wojcian Zgłoś #2101 Napisano 25 Kwietnia 2015 W filmiku z posta 2087 w 16,55 minuta jest dynaaudio bez tej maty,może faktycznie tylko kombi to mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #2102 Napisano 25 Kwietnia 2015 http://service.dynaudio.com/auto/start_press_automotive.php#b8 Jak widać golf 7 i scirroco z dynaudio też mają matę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #2103 Napisano 25 Kwietnia 2015 Przy okazji dopiero ten filmik pokazuje dobrze Brilliant Pine Dzięki Tomek za filmik z brillbrillant pine .... żona mnie zabiła .....jej się podoba tiguan i czemu kupiliśmy passata B8 ... OMG i czy można zmienić ...oddam żonę chce ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #2104 Napisano 25 Kwietnia 2015 Dzięki Tomek za filmik z brillbrillant pine .... żona mnie zabiła .....jej się podoba tiguan i czemu kupiliśmy passata B8 ... OMG i czy można zmienić ...oddam żonę chce ktoś Filmik wrzucił jakiś inny kolega, ja tylko zauważylem ze dobrze tam widać to wykończenie. Ja zamowilem takie samo z alcantarą. Fajna ta żona? Możemy pomyśleć o jakiejś wymianie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #2105 Napisano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R To sobie pomyśl, że w manualu jest od R po N do 6 biegów jeszcze, to dopiero kupa zachodu! Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Proponuję starą hondę civic, zero mocy na dole, dopiero resztki czegokolwiek są na górze. Bardzo gówniana charakterystyka silnika dla 99% ludzi. Szczególnie jeśli mową o samochodach, które nigdy toru nie zobaczą i nie mam na myśli starego dziurawego lotniska. nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują Szukaj b5 zatem i rób tuning. Był już taki gość z rosji, co ze starego mercedesa wizualnie RR zrobił. To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ? Dokładnie, nie po to dokładasz np. do kierownicy z łopatkami, aby ręcznie przełączać Np hak w nowym passatcieprawie 4 kpln ale jak byś chciał sam dodać kawałek stali i gniazdo to będzie problem bo pod ledy z tyłu podpiąć się nie można . Zasadniczo wolny rynek jest w naszej europie, zawsze można poszukać auta, w którym wpięcie haka nie jest tak drogie i problematyczne. A problem z analizą poboru prądu świateł to żadna nowość i imho przydatna rzecz, bo nikt Ci nie musi migać, że nie masz światła tylko komputer pokazuje. Wiążą się z tym komplikacje, ale niestety, quid pro quo. pompa oleju, turbo, dpf. Ale to rzeczy eksploatacyjne. Wiesz, b6 młode nie jest i to chyba nic dziwnego. Tym bardziej tdi. Aczkolwiek fakt faktem, tak na francuzach psów bym nie wieszał, za to z drugiej strony znajomy miał lagunę 2 i c5 i już nie kupię niczego z tych firm. Rozumiem można wejść raz na minę, ale dwa razy z rzędu to nieporozumienie. I do tego utrata wartości też mówi sama za siebie. no cóż niektórzy nie lubią mieć tej całej jak dla mnie niepotrzebnej elektroniki Ale nikt Ci nie broni, zawsze pozostaje 3 litrowy diesel bez turbo i bez niczego sprzed 4 i więcej dekad. Ciekawe jak wtedy ucieszysz się na np. osiągi rzędu 30 sekund do setki i v maxie mniejszym niż w deawoo tico. ale ja wole manuala czuje maszyne lepiej wtedy i juz a z automatem to tak jabys do wyrka z laska szedl i wspomagal sie wibratorem Nie wiem jak to jest, ale z drugiej strony to nie wiem czy jest się czym chwalić hehe no i diesel nigdy mnie nie przekona benzyna to benzyna i ten zapach przy tankowaniu I do tego ten zapach benzyny w roku foliowym, rodem z tych filmów o dzieciach z dworców rosyjskich. Głupszego argumentu nt. wyższości diesla nad benzyną nie słyszałem, bez urazy. Dzięki Tomek za filmik z brillbrillant pine .... żona mnie zabiła .....jej się podoba tiguan i czemu kupiliśmy passata B8 ... OMG i czy można zmienić ...oddam żonę chce ktoś Mogę wziąć córkę jak coś Fajna ta żona? Możemy pomyśleć o jakiejś wymianie :-) Jak woli tiguana od passata to chyba nie Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez niewienikt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #2106 Napisano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzięki Tomek za filmik z brillbrillant pine .... żona mnie zabiła .....jej się podoba tiguan i czemu kupiliśmy passata B8 ... OMG i czy można zmienić ...oddam żonę chce ktoś Mojej też się podobał Tiguan. Ale przekonała sie do golfa sportsvana. Za gołego Tiguana masz golfa "full wypas". Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez cayugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #2107 Napisano 26 Kwietnia 2015 Oglądamy, w roli głównej Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BiTurbo 240 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2108 Napisano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ciekawe dlaczego wycofali z oferty w PL ten pakiet za 2050 zł: Pakiet Oświetlenie Ambient Plus - lampki oświetlające przestrzeń wokół nóg podczas wsiadania/wysiadania z samochodu - dodatkowe oświetlenie w drzwiach, konsoli dachowej i na desce rozdzielczej - oświetlenie wnętrza z funkcją ściemniania - możliwość wyboru 3 kolorów oświetlenia - oświetlenie LED do czytania z tyłu z chromowanym obramowaniem - podświetlenie w listwach wykończeniowych w drzwiach - światła ostrzegawcze w drzwiach w technologii LED A jeszcze w cenniku z listopada 2014 był http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/nowy_passat_limousine.pdf Odnośnie tego co niżej napisał Kubelt w kwestii Ambient Plus - w takim razie chyba wiadomo co będzie oferowane po liftingu Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez MM_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2109 Napisano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ciekawe dlaczego wycofali z oferty w PL ten pakiet za 2050 zł: nie w PL, tylko ogólnie nie jest w ofercie, nawet w Niemczech. Widocznie za bardzo się pospieszyli. a ja znowu pijany jestem i powiem tak automat fajnie jak sie nim kolegom pochwalic ooo w automacie ooo w dieselku masz kuriozalną hierarchię wartości. W życiu nie słyszałem, by ktoś zamawiał automat mając na celu popis przed znajomymi. Gdyby ktoś chciał zobaczyć jak wypadł test pomiędzy Audi A6 a Passatem B8 to zapraszam do lektury:http://www.autozeitung.de/auto-vergl...riant?page=0,0 Jak myślicie kto zwyciężył? Wcześniej przewijało się porównanie z BMW 5. Jeździłem obydwoma i o ile nie za bardzo mogę się zgodzić z przewagą B8 nad serią 5, o tyle w tym przypadku w zupełności się zgadzam. Poza lepszym wyciszeniem i odmienną charakterystyką zawieszenia A6 w zasadzie nie ma nic do zaoferowania, co mogłoby być przewagą nad B8. Nowe A6 na pewno pójdzie krok dalej, ale na tą chwilę wydanie takiej sumy, jaką życzy sobie Audi, jest dla mnie nie do usprawiedliwienia. Pomijam kwestię prezentacji, gdyż niektórym znaczek VW na masce nie będzie odpowiadał. Fajnie, że nie musisz tak często zmieniać biegów - szczególnie w mieście i w górach ale jak ktoś umie jeździć przez automat traci IHMO całą frajdę z jazdy. Na Drive nigdy nie wiem kiedy skrzynia zdecyduje się przełączyć a robi to czasami irytująco nieudolnie. Utrzymywać skrzynię na S to bez sensu. Przełączać ? To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ? W manualu wiem, że to ja decyduję kiedy, na jakim biegu, z jakim obciążeniem, z jakim momentem obrotowym jadę. Nie musisz utrzymywać skrzyni w S, możesz przełączyć na manualny tryb. DSG zrobi dokładnie to, co sobie manetkami zażyczysz, tylko szybciej, niż w przypadku manualnej skrzyni. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez kubelt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #2110 Napisano 26 Kwietnia 2015 Za gołego Tiguana masz golfa "full wypas". Z trzeciej strony za dobrze zrobionego golfa masz passata masz kuriozalną hierarchię wartości. W życiu nie słyszałem, by ktoś zamawiał automat mając na celu popis przed znajomymi. Ten facet mnie zawsze rozwala, to ten sam co płakał, że 10 tysięcy mu salon trzyma od miesiąca, a on by to pomnożył razy dwa w ten czas, a auto to część jego wizerunku i potrzebuje czegoś reprezentacyjnego czyli volkswagena Wcześniej przewijało się porównanie z BMW 5. Jeździłem obydwoma i o ile nie za bardzo mogę się zgodzić z przewagą B8 nad serią 5, Mógłbyś rozwinąć myśl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2111 Napisano 26 Kwietnia 2015 Mógłbyś rozwinąć myśl? Jeździłem E60, później F10. Pomijając fakt, że oba modele stanęły na autostradzie z poważnymi awariami silnika, to F10 ma naprawdę świetną jakość wykończenia - moim zdaniem oczywiście. Fotele są wygodniejsze, komfort wyższy, materiały lepszej jakości. Świetne zawieszenie i prowadzenie. Oferta A6 jest daleko w tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #2112 Napisano 26 Kwietnia 2015 Z trzeciej strony za dobrze zrobionego golfa masz passata Mógłbyś rozwinąć myśl? Też bym poszedł w tym kierunku ale passat dla żony za duży. >Cytat Zamieszczone przez MM_VW Zobacz posta >Ciekawe dlaczego wycofali z oferty w PL ten pakiet za 2050 zł: Problemy z chińskim dostawcą podzespołów > Nie musisz utrzymywać skrzyni w S, możesz przełączyć na manualny tryb. > DSG zrobi dokładnie to, co sobie manetkami zażyczysz, tylko szybciej, niż w przypadku manualnej skrzyni. Passat nie wyścigówka. Wolę wydać te 9kpln zamiast "manualnego" DSG na "bajery" typu easy open, area view itp. i unikam sytuacji, że żona nie pojedzie bo automat. Ale każdemu według potrzeb ... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #2113 Napisano 26 Kwietnia 2015 Jeździłem E60, później F10. Pomijając fakt, że oba modele stanęły na autostradzie z poważnymi awariami silnika, to F10 ma naprawdę świetną jakość wykończenia - moim zdaniem oczywiście. Fotele są wygodniejsze, komfort wyższy, materiały lepszej jakości. Świetne zawieszenie i prowadzenie.Oferta A6 jest daleko w tyle. Ciekawi mnie jak się ima dość bogaty passat właśnie do f10. Myślę nad bmw 5 jako następnym aucie, mogę mieć naprawdę dobry rabat, ale z drugiej strony to i tak będzie o wiele więcej niż passat, za to z drugiej strony jestem ciekawy, czy rzeczywiście dopłata tych prawie 100 tysięcy złotych przekłada się na realnie i proporcjonalnie wyższy komfort podróżowania i lepsze wykonanie. Dziwi mnie to, że w środku jest jednak mniej miejsca mimo wyższej klasy auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2114 Napisano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Passat nie wyścigówka. Wolę wydać te 9kpln zamiast "manualnego" DSG na "bajery" A od kiedy automat tylko do wyścigówek? Przecież to czysta wygoda A jazda stop&go w korkach na autopilocie to już wyższy poziom lenistwa Ale argument z żoną ma swoją wartość Choć kobiety zazwyczaj optują za automatem. za to z drugiej strony jestem ciekawy, czy rzeczywiście dopłata tych prawie 100 tysięcy złotych przekłada się na realnie i proporcjonalnie wyższy komfort podróżowania i lepsze wykonanie. Tak, jak w A6 się nie przekłada, tak w serii 5 zdecydowanie. Czy warte 100 tyś zl? To pozostaje już do indywidualnej oceny. A co do miejsca, niestety wyciszenie wymaga i zabiera miejsce. W S klasie np miejsca z tyłu jest porównywalnie, jak mnie mniej, niż w superbie. Nie ma jednak porównania w komforcie i wyciszeniu. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez kubelt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #2115 Napisano 26 Kwietnia 2015 Tak, jak w A6 się nie przekłada, tak w serii 5 zdecydowanie. Czy warte 100 tyś zl? To pozostaje już do indywidualnej oceny. A co do miejsca, niestety wyciszenie wymaga i zabiera miejsce. W S klasie np miejsca z tyłu jest porównywalnie, jak mnie mniej, niż w superbie. Nie ma jednak porównania w komforcie i wyciszeniu. Dzięki, tak czy siak będę musiał się udać do bmw. Po wizycie w audi byłem mocno zdziwiony, że ktoś to kupuje za takie pieniądze. Choć jeździłem różnymi autami to jakoś tak się nie przyglądałem, zawsze to coś innego jak się idzie do salonu i wtedy dopiero szuka wad i patrzy na ceny A od kiedy automat tylko do wyścigówek? Przecież to czysta wygoda Imho w przypadku passata to jedno z pierwszych rzeczy, którą bym dokupił Nie dość, że wygodniej to i bezpieczniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotisko Zgłoś #2116 Napisano 26 Kwietnia 2015 Nie wszystkie, moja zona tez nie chce automatu i zmienila zamówienie z DSG na manuala 1.8 TSI HL. Szczególnie po lekturze niemieckiego forum i opisanych tam problemów z 7 biegowymi skrzyniami i kosztów napraw mechatroniki w tych skrzyniach. Ja również mimo iż sluzbowo jezdze 3 autem z DSG i doceniam komfort szczególnie w miescie przy jeździe stop&go jakie daje DSG to lubie frajde jaka daje jazda z manualem kiedy to ja decyduje o momencie zmiany biegu, a nie komputer. A od kiedy automat tylko do wyścigówek? Przecież to czysta wygoda A jazda stop&go w korkach na autopilocie to już wyższy poziom lenistwa Ale argument z żoną ma swoją wartość Choć kobiety zazwyczaj optują za automatem. Tak, jak w A6 się nie przekłada, tak w serii 5 zdecydowanie. Czy warte 100 tyś zl? To pozostaje już do indywidualnej oceny. A co do miejsca, niestety wyciszenie wymaga i zabiera miejsce. W S klasie np miejsca z tyłu jest porównywalnie, jak mnie mniej, niż w superbie. Nie ma jednak porównania w komforcie i wyciszeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #2117 Napisano 26 Kwietnia 2015 Koledzy a jak to w końcu wygląda z oświetleniem Ambient? Wg tego co pokazał Zachar to na tylnych drzwiach również jest podświetlony uchwyt, a nie tylko klamka i listwa. Jeden z kolegów napisał już tutaj, że podświetlenie posiada tylko na klamce i listwie. Jak to wygląda naprawdę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2118 Napisano 26 Kwietnia 2015 To sobie pomyśl, że w manualu jest od R po N do 6 biegów jeszcze, to dopiero kupa zachodu! Widzisz tak się składa, że ma 5 biegowy manual specjalnie dla mnie Szukaj b5 zatem i rób tuning. Był już taki gość z rosji, co ze starego mercedesa wizualnie RR zrobił. Już mam od dawna Ale nikt Ci nie broni, zawsze pozostaje 3 litrowy diesel bez turbo i bez niczego sprzed 4 i więcej dekad. Ciekawe jak wtedy ucieszysz się na np. osiągi rzędu 30 sekund do setki i v maxie mniejszym niż w deawoo tico. Wiadomo lepsze 1.4 z turbo Ten dźwięk bezcenny dla ucha ... Proponuję starą hondę civic, zero mocy na dole, dopiero resztki czegokolwiek są na górze. Bardzo gówniana charakterystyka silnika dla 99% ludzi. Szczególnie jeśli mową o samochodach, które nigdy toru nie zobaczą i nie mam na myśli starego dziurawego lotniska. Wolałbym jak już stare 2.0 R6 od bmw ... Przynajmniej jakoś to chodzi, a nie jak odkurzacz 1.4 pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek N. Zgłoś #2119 Napisano 26 Kwietnia 2015 Panowie!!! To chyba nie ma nic wspólnego z kupowaniem B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2120 Napisano 26 Kwietnia 2015 Panowie!!! To chyba nie ma nic wspólnego z kupowaniem B8. Dokładnie, a do tego przypomina to dyskusję czy fajniejsze są brunetki czy blondynki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach