Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Zabawnie się Was czyta. Jeżeli ktoś kupując BMW liczy ile % straci na odsprzedaży, to oznacza to tyle, że nie powinien się w to BMW pakować, bo to nie auto dla ludzi liczących każdy grosz - jak każda marka "premium" gdzie sporo płacimy za znaczek, nie zawsze współgra to z proporcjonalnym wzrostem jakości. Argument, że BMW 3 się wyróżnia z tłumu też bawi - dziś w Polsce jeśli BMW ma się rzucać w oczy to musi być to M-ka pełnoprawna i to najlepiej w krzykliwym kolorze... Powyższy wywód miałby pewnie zastosowanie gdyby w miejsce "BMW" wstawić "VW" - zrozumcie, że ludzie kupując tu VW mieli ku temu powód - sympatie do marki, realne zauroczenie autem, racjonalność decyzji, pewne cechy użytkowe itd. Tak samo jak koledzy kupując BMW mają swoje 3 grosze - żeby się pokazać, czy mieć coś co prowadzi się lepiej.

 

PS: 1:0 dla kolegi dojeżdzającego B5-tkę w dieslu uczącego gawiedź, że radość z jazdy to prowadzenie i moc tak jakby to była jego filozofia życia :)

 

 

Zawsze liczę każdy grosz ;) dlatego za mieszkanie płaciłem dużo mniej niż sąsiedzi tak samo za działkę i tak samo za bmw bo inaczej nie uważam żeby był to taki cudowny samochód!! Po prostu cieszy radość z prowadzenia....

I tyle każdy ma swoje priorytety i póki mam jedną małą dzidzie f30 mi starczy. Jak w przyszłości daj Bóg będzie druga to pewnie kupię superba kombi i wtedy nie będę prawil moralow tylko szczerze napisze ze kupiłem takie auto bo takie są realne potezeby ( przestrzeń cisza diesel) ale póki co chce sobie z żoną pojeździć kilka latek beemka i nie interesuje mnie stereotyp iż głównie bmw uzytkuja pseudo cwaniaki itd....

Po raz kolejny napisze iż każdy kupuje to co mu się podoba.... Jeden woli polo drugi mietka a a trzeci Jaguara bo go stać i ma kaprys i ma w nosie że to ford ;)

Dobrze że każdy argumentuje ( no może mie każdy bo kilka osób ma ewidetnie sydrom wyższości b8 nad f30 a nawet seria 5) zawsze będzie łatwiej przyszłym użytkownikom b8 lub bmw dokonać korzystnego dla nich wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS: 1:0 dla kolegi dojeżdzającego B5-tkę w dieslu uczącego gawiedź, że radość z jazdy to prowadzenie i moc tak jakby to była jego filozofia życia

dziwnym trafem "starsi" użytkownicy tego forum mają więcej kultury jak tacy "świeżacy" ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie od BMW R6 dajcie już spokój.

Ile razy możecie wałkować swoje wywody. Ludzie kupują swoje B8 za własne pieniądze a nie za wasze.

Kupcie używane F126p, też jest tylny napęd i dobry silnik R2. I mało stracicie przy odsprzedaży.

Aaaa, nie ma zbędnych przycisków, ABSu i "ręczny" hamulec w lewarku a nie elektryczny.

Jest dużo samochodów lepszych od BMW 3 R6 z RWD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do niedawna były Lexusy IS 250 oraz GS 250 z benzyną V6. Szkoda, że już ich nie ma bo bardzo kusiły ogólną akustyką. Ekstra wyciszenie, piękny dźwięk V6... Ale IS jest malutki, a GS już bardzo drogi. Da się jeszcze kupić coś z V6 za normalne pieniądze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się kupić biturbo 5 cylindrowego diesla od volvo (mruczy przepięknie) taniej od Passata :jupi Do tego lepiej wyposażonego :jupiW sensie xc60

Edytowane przez tomek131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Da się kupić biturbo 5 cylindrowego diesla od volvo (mruczy przepięknie) taniej od Passata :jupi Do tego lepiej wyposażonego :jupiW sensie xc60

 

pokaż proszę gdzie go kupie za 170-180 K w full wyposażeniu, bo wtedy będzie porównywalny z moim B8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pokaż proszę gdzie go kupie za 170-180 K w full wyposażeniu, bo wtedy będzie porównywalny z moim B8

 

A gdzie można kupić takiego 190 4x4 w full wyposażeniu za 170? Bo taka konfiguracja prawie ćwierć bańki wychodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W xc 60 jest tak (ponad wszelką wątpliwość) że 2.4biturbo AWD 190 i 2.4 biturbo AWD 220 to identyczne motory różniące się programem , więc nie ma sensu brać droższego 220, tylko zaczekać 3-4mce po zakupie i za 2tys w promocji volvo robi 190 na 220 (a 220 na 230) lub firmy zewnętrzne robią oba te motory na 275 i 540nM.Więc nie wiem , bo porównywanie tego podwójnie uturbionego 2.4 5 cylindrowego motoru do 2.0tdi 190 jest nie bardzo , z kolei 2.0bitdi 240 ma lepsze na pewno osiągi ,ale dalej 4 cylindry i brzmi przy tym volvo jak młynek do kawy.Więc tutaj nie wiem jak to porównać

Co do wyposażenia, najbogatsze summum plus dodatki- automat, metalik,lepsze 18tki, navi, nagłośnienie harman kardon, pełna skóra (prawdziwa) ,elektryczne fotele + pamięc foteli (kierowca i pasażer) , podgrzewana przednia szyba, fotele przód , kanapa tył i kierownica, panorama dach,system AHB (to co w passacie - aktywne lampy , tylko realizowane bixenonem) elektryczna klapa tył,alarm fabryczny , samo hamuje (to standard), system ostrzegania przed zbliżaniem się z za dużą prędkością do auta poprzedzającego, lane asist , poduszek ileś tam,nawet nie wiem ile,pdc przód i tył, kamera cofania - to kupisz za 172.5 - 173

Nie ma bezkluczyka (ja nie chciałem w trakcie konfigurowania z uwagi na ryzyko kradzieży) i ACC - też nie chciałem w trakcie konfi , bo nie mam cierpliwości do tych aktywnych tempomatów

Teraz musisz sobie to porównać z ceną Passata

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

P.S Metalik jest w tej cenie i jest drogi , bo 3700 w/g konfi dopłaty , można trochę zaoszczędzić biorąc białego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie można kupić takiego 190 4x4 w full wyposażeniu za 170? Bo taka konfiguracja prawie ćwierć bańki wychodzi.

 

porównywałem każdy element wyposazenia 1 do 1 na ile to było mozliwe.

A dostaniesz poziom 180 K jak masz znajomości i potrafisz negocjować:-). Volvo po negocjacjach o 20 000 droższe. Konfiguracja xc60 4x4 190 KM ze zbliżonymi dodatkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedzieć,że bez negocjacji to opisane przeze mnie volvo będzie 20tys droższe? Jak bardzo zechcesz i powiesz,że nie chcesz oficjalnych rabatów , to może

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

187 mi wyszedł porównywalny Passat sedan tdi 190 4 motion.Minus 11% rabatu da 166.5 , czyli 6-6.5 tys taniej.Ale porównujemy sporego suva klasy premium do passata w sedanie..I 5 cylindrowe biturbo , do tdi190.Nie dodałem nawet 18tek Passatowi, bo sprawiedliwie założyłem , że 17 do Passata, to to samo co 18 do xc60. Już Passat kombi spowoduje,że różnica będzie 3 tysie. Ja uznałem, że Passat jest zbyt drogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda taka że Passeratii to świetne auto jeśli je kupujemy za 125k. Ale 180... 250... Za tą kasę można mieć auta do których pasek nigdy nie będzie mieć startu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomeczku musiał bym na głowę upaść by kupić model produkowany od 8 czy więcej lat, wiosną 2017 wychodzi nowe xc60, więc poczekaj do marca a kupisz za 150 koła stary model - w nowym nie będzie tego boskiego dzwięku 5 cylidrowego motoru na gnojowice ( niesamowite wrażenie)

Edytowane przez jaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolego , normalnie takie auto kosztowało z tym wyposażeniem jakieś 210 tys po maks rabatach.W 2010roku.Wiem , bo kumpel wtedy kupował.Nie miał paru elementów (np panoramy), które wymieniłem wcześniej, a zapłacił po dużych znajomościach 203 tysie.To model który zaczęto sprzedawać w 2009roku , w 2014 przeszedł lifting - skrzynia,zawias,wnętrze i zewnątrz.I mimo,że Passat ma dopiero 2lata nie całe chyba, to np wewnątrz przy tym xc to porażka. Zresztą z zewn też nie ma co porównywać.Premiera nowego to II połowa przyszłego roku.Zanim wyjedzie na drogi jeszcze trochę czasu minie.Dotąd w każdym roku sprzedaje się go coraz więcej.W tym w 2016 również.Więc nie jest tak zle.Do tego ma być przez 2 lata produkowany równolegle z nowym modelem, bo nadal jest duży popyt

Passat jest ok do 120-140tys maks.Ja miałem go kupić tylko ze wzgl na bitdi , ale z uwagi na porównanie jego cen z innymi autami oraz fatalne zawieszenie , zrezygnowałem, ale nikomu nie odradzam, każdy liczy po swojemu,ale konkretnie do xc60 to nie ma dla mnie żadnego porównania.Ja akurat miałem brać Alltracka, który już wgle w środku jest jak Dacia

Edytowane przez tomek131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym wnętrzem to pojechałeś, xc60 - ogromy plastikowy kokpit, z chromowanym lub drewnianym środeczkiem , o licznikach nie wspominając, bida jak mówi kumpel, który kupił takiego żonie jakieś 2 miechy temu, a wziął właśnie 5 cylindrowca 190 w Sammum z wieloma dodatkami , zapłacił 160 koła, dlatego brał bo cena ekstra i żonie się podobał - wyprzedaż + korzystał z rabatu flotowego dużej firmy w której pracuje. Jadąc moim Alltrackiem 2.0 Tsi, mówi że czuje się jak w bryce o dwie klasy lepszej w porównaniu do Volvo żony i Superba służbowego nie wspominając o gangu silnika... \ale nie ma co gadać Volvo xc 60 to piękny wózek - dla kobiety\

Edytowane przez jaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha , ładnie skonfigurowany Highline jest we wnętrzu ok ,szczególnie na jasnym wnętrzu, ale między innymi przez fatalny środek oparty na comfortline nie kupiłem Alltracka.Chyba nie widziałeś xc60 na żywo , skoro porównujesz Alltracka z jego plastikami pryśniętymi sreberkiem z prawdziwym aluminium, prawdziwą skórą (np kremową) czy prawdziwym drewnem (jeśli ktoś chce takie wykończenie) w xc60.

Wadą alltracka jest właśnie jego wnętrze, dostępne jedynie z tym paskudnym srebrnym plastikiem , jak w Dacii

Na innych rynkach można sobie skonfigurować Alltracka w środku, u nas nie.Nie wiem czemu.Generalnie alltrack w bitdi to b.fajne auto,tylko zbyt drogie na to co oferuje.Ale pewnie jest tak dlatego, że nikt nie ma takiego auta z takimi osiągami.Konkurentem jest Outback (super fajne auto) ale niestety parametry ma dramatyczne.2.5i wyje i stoi w miejscu, diesel 150 z cvt , które zabiera mu połowę mocy jest podobny.Do kościoła raz w tygodniu jedynie można tym jechać

Edytowane przez tomek131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym XC60 to sprawdziłem co piszesz. Mój Passat po rabacie wyszedł 175k. XC60 spróbowałem skonfigurować podobnie. Wyszło mi 255k i wielka lista rzeczy, które tam będą gorsze niż w Passacie (prowadzenie, przyspieszenie, nawigacja, itd.) lub nie będą dostępne (HUD, AID, Area View, CarPlay, itd.). Rabat na Volvo musiałby wynieść około 40% żeby to miało jakikolwiek sens, a i tak wybrałbym Passata bo wolę dopłacić i jednak mieć lepsze auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100k może dałbym za takie XC60...

 

rabaty rzędy 25% i w górę również aktualnie dostaniesz na poprzednie A5 i Q5 (można jeszcze zamawiać).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hahaha , ładnie skonfigurowany Highline jest we wnętrzu ok ,szczególnie na jasnym wnętrzu, ale między innymi przez fatalny środek oparty na comfortline nie kupiłem Alltracka.Chyba nie widziałeś xc60 na żywo , skoro porównujesz Alltracka z jego plastikami pryśniętymi sreberkiem z prawdziwym aluminium, prawdziwą skórą (np kremową) czy prawdziwym drewnem (jeśli ktoś chce takie wykończenie) w xc60.

Wadą alltracka jest właśnie jego wnętrze, dostępne jedynie z tym paskudnym srebrnym plastikiem , jak w Dacii

Na innych rynkach można sobie skonfigurować Alltracka w środku, u nas nie.Nie wiem czemu.Generalnie alltrack w bitdi to b.fajne auto,tylko zbyt drogie na to co oferuje.Ale pewnie jest tak dlatego, że nikt nie ma takiego auta z takimi osiągami.Konkurentem jest Outback (super fajne auto) ale niestety parametry ma dramatyczne.2.5i wyje i stoi w miejscu, diesel 150 z cvt , które zabiera mu połowę mocy jest podobny.Do kościoła raz w tygodniu jedynie można tym jechać

 

Dokładnie i niestety. Brakuje matowego drewna, które jest na innych rynkach. Brakuje szczotkowanego aluminium. Brakuje pięknego, ciemno-piaskowego koloru nadwozia, brakuje podwójnych, klejonych szyb bocznych.

Z tymi szybami to większy numer - auta testowe - tzw prasówki, mają podwójne, dźwiękoszczelne szyby -

- 4:40 więc testujący opowiadają i piszą, że auto świetnie wyciszone.

A konsument już ich zamówić nie może. Trochę to śliskie. Kojarzy się z "diesel gate"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie i niestety. Brakuje matowego drewna, które jest na innych rynkach. Brakuje szczotkowanego aluminium. Brakuje pięknego, ciemno-piaskowego koloru nadwozia, brakuje podwójnych, klejonych szyb bocznych.

Z tymi szybami to większy numer - auta testowe - tzw prasówki, mają podwójne, dźwiękoszczelne szyby -

- 4:40 więc testujący opowiadają i piszą, że auto świetnie wyciszone.

A konsument już ich zamówić nie może. Trochę to śliskie. Kojarzy się z "diesel gate"

 

 

? o co ci chodzi - ja mam podwójne klejone wyciszane szyby boczne kierowcy i z tyłu w Pasku z PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi chyba o Alltracka, on rzeczywiście (podobnie jak GTE) jest trochę biedniejszy jeśli chodzi o wyposażenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności