VWMP Zgłoś #6241 Napisano 9 Grudnia 2015 Witam, ja z ponad 60 m naciskam zamykanie i widzę mryganie kierunków , więc jak dla mnie pakiet lusterka to taki szpanerski i dizajnerski chwyt reklamowy, ale jak kogoś stać to jak najbardziej, wygląda mega! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #6242 Napisano 9 Grudnia 2015 (edytowane) używam tej i są takie opcje, choć jak mówię, jeszcze tej funkcjonalności nie testowałem https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque Daj znak jak sprawdzisz Edytowane 9 Grudnia 2015 przez IQM1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #6243 Napisano 9 Grudnia 2015 Ja w poniedziałek jadę na wymianę oleju po 15tyś km Szymon, na jaki olej będziesz wymieniał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6244 Napisano 9 Grudnia 2015 ja się jeszcze nie bawiłem, ale mam moduł WiFi/Bluetooth podłączany do OBD a w telefonie aplikacja Torque, która pozwala na takie pomiary. Dokladnie tak robie, Mam moduł BT ELM327 http://allegro.pl/interfejs-elm-327-bluetooth-mini-bt-obd2-2015-new-i5748873470.html i aplikacje Torque. porównywałem z takim wynalazkiem profesjonalnym akcelerometrem i pomiary sa mozna powiedziec takie same. Mysle że max błąd to 0,1s . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6245 Napisano 9 Grudnia 2015 Millers EE Longlife 5W30 Nanodrive [ATTACH=CONFIG]139164[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #6246 Napisano 9 Grudnia 2015 Dokladnie tak robie, Mam moduł BT ELM327 http://allegro.pl/interfejs-elm-327-bluetooth-mini-bt-obd2-2015-new-i5748873470.html i aplikacje Torque. porównywałem z takim wynalazkiem profesjonalnym akcelerometrem i pomiary sa mozna powiedziec takie same. Mysle że max błąd to 0,1s . A czy prędkość jest w takim przypadku odczytywania z samochodu czy też aplikacja oblicza prędkość nad podstawie gps? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #6247 Napisano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Millers EE Longlife 5W30 Nanodrive[ATTACH=CONFIG]139164[/ATTACH] Ja dwukrotnie juz wymieniałem olej w passacie na dokładnie taki sam, w golfie również tylko tego Millersa używam. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez matteo84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #6248 Napisano 9 Grudnia 2015 Millers EE Longlife 5W30 Nanodrive Wymiana co max 15 tyś/rok? W wątku olejowym elemenateur poleca Motul 8100 x-max 0W40. Już sam nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6249 Napisano 9 Grudnia 2015 No jak kto woli W salonie mnie się zapytali jaki zaprogramować okres wymiany oleju, czy 15 czy 30tys km, więc oczywiście wybrałem częściej. Ale co do lepkości to 5W30 góra 40 myślałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #6250 Napisano 9 Grudnia 2015 Wg książki przy stałych wymianach (czas lub przebieg) olej powinien spełniać normę VW 502 00. Millers EE LONGLIFE 5w30 5L spełnia VW 504.00/507.00. Może być czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6251 Napisano 9 Grudnia 2015 A w mojej jest napisane że powinien spełniać właśnie 504/507 i tylko z takimi normami mi ASO wymieni olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6252 Napisano 9 Grudnia 2015 A czy prędkość jest w takim przypadku odczytywania z samochodu czy też aplikacja oblicza prędkość nad podstawie gps? 100% nie dam ale raczej z czujnikow ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #6253 Napisano 9 Grudnia 2015 Alltrack 2.0 TSI 220KM DSG 4x4 miał ktoś może styczność z takim modelem ( może są jakieś testowe w Polsce), pojawiły się pierwsze oferty na TDI 190KM . Zastanawiam się na nim,( oferta + parę dodatków - prawie 2 z przodu) . Jak z trakcją, zawieszeniem? (w standardzie DCC, XDS) DSG 7-biegowa to ta sama co w BiTDI? Pewnie będzie trzeba czekać z 6 miechów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6254 Napisano 10 Grudnia 2015 Powiem Wam, że widziałem go na żywo w Krotoski-Cichy w Łodzi i..... Wolę Highline. Tapicerka na siedzeniach jest hmmm dziwna. Taka alcantara na całości. Listwa wykończeniowa coś a'la carbon i na 17" wygląda trochę jak na szczudłach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6255 Napisano 10 Grudnia 2015 Alltrack 2.0 TSI 220KM DSG 4x4 miał ktoś może styczność z takim modelem ( może są jakieś testowe w Polsce), pojawiły się pierwsze oferty na TDI 190KM . Zastanawiam się na nim,( oferta + parę dodatków - prawie 2 z przodu) . Jak z trakcją, zawieszeniem? (w standardzie DCC, XDS)DSG 7-biegowa to ta sama co w BiTDI? Pewnie będzie trzeba czekać z 6 miechów ja czekałem bardzo długo na ten model. Kiedy dostałem od swojego dealera dokładny arkusz konfiguracyjny ( taki w exelu ) okazało się , że paru ważnych dodatków mieć nie mogę, a za niektóre dopłata vs highline jest dużo wyższa. Tapicerka jest rzeczywiście obrzydliwa - boki zew. skóra, boki wew. alcantara , środek fotela tapicerka materiałowa. I masakryczny srebrny plastik na panelu środkowym. O zawiechę bym się nie bał - to jest raptem ca 3 cm w górę. reasumując - w/g mnie to model bardziej zbudowany na comfortlinie. Solidnie doposażony wychodzi spokojnie na poziomie highline, a i tak paru rzeczy zamówić się nie da. Niestety nie pamiętam teraz jakich.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6256 Napisano 10 Grudnia 2015 Wiadomo, każdy wybiera dla siebie, ale nie do końca rozumiem takie wyposażenie Alltracka. Chyba chcieli aby zachęcał do jazdy w terenie, żeby łatwiej było zmyć brud itd Tyle, że 99% czasu on będzie jeździł po asfalcie A ja dojazd do domu mam po drodze ziemnej i z wybojami i zwykłe zawieszenie daje rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #6257 Napisano 10 Grudnia 2015 ja też patrzyłem na ALL jako na pożądanego następcę - ale aktualnie po przeanalizowaniu cennika wybrałbym 2.0 190 km 4x4 DGS HL + cuda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6258 Napisano 10 Grudnia 2015 on ma jedną niezaprzeczalną zaletę: 2,0 tsi (220) +4m +dsg tego mi brakuje w normalnym pasku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #6259 Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Mam dylemat jak nie jeden z was przed zmianą samochodu : W grę wchodzą dwa samochody w tej samej cenie : 1 .Passat 1.8 TSi 180KM w maksymalnej wersji wyposażeniowej ale bez DCC 2. Touareg 2012 rok -3.0 Tdi 240 Km także w maksymalnej wersji wyposażeniowej ( 3 latek z przebiegiem 60 tys km - drzwi na całej długości przednie i tylne do lakierowania do ściągnięcia z Niemiec ) Touareg 3.TDi 240 KM - frajda z jazdy jest oczywiście niebywała jak ma się pod nogą zapas mocy to wierzcie mi zawsze korzysta się z tego ,jest radocha z jazdy ale też są i mandaty i jest wir w baku , robię rocznie tylko 10 tys km głównie wyjazdy wakacyjne i ten samochód więcej stałby w garażu i się "męczył" ,po zatym koszty napraw nie należą do małych ( 6 wtryskiwaczy , 2 akumulatory , DPF, opony na 20 calowe felgi ...$ itd.) Passat 1.8 TSi 180KM - zaskoczył mnie cichością w środku (miałem Touareg z 2005 roku i mimo podwójnych szyb nie był wyciszony lepiej od passata 2015 ) komfort siedzeń w passacie jest jak siedzenie w wygodnym fotelu -rozleniwia w pozytywnym znaczeniu. Nie miałem do czynienia z passatem wiec z jednej strony jest chęć zmiany a z drugiej mentalnie opór jest przestawiać się z wysokiego samochodu na niski ciekaw jestem waszych opinii pzdr piotr Edytowane 10 Grudnia 2015 przez vwpicia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6260 Napisano 10 Grudnia 2015 jeździłem dużo Land Crusierem 120 i troszeczkę Touaregiem 2. Koszty eksploatacji w stosunku do płaskiego, auto nowe/ używane , gwarancja zupełnie pomijam. Jeździ się fajnie ale dopiero w płaskim aucie znowu odnalazłem tą radochę z dynamicznej jazdy. A już najbardziej miarodajne było pokonanie ok 30 kilometrowego odcina DK o dość sporym natężeniu ruchu. Założenie- szybka, dynamiczna jazda, wyprzedzanie, hamowanie , itp. Oczywiście z zachowaniem zdrowego rozsądku ale jednak z lekkim butem. Najpierw zrobiłem to B8 BiTDI, potem Touaregiem TDI 240 KM. Jedyny plus dla T. - lepsza widoczność. Reszta to mocna, bardzo mocna przewaga B8, w przypadku b. ostrego hamowania wręcz miażdżąca. I nie mam tu na myśli drogi hamowania w metrach tylko ogólnych odczuć związanych ze stabilnością samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach