rozmiarze 17 " : http://www.carid.com/momo-wheels/quantum-anthracite-466734.html czy http://www.carid.com/momo-wheels/revenge-anthracite-466740.html lub jeszcze http://www.tirerack.com/wheels/WheelCloseUpServlet?target=wheelCloseUp&wheelMake=Anzio&wheelModel=Turn&wheelFinish=Black+Painted bede bardzo wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach