Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Piękny :-) gratulacje, no i VERONA... To jest Oryx?

 

prawdopodobnie specjalny pure, oryx wszedł w Polsce dopiero co więc w mies. by nie odebrał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę dwoma Paskami jak oba 1.4 tsi 125 KM jeden po wirusie na 160 KM i 270 NM na kołach 18. Auta super seria taka sobie nie jest rakieta ale nie jest zawali drogą spalanie z trasy nie autostrada 5.5L, ten mocniejszy z trasy 5.8L ale niebo a ziemia jeśli chodzi o dynamikę jestem naprawdę w szoku po przesiadce z diesla czy warto kupować jeszcze klekota. Na razie spokojnie jeżdżę oba auta po 300 kilometrów przebiegu zobaczymy jak będzie dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piękny :-) gratulacje, no i VERONA... To jest Oryx?

 

Specjalny PURE

 

Jeszcze kilka słów na fali.... :luka

Nowy Passat dystansuje poprzednika o lata świetlne !!!! ( miałem Passata 2.0 TDI 170 km DSG skręconego do 200 km i 400 niiutów na full-u) pod względem technologicznym, ale to wszyscy wiecie i nie o tym nadmienię .

 

Silnik 2.0 TSI !!!! Rewelacja !!!!! cichuteńki , aksamitny dźwięk z niesamowitą dynamiką.

VW postawił na charakter tego silnika, w chwili jak wchodzi na obroty odzywa się jakiś demon z dźwiękiem V6 amerykańskiej. Ktoś mógłby powiedzieć "€žprzesada" a€“ to nie przesada, to trzeba usłyszeć na własne uszy.

 

Wczoraj stał obok kolegi Passat B8 2.0 diesel 240 km, no i prawie jest identyczny, prawie..

Ale ten mały detal co wykręca banana na ustach, dźwięk benzynowego motoru wchodzącego na obroty nie do zastąpienia !!! :lol:lol Wszystkim obecnym i przyszłym właścicielom Passata z tym silnikiem Gratuluję wyboru !!!! :kciuki

 

 

 

Auto tak mnie zaskoczyło pozytywnie że muszę to zrobić i pochwalę mojego dealera VW Motorpol Wrocław. Dział sprzedaży spisał się medal. Pełen profesjonalizm w każdej płaszczyźnie od zamówienia do błyskawicznej realizacji. Przepływ informacji wzorowy na każdym etapie produkcji, jak podgląd on-line. No i jak tylko o czymś sobie zamarzysz, albo o tym pomyślisz oni już to dla Ciebie mają !!!! ocena 6+

Edytowane przez ml000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No Panowie odebrane 2.0 tsi. Wszystkie gadżety są super !!!!

Ale wisienka na torcie to dźwięk z pod maski, rewelacja !!!, niejedna V6 gorzej brzmi.

[ATTACH=CONFIG]132553[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]132554[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]132555[/ATTACH]

 

:blink impreza w pełni, widać po zdjęciach :tankujemy:

[ATTACH=CONFIG]132556[/ATTACH]

 

Przepiękny! Gratulacje i bezpiecznej drogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik 2.0 TSI !!!! Rewelacja !!!!! cichuteńki , aksamitny dźwięk z niesamowitą dynamiką.

VW postawił na charakter tego silnika, w chwili jak wchodzi na obroty odzywa się jakiś demon z dźwiękiem V6 amerykańskiej. Ktoś mógłby powiedzieć "€žprzesada" a€“ to nie przesada, to trzeba usłyszeć na własne uszy.

 

też jestem fanem tego silnika ale myśle że kolega poznał raczej możliwości generatora dźwięku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Specjalny PURE

 

Jeszcze kilka słów na fali.... :luka

Nowy Passat dystansuje poprzednika o lata świetlne !!!! ( miałem Passata 2.0 TDI 170 km DSG skręconego do 200 km i 400 niiutów na full-u) pod względem technologicznym, ale to wszyscy wiecie i nie o tym nadmienię .

 

Silnik 2.0 TSI !!!! Rewelacja !!!!! cichuteńki , aksamitny dźwięk z niesamowitą dynamiką.

VW postawił na charakter tego silnika, w chwili jak wchodzi na obroty odzywa się jakiś demon z dźwiękiem V6 amerykańskiej. Ktoś mógłby powiedzieć "€žprzesada" a€“ to nie przesada, to trzeba usłyszeć na własne uszy.

 

Wczoraj stał obok kolegi Passat B8 2.0 diesel 240 km, no i prawie jest identyczny, prawie..

Ale ten mały detal co wykręca banana na ustach, dźwięk benzynowego motoru wchodzącego na obroty nie do zastąpienia !!! :lol:lol Wszystkim obecnym i przyszłym właścicielom Passata z tym silnikiem Gratuluję wyboru !!!! :kciuki

 

 

 

Auto tak mnie zaskoczyło pozytywnie że muszę to zrobić i pochwalę mojego dealera VW Motorpol Wrocław. Dział sprzedaży spisał się medal. Pełen profesjonalizm w każdej płaszczyźnie od zamówienia do błyskawicznej realizacji. Przepływ informacji wzorowy na każdym etapie produkcji, jak podgląd on-line. No i jak tylko o czymś sobie zamarzysz, albo o tym pomyślisz oni już to dla Ciebie mają !!!! ocena 6+

Podgląd on-line? W jaki sposób mogłeś sprawdzać na jakim etapie jest produkcja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podgląd on-line? W jaki sposób mogłeś sprawdzać na jakim etapie jest produkcja?

Jak się ma dobre wejścia to wszystko idzie. Trzeba znać tylko kogoś z dostępem do systemu VW.

Ja wiedziałem dokładnie gdzie jest moje auto. Ba, wiedziałem prędzej niż dealer, że auto stoi w Poznaniu ;).

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przy odbiorze sprawdź przede wszystkim powłokę lakierniczą wokół szyby!

Niestety często "lubią" uszkodzić w trakcie wimiany!

Nie omieszkam tego zrobić. Oni już o tym wiedzą ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez ml000

Silnik 2.0 TSI !!!! Rewelacja !!!!! cichuteńki , aksamitny dźwięk z niesamowitą dynamiką.

VW postawił na charakter tego silnika, w chwili jak wchodzi na obroty odzywa się jakiś demon z dźwiękiem V6 amerykańskiej. Ktoś mógłby powiedzieć "€žprzesada" a€“ to nie przesada, to trzeba usłyszeć na własne uszy.

też jestem fanem tego silnika ale myśle że kolega poznał raczej możliwości generatora dźwięku

dokładnie :)). mam ten sam silnik w Octavii RS i podejścia do V6 to on zdecydowanie nie ma ;). kolego otwórz szybę albo dach :)

 

edit: pewnie dochodziły takie dźwięki ;)->

Edytowane przez lemoncjo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem B8 z TSI 2.0, jeździłem najnowszy TT z silnikiem 2.0 TSI i o ile na wyższych obrotach w TT był ciekawy dźwięk to w Passacie nic ciekawego. Do rasowej V6 3.2 z Alfy 156 GTA to się nie umywa, niestety. Jak ktoś z Wrocławia jest to mogę taką Alfą podjechać i porównamy :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kogoś zainteresuje - świetny wynik wyciszenia wg. autocentrum (62,5 db) w Passacie B8 to jednak nie 'cud'. Okazuje się, że egzemplarz dla prasy ma dodatkowe boczne (oraz tylna) szyby akustyczne...Trochę to nie fair zagranie VW Polska, zwłaszcza że w Polsce takiej opcji nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też jestem fanem tego silnika ale myśle że kolega poznał raczej możliwości generatora dźwięku ;)

 

Pewnie to generator dźwięku wydaje takie odgłosy, ale efekt jest powalający.

Może inni posiadacze tego silnika się wypowiedzą jak ich wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaki generator dźwięku? W Pasacie? :-) Piwo stawiam dla dla tego kto znajdzie oficjalna informacje na ten temat :-D Dźwięk jest taki jak na filmikach z przyspieszenia które zamieszczałem wcześniej. Mi się akurat podoba, może nie V6, a R6, w każdym razie brzmi rasowo :-P

Z otwartymi oknami i dachem też jest ładnie. Rozmawiałem z Niemcami na ich forum i też liczyli na jakieś generatory dźwięku. Wg mnie wszystko sprowadza się do odpowiedniego wygłuszenia i układu wydechowego. Np. ten sam silnik w Golfie GTI mruczy podobnie ale np. przy zmianie biegów ma takie charakterystyczne chrapnięcia - to jest kwestia wydechu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Może kogoś zainteresuje - świetny wynik wyciszenia wg. autocentrum (62,5 db) w Passacie B8 to jednak nie 'cud'. Okazuje się, że egzemplarz dla prasy ma dodatkowe boczne (oraz tylna) szyby akustyczne...Trochę to nie fair zagranie VW Polska, zwłaszcza że w Polsce takiej opcji nie ma.

 

A masz potwierdzoną informację, że Zachar mierzył własnie w aucie wyposażonym w klejone boczne szyby?

Ja zmierzyłem co prawda amatorsko ale przy prędkości 140km/h 2.0 TSI miał 60,7 dB, biorąc pod uwagę nawet błędy dokładności rzędu +/-1 dB to i tak świetny wynik, a szyb akustycznych oczywiście nie mam :)

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz potwierdzoną informację, że Zachar mierzył własnie w aucie wyposażonym w klejone boczne szyby?

Ja zmierzyłem co prawda amatorsko ale przy prędkości 140km/h 2.0 TSI miał 60,7 dB, biorąc pod uwagę nawet błędy dokładności rzędu +/-1 dB to i tak świetny wynik, a szyb akustycznych oczywiście nie mam :)

 

Mam na tyle potwierdzoną, że dostałem maila od Zachara, w którym to potwierdza ;)

"Tak, posiadała. trochę musieli kombinować, ale efekt jest :) pomiary są niezłe, choć za takie wartości trzeba będzie dopłacić (jak to wreszcie będzie dostępne)€‹"

Poprosiłem go również, żeby kiedyś poruszył temat brakujących opcji w Polsce, może wreszcie VW coś z tym zrobi.

 

A amatorski pomiar tzn. komórką? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam na tyle potwierdzoną, że dostałem maila od Zachara, w którym to potwierdza ;)

"Tak, posiadała. trochę musieli kombinować, ale efekt jest :) pomiary są niezłe, choć za takie wartości trzeba będzie dopłacić (jak to wreszcie będzie dostępne)€‹"

Poprosiłem go również, żeby kiedyś poruszył temat brakujących opcji w Polsce, może wreszcie VW coś z tym zrobi.

 

A amatorski pomiar tzn. komórką? :)

 

tak komórką :) ale miałem dobre porównanie bo wcześniej robiłem przy użyciu tej aplikacji podobne pomiary dla Mazdy 6 2.5 i wyszło 67dB przy 130kmh, co jest porównywalne do Zacharowego wyniku dla wersji 165KM. A zauważmy, że mój pomiar był przy 140kmh :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak komórką :) ale miałem dobre porównanie bo wcześniej robiłem przy użyciu tej aplikacji podobne pomiary dla Mazdy 6 2.5 i wyszło 67dB przy 130kmh, co jest porównywalne do Zacharowego wyniku dla wersji 165KM. A zauważmy, że mój pomiar był przy 140kmh :)

 

 

Dobrze byłoby, gdyby Zachar zrobił pomiar dla wersji ze zwykłymi szybami, np. przy teście Varianta lub jakiejś mniej wypasionej-silnikowo wersji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o głośność to mam pytanie odnośnie opon, które są standardowo dostępne przy 18 i 19 calach czyli ContiSportContact 5.

Czy to tylko ja miałem takie odczucie przy jeździe próbnej, że są one dosyć głośne?

Planuję zakupić komplet opon letnich do drugich felg 18 calowych ( 17 które będą fabrycznie wezmę na zimę). Czy macie jakieś doświadczenia z innymi oponami klasy premium, które są bardziej ciche i zapewniają równie dobre prowadzenie?

Zastanawiam się nad Dunlop Sport Maxx RT, mają bardzo dobre opinie (może oprócz tego, że się szybciej zużywają ale to akurat nie stanowi większego problemu jeżeli faktycznie są ciche i zapewniają świetne prowadzenie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swego czasu miałem starszą wersję ContiSportContact w Passacie CC i generalnie oponami nie byłem zachwycony. Z racji swoich właściwości (samouszczelniające się) są dosyć twarde i głośne, co odbija się na komforcie, szczególnie na niektórych nawierzchniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dam znać jak zrobię więcej kilometrów :). Na razie z 10 tylko zrobiłem. Pierwsza rzecz, którą zauważyłem to auto bardzo uspakaja. Mam jeszcze Mini 200 konne i tam aż się chce cisnąć non stop, a tu włącza się chillout straszny. Może przez to, że jest cicho wewnątrz auta.

Co do wersji to tak jak pisałem wcześniej brałem co było więc 1.4 ACT 150 konny comfortline z pakietem busissnes lakierem metalic. Brakuje mi paru rzeczy ale i tak nie jest źle. Jak będzie jakaś ładniejsza pogoda to wrzucę jakieś fotki.

 

Dodam jeszcze tylko, że wybór był pomiędzy Mondeo i Passatem ale w sumie to nie było co porównywać pod względem komfortu i jakości wykonania. Mondeo odpadło niestety bo czekałem na nie ponad 2 lata ale teraz jestem bardzo zadowolony z tej decyzji.

Kolego jak się napaliłeś na passata to żadna inna marka cię nie skusi. Ja kupiłem akurat mondeo dobrze wyposażone a byłem napalony na B8 dopóki się nie przejechałem. Fakt passat jakość materiałów bardzo dobra ale własciwości jezdne oraz cały projekt wnętrza i wygląd zew. nie powala. Co mnie zniechęciło najbardziej do B8 to : stuki z tylnego zawieszenia na nierównościach poprzecznych, wyczuwalne drżenie auta to nie tylko moja opinia ale pasażera którego wiozłem i wyciszenie auta oczekiwałem że będzie lepiej. Samochód był nowy przebieg 3 km felgi 18 " 2,0 TDI hig DSG 150 PS. Podsumowując twoja opinia typu "nie było co porównywać " trochę mnie śmieszy. Każdy ma inne odczucia a w szczególności jak się na coś napali.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

o zadowoleniu to będziesz mógł napisać jak zrobisz 100 000 km .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cały projekt wnętrza i wygląd zew. nie powala

kwestia gustu i indywidualnego podejścia. Dla jednych rybka, dla drugich akwarium. Obawiam się jednak, że w tym gronie jesteś w mniejszości, bo forum jest o tematyce passata, nie mondeo, ergo - skoro ktoś się zdecydował, to musiało to spełniać jego oczekiwania.

wyczuwalne drżenie auta to nie tylko moja opinia ale pasażera którego wiozłem

jako, że jesteś pierwszą osobą skarżącą się na drżenie B8 sugerowałbym zainteresować się wtedy wyważeniem kół. To, że samochód nowy nie znaczy, że zostało to zrobione dobrze. A może z fabryki przyjechał na 16' i dla aspektów wizualnych salon zmieniał we własnym zakresie na 18'? Trudno używać taki argument przeciwko wyborze passka.

o zadowoleniu to będziesz mógł napisać jak zrobisz 100 000 km .

Ja 2 lata nie zbieram się z decyzją, czy mi się samochód podoba, nie nie. Ja po 2 tyg wiedziałem, że jestem zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chodzi o głośność to mam pytanie odnośnie opon, które są standardowo dostępne przy 18 i 19 calach czyli ContiSportContact 5.

Czy to tylko ja miałem takie odczucie przy jeździe próbnej, że są one dosyć głośne?

Planuję zakupić komplet opon letnich do drugich felg 18 calowych ( 17 które będą fabrycznie wezmę na zimę). Czy macie jakieś doświadczenia z innymi oponami klasy premium, które są bardziej ciche i zapewniają równie dobre prowadzenie?

Zastanawiam się nad Dunlop Sport Maxx RT, mają bardzo dobre opinie (może oprócz tego, że się szybciej zużywają ale to akurat nie stanowi większego problemu jeżeli faktycznie są ciche i zapewniają świetne prowadzenie).

 

Mam taki sam plan 17" na zimę i 18" na lato. Bede kupował właśnie Dunlopa Sport Maxx RT. Miałem wcześniej 2 komplety Sport SP 01 i mam zaufanie do Dunlopa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności