Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny test i porównanie passat vs talizman dla tych co się zastanawiali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajny test i porównanie passat vs talizman dla tych co się zastanawiali

 

Z zewnątrz dzidzia. Wygląda dość prestiżowo jak na Renatę. Świetny kolor (takich w Pasku brakuje). Ale wnętrze poza fotelami już zaniża pierwsze pozytywne wrażenie. Deska i zegary w niższej lidze niż B8. Spasowanie zamykania schowka przed pasażerem chyba pozostawia nieco do życzenia albo już źle widzę. Zaprezentowane dotychczas silniki też nie powalają. Może potem coś dojdzie.

 

 

Koledzy, jak z przysłonięciem szklanego dachu w sedanie? Czy przy ostrym słońcu ta cienka roletka daje radę?

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Lagunę III ,świetne auto.Fajne zawieszenie.Takiego złomu jak jest w Passacie nie widziałem chyba jeszcze nigdzie,a w środku w Passacie też nie ma nic kompletnie porywającego.Coś mi się wydaje,że Passat jest czasem traktowany jak przedmiot kultu (nie wiedzieć dlaczego)Mnie to auto w obecnej generacji pokazało tylko jaka to paść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że niektóre elementy (chociażby "joystick" do sterowania audio) to są identyczne jak np. w Renault Clio.

Ale pewnie za mniejsze pieniądze niż Passat możesz mieć lepsze wyposażenie.

Edytowane przez Krycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem Lagunę III ,świetne auto.Fajne zawieszenie.Takiego złomu jak jest w Passacie nie widziałem chyba jeszcze nigdzie,a w środku w Passacie też nie ma nic kompletnie porywającego.Coś mi się wydaje,że Passat jest czasem traktowany jak przedmiot kultu (nie wiedzieć dlaczego)Mnie to auto w obecnej generacji pokazało tylko jaka to paść

 

Żaden przedmiot kultu. To po prostu świetne auto, które pewnie jak każde ma jakieś tam wady. Dla mnie jak na razie (bo przecież nic nie jest wieczne) jest najlepszą kombinacją zalet w całym swoim segmencie (wliczając marki premium). I jak widać nie jestem w tym odosobniony bo przecież to rynek ocenia czy produkt jest dobry czy też nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomek131-niewienikt, nie karmcie trola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomek131-niewienikt, nie karmcie trola

? KAM salonu Renault

z premią za wpisy pochwalne Laguny ... królowej lawet ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum.

Przeczytałem cały wątek i chciałbym podziękować za bardzo cenne informacje.

Złożyłem zamówienie na B8 TDI 190KM 4Motion. pure white + sporo dodatków. Jako , że potrzebowałem samochodu bardzo szybko odwiedziłem wiele salonów VW w Warszawie i Łodzi szukając auta "placowego".

Zdecydowałem się za ofertę salonu Bursiak w Łodzi.

Samochód został wyprodukowany w 50 tygodniu, ma status "w transporcie". Miejmy nadzieję, że uda się go odebrać jeszcze w tym roku.

Finansowanie - leasing.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Mam duże doświadczenie z użytkowania różnych modeli VW i MB.

Może będę mógł być pomocny. Ostatnie moje auto - Insignia 2.0 CDTI + Chip (205KM, 415 Nm)

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KAM salonu Renault

z premią za wpisy pochwalne Laguny ... królowej lawet ?

Wiesz co to Laguna III? Poczytaj ,bo to auto przewyższa bezawaryjnością poprzedniego Passata 3x.Powielasz stereotypy nie mając bladego pojęcia o czym piszesz.

Co do Passata ,to ja zdania nie zmienię,podoba mi się kilka rzeczy np światła led i inne,ale o ile Golf VII jest autem rewelacyjnym (5x lepszym np od Megan) ,uważam ,że najlepszym w klasie ,o tyle Passat ze swoim zawieszeniem i głośnością jest tragiczny.Lepszy jest Superb.Zdecydowanie.Mało tego,przyjemność jazdy Golfem VII jest dwa razy wyższa niż Passatem,a powinno być odwrotnie

I chyba nie tylko ja tak twierdzę ,bo jak widać ludzie wyciszają,zmieniają szyby na dzwiękoszczelne i robią inne cuda,a o zawieszeniu też parę opinii było ,jak ktoś odebrał i był zdziwiony jak wszystko się tłucze i czuć każdą dziurę,a przejazd przez próg zwalniający to wyzwanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj patrzyłem na konfigurator i wypadła opcja podświetlenie ambient plus.... Ktos cos wie albo ja przeoczyłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renault niestety już nie kupię ,bo mimo iż Laguny III przejeżdżają po 400tys bez żadnej awarii ,a samo zawieszenie wytrzymuje po 200tys bez dotknięcia palcem nawet końcówki drążka ,to nie mają ani silnika ,który by mi pasował (Passat ma) ani 4x4 (a Passat ma).

Niestety jazda Passatem jest tak nieprzyjemna ,że ostatnią nadzieję upatruję w Alltracku ,może tam jest lepiej,bo pasuje mi diesel 190 i 240 oraz napęd i skrzynia (z wyjątkiem tej padaki w tsi 180)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Renault niestety już nie kupię ,bo mimo iż Laguny III przejeżdżają po 400tys bez żadnej awarii ,a samo zawieszenie wytrzymuje po 200tys bez dotknięcia palcem nawet końcówki drążka ,to nie mają ani silnika ,który by mi pasował (Passat ma) ani 4x4 (a Passat ma).

Niestety jazda Passatem jest tak nieprzyjemna ,że ostatnią nadzieję upatruję w Alltracku ,może tam jest lepiej,bo pasuje mi diesel 190 i 240 oraz napęd i skrzynia (z wyjątkiem tej padaki w tsi 180)

Ja się właśnie przesiadlem z Alltracka b7 do sedana b8.

I jestem pod wrażeniem jak jest cicho.

Mam zrobione b8 dopiero 2 tys. km więc na wnioski jeszcze nie pora ale jest dużo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj patrzyłem na konfigurator i wypadła opcja podświetlenie ambient plus.... Ktos cos wie albo ja przeoczyłem...

 

Też to zauważyłem bo gapię się w konfigurator tak często, że znam go już na pamięć :oszit

Chciałem tę opcję, ale odpuściłem na rzecz zwykłego Ambient jak dowiedziałem się, że A. plus wyklucza schowek na okulary. Dla mnie rzecz obowiązkowa. W razie potrzeby jeden ruch reki i mam je na założone bez zbędnego grzebania w innych schowkach.

 

Posty nowe się pojawiają więc żeby nie umknęło zapytam ponownie: czy roletka w przy szklanym dachu w sedanie daje radę przy ostrym słońcu?

 

 

Koledzy

A z tym przekomarzaniem dot. Laguny i Passata dajcie spokój. Laguna III była bardzo dobrym autem, ale miała trudny żywot po wcześniejszej generacji, która tak zepsuła opinię, że teraz nawet zapodali nową nazwę Talisman co by się nie kojarzyło.

Poza tym jesteśmy na forum gdzie Passat niepodzielnie rządzi ot co :D

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jestem nowy na forum.

Przeczytałem cały wątek i chciałbym podziękować za bardzo cenne informacje.

Złożyłem zamówienie na B8 TDI 190KM 4Motion. pure white + sporo dodatków. Jako , że potrzebowałem samochodu bardzo szybko odwiedziłem wiele salonów VW w Warszawie i Łodzi szukając auta "placowego".

Zdecydowałem się za ofertę salonu Bursiak w Łodzi.

Samochód został wyprodukowany w 50 tygodniu, ma status "w transporcie". Miejmy nadzieję, że uda się go odebrać jeszcze w tym roku.

Finansowanie - leasing.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Mam duże doświadczenie z użytkowania różnych modeli VW i MB.

Może będę mógł być pomocny. Ostatnie moje auto - Insignia 2.0 CDTI + Chip (205KM, 415 Nm)

Paweł

 

ciekawi mnie dlaczego wybrałeś vw po oplu, insygnia to udany model i chyba druga edycja wkrótce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Renault niestety już nie kupię ,bo mimo iż Laguny III przejeżdżają po 400tys bez żadnej awarii ,a samo zawieszenie wytrzymuje po 200tys bez dotknięcia palcem nawet końcówki drążka ,to nie mają ani silnika ,który by mi pasował (Passat ma) ani 4x4 (a Passat ma).

Niestety jazda Passatem jest tak nieprzyjemna ,że ostatnią nadzieję upatruję w Alltracku ,może tam jest lepiej,bo pasuje mi diesel 190 i 240 oraz napęd i skrzynia (z wyjątkiem tej padaki w tsi 180)

Ostatnio pisales ze skoda octavia 1.2 tsi bedzie tobie lezala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawi mnie dlaczego wybrałeś vw po oplu, insygnia to udany model i chyba druga edycja wkrótce

Praktycznie od zawsze jeździłem autami VW od nowości: polo 2002r. , dwa golfy IV kombi 1.6 bezyna i TDI 100KM, passat B6 i B7 służbowe variant w TDI. Mamy teraz jeszcze Tiguana 2011 2.0 TSI 4Motion. Zawsze dobrze się spisywały, jakościowo wyżej od konkurencji. Nie narzekam nawet na obecny silnik 2.0 TSI. Nie bierze ani kropli oleju. Fakt zmian dokonuje co 10 tyś:D

Insignia była jeszcze sprzed liftu. Jakość o lata świtne gorsza niż np. Tiguan. W środku wszystko skrzypi plus mega głośny szum pochodzący z drzwi kierowcy - przypadłość modelu. Chcę wrócić do swojej znanej marki. Jeżdże sporo w trasie więc TSI nie wchodzi w grę. Co do nowej insigni - podobno ma być w 2016r. ale to nic pewnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości - czy spotkał*się ktoś z Was z samochodem NOWYM, na zamówienie, który miałby podejrzanie duży przebieg? Tzn. więcej niż 50 km? Dealerzy przekonują, że to normalne, że czasem są dłużej testowane w fabryce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj patrzyłem na konfigurator i wypadła opcja podświetlenie ambient plus.... Ktos cos wie albo ja przeoczyłem...

 

Będzie dostępny dopiero najwcześniej po 22tyg. 2016r. Czyli będzie to już MY 2017 i po zapewne kolejnej podwyżce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy mowisz kolego o glosnosci zawieszenia czy o komforcie. Jezeli chodzi o glosnosc to w golfie rzeczywiscie mniej je slychac ale co jakosci tlumienia to sie nie zgodze, passat jest bardziej komfortowy, przynajmniej z dcc, z innym nie mam porownania

 

Po wielu wpisach forumowiczów że Golf VII ma lepsze zawieszenia od pasasata B8 postanowiłem sam to odczuć:

Dzisiaj specjalnie przejechałem się tak dziurawa drogą około 2 km że dealer który jechał ze mną trzymał się rączki przy oknie tak nas trzepało i bujało.

Passat bez DCC na 16 calowych kołach z zimowymi oponami wybierał rewelacyjnie nierówności żadnych stuków z tylnego zawieszenia nie było przejeżdżałem 2 razy ten ciężki odcinek

Druga jazda Golf VII na 17 calowych kołach i tutaj to mnie wytrzepało czuć było różnice w komforcie na korzyść passata .

 

Opinia ludzi z forum na temat fabrycznego zawieszenia paska że jest gorsze od golfa VII nie potwierdziła się w moim odczuciu.

 

pzdr Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam Golfa VII, Passatem b8 zrobiłem może z 500 km i na dziś zostaje przy swoim CC. Oczekiwałem od b8 trochę więcej. Może CC na bazie b8 będzie tym, co powali mnie na kolana (no dobra, przesadziłem, na kolana powalają inne auta).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności