Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

jestem po kilku testach i mam mały mętlik w głowie co do wyboru silnika oraz czasu zamawiania samochodu.

Proszę o poradę:

a) czy zamawiać teraz samochód jeszcze przed końcem roku czy też poczekać na nowy rok i może coś wskoczy w pakietach a i dadzą większe upusty - bo jak wiemy cena katalogowa skoczy nieznacznie!

b) wybieram pomiędzy TDI 150km DSG a 1,8TSI - co polecacie?

Dzięki za opinie

 

Podpowiem, że jazda moja jest raczej spokojna podczas której 80% czasu gadam przez telefon a 75% drogi to drogi krajowe bądź woj. pomiędzy miastami woj. śląskiego., rocznie tego będzie 25-30k km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Aby o tym zdecydować trzeba mniej więcej wiedzieć ile km rocznie się będzie robić, czy głównie miasto, długie trasy, krótkie odcinki i jaki styl jazdy się preferuje:drive:

 

Widzę, że u ciebie spalanie jak u mnie na jeździe testowej :) Możesz opisać co ma wpływ na wynik Twojego spalania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpowiem, że jazda moja jest raczej spokojna podczas której 80% czasu gadam przez telefon a 75% drogi to drogi krajowe bądź woj. pomiędzy miastami woj. śląskiego., rocznie tego będzie 25-30k km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Widzę, że u ciebie spalanie jak u mnie na jeździe testowej :) Możesz opisać co ma wpływ na wynik Twojego spalania?

 

Przy podobnych założeniach wybrałem 1.8 TSI.

Tyle ze u mnie doszły jeszcze krótkie (3 km) a częste dojazdy do pracy rano i popołudniu. Po 3,700 km mam średnie spalanie 9,2 l. 70 % tych kilometrów to autostrady i drogi typu S.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Aby o tym zdecydować trzeba mniej więcej wiedzieć ile km rocznie się będzie robić, czy głównie miasto, długie trasy, krótkie odcinki i jaki styl jazdy się preferuje:drive:

 

Czy komuś nie działa też jednoczesne ogrzewanie siedzeń i kierownicy? Kiedyś myślałem, że jest to związane z ogrzewanymi lusterkami, jeśli one są włączone to nie działa kierownica/siedzenia. Teraz mam wyłączone lusterka a jednoczesne włączenie kierownicy i siedzeń powoduje wyłączeniu ich obu. Osobno działają bez zarzutu.

A propos asystenta hamowania to włączył mi się parę razy bez powodu, teraz już wiem że to mogła być karteczka:przestraszony

Pozdro dla użytkowników:ok

 

Ogrzewanie działać powinno w każdej konfiguracji. U mnie tak jest.

 

Te 11,7 to głównie po mieście robisz?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Posiadam zarówno Passata B8 (ze standardowym zawieszeniem, bez DCC) jak i Golfa VII i niestety muszę się podpisać pod tym co piszesz.....

 

Już wcześniej to gdzieś pisałem ale po przesiadce po pół roku jazdy Bolfem VII na Passata z DCC poczułem pewien zawód. Nie powiem że zawieszenie tragicznie tłucze ale chyba w Golfie było lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często zdarza mi się jeździć Golfem (samochód żony) i na prawdę różnica jest zauważalna. Golfa prowadzi się fenomenalnie, passat na dziurawych drogach, przejazdach po studzienkach itp nie jest tak komfortowy - przejazdy po nierównościach są po prostu wyraźnie odczuwalne i słyszalne w środku kabiny... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę, że u ciebie spalanie jak u mnie na jeździe testowej Możesz opisać co ma wpływ na wynik Twojego spalania?
Spalanie 100% miasto + krótkie odcinki po parę kilometrów, więc to robi robotę no i myślę po cichu, że jeszcze mały przebieg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich

jestem po kilku testach i mam mały mętlik w głowie co do wyboru silnika oraz czasu zamawiania samochodu.

Proszę o poradę:

a) czy zamawiać teraz samochód jeszcze przed końcem roku czy też poczekać na nowy rok i może coś wskoczy w pakietach a i dadzą większe upusty - bo jak wiemy cena katalogowa skoczy nieznacznie!

b) wybieram pomiędzy TDI 150km DSG a 1,8TSI - co polecacie?

Dzięki za opinie

Proponuję zamówić teraz-wcześniej odbierzesz auto. Na dużo większe rabaty bym nie liczył.( B8 stale drożeje)

Wybór TDI 150 KM czy 1.8 TSI.

Polecam przeczytać ostatnie 60 stron tego wątku. Ten temat był już wielokrotnie wałkowany. Każdy z forumowiczów ma nieco inne spojrzenie na ten wybór. Mętlik wynika z mocno subiektywnych ocen zarówno głośności obu silników, jak i spalania. Co do głośności, to powyżej 100 km/h słychać tak naprawdę tylko szum powietrza, i to zarówno w TDI jaki i w TSI. Czyli jak jeździsz głównie trasy to ten argument jest bez znaczenia. Oczywiście niektórzy zaraz skomentują, że w TDI słychać klekot diesla przy przyspieszaniu. To dotyczy głownie jazdy w mieście, z małymi prędkościami.

Spalanie.

Jeżeli jeździsz głównie z prędkościami 100-120 km/h, to różnica w spalaniu około 2 litry.

Jeżeli krótkie odcinki w mieście, to różnica w spalaniu 3.5-4 litry.

Jeżeli autostrady - 140-160 km/h, to różnica w spalaniu 3 litry.

 

Te dane przedstawiam na podstawie własnych testów.

Są oczywiście użytkownicy, którzy w TSI uzyskują spalanie w mieście około 8 litrów. Nie wiem jak to robią. Ja w mieście w 1.8 TSI uzyskałem spalanie około 12-13 litrów.

 

 

To że po przeczytaniu forum można odnieść wrażenie, że jedynym słusznym zakupem obecnie jest TSI, chyba wynika z dość dużej aktywności na tym forum właścicieli 1.8 TSI. Statystyki sprzedaży B8 tego nie potwierdzają. Obecnie cały czas dominuje 2.0 TDI 150 KM.

Swoją drogą zastanawia mnie fakt, że na forum dotyczącym B6 kilka lat temu popularnością cieszyły się TDI CR. Zastanawia mnie, co spowodowało, że byli właściciele TDI CR postanowili zmienić je na TSI. Ciekaw jestem opinii

w tym temacie. Ja użytkuję B6 TDI CR 140 KM. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika, zwłaszcza ze spalania, ale także z osiągów, z elastyczności. Dlatego wybrałem B8 TDI 150 KM manual ( ciekawostka- termin produkcji przesunął się z 6-tego na 2-gi tydzień 2016).

Pytam o popularność TSI i o pewien odwrót od TDI z ciekawości. Zwłaszcza, że w ostatnich latach TSI mają dość nieprzychylne opinie. Wiem, że aktualnie stosowany w B8 silnik TSI to jednak poprawiona wersja, która nie bierze już oleju. Obecnie TSI ma 180 KM, w B6 miał 160 KM. Nie wierzę, że te 20 KM spowodowało wzrost popularności. Być może dość atrakcyjna cena 1.8 TSI ?

Zastanawia mnie odwrót od TDI w kontekście faktu, że przecież TDI w wersji CR są trwałe, pozbawione większości wad silników TDI PD. A więc obecni i byli właściciele TDI CR chyba nie mają powodów do narzekań. A jednak jest pewien odwrót od tych silników. Nie jest to oczywiście trend masowy ( nie wierzę , że afera ze spalinami ma tu znaczenie). Czekam na opinie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Spalanie 100% miasto + krótkie odcinki po parę kilometrów, więc to robi robotę no i myślę po cichu, że jeszcze mały przebieg...

Gdybym zobaczył Twój motostat ( 11.7 l/100 km ) 6 miesięcy temu, to być może nie miałbym dylematu z wyborem TDI czy TSI. A tak przeżyłem ten cały mętlik. Jak wcześniej pisałem, uwierzyłem po przeczytaniu niektórych opinii z forum, że TSI będzie spalał 8 litrów ( jazdy testowe pokazały, że jest inaczej). Dla mnie spalanie ma znaczenie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy komuś nie działa też jednoczesne ogrzewanie siedzeń i kierownicy

Niezależnie czy mam włączone ogrzewanie kierownicy czy siedzeń czy wszystko na raz, działa wszystko.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Są oczywiście użytkownicy, którzy w TSI uzyskują spalanie w mieście około 8 litrów. Nie wiem jak to robią. Ja w mieście w 1.8 TSI uzyskałem spalanie około 12-13 litrów.

Przez ubiegłe 14 dni zrobiłem 190 kilometrów po mieście. dojazd i powrót z pracy to są 4 kilometrowe odcinki, z podgrzewami siedzeniami i kierownicą.. spalanie zazwyczaj zawsze to 11.8 do 12 max. W niedziele zrobiłem 40 kilometrów jeżdżąc między hipermarketami... i spalanie na poziomie 7.8l bez większego wysiłku w trybie eco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalanie.

Jeżeli jeździsz głównie z prędkościami 100-120 km/h, to różnica w spalaniu około 2 litry.

Jeżeli krótkie odcinki w mieście, to różnica w spalaniu 3.5-4 litry.

Jeżeli autostrady - 140-160 km/h, to różnica w spalaniu 3 litry.

 

Te dane przedstawiam na podstawie własnych testów.

Są oczywiście użytkownicy, którzy w TSI uzyskują spalanie w mieście około 8 litrów. Nie wiem jak to robią. Ja w mieście w 1.8 TSI uzyskałem spalanie około 12-13 litrów.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

To co piszesz raczej się potwierdza i na tym forum. Często osoby piszące o niższym spalaniu w TSI dodają gdzieś tryb eko dla uzasadnienia.

Dużo jednak zależy od stylu jazdy, czy kupujesz by patrzeć na wskazania spalania czy dla frajdy (i nie mówię tu od razu o butowaniu).

Co do miasta to decydująca w rozbieżnościach o spalaniu jest definicja miasta. Czy odcinek 10 km pokonujesz w 15 min czy 1h. Dla mnie definicja miasta to albo krótkie odcinki do 4-5 km, albo odcinek 10 km w najszybciej 30-45 min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam,że nad tym zawieszeniem ,to nie mogę wyjść ze zdziwienia,dla mnie jest tragiczne ,dwóch kolegów potwierdza ,ktoś ma jakieś spostrzeżenia jeszcze? Golf VII płynie nad dziurami ,wybiera je tak,że w ogóle ich nie czuć,a tutaj tłucze,trzaska,przenosi wszystko do wnętrza.Rzadko w dzisiejszych czasach spotkać w/g mnie tak złe zawieszenie,czułem jakbym jechał autem z przebiegiem 0.5mln.

Natomiast ,co do hałasu ,to jechałem 160 i jest normalnie,ani lepiej ani gorzej niż gdzie indziej.Wersja 2.0tdi 150km dsg comfortline.Dynamika wydaje mi się przyzwoita,dla normalnie jeżdżącej osoby wystarczająca.Ja jeżdżę szybko i nawet dla mnie dałbym sobie z nim radę.Osobiście,jeśli tak jak mówicie 1.8tsi będzie paliło z 3-4litry więcej średnio ,wybrałbym na pewno tdi150 plus chip na 180 i 400nM.W 1.8tsi nie da się zrobić chipa,bo skrzynia nie przeniesie momentu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do miasta to decydująca w rozbieżnościach o spalaniu jest definicja miasta. Czy odcinek 10 km pokonujesz w 15 min czy 1h. Dla mnie definicja miasta to albo krótkie odcinki do 4-5 km, albo odcinek 10 km w najszybciej 30-45 min.

Zgadzam się w 100 %. O takiej definicji miasta piszę podając spalanie w mieście. I w takich warunkach 1.8 TSI spala 12-13 litrów, a TDI około 8-9 l/100 km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Powiem Wam,że nad tym zawieszeniem ,to nie mogę wyjść ze zdziwienia,dla mnie jest tragiczne ,dwóch kolegów potwierdza ,ktoś ma jakieś spostrzeżenia jeszcze? Golf VII płynie nad dziurami ,wybiera je tak,że w ogóle ich nie czuć,a tutaj tłucze,trzaska,przenosi wszystko do wnętrza.Rzadko w dzisiejszych czasach spotkać w/g mnie tak złe zawieszenie,czułem jakbym jechał autem z przebiegiem 0.5mln.

Też wydaje mi się, że np. w moim B6 (koła 16") te nastawy zawieszenia są trochę bardziej komfortowe. Jeździłem B8 na 18" i na 17". Mam wrażenie, że na 17" komfort trochę lepszy, ale spektakularnej różnicy nie zauważyłem. Nie wiem ja jest z DCC. Może tam w wariancie komfort jest spora różnica, niezależnie od średnicy kół.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Wersja 2.0tdi 150km dsg comfortline.Dynamika wydaje mi się przyzwoita,dla normalnie jeżdżącej osoby wystarczająca.Ja jeżdżę szybko i nawet dla mnie dałbym sobie z nim radę.

To dla niezdecydowanych czy jednak kupić TDI 150 KM. Też nie uważam, żeby był mułowaty (nie jeżdżę stylem emeryckim).

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1.8tsi nie da się zrobić chipa,bo skrzynia nie przeniesie momentu

Ciekawy wywód, a jakie jest źródło? Gdzie można znaleźć informacje od producenta jaki max. moment przeniesie manualna skrzynia biegów w 1.8 TSI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mieszkam w Estonii z żoną i 2 dzieci (11 lat, i 1 rok).

1 lub 2 razy w roku przyjeżdżam do Polski (1200 km) i zawsze jak wracam z Polski do Estonii to miałem pełen bagażnik w swoim poprzednim Passacie Kombi.

Będę kupował nowego Passata i tutaj mam naprawdę bardzo duży dylemat.

Jeżdżę 20.000 km w rok, 65 % miasto bez korków, gdzie mogę jechać magistralą 70 - 80 km/h, i 35 % trasa krótka

Nie wiem na co się konkretnie zdecydować

Wybrałem spośród wszystkich dostępnych u mnie ofert 2 modele "demo" z przebiegiem 11.000 km.

Auta zarejestrowane w sierpniu 2015.

Mam do wyboru 2 modele, Benzynę 1.8 TSI lub 2.0 BiTDI prawie na pełnym wyposażeniu z pakietem R-line

1. Czarny Sedan 1.8 TSI Highline DSG, z zawieszeniem DCC, z lampami LED, oraz wewnątrz Active Info Display, Discovery Pro, Keyless Access i coś tam jeszcze, minus to, że oczywiście nie ma fotela z pamięcią (czasami jeździć będzie też żona), i kolejny minus, że nie jest to kombi.

Auto wygląda tak:

http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2137977

 

2 Auto to białe Kombi 2.0 BiTDI 4Motion Highline DSG R-line, które praktycznie ma już wszystko to co chcę, fotel kierowcy z pamięcią, z zawieszeniem DCC, z lampami LED, oraz wewnątrz Active Info Display, Discovery Pro, Keyless Access, kamerę 360' i generalnie więcej dodatków.

Auto wygląda tak:

http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2057563

 

 

Nadmienię, że auto będzie w leasingu na osobę prywatną. Z propozycji od banku wychodzi, że na tego diesla będę płacił co miesiąc tylko jakieś 500 złotych więcej (po prostu trochę wiecęj wpłacę kwotę początkową i ostatnią).

Jeździłem obydwoma autami, Odczucie z benzyny są takie, że jest naprawde bardzo ciche. Wyszedłem z auta i myślałem, że silnik jest wyłączony a on chodził. Bardzo cichy silnik. Niestety troche się rozczarowałem z mocy a szczegołnie z momentu obrotowego (poprzednie auto diesel 6 cylindrowy). No i przyznam szczerze boję się o te późniejsze komplikacje z zasyfianiem silnika przez to, że będzie brać olej.

 

Natomiast bardzo spodobal mi się ten biały kombiak z mocnym dieslem. Ale trochę mnie rozczarował, że słychać silnik.

 

Koledzy podpowiedzcie coś.

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym ja miał takie problemy... bitdi bez namysłu... napęd na 4 koła, 240 koni ... czego chcieć ( na początek.. ;P ) więcej ... a to, że jest głośniejszy... w cichej benzynie będziesz co chwile zwracał uwagę, że to ci puka tam ci stuka tu ci wieje tam ci świszczy, a że szyby nie są wygłuszone, że torby ci w bagażniku się przewracają ... :P oczywiście piszę to żartobliwie ;) Ja wziąłbym biTDi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdybym ja miał takie problemy... bitdi bez namysłu... napęd na 4 koła, 240 koni ... czego chcieć ( na początek.. ;P ) więcej ... a to, że jest głośniejszy... w cichej benzynie będziesz co chwile zwracał uwagę, że to ci puka tam ci stuka tu ci wieje tam ci świszczy, a że szyby nie są wygłuszone, że torby ci w bagażniku się przewracają ... :P oczywiście piszę to żartobliwie ;) Ja wziąłbym biTDi :)

 

Dzięki Tobie wielkie, a jak się odnosisz do tego, że u mnie przebiegi są małe ? 20.000 km w rok

Po za tym dostałem naprawdę bardzo korzystną ofertę na Autokasko i praktycznie prawie nie ma różnicy w cenie na Autokasko czy wybiorę benzyniaka czy tego diesla.

 

Czekam na kolejne wypowiedzi, którę by ewentualnie przemawiały na + za 1.8 TSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Tobie wielkie, a jak się odnosisz do tego, że u mnie przebiegi są małe ? 20.000 km w rok

Po za tym dostałem naprawdę bardzo korzystną ofertę na Autokasko i praktycznie prawie nie ma różnicy w cenie na Autokasko czy wybiorę benzyniaka czy tego diesla.

 

Czekam na kolejne wypowiedzi, którę by ewentualnie przemawiały na + za 1.8 TSI.

 

Przejechałem BiTdi prawie 30 tys km i nie zamieniłbym go na nic innego ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba "no-brainer" z tych dwóch bierz BiTDI.

 

Jakbyś miał wybór 2.0TSI 280KM vs BiTDI to by można się było zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przejechałem BiTdi prawie 30 tys km i nie zamieniłbym go na nic innego ;-)

 

Napisz mi proszę po ilu kilometrach zaczyna się podnosić strzałka informująca o tym, że temperatura w silniku zaczyna się nagrzewać, biorąc pod uwagę teraźniejszą temperaturę.

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa powody dla którego kupiłem 1.8TSI.

1. Prywatny samochód, rocznie robię max 15 000 km. Dodatkowo dużo po mieście. Tu diesel przynajmniej z ekonomicznego punktu widzenia odpadł.

2. Jest wystarczająco dynamiczny, przy czym znacznie tańszy od 2.0TSI.

 

I 3. extra punkt, nie stać mnie było na 2.0 TSI i 2.0 BiTDi ;)

 

Kolega Szymon (Szylton) zrobił już pewnie trochę więcej kilometrów swoim TSI niż ja (5000km) i nie pamiętam, żeby coś wspominał o tym, że mu nadmiernie olej bierze... pożyjemy zobaczymy, ale w dieslu też jest co się psuć i to trochę droższe imprezy niż w benzynie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I 3. extra punkt, nie stać mnie było na 2.0 TSI i 2.0 BiTDi

 

o to też mój punkt ;) z naciskiem na 2.0 BiTDi - może za 3 lata przy wymianie uda się "podejść" to tego napędu. Dla mnie ideał!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natomiast ,co do hałasu ,to jechałem 160 i jest normalnie,ani lepiej ani gorzej niż gdzie indziej.Wersja 2.0tdi 150km dsg comfortline.Dynamika wydaje mi się przyzwoita,dla normalnie jeżdżącej osoby wystarczająca.Ja jeżdżę szybko i nawet dla mnie dałbym sobie z nim radę.Osobiście,jeśli tak jak mówicie 1.8tsi będzie paliło z 3-4litry więcej średnio ,wybrałbym na pewno tdi150 plus chip na 180 i 400nM.W 1.8tsi nie da się zrobić chipa,bo skrzynia nie przeniesie momentu

 

Benzyna spali 8l więcej, kto da więcej?

 

Skrzynia przeniesie o więcej to raz, a nawet gdyby nie przenosiła to wiesz że można w tym silniku poprawić osiągi bez zwiększania maksymalnego momentu?

 

Po trzecie osiągi 150 są ok do okolic setki, później to muł, jest wyraźnie wolniejszy od TSI 1.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega Szymon (Szylton) zrobił już pewnie trochę więcej kilometrów swoim TSI niż ja (5000km) i nie pamiętam, żeby coś wspominał o tym, że mu nadmiernie olej bierze... pożyjemy zobaczymy, ale w dieslu też jest co się psuć i to trochę droższe imprezy niż w benzynie

Ja w poniedziałek jadę na wymianę oleju po 15tyś km, uczciwie powiem, że z 2/3 bagnetu gdy go odbierałem mam teraz 1/3 "zamoczenia". Przez cały okres eksploatacji nie dolałem ani grama oleju, a spo,ro jeżdżę po polskich autostradach i w mieście jednocześnie korzystając z radości jaką daje silnik. Uważam więc, ze zużycie oleju jest zdecydowanie w normie :)

 

Nie wiem jak reszta kolegów na forum, ale ja decydując się na benzynę względem diesla kierowałem się tym, że

po pierwsze primo, jest tańsza w zakupie, oraz prostsza w konstrukcji, więc moim subiektywnym zdaniem jest mniej rzeczy które mogą zawieść.

Po drugie, primo, Nie ma DPF, SCR, dolewania, wypalania itp.

Po trzecie, primo, samochód jest odczuwalnie lżejszy, co biorąc pod uwagę, że w cenie TDI można mieć mocniejsze TSI i jeszcze lżejsze przekłada się na lepsze osiągi.

Ponadto, mnie akurat spalanie nie ruszało, bo jestem przyzwyczajony bo "benzynowych" wartości.

Jeszcze z moich argumentów, wiadomo że wszyscy lubimy coś bardziej premium, a mi benzyna wydaje się bardziej "elegancka" :)

Wiec, jeśli nie miałbym finansowych ograniczeń i do wyboru TDI TSI o zbliżonych osiągach (nie mówię o spalaniu) to w moim przypadku wybór padnie zawsze na benzynę.

Chciałem mieć najmocniejsze i najbardziej wypasione auto na jakie mogę sobie pozwolić za konkretną kwotę i stąd padło na 2.0 TSI. Nie zwracałem uwagi na przebiegi i "okres zwrotu".

Ot, tyle moich subiektywnych argumentów ;)

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności