Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego

postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to tylko mój przypadek ale podzielę się tą informacją :)

 

wczoraj pojechałem sprawdzić ciśnienie w oponach i skalibrować to w komputerze... na stacji okazało się, że mam wbite 2,9 a zalecane jest 2,6..być może to moje subiektywne odczucie ale samochód na 2,6 dużo lepiej wybiera nierówności i jest cichszy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego

postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ...

 

Myśle ze jak kupisz szmatkę do czyszczenia ekranów LCD to będzie OK, przydałby sie tez odpowiedni płyn bo na sucho to nawet najmieksza szmatka w końcu porysuje.

 

Płyn + szmatka do kupienia w zestawie za kilkanaście złotych. Google oczywiście wskaże gdzie.

Edytowane przez Buzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może to tylko mój przypadek ale podzielę się tą informacją :)

 

wczoraj pojechałem sprawdzić ciśnienie w oponach i skalibrować to w komputerze... na stacji okazało się, że mam wbite 2,9 a zalecane jest 2,6..być może to moje subiektywne odczucie ale samochód na 2,6 dużo lepiej wybiera nierówności i jest cichszy..

 

Ja stosuje sie do zaleceń czyli 2,6. Jeżdzę jeszcze na balonach czyli 215/55 - duże koło plus taki profil bardzo dobrze tłumi. Ciekawe co będzie jak przejdę na 235/45. W starym aucie mam: zima 195/65 i lato 205/55, przy zmianie na letnie czuje różnice zarówno w komforcie jak i w prowadzeniu.

 

Ciekawią mnie wasze doświadczenia z 235/45 i 235/40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja stosuje sie do zaleceń czyli 2,6. Jeżdzę jeszcze na balonach czyli 215/55 - duże koło plus taki profil bardzo dobrze tłumi. Ciekawe co będzie jak przejdę na 235/45. W starym aucie mam: zima 195/65 i lato 205/55, przy zmianie na letnie czuje różnice zarówno w komforcie jak i w prowadzeniu.

 

Ciekawią mnie wasze doświadczenia z 235/45 i 235/40.

 

bardziej mi chodziło o to, że fabrycznie było wbite 2,9 - może część osób nawet nie wie i tak jeździ :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś tu kiedyś ktoś opisywał gdzie kupić miękkie szmatki do czyszczenia AID. Nie mogę znaleźć tego

postu. Jeśli moderatorzy usunęli bo reklama - poproszę na priva ...

 

Trochę słabe, że taki cud miód wyświetlacz a wykonany tak, że specjalne szmateczki trzeba szukać żeby go nie porysować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjechałem z salonu miałem nabite 3.0 na 3 kołach i 2,5 na lewym, tylnym. 2,6 bara jest dla obciążenia 2 osób. Można zejść do 2,3 ( tryb komfort) ale instrukcja ostrzega, że może wzrosnąć spalanie.

Na razie jeżdżę na 2,6 na wszystkich. Po ok 10km opona się nagrzewa i potrafi dojść do 2,8-2,9 ( odczyt z czujników).Jak mi się ułoży ta jedna (mam nadzieję) to chyba zejdę na 2,3. Po rozgrzaniu będzie 2,5 więc powinno być Ok.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Trochę słabe, że taki cud miód wyświetlacz a wykonany tak, że specjalne szmateczki trzeba szukać żeby go nie porysować.

 

W Passatach zawsze był miękki akryl. W B5 było to samo. Może szansa na business z poliwęglanem dociętym na wymiar ... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie fajnie by było jakby pojawiły się jakieś folie na aid oraz DP...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie fajnie by było jakby pojawiły się jakieś folie na aid oraz DP...

 

gorilla glass powinno być w takim AID ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się rysuje (galaxy s6 edge) od samego patrzenia na nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie : dzisiaj dostałem potwierdzenie terminu na 41 tydzień. Zamówiony na początku marca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki.

ciekawe jak ze spalaniem

Edytowane przez bimbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wyjechałem z salonu miałem nabite 3.0 na 3 kołach i 2,5 na lewym, tylnym. 2,6 bara jest dla obciążenia 2 osób. Można zejść do 2,3 ( tryb komfort) ale instrukcja ostrzega, że może wzrosnąć spalanie.

Na razie jeżdżę na 2,6 na wszystkich. Po ok 10km opona się nagrzewa i potrafi dojść do 2,8-2,9 ( odczyt z czujników).Jak mi się ułoży ta jedna (mam nadzieję) to chyba zejdę na 2,3. Po rozgrzaniu będzie 2,5 więc powinno być Ok.

hmm to sprawdź sobie poziomy płynów i i np. czas do przeglądu. Albo roblili PDI po łepkach, albo w ogóle go nie zrobili ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zamieszczone przez Grzegorz99

W Danii i Szwajcarii pojawiły się już w konfiguratorze wersje 2.0 TSI 280. DSG6, 5.7 do paczki.

ciekawe jak ze spalaniem

Cudów być nie może. Obstawiam średnio ok.10-10,5l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producent kłamie następująco (automatyczne tłumaczenie z niemieckiego ze strony volkswagen.ch):

Benzyna (podstawowym paliwem)

Zużycie energii w mieście 8,9 l / 100 km

Zużycie energii na autostradzie 6,1 l / 100 km

Zużycie energii w połączeniu 7.1 l / 100km

Połączone CO²-emisji 159 g / km

Silnik

Przemieszczenie, litry / cm3 2.0 / 1984 cc

Maks. Moment obrotowy Nm / min U 350/1700 - 5600

 

Interesująca jest niewysoka masa własna 1645kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srednio 1,1 litra wiecej niz 220 konne TSI. W praktyce to bedzie ze 2-3 litry wiecej. Ciekawe jaka cena bedzie w Polsce? W Szwajcarii prawie 6 tys frankow wiecej od 220 konnej ale ma top ledy w standardzie

Edytowane przez kriss555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem 1000 i zrobiłem test

Mi wyszło do 100 - 6.0 s

A do 180 - 18 s

Do 200 zabrakło miejsca :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego ten film jest prywatny ?:devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności