Enduan Zgłoś #1981 Napisano 20 Kwietnia 2015 Sąsiedzi mają B7 i potwierdzili, że samo auto się nie zamknie (przypuszczam że dla B8 jest tak samo). Ja zrezygnowałem z easy open, ponieważ mam wyrobiony nawyk, że za każdym razem jak zamknę auto sprawdzam czy faktycznie to nastąpiło - przez pociągnięcie klamki. W tym przypadku pociągniecie klamki skutkuje otwarciem samochodu wiec ..... Bynajmniej można zaprogramować tak, aby pociągnięcie za klamkę np tylko lewych drzwi samochodu, spowodowało jego otwarcie. Ale popatrzcie też inaczej. Wychodzisz z samochodu, a w środku zostawiasz dziecko lub pasażera. Auto się blokuje i wyje alarm. 'Samoblokada' nie ma sensu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonax Zgłoś #1982 Napisano 20 Kwietnia 2015 Ale popatrzcie też inaczej. Wychodzisz z samochodu, a w środku zostawiasz dziecko lub pasażera. Auto się blokuje i wyje alarm. 'Samoblokada' nie ma sensu.. z samoblokadą problem mają użytkownicy mazdy 6 , zamysł dobry ale nie przemyślany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #1983 Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Czesc, Czy ktos moze mi napisac jak ksztaltuje sie spalanie 1.8TSI 180KM? Bedzie sporo wieksze niz 2.0TDI 190KM? Czy przyspieszenie i depniecie bedzie duzo na korzysc 2.0TDI 190KM? Dostalem oferte na 2.0TDI 190KM oraz 1.8TSI 180KM i sie waham. Oczywiscie w benzyne udalo sie upchnac wiecej. Oto jak wygladaja konfiguracje: [ATTACH=CONFIG]131249[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]131250[/ATTACH] Limitacje: diesel 120 000 km, benzyna 150 000 km na 4 lata. I w obu przypadkach ja rzeczywiscie zrobie taki przebieg Tak naprawde roznica sprowadza sie do nastepujacych rzeczy: - diesel to limuzyna, benzyna to kombi, - benzyna ma wiekszy limit kilometrow, - benzyna ma dodatkowo telefon premium, pakiet sportowy, pakiet EasyOpen, - benzyna to DSG7, diesel DSG6 - tutaj mam przeczucie ze benzyna bedzie tez oszczedna ze wzgledu wlasnie na 7. bieg, - diesel to 400Nm, benzyna to 250Nm - tutaj mam przeczucie, ze benzyna nie bedzie przyspieszac - wspomniany moment obr. w dieslu jest dostepny w wazkim zakresie, a w benzynie w duzo wiekszym. Czy mozecie doradzic? W dieslu niewiadoma dla mnie jest AdBlue. W benzynie boje sie ze spalanie przy predkosciach autostradowych bedzie sporo wieksze niz w dieslu Z drugiej strony kultura pracy benzyny mi odpowiada. Aktulanie jezdze 1.4TSI, wiec jakies tam porownanie mam. Ostatni dieslel jaki mialem w rekach to jeszcze stary 1.9SDi PS. Z 2.0TSI zrezygnowalem ze wzgledu na zaslepki w zderzaku PPS. Czasami piszecie o rabacie. Z tego co widze po cenach, to u nas we flocie jest 20%. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez idas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1984 Napisano 20 Kwietnia 2015 Podchodząc do sprawy wg. danych producenta: diesel pali średnio 4,6l/100km benzyna 5,80l/100km ( wiadomo, że to nie tak do końca ale chodzi mi o idee). przy założeniu powyższego, i że benzyna kosztuje powiedzmy 4,70, a ropa 4,40 (niezmienne przez 4 lata - to też nierealne), to różnica na 120000km to 8424 zł ... więc nie opłaca się brać diesla ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1985 Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale popatrzcie też inaczej. Wychodzisz z samochodu, a w środku zostawiasz dziecko lub pasażera. Auto się blokuje i wyje alarm. 'Samoblokada' nie ma sensu..z samoblokadą problem mają użytkownicy mazdy 6 , zamysł dobry ale nie przemyślany Używam tego systemu z powodzeniem od 3 lat w Lagunie. Podchodzę do auta, ręką chwytam klamkę i auto otwiera się. Odchodzę od auta - karta nie znajduje się w zasięgu - auto zamyka się. W Mazdzie podobnie jak w Nissanie na klamce znajduje się przycisk. Chcesz otworzyć dusisz przycisk. Dusisz ponownie auto zamyka się. W ciągu 3 lat zdarzyło mi się nie zamknąć kilka aut ze standardowym zamknięciem. I to jest minus Easy Open. Jak jest w B8 sprawdzę w instrukcji, ale Passat ma również małą wypustkę na klamce. To jest ów przycisk. Powinien on działać tak samo jak w Nissanie. Sprawdziłem w instrukcji. Powinno być tak jak napisałem. Przy zamkniętym aucie dotknięcie sensora na klamce otwiera auto. Przy otwartym aucie dotknięcie sensora zamyka auto. Otwarcie auta sygnalizowane jest poprzez dwukrotne mrugnięcie migaczami. Zamknięcie auta sygnalizowane jest poprzez jednokrotne mrugnięcie migaczami. Jeżeli chcemy zamknąć auto a kluczyk znajduje się w aucie nie nastąpi zamknięcie pojazdu. Sygnalizacje czterokrotne mrugnięcie migaczami. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Krisxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonax Zgłoś #1986 Napisano 20 Kwietnia 2015 Odchodzę od auta - karta nie znajduje się w zasięgu - auto zamyka się. z pasażerami w środku nie twierdzę ,że system zły ale mało przemyślany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1987 Napisano 20 Kwietnia 2015 To wiemy, ale auto samo się nie zamyka w rozumieniu jak tu: Na 2:50min filmu. Czyli zamknięcie Passata musisz ty użytkowniku świadomie lub mniej zainicjować, naciśnięciem guzka/dinksa w klamce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #1988 Napisano 20 Kwietnia 2015 Używam tego systemu z powodzeniem od 3 lat w Lagunie. Podchodzę do auta, ręką chwytam klamkę i auto otwiera się. Odchodzę od auta - karta nie znajduje się w zasięgu - auto zamyka się. W Mazdzie podobnie jak w Nissanie na klamce znajduje się przycisk. Chcesz otworzyć dusisz przycisk. Dusisz ponownie auto zamyka się.W ciągu 3 lat zdarzyło mi się nie zamknąć kilka aut ze standardowym zamknięciem. I to jest minus Easy Open. Jak jest w B8 sprawdzę w instrukcji, ale Passat ma również małą wypustkę na klamce. To jest ów przycisk. Powinien on działać tak samo jak w Nissanie. Sprawdziłem w instrukcji. Powinno być tak jak napisałem. Przy zamkniętym aucie dotknięcie sensora na klamce otwiera auto. Przy otwartym aucie dotknięcie sensora zamyka auto. Otwarcie auta sygnalizowane jest poprzez dwukrotne mrugnięcie migaczami. Zamknięcie auta sygnalizowane jest poprzez jednokrotne mrugnięcie migaczami. Jeżeli chcemy zamknąć auto a kluczyk znajduje się w aucie nie nastąpi zamknięcie pojazdu. Sygnalizacje czterokrotne mrugnięcie migaczami. ja niestety znalazłem minus tego systemu.... w żony scenicu był bezkluczykowy, faktycznie otwierał po złapaniu za klamkę, zamykał też po dotknięciu sensora.... raz, na wyjeździe zdarzyło się, że ja driver, żona pasażer, dojechaliśmy do celu płatny parking.... ja pojechałem zaparkować, a żona z kartą w torebce poszła zapłacić, a silnik cały czas pracował, oddaliła się na jakieś 50-100m, system zaczął zgłaszać, że karta poza zasięgiem, Pany, system wyje ale próba wyłączenia silnika przyciskiem START jedna wielka DU*A, nic nie reaguje, ja nie mogę zgasić samochodu, jedno wielkie nic, a żona spokojnie w tym czasie konferuje jakieś 200m dalej z parkingowym o opłatach itp. normalnie to mogłem spokojnie wyjechać oddalić się i nic, w środku dzwonki, sronki, ostrzeżenia ale syrena alarmu nawet się nie wzbudziła..... potem po konsultacji z warsztatem wyszło, że mogłem spokojnie odjechać i zanim by system wyłączył silnik to spokojnie jakieś 5km przejade albo nawet i więcej.... po prostu zgłupiał, że właściciel karty wysiadł nie wyłączając silnika i sobie poszedł.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #1989 Napisano 20 Kwietnia 2015 Enduan - jak tam sie sprawuje 1.8TSI i ile ci pali srednio (jak mozesz to opisz takze swoj profil jazdy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1990 Napisano 20 Kwietnia 2015 Samochód zamówiłem 20 marca .. odbiór teoretycznie 35 tydzień. Tak więc ... chwila cierpliwości... i w sierpniu/wrześniu napisze ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #1991 Napisano 20 Kwietnia 2015 [ATTACH=CONFIG]131256[/ATTACH] Próba Eco draivingu moim b8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1992 Napisano 20 Kwietnia 2015 [ATTACH=CONFIG]131256[/ATTACH]Próba Eco draivingu moim b8 Już kocham ten silnik :-) Manual czy DSG ? Ile na baku przy normalnej jeździe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #1993 Napisano 20 Kwietnia 2015 Czyli zamknięcie Passata musisz ty użytkowniku świadomie lub mniej zainicjować, naciśnięciem guzka/dinksa w klamce. Nic się nie naciska tylko dotyka się delikatnie klamki. A zamknięcie drzwi oprócz dźwięku ryglowania, dla tych co wolą się dwa razy upewnić, sygnalizowane jest również migającą diodą w drzwiach kierowcy. Nie ma możliwości zamknąć samochód z kluczykiem w środku, samochód nie rygluje się sam po wyjściu z niego, a otwiera się po zbliżeniu dłoni do klamki. Opis z autopsji we własnym B7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #1994 Napisano 20 Kwietnia 2015 Już kocham ten silnik :-) Manual czy DSG ? Ile na baku przy normalnej jeździe ? manual ok 1000km na zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1995 Napisano 20 Kwietnia 2015 Nic się nie naciska tylko dotyka się delikatnie klamki. A zamknięcie drzwi oprócz dźwięku ryglowania, dla tych co wolą się dwa razy upewnić, sygnalizowane jest również migającą diodą w drzwiach kierowcy.Nie ma możliwości zamknąć samochód z kluczykiem w środku, samochód nie rygluje się sam po wyjściu z niego, a otwiera się po zbliżeniu dłoni do klamki. Opis z autopsji we własnym B7. Nacisnąć czy dotknąć dla mnie to synonim w przypadku tego kwadratowego na klamce (nie użyłem słowa wcisnąć). To że mi kierunkowskazy zamigają czy dioda zaświeci ... nie przemawia to do mnie. Dlaczego? W obecnym moim samochodzie Ford mondeo, dzieje się to wszystko, a mimochodem w zależności od temperatury na zewnątrz, nie zamykają się wszystkie drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #1996 Napisano 20 Kwietnia 2015 W dieslu niewiadoma dla mnie jest AdBlue AdBlue jest od dawna stosowany w 2.0 TDI 177KM. Przynajmniej w audi. Znajoma ma Q5 i w sumie od przeglądu do przeglądu uzupełniają jej ok. 5-7 litrów. Na stacji litr kosztuje ok. 2,50 zł, a ASO wiadomo więcej, ale nie są to duże pieniądze. W każdym razie ma przejechane jakieś 70 tys. km i żadnych problemów z filtrem cząstek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eles Zgłoś #1997 Napisano 20 Kwietnia 2015 W b7(w b8 pewnie podobnie) działa to bez zarzutu i jedyny moment kiedy ten system głupieje to mycie na myjni gdy dotykasz klamek ręką lub strumieniem wody ale to szczegół nie mający znaczenia. Ja zapomniałem ze mam kluczyk-nie używam go. Jeszcze odnośnie zamykania-sygnalizacja kierunkowskazami jest zbędna- dźwięk ryglowania w zupełności wystarczy abyś był pewny ze zamknąłeś samochód. Tak wiec ja bym się nie wahał-rozwiązanie forda po prostu jest mocno niedoskonałe,w vw nie zauważyłem żadnych problemów. Nacisnąć czy dotknąć dla mnie to synonim w przypadku tego kwadratowego na klamce (nie użyłem słowa wcisnąć). To że mi kierunkowskazy zamigają czy dioda zaświeci ... nie przemawia to do mnie. Dlaczego? W obecnym moim samochodzie Ford mondeo, dzieje się to wszystko, a mimochodem w zależności od temperatury na zewnątrz, nie zamykają się wszystkie drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #1998 Napisano 20 Kwietnia 2015 Ok dzięki za informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #1999 Napisano 20 Kwietnia 2015 Mi kiedyś zdarzyło się nie zamknąć auta i po oddaleniu się i powrocie za x minut auto było zamknięte o dziwo. Może można to jakoś ustawić? Jakby vw udostępniał swoje instrukcje obsługi w formie cyfrowej to nie byłoby problemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #2000 Napisano 21 Kwietnia 2015 AdBlue jest od dawna stosowany w 2.0 TDI 177KM. Przynajmniej w audi. Znajoma ma Q5 i w sumie od przeglądu do przeglądu uzupełniają jej ok. 5-7 litrów. Na stacji litr kosztuje ok. 2,50 zł, a ASO wiadomo więcej, ale nie są to duże pieniądze. W każdym razie ma przejechane jakieś 70 tys. km i żadnych problemów z filtrem cząstek. Kolego Ad Blue redukuje emisję tlenków azotu, tak że on nie ma nic do DPF-a.Natomiast koszt w serwisie Audi to jest około 500 zl co 25000km około. Czyli do eksploatacji silnika 190km ,przy 200000tys dolicz jeszcze 4tys pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach