Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

ładne. Jak się nazywa ten model i ile kosztuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAK Milano. W sklepie internetowym Schmer.pl, gdzie je znalazłem, występuje w dwóch wariantach:

 

srebna za 588 zł/szt

czarna ze szlifem za 625 zł/szt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena nie jest zla, teraz maja dodatkowe rabaty.

Ja kupowalem na alusy.pl tam byla najkorzystniejsza cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie sciemniaj tym "w sumie ze 114 robi się 132 tys" bo napchales bambetli za 18k i pytasz o DSG ;)

czyli bez DSG robi sie 123 w HL, tak?

 

chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie, bo jeżdżę teraz przedkontraktowym Comfortline i mam DSG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline...

nieprawda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,czy ktoś z was ma porównanie adaptacyjnego zawieszenia z normalnym ,chodzi mi głównie o to ,czy normal w adaptacyjnym jest faktycznie odpowiednikiem zwykłego zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale nie sciemniaj tym "w sumie ze 114 robi się 132 tys" bo napchales bambetli za 18k i pytasz o DSG ;)

czyli bez DSG robi sie 123 w HL, tak?

 

chodzi mi o to, że jak chcesz DSG, to musisz wziąsc Highline...

 

nieeee... nie sciemniaj;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ,czy ktoś z was ma porównanie adaptacyjnego zawieszenia z normalnym ,chodzi mi głównie o to ,czy normal w adaptacyjnym jest faktycznie odpowiednikiem zwykłego zawieszenia.

 

Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC.

Czyli można przyjąć ze normal w DCC to nie jest ta sama harakterystyka, co zwykle zawieszenie, oj ci handlowcy .Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, nie jest odpowiednikiem. To dwa różne zawieszenia. Miałem okazję jeździć bez DCC i cieżko je porównac do jakiegokolwiek trybu z DCC.

 

Ale w którą stronę? Jest bardziej miękkie, twarde? Lepiej/gorzej wybiera nierówności. Bo to w sumie na naszych drogach najważniejsze. Jeździłem tylko Superbem z DCC passata nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale w którą stronę? Jest bardziej miękkie, twarde? Lepiej/gorzej wybiera nierówności. Bo to w sumie na naszych drogach najważniejsze. Jeździłem tylko Superbem z DCC passata nie było.

Wg. moich doświadczeń lepiej wybiera nierówności. Zresztą ciężko porównać tylko jeden tryb DCC do standardowego zawieszenia. W DCC ciągle można żąglowac trybami. Jedziesz autostrada to wrzucasz Komfort, zaczynają się serpentyny to Sport i na prawdę czuć różnice pomiędzy tymi trybami. Przyznam szczerze że w B7 nie widziałem różnicy pomiędzy zwykłym zawieszeniem a DCC, w B8 jest zdecydowanie inaczej. Wiozłem naszego kolegę z forum któremu bardzo zależało na sprawdzeniu zawieszenia. Z tego co mówił to z jego odczuć w trybie Komfort na moich 19" było zdecydowanie bardziej komfortowo niż na testówce bez DCC na 18", a przejechaliśmy paru trudnych śpiących policjantów :-P Wiadomo że wszytko to sybiektywizm, ale od czegoś się wychodzi. A pochwały DCC w B8 sypią się na tym forum już od dawna [emoji4]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg. moich doświadczeń lepiej wybiera nierówności. Zresztą ciężko porównać tylko jeden tryb DCC do standardowego zawieszenia. W DCC ciągle można żąglowac trybami. Jedziesz autostrada to wrzucasz Komfort, zaczynają się serpentyny to Sport i na prawdę czuć różnice pomiędzy tymi trybami. Przyznam szczerze że w B7 nie widziałem różnicy pomiędzy zwykłym zawieszeniem a DCC, w B8 jest zdecydowanie inaczej. Wiozłem naszego kolegę z forum któremu bardzo zależało na sprawdzeniu zawieszenia. Z tego co mówił to z jego odczuć w trybie Komfort na moich 19" było zdecydowanie bardziej komfortowo niż na testówce bez DCC na 18", a przejechaliśmy paru trudnych śpiących policjantów :-P Wiadomo że wszytko to sybiektywizm, ale od czegoś się wychodzi. A pochwały DCC w B8 sypią się na tym forum już od dawna [emoji4]

 

Ja bardzo długo zastanawiałem się czy wybrać DCC czy Area View. Po jeździe próbnej uznałem, że 1) DCC przyda się codziennie a Area-View niekoniecznie i 2) DCC z 18" kołami na Wrocławskich drogach zrobiło na mnie wrażenie. Nie miałem niestety okazji jeździć Passatem z normalnym zawieszeniem. Tylko raz miałem okazję jeździć innym autem z adaptacyjnym zawieszeniem, było to Audi A8 i również bardzo pozytywnie odebrałem wrażenia z jazdy. Po poście Szyltona ponownie utwierdziłem się, że dobrze zrobiłem... teraz tylko czekać i czkeać i czekać... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno sie nie zawiedziesz. AreaView tez jest fajne, ale jeśli trzeba wybierać między tymi dwoma to zdecydowanie DCC. Żeby nie było, bo AV również uważam za świetną opcję, jak się człowiek przyzwyczai to później ciężko pakować bez tego, a można dzięki temu rowniuteńko stawać w boxach parkingowych, bezpieczniej wycofywać (ale to załatwi chyba tylko sama kamera wsteczna), albo wyjeżdżać zza przeszkód na ulicę. Co uważam za wątpliwej przydatności opcję to Park Assist, mozna go używać w naprawdę bardzo typowych sytuacjach i na spokojnych parkingach. Mnie nie przekonuje ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników:

System rozpoznawania znaków drogowych. Czy na ekranie MFA pojawia się wam tylko jeden znak -ostrzeżenie przed przekroczeniem prędkości? U mnie pojawia sie taki znak ale widzę ze pod nim coś jeszcze jest, tak jakby jeszcze jakiś znak ostrzegawczy zakrywał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do użytkowników:

System rozpoznawania znaków drogowych. Czy na ekranie MFA pojawia się wam tylko jeden znak -ostrzeżenie przed przekroczeniem prędkości? U mnie pojawia sie taki znak ale widzę ze pod nim coś jeszcze jest, tak jakby jeszcze jakiś znak ostrzegawczy zakrywał...

 

Pare postów wyżej info o tym, że jest błąd i znaki się nakrywają. Aktualizacja to naprawia, ale psuje liczniki "od uruchomienia", "od tankowania" itd :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez matteo84 Zobacz posta

Szylton, czy używasz mirrorlink'a?

Bardzo rzadko, ale od czasu do czasu się bawię. Generalnie jego funkcjonalność tylko na postoju jest dla mnie mocno nietrafiona

 

Szylton - czy mógłbyś spróbować sposobu opisanego na tym forum na "odblokowanie" mirrorlinka? Ludzie potwierdzają, że to ponoć działa:

 

http://avic411.com/index.php?/topic/81179-full-screen-mirroring-working-in-mirrorlink-s6/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mówię - Relacjonuje Wam moje wyniki. Odcinek kilkudziesięciu kilometrów, 6bieg, 90km/h, płynna jazda, spalanie coś koło 5.7 - 5.8.

Nie zawsze są idealne warunki. 1000 km na baku be zapalania rezerwy myślę, że bez większego problemu.

 

Poza tym nie jestem miłośnikiem jazdy o kropelce .. na razie testuje w różnych warunkach jak sie samochód zachowuje i muszę przyznać, że bardzo przyzwoicie.

 

 

Moje zdjęcia ze spalania, jazda normalna, zgodnie z przepisami +/- 20%.[ATTACH=CONFIG]134953[/ATTACH]

 

Jak dociskałem ostro to średnia doszła do 11l....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pare postów wyżej info o tym, że jest błąd i znaki się nakrywają.

 

To nie błąd - po prostu system nie jest przystosowany do takiej ilości znaków jak u nas i głupieje :) Kiedyś mówili, że na każdy kilometr warszawskiej ulicy przypada ponad 60 znaków drogowych. Jadąc 60 km/h wychodzi sekunda na każdy znak do wyświetlenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje zdjęcia ze spalania, jazda normalna, zgodnie z przepisami +/- 20%.[ATTACH=CONFIG]134953[/ATTACH]

 

Jak dociskałem ostro to średnia doszła do 11l....

 

 

Spalanie rewelacyjne biorąc pod uwage moc i 4x4

Ile km na baku robisz ? 66 litrów bak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności