Tomek77 Zgłoś #3901 Napisano 5 Sierpnia 2015 ładne. Jak się nazywa ten model i ile kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #3902 Napisano 5 Sierpnia 2015 MAK Milano. W sklepie internetowym Schmer.pl, gdzie je znalazłem, występuje w dwóch wariantach: srebna za 588 zł/szt czarna ze szlifem za 625 zł/szt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3903 Napisano 5 Sierpnia 2015 Cena nie jest zla, teraz maja dodatkowe rabaty. Ja kupowalem na alusy.pl tam byla najkorzystniejsza cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz 320 ce Zgłoś #3904 Napisano 5 Sierpnia 2015 ale nie sciemniaj tym "w sumie ze 114 robi się 132 tys" bo napchales bambetli za 18k i pytasz o DSG czyli bez DSG robi sie 123 w HL, tak? chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #3905 Napisano 5 Sierpnia 2015 Chyba nie, bo jeżdżę teraz przedkontraktowym Comfortline i mam DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3906 Napisano 5 Sierpnia 2015 chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline... nieprawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #3907 Napisano 5 Sierpnia 2015 Panowie ,czy ktoś z was ma porównanie adaptacyjnego zawieszenia z normalnym ,chodzi mi głównie o to ,czy normal w adaptacyjnym jest faktycznie odpowiednikiem zwykłego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #3908 Napisano 5 Sierpnia 2015 ale nie sciemniaj tym "w sumie ze 114 robi się 132 tys" bo napchales bambetli za 18k i pytasz o DSG czyli bez DSG robi sie 123 w HL, tak? chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline... nieeee... nie sciemniaj;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3909 Napisano 5 Sierpnia 2015 Panowie ,czy ktoś z was ma porównanie adaptacyjnego zawieszenia z normalnym ,chodzi mi głównie o to ,czy normal w adaptacyjnym jest faktycznie odpowiednikiem zwykłego zawieszenia. Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #3910 Napisano 5 Sierpnia 2015 Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC. Czyli można przyjąć ze normal w DCC to nie jest ta sama harakterystyka, co zwykle zawieszenie, oj ci handlowcy .Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #3911 Napisano 5 Sierpnia 2015 Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC. Ale w którą stronę? Jest bardziej miękkie, twarde? Lepiej/gorzej wybiera nierówności. Bo to w sumie na naszych drogach najważniejsze. Jeździłem tylko Superbem z DCC passata nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3912 Napisano 5 Sierpnia 2015 Ale w którą stronę? Jest bardziej miękkie, twarde? Lepiej/gorzej wybiera nierówności. Bo to w sumie na naszych drogach najważniejsze. Jeździłem tylko Superbem z DCC passata nie było. Wg. moich doświadczeń lepiej wybiera nierówności. Zresztą ciężko porównać tylko jeden tryb DCC do standardowego zawieszenia. W DCC ciągle można żąglowac trybami. Jedziesz autostrada to wrzucasz Komfort, zaczynają się serpentyny to Sport i na prawdę czuć różnice pomiędzy tymi trybami. Przyznam szczerze że w B7 nie widziałem różnicy pomiędzy zwykłym zawieszeniem a DCC, w B8 jest zdecydowanie inaczej. Wiozłem naszego kolegę z forum któremu bardzo zależało na sprawdzeniu zawieszenia. Z tego co mówił to z jego odczuć w trybie Komfort na moich 19" było zdecydowanie bardziej komfortowo niż na testówce bez DCC na 18", a przejechaliśmy paru trudnych śpiących policjantów Wiadomo że wszytko to sybiektywizm, ale od czegoś się wychodzi. A pochwały DCC w B8 sypią się na tym forum już od dawna [emoji4] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salix Zgłoś #3913 Napisano 6 Sierpnia 2015 Wg. moich doświadczeń lepiej wybiera nierówności. Zresztą ciężko porównać tylko jeden tryb DCC do standardowego zawieszenia. W DCC ciągle można żąglowac trybami. Jedziesz autostrada to wrzucasz Komfort, zaczynają się serpentyny to Sport i na prawdę czuć różnice pomiędzy tymi trybami. Przyznam szczerze że w B7 nie widziałem różnicy pomiędzy zwykłym zawieszeniem a DCC, w B8 jest zdecydowanie inaczej. Wiozłem naszego kolegę z forum któremu bardzo zależało na sprawdzeniu zawieszenia. Z tego co mówił to z jego odczuć w trybie Komfort na moich 19" było zdecydowanie bardziej komfortowo niż na testówce bez DCC na 18", a przejechaliśmy paru trudnych śpiących policjantów Wiadomo że wszytko to sybiektywizm, ale od czegoś się wychodzi. A pochwały DCC w B8 sypią się na tym forum już od dawna [emoji4] Ja bardzo długo zastanawiałem się czy wybrać DCC czy Area View. Po jeździe próbnej uznałem, że 1) DCC przyda się codziennie a Area-View niekoniecznie i 2) DCC z 18" kołami na Wrocławskich drogach zrobiło na mnie wrażenie. Nie miałem niestety okazji jeździć Passatem z normalnym zawieszeniem. Tylko raz miałem okazję jeździć innym autem z adaptacyjnym zawieszeniem, było to Audi A8 i również bardzo pozytywnie odebrałem wrażenia z jazdy. Po poście Szyltona ponownie utwierdziłem się, że dobrze zrobiłem... teraz tylko czekać i czkeać i czekać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3914 Napisano 6 Sierpnia 2015 Na pewno sie nie zawiedziesz. AreaView tez jest fajne, ale jeśli trzeba wybierać między tymi dwoma to zdecydowanie DCC. Żeby nie było, bo AV również uważam za świetną opcję, jak się człowiek przyzwyczai to później ciężko pakować bez tego, a można dzięki temu rowniuteńko stawać w boxach parkingowych, bezpieczniej wycofywać (ale to załatwi chyba tylko sama kamera wsteczna), albo wyjeżdżać zza przeszkód na ulicę. Co uważam za wątpliwej przydatności opcję to Park Assist, mozna go używać w naprawdę bardzo typowych sytuacjach i na spokojnych parkingach. Mnie nie przekonuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3915 Napisano 6 Sierpnia 2015 Pytanie do użytkowników: System rozpoznawania znaków drogowych. Czy na ekranie MFA pojawia się wam tylko jeden znak -ostrzeżenie przed przekroczeniem prędkości? U mnie pojawia sie taki znak ale widzę ze pod nim coś jeszcze jest, tak jakby jeszcze jakiś znak ostrzegawczy zakrywał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #3916 Napisano 6 Sierpnia 2015 Pytanie do użytkowników:System rozpoznawania znaków drogowych. Czy na ekranie MFA pojawia się wam tylko jeden znak -ostrzeżenie przed przekroczeniem prędkości? U mnie pojawia sie taki znak ale widzę ze pod nim coś jeszcze jest, tak jakby jeszcze jakiś znak ostrzegawczy zakrywał... Pare postów wyżej info o tym, że jest błąd i znaki się nakrywają. Aktualizacja to naprawia, ale psuje liczniki "od uruchomienia", "od tankowania" itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #3917 Napisano 6 Sierpnia 2015 Cytat Zamieszczone przez matteo84 Zobacz postaSzylton, czy używasz mirrorlink'a? Bardzo rzadko, ale od czasu do czasu się bawię. Generalnie jego funkcjonalność tylko na postoju jest dla mnie mocno nietrafiona Szylton - czy mógłbyś spróbować sposobu opisanego na tym forum na "odblokowanie" mirrorlinka? Ludzie potwierdzają, że to ponoć działa: http://avic411.com/index.php?/topic/81179-full-screen-mirroring-working-in-mirrorlink-s6/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Massat Zgłoś #3918 Napisano 6 Sierpnia 2015 Ja mówię - Relacjonuje Wam moje wyniki. Odcinek kilkudziesięciu kilometrów, 6bieg, 90km/h, płynna jazda, spalanie coś koło 5.7 - 5.8. Nie zawsze są idealne warunki. 1000 km na baku be zapalania rezerwy myślę, że bez większego problemu. Poza tym nie jestem miłośnikiem jazdy o kropelce .. na razie testuje w różnych warunkach jak sie samochód zachowuje i muszę przyznać, że bardzo przyzwoicie. Moje zdjęcia ze spalania, jazda normalna, zgodnie z przepisami +/- 20%.[ATTACH=CONFIG]134953[/ATTACH] Jak dociskałem ostro to średnia doszła do 11l.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #3919 Napisano 6 Sierpnia 2015 Pare postów wyżej info o tym, że jest błąd i znaki się nakrywają. To nie błąd - po prostu system nie jest przystosowany do takiej ilości znaków jak u nas i głupieje Kiedyś mówili, że na każdy kilometr warszawskiej ulicy przypada ponad 60 znaków drogowych. Jadąc 60 km/h wychodzi sekunda na każdy znak do wyświetlenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #3920 Napisano 6 Sierpnia 2015 Moje zdjęcia ze spalania, jazda normalna, zgodnie z przepisami +/- 20%.[ATTACH=CONFIG]134953[/ATTACH] Jak dociskałem ostro to średnia doszła do 11l.... Spalanie rewelacyjne biorąc pod uwage moc i 4x4 Ile km na baku robisz ? 66 litrów bak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach