MM_VW Zgłoś #4861 Napisano 29 Września 2015 Moim zdaniem niestety duuużo mu (passatowi) brakuje. Przynajmniej mam porównanie do wersji avangard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4862 Napisano 29 Września 2015 Moim zdaniem niestety duuużo mu (passatowi) brakuje. Przynajmniej mam porównanie do wersji avangard. Mój kolega użytkownik nowej C-klasy ma podobne zdanie. Dzięki za wypowiedź. W passacie wnętrze jest poprawne, materiały są dobrej jakości, ale to nie jest klasa premium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #4863 Napisano 29 Września 2015 A jak materiały wewnątrz mercedesa kontra passat B8? Mam na myśli pierwsze wrażenie. Czy Passat wnętrzem aspiruje ( jak twierdzą dziennikarze w prasie motoryzacyjnej) do klasy premium? Moim zdaniem materiały w C klasie są jednak lepsze, pięknie chodzące aluminiowe przełączniki, ogólnie lepsze spasowanie itp detale które wpływają na przyjemność obcowania z autem w środku...pomijam "przyklejony tablet" , który akurat mnie nie raził, ale wiem że innym może się nie podobać. Również podobała mi się niska pozycja za kierownicą, wygodne fotele i świetnie leząca w rękach kierownica. Niestety jest jeden zgrzyt który psuje piękną całość - trzeszcząca pod palcami konsola środkowa - zarówno w paskudnej wersji piano black jak i lakierowanego drewna... - - - - - aktualizacja - - - - - Mój kolega użytkownik nowej C-klasy ma podobne zdanie. Dzięki za wypowiedź.W passacie wnętrze jest poprawne, materiały są dobrej jakości, ale to nie jest klasa premium. Dobrze to ująłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas27 Zgłoś #4864 Napisano 30 Września 2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4865 Napisano 30 Września 2015 Nic dodać, nic ująć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #4866 Napisano 30 Września 2015 Test sam w sobie dość irytujący, ale ... Bez wątpienia jakość wnętrza w nowej c-klasie jest wyższa niż w pasku co widać na filmie. Natomiast trzeba sobie powiedzieć, że o ile dodatkowa przestrzeń w superbie względem passata nie stanowi dla mnie wartości dodanej, bo w pasacie jest ona w zupełności wystarczająca, a dodatkowe gabaryty S3 mogą wręcz być dokuczliwe w jeździe miejskiej to w C-klasie miejsca w środku jest po prostu za mało przy jeździe w więcej niż 3 osoby. Zresztą nawet przy 3-ech jest poczucie ciasnoty, ale też inna jest koncepcja c-klasy niż B8 czy S3. Natomiast to co mnie zaskoczyło to dużo miejsca na nogi w c-klasie. Kanapa jest wąska więc na szerokość jest ciasno i dach w sedanie nisko i szybko opada, ale na nogi jest dużo. Potwierdzają to zresztą wymiary, bo o dziwo c-klasa ma dużo większy rozstaw osi jak passat b8. Chyba zbliżony do s3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4867 Napisano 30 Września 2015 o ile dodatkowa przestrzeń w superbie względem passata nie stanowi dla mnie wartości dodanej, bo w pasacie jest ona w zupełności wystarczająca, a dodatkowe gabaryty S3 mogą wręcz być dokuczliwe w jeździe miejskiej to w C-klasie miejsca w środku jest po prostu za mało przy jeździe w więcej niż 3 osoby. Właśnie dlatego większość z nas decyduje się na zakup B8 (nawet kosztem gorszego wnętrza w B8). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #4868 Napisano 30 Września 2015 Myślę że cena też ma spore znaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4869 Napisano 30 Września 2015 Tak, to prawda. Ale porównując ubogą C-klasę ( bez licznych dodatków) z bogatą wersją B8 można się zastanowić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #4870 Napisano 30 Września 2015 w dieslu 150 KM, gdzie D jest zamulone, a S za wysoko wkręca w obroty ( i gdzie przydałby się trzeci tryb Normal ; ) Pozdr Mój imiennik ma sto procent racji . Jako forumowy użytkownik, a zarazem "hejter" silnika TDI 150 km w DSG , z zadowoleniem zauważam, że praktycznie każdy nowy forumowicz kupujący passata z silnikiem TDI wybiera 190 km. Chętnie bym poczytał o statystykach, który silnik jest u nas najpopularniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #4871 Napisano 30 Września 2015 Mój kolega użytkownik nowej C-klasy ma podobne zdanie. Dzięki za wypowiedź.W passacie wnętrze jest poprawne, materiały są dobrej jakości, ale to nie jest klasa premium. Jakby Passatowi nic nie brakowało do C-klasy to Audi A4 byłoby zbędne w portfolio VAG, więc takie porównania traktujmy z przymrużeniem oka bo B8 celuje w całkiem innego klienta przecież to w końcu auto dla ludu - praktyczne, uniwersalne, za niewygórowaną cenę, tu liczy się ilość sprzedanych egzemplarzy (chodzi mi tu statystycznego obywatela europy zach. i jego dochody, bo w Polsce wciąż nam jeszcze daleko do ich poziomu, a dodatkowo będąc mamionym marketingowymi "aspiracjami do klasy premium" podsycanymi jeszcze przez prasę mamy później zafałszowany obraz na temat Passata) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4872 Napisano 30 Września 2015 (edytowane) Mój imiennik ma sto procent racji . Jako forumowy użytkownik, a zarazem "hejter" silnika TDI 150 km w DSG , z zadowoleniem zauważam, że praktycznie każdy nowy forumowicz kupujący passata z silnikiem TDI wybiera 190 km. Chętnie bym poczytał o statystykach, który silnik jest u nas najpopularniejszy. Nasze poglądy na forum chyba nie odzwierciedlają popularności na rynku. Rozmawiałem z handlowcem i wg niego najlepiej sprzedają się 1.8 TSI i 2.0 TDI 150 KM. Około połowa z DSG.( cena jednak ma znaczenie) Kto wie, może sięgnę do skarbonki głębiej i zmienię zamówienie z 2.0 TDI 150 KM manual na 190 KM DSG. Edytowane 30 Września 2015 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4873 Napisano 30 Września 2015 Jakby Passatowi nic nie brakowało do C-klasy to Audi A4 byłoby zbędne w portfolio VAG, więc takie porównania traktujmy z przymrużeniem oka bo B8 celuje w całkiem innego klienta przecież to w końcu auto dla ludu - praktyczne, uniwersalne, za niewygórowaną cenę, tu liczy się ilość sprzedanych egzemplarzy (chodzi mi tu statystycznego obywatela europy zach. i jego dochody, bo w Polsce wciąż nam jeszcze daleko do ich poziomu, a dodatkowo będąc mamionym marketingowymi "aspiracjami do klasy premium" podsycanymi jeszcze przez prasę mamy później zafałszowany obraz na temat Passata) ŚWIĘTE SŁOWA... PS. mam nadzieje, że żaden z Panów nie kupował B8 traktując go jako przedstawiciela klasy premium.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #4874 Napisano 30 Września 2015 ŚWIĘTE SŁOWA... PS. mam nadzieje, że żaden z Panów nie kupował B8 traktując go jako przedstawiciela klasy premium.... Myślę, że źródło tej dyskusji post #4859 i następne jasno definiują kontekst kolejnych wypowiedzi i tego że nikt z dyskutantów nie miał takiego skojarzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #4875 Napisano 30 Września 2015 Myślę, że źródło tej dyskusji post #4859 i następne jasno definiują kontekst kolejnych wypowiedzi i tego że nikt z dyskutantów nie miał takiego skojarzenia. My obecni i przyszli właściciele B8 chcielibyśmy usłyszeć, że PASSAT w jakimś aspekcie chociaż ociera się o klasę premium ( tak dla poprawy samopoczucia ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #4876 Napisano 30 Września 2015 Ktoś orientuje się jakie są różnice w budowie(szczegóły techniczne) silników 2.0 220tsi i 2.0 280tsi? Czy może są to te same silniki z innym oprogramowaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #4877 Napisano 30 Września 2015 Ktoś orientuje się jakie są różnice w budowie(szczegóły techniczne) silników 2.0 220tsi i 2.0 280tsi? Czy może są to te same silniki z innym oprogramowaniem? Różnice są spore, inny osprzęt. Wersja 280KM to silnik który występuje w Golfie R, Leon Cupra, S3. Seria wypluwa ok 300 po programie 350. W cuprze jest wersja 265 i to chyba to co 280 bo po programie osiągi takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #4878 Napisano 30 Września 2015 Ciekawy teścik porównawczy na wesoło (B8&M6) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecu Zgłoś #4879 Napisano 30 Września 2015 Ciekawy teścik porównawczy na wesoło (B8&M6) Diesel do benzyny. Automat do manuala. Kiepskie to porównanie moim zdaniem. Poza tym humor pana z brodą mi kompletnie nie odpowiada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Maverick- Zgłoś #4880 Napisano 30 Września 2015 (edytowane) Pojezdzilem dzisiaj Mercem C200 2.0 184KM 7G-Tronic i Skodzina 190KM diesel DSG - silnikowo wybrałbym dla siebie dieselka A ja szczerze mowiac jestem zawiedziony Mercem C (akurat w wersji C180). Tzn. silnik (pomimo, ze najslabsza benzyna) + automat super. Naped na tyl tez pozwala na fajna zabawe Swietnie tez samochod prezentuje sie na zewnatrz i przyciaga uwage innych (bardzo mi sie podobaja swiatla z przodu i tylu). Natomiast irytujace byly takie kwestie jak: - spasowanie srodkowej konsoli -- strasznie to kiepsko wyglada przy lekkim docisnieciu palcem, wydajac przedziwne odglosy - navi wyglada slabo na tym "tablecie" doklejonym jak gdyby pod koniec projektowania kapneli sie, ze zapomnieli dodac wiec dowalili na srodek - podlokietnik nie mozna regulowac bylo na wysokosc -- na dlugich trasach to dla mnie spory minus (jego otwieranie wzduz po polowie jest malo praktyczne poza tym) - wlaczanie migaczy daje dzwiek jak w Daewoo Tico a nie marce premium -- tu Passat lepiej wypada - w mojej wersji nie bylo nawet miejsca na kubek na kawe dla kierowcy (opcja za doplata chyba) - po dwoch dniach moich testow przestala dzialac navi, zglaszajac uwage odnosnie karty SD; pomimo wielokrotnego wkladania i wyjmowania karty w schowku w podlokietniku, nic nie pomoglo; po kilku godzinach magicznie wszystko zaczelo dzialac (samochod mial zaledwie 25kkm przebiegu) - miejsca z tylu faktycznie zbyt wiele nie ma na nogi (bagaznik o dziwo jak dla mnie wygladal na calkiem obszerny) - touch pad to jakies nieporozumienie jak dla mnie w tym samochodzie... Jak widac ciezko o jednoznaczna ocene, bo kazdy moze miec inne oczekiwania Edytowane 30 Września 2015 przez -Maverick- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach