panny z wilka Zgłoś #8601 Napisano 27 Października 2016 zostawcie juz Tomka, bo robicie dokladnie to samo co on. przekonujecie sie nawzajem co jest lepsze ( lepsze w czym?) liczac ze druga strona przyzna wam racje. Tomek napisal swoje zdanie, kazdy sobie wyciagnie wnioski. Abstrac***ac od beznadziejnego porownania passata do xc60, no naprawde nie wiem co te dwa samochody maja ze soba wspolnego. ani passat ani xc60 nie sa zlymi samochodami. nawet dacia nie jest zlym samochodem. pytanie do czego ma sluzyc. no chyba ze gadamy o tym przy ktorym wam szybciej staje.. to faktycznie z dacia kiepsko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8602 Napisano 27 Października 2016 Tomku, zapłaciłeś za swoje auto tyle co ja, a jego jedyną przewagą jest 4x4. Poza tym pod każdym względem przegrywa z Passatem. Chyba to jednak nie ja przepłaciłem. Hahahaha , teraz to pojechałeś.To Ty 170dałeś za paseratti i masz do tego ośkę?? Powinieneś order od vaga dostać za ekstremistyczny fanatyzm marki,hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8603 Napisano 27 Października 2016 https://komincents.files.wordpress.com/2009/12/disagreement-hierarchy.jpg Spadłeś Tomku już na sam dół tej piramidy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8604 Napisano 27 Października 2016 (edytowane) Jeśli gadamy o konkurencji to fajną pozycją robi się Kia Optima, 150kPLN za kombi 245KM, wyposażenie praktycznie pełne, tylko trzy dopłaty, 6kPLN za pakiet wspomagaczy, 4kPLN dach i 2,3kPLN kolor. Wg wysokiego pracownika z centrali, informacja dla kolegi: brać śmiało. Co ciekawe silnik z dobrym potencjałem, program daje >300KM a skrzynia łyka bez problemu >420. Jednak dobry klasyczny automat ma zalety. Osiągi serii w zakresach 100-160 na poziomie 220TSI, nawet jak nie odrobinę lepsze. Ale tutaj trzeba by było oba obok siebie postawić. Edytowane 27 Października 2016 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8605 Napisano 27 Października 2016 Nie znosze koreanskiej motoryzacji , nawet jakby miała 1000KM i kosztowała 50tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8606 Napisano 27 Października 2016 Passat nie jest wart 210 z zadnym wyp,ani bmw3 nie jest warte 300 z zadnym wyp, ani xc 60 nie jest warte 270 z zadnym wyp.Xc60 z tym wyp jest warte maks 170 dlatego zostalo kupione A kto ustanawia te reguły: Passat nie jest wart 210 z zadnym wyp,ani bmw3 nie jest warte 300 z zadnym wyp, ani xc 60 nie jest warte 270 z zadnym wyp. Xc60 z tym wyp jest warte maks 170 dlatego zostalo kupione. Jeżeli coś (XC60) jest wycenione na np. 250.000 zł a jest sprzedawane za 170.000 zł to znaczy że (do wyboru): - 250 jest z sufitu i samochód powinien kosztować dużo mniej , np. 170 - bo samochód słabo się sprzedaje i trzeba ratować fabrykę sprzedając poniżej kosztów produkcji - bo będzie nowy model XC60 i trzeba stare zapasy sprzedać - bo bo dowolnie co. XV60 zostało kupione za 170 bo tyle tomek131 miał przeznaczone na XC60. Na lepszy silnik już nie było ale zostało na Polster. Nikt, z jednym wyjątkiem, na tym forum nie interesuje się XC60 i dlaczego XC60 za 170 tys. jest lepsze od B8 (nawet za 90 tys. zł). - - - - - aktualizacja - - - - - Nie znosze koreanskiej motoryzacji , nawet jakby miała 1000KM i kosztowała 50tys ale masz XC60 z Chin (właściciel) a to też Azja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8607 Napisano 27 Października 2016 Ja generalnie nie porównuje xc60 do passata, bo to wgle jest poza skalą porównania, ale ew do alltracka.Do Tiguana tez nie, bo to też poza skalą, haha. W nic nie trafiłeś, xc to hit sprzedaży , z roku na rok bije rekordy np w 2016 sprzedaź bedzie wyższa od rekordowej z 2015r, zanim nowy model pojawi sie na drogach realnie, to będzie polowa 2018r , do tego xc60 bedzie produkowane jeszcze 2lata rownolegle, taki jest popyt na niego Po prostu w zyciu jest tak, ze czasem sa okazje, trzeba umiec je znalezsc /w tych cenach juz sie nie kupi xc60,te ceny trwaly 2mce/ a nie wywalic 2stowy na paseratti , bo vag dal wyświetlacz z chin za 20ojro i tak se go wycenił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #8608 Napisano 27 Października 2016 Nie znosze koreanskiej motoryzacji , nawet jakby miała 1000KM i kosztowała 50tys ograniczaj sie dalej. koreanczycy odrobili lekcje. i to jest fakt. i nie ma znaczenia kto co lubi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8609 Napisano 28 Października 2016 Jeśli gadamy o konkurencji to fajną pozycją robi się Kia Optima, 150kPLN za kombi 245KM, wyposażenie praktycznie pełne, tylko trzy dopłaty, 6kPLN za pakiet wspomagaczy, 4kPLN dach i 2,3kPLN kolor. Wg wysokiego pracownika z centrali, informacja dla kolegi: brać śmiało. Co ciekawe silnik z dobrym potencjałem, program daje >300KM a skrzynia łyka bez problemu >420. Jednak dobry klasyczny automat ma zalety.Osiągi serii w zakresach 100-160 na poziomie 220TSI, nawet jak nie odrobinę lepsze. Ale tutaj trzeba by było oba obok siebie postawić. Tu sie z toba do konca nie zgodze. Koreanczycy zrobili ogromne postepy ale jakosc wnetrza w optime jest nizsza niz w passacie, silnik jest niezly ale ma slabsze osiagi niz 220tsi, do 100 traci prawie sekunde co jeszcze tak bardzo nie czuc, natomiast w zakresie 100-160 nie ma szans z 220km passatem, brak mu pazura jaki ma 220tsi w trybie sport . Mialem sie akutat okazje tym przejechac i samochod fajny ale jak dla mnie za maks 120-130 tys, za 150-160 zdecydowanie passat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8610 Napisano 28 Października 2016 Tu sie z toba do konca nie zgodze. Koreanczycy zrobili ogromne postepy ale jakosc wnetrza w optime jest nizsza niz w passacie, silnik jest niezly ale ma slabsze osiagi niz 220tsi, do 100 traci prawie sekunde co jeszcze tak bardzo nie czuc, natomiast w zakresie 100-160 nie ma szans z 220km passatem, brak mu pazura jaki ma 220tsi w trybie sport . Mialem sie akutat okazje tym przejechac i samochod fajny ale jak dla mnie za maks 120-130 tys, za 150-160 zdecydowanie passat Wygląda na podobne 9s po zegarach. Nie przesadzaj z cena, 150k to jest 220TSI HL bez żadnych dodatków, optima ma ich sporo i w wersji 245 wszystko w serii za 150k. Nie chce mi się dla głupiego posta teraz siedzieć i rozkminiać różnic w konfiguracji ale kia ma właśnie to czego VW (w dodatku konfigurator VW nie pokazuje cen ostatnio) nie ma a niektórzy udają że jest, mimo wybrania najwyższej wersji to trzeba jeszcze ze 40k zostawić by doposażyć o elektryczne fotele, asystemy itd. Ale nie zdziwiłbym się gdyby po porównaniu pasek wszedłby na poziom 190-200k. Z wnętrzem nie jestem przekonany i mając B8 nie zachwycam się nim. Ale jeśli uważamy że kia powinna kosztować 120 przy B8 za 200 to już zapatrzenie w B8. Ja po kupnie B8 nie wybielam swojego wyboru na siłę a nawet im dłużej go mam tym bardziej mam co do niego wątpliwości. Wskaż kto daje za 120kPLN tylko co optima z tej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8611 Napisano 28 Października 2016 Nie bede tu toczyl dyskusji na temat kia, mialem na mysli ze kia powinna kosztowac ok 120 a passat z 150 z takim wyposazeniem jak pod 200tys. Sam tez nie wybielam B8 i tak jak pisalem troche wczwsniej jest to prawdopodobnie moj ostatni passat a kilka ich mialem, samochod ma kilka niedociagniec ktore mnie draznia ale nadal twierdze ze za te pieniadze nic leoszego nowego sie nie kupi, trzeba bedzie po prostu dolozyc w przyszlosci te 80-100tys i kupic co innego. Co do wnetrza mowie o jakosci materialow, te w kia wyglafaja ok ale w dotyku i twardosci przepadaja przy passacie. Tak jak wczoraj jechalem nowym leksusem nx, wszystko ladnie obite skora,deska rozdzielcza, dzwi itd, ale jak dotkniesz to pod cienka skora jest twardy plastik...wydlada super odczucia dotykowe dramat. Silnik kia proponuje sie przejechac a nie porownywac filmy na youtubie, jedzie, jest ok ale subiektywnie osiagi sa gorsze (mowie o trybie sport) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #8612 Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Jak się czyta ten wątek to przychodzi mi do głowy przysłowie "gdzie kucharek sześć to nie ma co jeść" Dobrze, że swoją decyzję podjąłem bez jego czytania Do tego jeszcze dodam, że też nie dziwi mnie ogólna opinia, że posiadacze passatów to poza czubkiem swojego nosa nic nie widzą. Lektura tego wątku nie pozostawia wątpliwości Dla mnie to auto jak każde inne, ani mnie ziębi, ani mnie grzeje. Jak ktoś chce się dowiedzieć "na co zwrócić uwagę?" to zapraszam na priv. Dodam tylko, że uważam konfigurację za więcej niż 150 tys. nie wartą tego auta, a już za 200 i więcej to dla mnie kosmos. Ale jak to prawa ekonomi mówią, tyle coś jest warte ile ktoś się za to zgodzi zapłacić. Edytowane 28 Października 2016 przez wolli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #8613 Napisano 28 Października 2016 A ja nie mam b8 bo czekam na nowe cc ale nawet dzisiaj byłem w salonie siedziałem w passacie grubo wyposażonym konfig na 220 tys i powiem szczerze ze dla mnie super samochod jakosc, materiały wykonanie najlepsze w klasie skóra nappa wentylowana bardzo przyjemna w dotyku i moim zdaniem nie ma konkurencji, nie porównuje do BMW 5 tylko w klasie, co do BMW 5 jeździłem i nie dziekuje nawet ze to premium bursztynowe zegary przełączniki jak latach 90-tych jakosc bardzo dobra plastików ale srodek mała konserwa z tylu tragedia ale wchodzi nowy model nowe ceny itd i myśle ze nawet nikt nie bedzie śmiał porównać go do passata z nowym modelem wyższe ceny, co do passata niczego mu nie brakuje uważam ze wart ceny ponad 200 tys, kupic BMW czy inne premium łatwo kupic tylko trzeba pamiętać ze serwis koszta sa tez premium.... passat jedynie z zewnatrz jest nijaki brakuje mu polotu agresji dlatego moze cc uzupełni to czego brakuje w sedanie czy kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #8614 Napisano 28 Października 2016 Taką samą jakość masz w HL niezależnie od jego ceny czyli ilości dodatków Jest ona oczywiście na dobrym poziomie ale po prostu dla mnie to nie jest auto warte więcej niż 150 tys. niezależnie od dodatków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #8615 Napisano 28 Października 2016 Taką samą jakość masz w HL niezależnie od jego ceny czyli ilości dodatków Jest ona oczywiście na dobrym poziomie ale po prostu dla mnie to nie jest auto warte więcej niż 150 tys. niezależnie od dodatków. Jasne ale ja lubię gadżety i golasa nie kupie kazdy samochod czy używany czy nowy szukałem na full albo prawie max wyposażenie, duża wada passata B8 to ze mimo wyposażenie sa braki przy lewarku zaślepki i to jest masakra. Samochod za 240 tys i tam zaślepki kto wchodzi i mowi ale braki sa bo bez przycisków troche słabo to wyglada, w B6 na max wysposazeniu były bodajże wszystkie przyciski funkcyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #8616 Napisano 28 Października 2016 240 tys. serio? Ja za taką kasę wolałbym Audi A6 Avant. Zaraz padnie tekst o wyposażeniu i serwisie. Za tą kasę mam wyposażenie spełniające moje minima i to nie jest golas. A jak kogoś stać na wydanie tyle kasy za auto to zastanawianie się nad kosztami serwisu trąci hipokryzją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8617 Napisano 28 Października 2016 Starałem się cały czas oceniać to obiektywnie. Wypowiedzi kończące się wydźwiękiem, że wszyscy, którzy chcą lepsze wyposażenie się mylą nie są miłe. Podobnie mógłbym powiedzieć, że moim zdaniem wydawać 120k na Passata to głupota bo to samo wyposażenie będziemy mieli w Fabii za 70k. Ale niebo to chodzi. Obiektywnie licząc, taki poziom wyposażenia, jaki dostaniemy w Passacie, lub podobny, nie da się dostać nigdzie indziej za niższą cenę. W związku z tym pod tym względem nawet wypasiony Passat za 250k jest najbardziej opłacalnym wyborem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rodzyn889 Zgłoś #8618 Napisano 28 Października 2016 pozwolę sobie wtrącić iż ostatnio konfigurowaem sobie auto i najlepiej wychodzi superb nowy, 150tys masz to co w passacie za 200tys, a za 170tys masz już chyba max możliwy, gdzie w passacie ta granica to poand 220tys [ceny podane maja wliczony upust korzyści pracowniczej] czyli w detalu + 15/20 %]. a fajnie zrobionego superba bez najlepszej opcji kupujesz za 120tys, a wg mnie passata już z jakimś bajerem musisz dać 150tys, i to jest minimum. co do volvo xc60 bardzo ładne auto, żonie bym kupił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8619 Napisano 28 Października 2016 Tak, przy słabiej wyposażonych opcjach Superb ma lepszy przelicznik jakości do ceny. Niestety brakuje mu wielu opcji w stosunku do Passata co stawia go raczej na poziomie Mazdy 6, Mondeo itp. których nie da się aż tak doposażyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8620 Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Starałem się cały czas oceniać to obiektywnie. Wypowiedzi kończące się wydźwiękiem, że wszyscy, którzy chcą lepsze wyposażenie się mylą nie są miłe. Podobnie mógłbym powiedzieć, że moim zdaniem wydawać 120k na Passata to głupota bo to samo wyposażenie będziemy mieli w Fabii za 70k. Ale niebo to chodzi. No właśnie dałeś przykład dlaczego lepiej zamiast drogiej fabii brać tańszego passata, więc dlatego tez uważam że od pewnego poziomu więcej sensu ma brać "biedniejsze" A6 niż passata bo opcjami samego samochodu nie zmienisz i tego co dostajesz w standardzie w A6, chociażby komfort, wyciszenie i wnętrze nie dokupisz do B8 za żadne pieniądze. No i większy prestiż, bo tu są tacy co by się wstydzili z "kurą" na masce jeździć. Tak, przy słabiej wyposażonych opcjach Superb ma lepszy przelicznik jakości do ceny. Niestety brakuje mu wielu opcji w stosunku do Passata co stawia go raczej na poziomie Mazdy 6, Mondeo itp. których nie da się aż tak doposażyć. Z tego co pamiętam to brakuje AID, area view i? A elektryczna klapa jest w każdej wersji, większośc u nas jeżdzących passatów tego nie ma, tak samo z elektrycznymi fotelami. Edytowane 28 Października 2016 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach